Gå til innhold

♥Mars snuppene♥


FruRikstadPfefferkorn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi fikk akkurat tlf om at ingen av eggene ville befruktes så forsøket er avbrutt.

Vi fikk samme beskjed under forrige forsøk. Utrolig kjip beskjed å få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det UL undersøkelse igår. Oppstart GonalF imorgen. Regner med uttak i slutten av neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Nå er jeg i gang igjen etter ma i februar .

Fikk nytt forsøk nå i mars igjen og mensen kom den 9 så nå stikkes det hver kveld . Uttak og innsett ( om det blir noen gode egg da) i uke 13:)

Denne gangen skal det gå bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende allesammen!!!

 

Ny ul idag på meg, ovitrelle skal settes ikveld kl 2300 samt en ekstra dose gonal F i ettermiddag... Gurimalla så spent jeg er, håper virkelig på mer enn 3 egg ihvertfall :) håper enda mer på å kanskje få ett på frys... Sukk!!

 

Håpe det går bra på innsett nurse77 :)

Lykke til ballerina e. Krysser fingrene for deg!!

Frurikstadpfefffer, krysser fingrene for dere også :))

 

Kanskje vi må årne testeliste??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende allesammen!!!

 

Ny ul idag på meg, ovitrelle skal settes ikveld kl 2300 samt en ekstra dose gonal F i ettermiddag... Gurimalla så spent jeg er, håper virkelig på mer enn 3 egg ihvertfall :) håper enda mer på å kanskje få ett på frys... Sukk!!

 

Håpe det går bra på innsett nurse77 :)

Lykke til ballerina e. Krysser fingrene for deg!!

Frurikstadpfefffer, krysser fingrene for dere også :))

 

Kanskje vi må årne testeliste??

 

Tusen takk :)

 

Forrige runde fikk jeg bare ut 3 egg. Og 2 tålte ikke sperm så de oppløste seg . Alikevel ble jeg gravid med det siste egget :)

Så selv om du får få egg er det håp:)

 

Satser på litt flere denne gangen selv da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg stukket min første sprøyte noen gang :-D og det gikk jo over all forventning. Spent på resultatet etter denne uken med stikking! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende allesammen!!!

 

Ny ul idag på meg, ovitrelle skal settes ikveld kl 2300 samt en ekstra dose gonal F i ettermiddag... Gurimalla så spent jeg er, håper virkelig på mer enn 3 egg ihvertfall :) håper enda mer på å kanskje få ett på frys... Sukk!!

 

Håpe det går bra på innsett nurse77 :)

Lykke til ballerina e. Krysser fingrene for deg!!

Frurikstadpfefffer, krysser fingrene for dere også :))

 

Kanskje vi må årne testeliste??

Ja :) nå får vi satse på det blir noen gode egg :) yes, la oss sette opp en testeliste for mars forsøkene :) hvor det bør bli maaaange positive tester :D !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg blitt en lykkelig ruger på ett perfekt egg :) Men vi fikk ingen egg på frys :( Håper dette er gullegget :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg blitt en lykkelig ruger på ett perfekt egg :) Men vi fikk ingen egg på frys :( Håper dette er gullegget :D

Grattis!!! :D skal bare ett egg til! Å få det ene bra er det viktigste! Lykke til som ruger :D !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg blitt en lykkelig ruger på ett perfekt egg :) Men vi fikk ingen egg på frys :( Håper dette er gullegget :D

ååå så spennende!! trenger bare ett ja, hadde bare ett når vi fikk datteren vår og hun sitter nå her lys levende og 2 år! Masse lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det over og ut for vår del. Det aller siste egget overlevde ikke opptiningen.

Har hatt sju innsett på to år, og dette var det aller siste forsøket. Har jo to supre, flotte barn, så nå gir vi oss med å prøve på nr 3.

 

Ønsker dere alle sammen masse lykke til! Håper mars-jentene får positive tester i fleng!

 

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det over og ut for vår del. Det aller siste egget overlevde ikke opptiningen.

Har hatt sju innsett på to år, og dette var det aller siste forsøket. Har jo to supre, flotte barn, så nå gir vi oss med å prøve på nr 3.

 

Ønsker dere alle sammen masse lykke til! Håper mars-jentene får positive tester i fleng!

 

Klem.

Så dumt :(

Det høres tøft ut og måtte innse at det ikke blir fler . Så må si du er tøff som deler . Vet ikke om jeg hadde greid det.

 

Hvordan føles det og ha satt sluttstrek ?

Jeg spør bare fordi jeg vet at det kommer en dag da vi også kanskje må sette den streken om det ikke går på de to forsøkene vi har igjen . Jeg kjenner det ikke kommer til og bli lett for min del om jeg en dag må godta at siste ikke kommer .

Klem til deg💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det over og ut for vår del. Det aller siste egget overlevde ikke opptiningen.

Har hatt sju innsett på to år, og dette var det aller siste forsøket. Har jo to supre, flotte barn, så nå gir vi oss med å prøve på nr 3.

 

Ønsker dere alle sammen masse lykke til! Håper mars-jentene får positive tester i fleng!

 

Klem.

Kjempeleit Nurse77 :( 

føler med dere og som du sier, dere har to flotte barn å kose dere med, men skjønner likevel frustrasjonen over dette siste spireforsøket <3 

 

Lykke til, til dere også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å høre nurse77 :( det kan ikke være en lett avgjørelse, selv m to flotte barn. Lykke til videre og gled dere over de to dere har :) (men det vet jeg jo dere gjør :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg kommet inn på disse sidene igjen etter veldig kort pause. Medisinene er kommet i hus, det samme er mensen og i morgen starter jeg med sprøytene for aller siste gang. Vet ikke om det betyr "bad luck" å opplyse om at det blir vårt siste forsøk, men krysser fingrene for at det endelig blir å klaffe. 
  Etter en del samtaler med klinikken er vi kommet fram til at jeg skal få gå både på prednisolon og fragmin denne gang i tillegg til de vanlige medisinene. Og forhåpentligvis får vi ut såpass mange egg at det kan settes inn to :)

Ser at det allerede har vært noen nedturer for noen her inne allerede og for dere vil jeg bare si at ikke gi opp håpet, men fortsatt stå på! Noen ser heldigvis framover med barn de allerede har fått, mens andre igjen er godt i gang med medisineringen for sine forsøk. Glede meg til å titte innom her innimellom å lese hva dere andre opplever i denne "bobleverden".

Ha en fortsatt fin onsdagskveld alle marsjenter (forsåvidt alle prøverørsdamer som er her inne)! Nå skal jeg lage kvelds til meg og mannen før vi skal se en film og bare slappe av resten av kvelden mens vi hører på uværet som herjer utenfor her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle fine og støttende svar! Dere er noen greie jenter!:-)

 

Det er ikke lett å sette strek. Prøvde det i fjor, men klarte det ikke. Greide ikke å akseptere at vi ikke skulle få ett barn til. Men det har endret seg litt nå. Er mer fortrolig med den tanken, enn hva jeg var i fjor. Det er nok flere årsaker til det. Jeg kjenner bl.a. at det psykiske delen av prøverørsbehandlingen har vært tøff de siste mnd, vet ikke om jeg ville orke en runde til. (Men det må jeg si at dersom vi ikke har hatt barn/eller hatt et barn, ville jeg nok orket en runde til.) En annen grunn er økonomi, det er tomt på alle sparekontoer. Og et annen grunn er at det er tøft for forholdet å holde på med dette.

 

Alt i alt er det kjempetrist å ha satt strek, har grått mange tårer i dag. Har allikevel på en bisarr måte kjent et snev av lettelse at jeg nå er gått av ivf-karusellen og er på vei ut av bobla. Har tross alt prøvd å lage barn i 10 år (selvfølgelig ikke hele tiden). Har fått til to flotte barn på de ti årene, men det har jammen ta vært ti år med mye tankevirksomhet rundt det å lage barn.

Ja dette ble et litt langt innlegg ser jeg, men godt å få det ut.

 

Masse lykke til alle sammen! Jeg kommer nok til å følge litt med fremover. Må jo avvennes bim etter mange år...

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff . Føler med deg :( må ha vært en tøff dag . Må bare spørre: Er det klin umulig at dere får det til på egen hånd?

I såfall krysser jeg fingre:)

 

Ønsker deg lykke til videre i livet Nurse77:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg kommet inn på disse sidene igjen etter veldig kort pause. Medisinene er kommet i hus, det samme er mensen og i morgen starter jeg med sprøytene for aller siste gang. Vet ikke om det betyr "bad luck" å opplyse om at det blir vårt siste forsøk, men krysser fingrene for at det endelig blir å klaffe.

Etter en del samtaler med klinikken er vi kommet fram til at jeg skal få gå både på prednisolon og fragmin denne gang i tillegg til de vanlige medisinene. Og forhåpentligvis får vi ut såpass mange egg at det kan settes inn to :)

 

Ser at det allerede har vært noen nedturer for noen her inne allerede og for dere vil jeg bare si at ikke gi opp håpet, men fortsatt stå på! Noen ser heldigvis framover med barn de allerede har fått, mens andre igjen er godt i gang med medisineringen for sine forsøk. Glede meg til å titte innom her innimellom å lese hva dere andre opplever i denne "bobleverden".

 

Ha en fortsatt fin onsdagskveld alle marsjenter (forsåvidt alle prøverørsdamer som er her inne)! Nå skal jeg lage kvelds til meg og mannen før vi skal se en film og bare slappe av resten av kvelden mens vi hører på uværet som herjer utenfor her :)

Fikk også TR i dag og starter med sprøyter i morgen. Morsomt at noen er "likt" :) Hadde en SA i januar, men føler meg fysisk og psykisk for å prøve på nytt! Og se fremover!! Mitt andre fersk, første med kort regime. Hvor mange dager går man på sprøyter?? Jeg gikk 12 dager på langt regime.

 

Ellers hell og lykke til alle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff . Føler med deg :( må ha vært en tøff dag . Må bare spørre: Er det klin umulig at dere får det til på egen hånd?

I såfall krysser jeg fingre:)

 

Ønsker deg lykke til videre i livet Nurse77:)

Takk for det, Ballerina E:-)

 

Nei det er vel ikke helt umulig å få det til selv, men begynner ikke noe aktiv prøving, det er helt sikkert!! Har ikke brukt prevensjon på ti år, og det har ikke blitt noe på den tiden... Har endometriose, litt lav amh og noe høy fsh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sterkt å lese om beslutningen din, Nurse77. Det er som et hanglende forhold: på et eller annet tidspunkt må man gi slipp hvis det ikke går bra. Nyt barna og ikke minst mannen! Det gir også pågangsmot at det kan bli et par små etter noen prøvelser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det uttak tirsdag på meg :) . Ul så bra ut m ca 10 store follikler og slimhinne på 10mm :) . Er så spent nå! Håper sånn det går veien denne gang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...