Gå til innhold

♥Mars snuppene♥


FruRikstadPfefferkorn

Anbefalte innlegg

Så spennende krepsen!!! Blir gøy å følge dere alle fremover, jeg og opp var sammen på siste forsøk også, nesten litt trygt å "kjenne" noen her inne :)

 

Krysser fingrene for oss alle å vi SKAL ha positive tester :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for svar krepsen79 - vi har kjøpt 3 pack på fertilitetssenteret, men skulle det mot formodning ikke funke på de 3 heller, prøver vi utlandet et sted. Det blir spennende å følge deg :) kryss, kryss og bank i bordet for positive mars tester !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn i gjengen med dere - jeg skal, som deg mam&mam, på ul 10. mars. Det blir vårt 2. fryseforsøk. Spent! Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det ikke mange dagene igjen til UL som er til fredag:-) Håper alt ser greit ut sånn at det blir uttak og innsetting til uka igjen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn i gjengen med dere - jeg skal, som deg mam&mam, på ul 10. mars. Det blir vårt 2. fryseforsøk. Spent! Lykke til alle sammen!

Jeg skal også på ul 10.mars, fryseforsøk på meg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt er fortsatt bra med eggene mine og nå har jeg fått tid på sykehuset. Kl. 10 på lørdag er det innsett av to blastocyster :hjerter_rundt:

Det føles så rart å ha de på en lab foreløpig. Er jo barna mine, om en veldig små rare celleklumper som de er foreløpig :wub:  To dager til så er jeg ruger igjen :D  :hjerte:  :D  Deretter begynner den lange ventetiden før man kan teste :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at det er litt deilig å være her i Tyskland fremfor hjemme. Ingen som maser, ro og fred (i hvert fall nesten, er en liten på halvannen måned her), babykosing og svigerinnen og svogeren min som pusler rundt meg. Akkurat drukket en kopp te som svogeren min laget (jeg er gift med storebroren hans) og i dag skal vi ha favoritt maten min :jepp:

Det andre er at de vet hva jeg går gjennom.  Deres lille er laget på samme klinikk som jeg er på, gjennom ICSI. Så masse støtte og oppmuntring + kjente bivirkninger. Jeg er så glad for å ha dem her :hjerte:

 

Nå er det bare et døgn igjen til jeg blir ruger på to små nurk :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at det er litt deilig å være her i Tyskland fremfor hjemme. Ingen som maser, ro og fred (i hvert fall nesten, er en liten på halvannen måned her), babykosing og svigerinnen og svogeren min som pusler rundt meg. Akkurat drukket en kopp te som svogeren min laget (jeg er gift med storebroren hans) og i dag skal vi ha favoritt maten min :jepp:

Det andre er at de vet hva jeg går gjennom. Deres lille er laget på samme klinikk som jeg er på, gjennom ICSI. Så masse støtte og oppmuntring + kjente bivirkninger. Jeg er så glad for å ha dem her :hjerte:

 

Nå er det bare et døgn igjen til jeg blir ruger på to små nurk :wub:

Det hørtes herlig ut :-) nyt tiden og lykke til med rugetiden! Krysser fingrene for at de spirer og gror i 9 mnd 😍
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg vært på ul :) Uttak til mandag,jippi :) Blir ruger til onsdag,hvis egga blir befruktet da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, så ligger man nå her i senga og tiden går altfor sakte. 4 timer igjen  til innsett :filer:

Er så spent på å få vite hvordan  det har gått med eggene. Er det noen igjen å sette inn? Var tross alt bare 4 som ble befruktet og jeg har skjønt at det fort kan falle fra en del på veien  til Blastocyst :mellow:

Må jo  ha trua, tross alt har de ikke ringt og avlyst fra klinikken så :heiajente: alle mine små.  Nå kommer mamma snart og henter dere :wub:  :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, så ligger man nå her i senga og tiden går altfor sakte. 4 timer igjen til innsett :filer:

Er så spent på å få vite hvordan det har gått med eggene. Er det noen igjen å sette inn? Var tross alt bare 4 som ble befruktet og jeg har skjønt at det fort kan falle fra en del på veien til Blastocyst :mellow:

Må jo ha trua, tross alt har de ikke ringt og avlyst fra klinikken så :heiajente: alle mine små. Nå kommer mamma snart og henter dere :wub::wink:

Masse lykke til :-) hold oss oppdatert om hvordan det gikk med eggene da:-). De hadde nok ringt å avbestilt om de ikke hadde noe å sette inn, så innsett blir det hvertfall :-)?. Hyggelig at vi ligger såpass likt ann i løypa, jeg satte inn på torsdag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til Krepsen79. Krysser fingrene for dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter og venter på at tirsdagen skal komme slik at heg kan begynne på GonalF. Synes tiden går så altfor sakte....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg akkurat kommet hjem fra klinikken.

 

2 flotte blastoer :strix:  er satt inn og en sprøyte med hcg ble satt. Noen som har fått det før? Var for å "prime" livmoren sa de. I tillegg fikk jeg med meg bilder av blastoene :nigo: Ser helt perfekte ut synes nå jeg, selv om de manglet 10 fingre og 10 tær :D

Jeg fikk lov til å fly hjem  i dag men skal ta det med ro i 14 dager for å unngå komplikasjoner med eggstokkene. De er redde for at de skal vri seg hvis jeg hopper og danser for mye. :ler: Skal prøve å styre hoppingen litt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk akkurat tlf om at ingen av eggene ville befruktes så forsøket er avbrutt.

Så trist å høre :-( stor trøsteklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj så flott da krepsen79, gratulerer som ruger, nå er det bare å krysse alt man har og at ihvrf et av dem fester deg :) ! Interresant m dette "prime" greiene, aldri hørt om før :) skal høre m klinikken jeg går til om de har hørt om det ;) !

 

Ånei klishe89, så utrolig leit og trist, det må være fortvilende for deg å få avbrutt :( , har hørt andre også har fått det, men så har det fungert på neste forsøk, når de har fått justert opplegget litt, så ikke gi opp :) .

Jeg er på på dag 4 m sprøyter nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fryseforsøk med innsetting på mandag. Siste av 4 fryseforsøk. Har en sønn på 3 år fra ferskforsøket. Spent og prøver å holde mrg unna forumet denne gangen for å tenke minstmulig på det. Vil bare ønske alle lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk akkurat tlf om at ingen av eggene ville befruktes så forsøket er avbrutt.

Det var leit å lese :-( vet hvordan det føles. Skjedde etter mitt første uttak også. Eneste som hjelper er å fokusere på neste forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var skikkelig nedtur.. Blir ICSI neste gang hvis det blir noe forsøk. Får se hva vi orker når vi har kommet oss etter nedturen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...