Gå til innhold

♥Mars snuppene♥


FruRikstadPfefferkorn

Anbefalte innlegg

Det var skikkelig nedtur.. Blir ICSI neste gang hvis det blir noe forsøk. Får se hva vi orker når vi har kommet oss etter nedturen

Absolutt. Bruk tiden med hverandre nå, så du får ladet opp litt. Hvor mange egg fikk de ut, vet du hvorfor ingen ble befruktet?:-( klem til deg

 

Anonymous poster hash: ac1ee...2aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Det var skikkelig nedtur.. Blir ICSI neste gang hvis det blir noe forsøk. Får se hva vi orker når vi har kommet oss etter nedturen

Absolutt. Bruk tiden med hverandre nå, så du får ladet opp litt. Hvor mange egg fikk de ut, vet du hvorfor ingen ble befruktet?:-( klem til degAnonymous poster hash: ac1ee...2aa

6 flotte egg ut sa de. De aner ikkee hvorfor så derfor vet ikke vi heller..

 

Takk for at dere er så støttende <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Det var skikkelig nedtur.. Blir ICSI neste gang hvis det blir noe forsøk. Får se hva vi orker når vi har kommet oss etter nedturen

Absolutt. Bruk tiden med hverandre nå, så du får ladet opp litt. Hvor mange egg fikk de ut, vet du hvorfor ingen ble befruktet?:-( klem til degAnonymous poster hash: ac1ee...2aa
6 flotte egg ut sa de. De aner ikkee hvorfor så derfor vet ikke vi heller..

 

Takk for at dere er så støttende <3

Vit at du ikke er alene. Flere her som har opplevd det samme <3

 

Anonymous poster hash: ac1ee...2aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Det var skikkelig nedtur.. Blir ICSI neste gang hvis det blir noe forsøk. Får se hva vi orker når vi har kommet oss etter nedturen

Absolutt. Bruk tiden med hverandre nå, så du får ladet opp litt. Hvor mange egg fikk de ut, vet du hvorfor ingen ble befruktet?:-( klem til degAnonymous poster hash: ac1ee...2aa

6 flotte egg ut sa de. De aner ikkee hvorfor så derfor vet ikke vi heller..

Takk for at dere er så støttende <3

Legene viste heller ikke hvorfor det skjedde med mine egg, men siden den gang har jeg hatt 3 uttak og det har ikke skjedd siden.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.I kveld settes eggløsningsprøyta:) Skal bli godt med medisin dag fri i morgen:) Bare å glede seg til uttak til mandag;) Lykke til dere alle her inne:) Og veldig dumt for dere som ikke har fått det til nå:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var eggløsningsprøya satt :) Så det skal bli godt å sove lenge i morgen uten vekkerklokke på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så trist Klishe89! Føler virkelig med deg  :klem: Bli dullet litt ekstra med av mannen din og så ser dere når mensen kommer hvor veien går videre. Som de andre sier, dette trenger absolutt ikke å skje ved neste uttak. 

Det var snakk om å bruke ICSI denne gangen for oss, men mannen min sin sæd hadde en plutselig forbedring  :ler: Legen skjønte ingenting og lurte på hva han hadde gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende å se hvor mange egg du får ut jente79 :-) masse lykke til!!

 

Imorgen går vi inn i den uken jeg forhåpentligvis skal bli en stikker for første gang! Jeg er blitt syk, men har hørt at de ikke stopper planlagt forsøk pga det , heldigvis. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til alle sammen, håper dere finner mot til en ny runde klishe, må vær forferdelig tungt nå.

 

Jeg skal på ul i morgen, har tatt sprøyter og albyl e i en uke nå, så spent å se hva som har skjedd der inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klishe: Vi hadde også seks flotte egg ut på fersk forsøk nr to. Ingen ble befruktet. Det er slikt som ser. Tenkte å sende deg noen oppmuntrende ord. Mens jeg ligger her og skriver tumler lillefrøken rundt i magen og er veldig aktiv. Er i dag 27+0 og på oss så klaffet det på ferskforsøk nummer tre...

 

Hadde icsi alle gangene. Det er håp og jeg heier på alle dere det ikke klaffet for i denne runden. Vet det er ekstra tungt å ikke komme til rugeperioden men hold motet oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk sunfly! Det var virkelig ekstra nedtur fordi vi ikkr kom til rugeperioden. Føler bare alt er galt med kroppen min. Hvis eggene hadde blitt befruktet hadde i det minste noe fungert.

Vi hadde en lang vei frem til IVF også så alt føles bare så håpløst og jeg syns så synd på mannen min som så gjerne vil ha et biologisk barn.

 

Gratulerer med lille i magen <3 Takk for oppmuntring! Det hjelper veldig å høre fra andre i samme situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var vi ferdige med UL, alt så bra ut, mange folikler denne gangen også, så får håpe det er mange som er modne til freddan, da blir det uttak :) Typisk at samboeren min har arbeisdhelg og egentlig må på jobb fredag kl 0800 og ikke er hjemme før mandagsmorgen kl 0900. Men er det ikke slik at "mannen" kan få sykemelding da? Jeg skal isåfall be om det, klarer jo ikke håndtere ei lita på 2 år etter å ha vært så dopa som etter uttak.

 

Så nå er det bare å håpe på at man blir ruger og bekker over disse 14 grusomme dagene  :fnise: Insett blir selvfølgelig på eksamensdagen min, haha, såååå dårlig timet, men kjenner jeg bryr meg lite, eksamen får gå som den går....

 

Klishe89, håper virkelig dere får det til neste gang, hvis dere skal igang igjen. Jeg vet ikke hvordan jeg hadde reagert om forsøket hadde blitt avblåst...  :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var vi ferdige med UL, alt så bra ut, mange folikler denne gangen også, så får håpe det er mange som er modne til freddan, da blir det uttak :) Typisk at samboeren min har arbeisdhelg og egentlig må på jobb fredag kl 0800 og ikke er hjemme før mandagsmorgen kl 0900. Men er det ikke slik at "mannen" kan få sykemelding da? Jeg skal isåfall be om det, klarer jo ikke håndtere ei lita på 2 år etter å ha vært så dopa som etter uttak.

 

Så nå er det bare å håpe på at man blir ruger og bekker over disse 14 grusomme dagene :fnise: Insett blir selvfølgelig på eksamensdagen min, haha, såååå dårlig timet, men kjenner jeg bryr meg lite, eksamen får gå som den går....

 

Klishe89, håper virkelig dere får det til neste gang, hvis dere skal igang igjen. Jeg vet ikke hvordan jeg hadde reagert om forsøket hadde blitt avblåst... :sukk:

Å, så bra at alt så bra ut på UL!

Får håpe at samboeren din får sykemelding. Man er jo ikke helt seg selv etter uttak og det å passe på en to-åring er jo ikke bare bare.

Masse lykke til på fredag:-))

 

På min UL så han (Terje) at eggløsning var rett rundt hjørnet, så dro hjem og fikk pos el-test (hadde fått neg el-test i morgen). Det blir innsett på torsdag. Juhu.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei man er jo ikke det, ihvertfall ikke på fredag :P

 

Men hvordan ser han det? Setter du ikke Ovitrelle? Spennende med innsett da, guuuud så spennende det er, dagene etterpå er jo grusomme!!! Var til Terje idag vi også, synes han er en knakende fin kar jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei man er jo ikke det, ihvertfall ikke på fredag :P

 

Men hvordan ser han det? Setter du ikke Ovitrelle? Spennende med innsett da, guuuud så spennende det er, dagene etterpå er jo grusomme!!! Var til Terje idag vi også, synes han er en knakende fin kar jeg :P

Han ser det på størrelsen på den største folliklen. Den var nesten 17 mm så da er det rett før den "løsner". ;-) Satte Ovitrelle da jeg kom hjem ja. Når hadde dere time? Jeg hadde time 9.40, var vel ferdig ca kl 10, da det var litt ventetid. Kanskje jeg så deg gjennom de sprinklene da jeg gikk!;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, vi hadde 0820 vi da, kom vel inn 0830, så det tror jeg ikke var meg ;) Så rart det er, at man er på samme sted, prater her, men aner ikke hvem hverandre er. Samme mål og ønske har vi også :) 

 

17 mm ja, det er jo bra, jeg hadde noen på 14 og 15 som jeg forstod :) Satser på å sette ovitrelle onsdagskvelden :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kommet hjem fra egguttak :) Å det ble 13 egg ut :) Håper det blir en koselig telefon jeg får i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått resultatet. Det ble 8 egg befruktet,men kun 4 som er av kvalitet :) Så i morgen blir jeg ruger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...