Gå til innhold

♥Mars snuppene♥


FruRikstadPfefferkorn

Anbefalte innlegg

Tidlig ute, men her skal vi inn på uttak iløpet av mars måned. Venter menstruasjon i slutten av januar, begynnelsen av februar.

 

Denne gangen blir det endring av medisinene, også blir det ICSI istedet for IVF. Så da håper vi det skal gå.

 

Det blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her kommer jeg også inn. Hvis alt går etter planen, da ;) Jeg venter mens i helgen om 14 dgr, og da blir det visst uttak og innsett i uke 12. Skal du ha langt regime du også, da, frurikstadpfefferkorn? Da kommer vi i såfall å ligge ganske likt an ;) Masse lykke til, til oss alle!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :-) Da kommer jeg inn til dere:-) Venter mensen om 1 uke ca,så skal vel begynne på nesesprayen i begynnelsen av februar.Har fått time til uttak i uke 11 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer jeg også inn. Hvis alt går etter planen, da ;) Jeg venter mens i helgen om 14 dgr, og da blir det visst uttak og innsett i uke 12. Skal du ha langt regime du også, da, frurikstadpfefferkorn? Da kommer vi i såfall å ligge ganske likt an ;) Masse lykke til, til oss alle!!!!

Så spennende! Ja her blir det langt regime, så da blur vi liggende ganske likt :D

 

Hvilket sykehus/klinikk er du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :-) Da kommer jeg inn til dere:-) Venter mensen om 1 uke ca,så skal vel begynne på nesesprayen i begynnelsen av februar.Har fått time til uttak i uke 11 :-)

Spennende! Første forsøk eller? Her blir det tredje forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Det er andre forsøket :-) Så det blir spennende.Ble gravid på første forsøket,men fikk en SA:-( Hadde egg på fryse,men klarte ikke opptininga:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Det er det som er så utrolig kjedelig! All den ventinga... Vil bare komme igang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. Jeg ble såååååå skuffet og deppa da jeg trodde jeg slapp nesesprayen i det private men den gang ei, og nå må vente enda en syklus bare pga den :( :( åhh var så klar for et forsøk i februar, helt krise å måtte vente til mars følte jeg. Sikkert fordi søster skal få barn Nr 3 i begynnelsen av mars og jeg hadde et lite håp om at jeg kanskje kunne være gravid selv når jeg skal hilse på det nye familiemedlemmet, men den gang ei. Så bare å manne seg opp, ta på maska og smøre tjukt på m denne tålmodighetskremen .. Huff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff! Det blir enda litt verre når man hadde sett for seg noe også blir det ikke slik.

 

Vi er bare glad for at vi ikke måtte vente enda en mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke det mensen komme nå,så man vet å tid man skal begynne med alt sammen :-)Venter mensen i dag eller en gang før fredag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-) vi skal i gang med vårt første forsøk i uke 11 sånn ca. Hører til på Haukeland .

 

Anonymous poster hash: 13db8...c9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare å vente på reseptene i posten og arket så jeg vet når jeg skal begynne på alle tinga :-) Gleder meg nå :-) Håper bare det går riktig vei denna gangen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen:-)

Tilhører vist her jeg også:) vi står på venteliste i det offentlige,men har nå valgt å gå privat i mellomtiden. Her blir det trolig uttak og innsett hos klinikk Hausken i uke 10:)

 

Lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått alt av papirer i posten i dag :-) Da er det å begynne på nesesprayen 5 februar og sprøytene 26 februar.Så er det UL 7 mars.Håper bare at alt går bra denna gangen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter bare på at tanta skal komme her. Det er denne ventinga som er så utrolig kjip!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter mens til helgen :) Ikke antydning til blødning enda, og jeg er vant til å spotte litt noen dager før. Vært litt uggen på kvelden noen dager, når jeg har vært sulten. Klarer ikke la være å tenke tanken at jeg KAN ha blitt gravid, selvom det er svært liten sjanse for det. Vet av erfaring at jeg blir småuggen tidlig i svangerskapet. Ja, ja. Er vel lov å håpe og drømme ;) Mensen kommer nok til helgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...