Gå til innhold

♥Mars snuppene♥


FruRikstadPfefferkorn

Anbefalte innlegg

Da var testen negativ, ingen blod, mindre spotting og null kryss... Hva er dette da? Først negativ test dag 11, svakt positiv dag 12 og negativ igjen dag 13?? ;( for et jag :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mam&mam så utrolig berg og dalbane da, men cb digital er kanskje ikke den mest sensitive? Har du testet m noe annet også? Imrg er det ihvrf blodprøve som vil gi et sikkert svar. Ikke lett det her!

Jeg har ingen spes symptomer, men håper jeg kan gå inn i rekken blant de som ikke har noen symptomer. Var litt øm i magen og murringer frem til rg 8, men igår ga det seg, så troa på at det skal funk efor meg nå er ikke stor. God klem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæ, må vel bare vente på blodprøven, som vi eeeegentlig skulle denne gangen... Man er jo så dum som setter seg i en sånn situasjon også, med alle disse opp og nedturene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæ, må vel bare vente på blodprøven, som vi eeeegentlig skulle denne gangen... Man er jo så dum som setter seg i en sånn situasjon også, med alle disse opp og nedturene....

Huff, for en berg og dalbane, mam&mam!! Det er slitsomt når det blir sånn! Skal du ta blodprøve i dag? Ingen test i dag altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tester ikke idag nei, venter på blodprøve svaret i morgen... Har ikke fått mens enda, men regner med den slår ut for fult når jeg slutter å ta progesteron støtta...

 

Blæ!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tester ikke idag nei, venter på blodprøve svaret i morgen... Har ikke fått mens enda, men regner med den slår ut for fult når jeg slutter å ta progesteron støtta...

Blæ!!

Krysser fingrene for deg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Tester ikke idag nei, venter på blodprøve svaret i morgen... Har ikke fått mens enda, men regner med den slår ut for fult når jeg slutter å ta progesteron støtta...

Blæ!!

Krysser fingrene for deg

Har du testet enda poca? Symptomer ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å herregud- vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg.. gått rundt i sirkler den siste timen, testet positivt, det nydeligste blå plusstegnet som kom til synet. Hadde før icsi behandling bestemt med for å ikke gå bananas på testingen, det ble bare med tanken. testet med doc morris i 3 dager, fått opp veldig svak positiv, blitt litt glad, men ikke tatt det som god fisk.. i dag var ogsåså CB positiv så nå er jeg bare i lykkerus...

 

Håper det lykkes for alle andre også, det har dere fortjent:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ blodprøve på meg, så da er der over denne gangen også :(

 

Gratulerer håper89 :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig trist mam&mam :( skulle ikke vært lov å få positiv test og så negativ :( :( nå må vi tro de to eskimoene dine er gulleggene! Føler med deg..

 

Gratulerer håper89 ! :D så utrolig heldig du er!

 

Jeg skal teste imrg(rg 13) men har ikke troa i det hele tatt, føler meg ikke gravid og ingen symptomer som gjør at håpet stiger :( så forbereder meg på en blendahvit møkkatest imrg. Stolt av at jeg har greidd å ha håpet frem til idag ihvrf og gleder meg til sterk kaffe, godteri og vin imrg og å kunne trene som jeg vil fremover mot neste forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Tester ikke idag nei, venter på blodprøve svaret i morgen... Har ikke fått mens enda, men regner med den slår ut for fult når jeg slutter å ta progesteron støtta...

Blæ!!

Krysser fingrene for deg

Har du testet enda poca? Symptomer ?

Testet søndag, men negativt som ventet. Puppene er blitt større og jeg har vondt i ryggen. Men det er nok lutinusen. Har ingen andre symptomer, så tror nok at dette går i dass. Hva med deg?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Tester ikke idag nei, venter på blodprøve svaret i morgen... Har ikke fått mens enda, men regner med den slår ut for fult når jeg slutter å ta progesteron støtta...

Blæ!!

Krysser fingrene for deg

Har du testet enda poca? Symptomer ?

Testet søndag, men negativt som ventet. Puppene er blitt større og jeg har vondt i ryggen. Men det er nok lutinusen. Har ingen andre symptomer, så tror nok at dette går i dass. Hva med deg?

Har ikke testet enda. har fått litt panikk for å teste. Avsmak for negative tester. Første gangen jeg har hatt mye symptomer da. Pleier aldri å ha det. Vært treg i magen siden 2 rugedag. 4 rugedag hadde jeg mye stikkninger og press i magen. Siden 8 rugedag er puppene vært ømme. Ikke hele tiden men daglig. Tenker på å teste i morgen tidlig, men er usikker om jeg feiger ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

 

Tester ikke idag nei, venter på blodprøve svaret i morgen... Har ikke fått mens enda, men regner med den slår ut for fult når jeg slutter å ta progesteron støtta...

Blæ!!

Krysser fingrene for deg

Har du testet enda poca? Symptomer ?

Testet søndag, men negativt som ventet. Puppene er blitt større og jeg har vondt i ryggen. Men det er nok lutinusen. Har ingen andre symptomer, så tror nok at dette går i dass. Hva med deg?

Har ikke testet enda. har fått litt panikk for å teste. Avsmak for negative tester. Første gangen jeg har hatt mye symptomer da. Pleier aldri å ha det. Vært treg i magen siden 2 rugedag. 4 rugedag hadde jeg mye stikkninger og press i magen. Siden 8 rugedag er puppene vært ømme. Ikke hele tiden men daglig. Tenker på å teste i morgen tidlig, men er usikker om jeg feiger ut..

Hvilken rugedag er du på iidag? Jeg er på rd 10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

Tester ikke idag nei, venter på blodprøve svaret i morgen... Har ikke fått mens enda, men regner med den slår ut for fult når jeg slutter å ta progesteron støtta...

Blæ!!

Krysser fingrene for deg

Har du testet enda poca? Symptomer ?

Testet søndag, men negativt som ventet. Puppene er blitt større og jeg har vondt i ryggen. Men det er nok lutinusen. Har ingen andre symptomer, så tror nok at dette går i dass. Hva med deg?

Har ikke testet enda. har fått litt panikk for å teste. Avsmak for negative tester. Første gangen jeg har hatt mye symptomer da. Pleier aldri å ha det. Vært treg i magen siden 2 rugedag. 4 rugedag hadde jeg mye stikkninger og press i magen. Siden 8 rugedag er puppene vært ømme. Ikke hele tiden men daglig. Tenker på å teste i morgen tidlig, men er usikker om jeg feiger ut..

Hvilken rugedag er du på iidag? Jeg er på rd 10

Jeg er på 11. Testdato fredag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

 

Tester ikke idag nei, venter på blodprøve svaret i morgen... Har ikke fått mens enda, men regner med den slår ut for fult når jeg slutter å ta progesteron støtta...

Blæ!!

Krysser fingrene for deg

Har du testet enda poca? Symptomer ?

Testet søndag, men negativt som ventet. Puppene er blitt større og jeg har vondt i ryggen. Men det er nok lutinusen. Har ingen andre symptomer, så tror nok at dette går i dass. Hva med deg?

Har ikke testet enda. har fått litt panikk for å teste. Avsmak for negative tester. Første gangen jeg har hatt mye symptomer da. Pleier aldri å ha det. Vært treg i magen siden 2 rugedag. 4 rugedag hadde jeg mye stikkninger og press i magen. Siden 8 rugedag er puppene vært ømme. Ikke hele tiden men daglig. Tenker på å teste i morgen tidlig, men er usikker om jeg feiger ut..

Hvilken rugedag er du på iidag? Jeg er på rd 10

Jeg er på 11. Testdato fredag

Jeg og skal ta blodprøve fredag. Men tisser på pinne imorgen igjen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende dere! Jeg har også testdato fred men tar en gravidtest imrg, rg 13, det bør jo vise riktig! Også angst for j... Blendahvit test men nå er jeg så sliten og lei at jeg vil bare bli ferdig m det og enten sveve avgårde eller sørge og grine og få det ut og vente på neste forsøk. Heier masse på dere! Blir spennende om vi alle tester imrg da! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ blendahvit test på meg igjen :( :( nå føles det som om vi aldri kommer til å oppleve å bli gravid og få barn. 4 ferskforsøket. Det blir bare værre og værre for hver gang å greie å ha troa på at det skal funke. Et stort lodd i livet dette her. Håper lykken har snudd til deg Vizzy og Poca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ blendahvit test på meg igjen :( :( nå føles det som om vi aldri kommer til å oppleve å bli gravid og få barn. 4 ferskforsøket. Det blir bare værre og værre for hver gang å greie å ha troa på at det skal funke. Et stort lodd i livet dette her. Håper lykken har snudd til deg Vizzy og Poca.

å nei :( det var veldig trist :( Ventet på positive nyheter fra deg nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det var trist Opp :-( . Vært igjennom mange runder selv og vet hvor vondt det føles. Jeg testet ikke i dag. Feiget ut. Skal prøve å teste i morgen. Føler meg gravid liksom så jeg er litt redd for å få meg en smell. Hadde en bitteliten blødninger i dag, ser ikke ut som om mensen starter blødning så jeg håper det er et godt tegn. Puppene jobber også bra om dagen kjenner jeg. Dette er så spennende at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Sliter med konsentrasjonen på jobb. Klarer ikke tenke på noe annet en at jeg håper jeg er gravid......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt blendahvit test i morges. Burde vært en liten skygge, eller hva sier dere jenter?? Er tross aalt på rd11

Uansett, tisser igjen imorgen og blodprøve fredag. Fortsatt helt symptomfri.... Krysser fingrene for vizzy og opp... Noen av oss må jo få positiv test... Sånn statistisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...