Gå til innhold

IKM uke 52


Kjøttmeis

Anbefalte innlegg

Ja, dette blir spennende :-) Synes jeg er mer uvel enn normalt på denne tiden av året, og har mens-aktig ubehag nederst i magen. Med lutealfase på 16 dager er det neppe tr som er på vei. Men, best å ikke skru opp forhåpningene for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååååå gleder meg til neste uke jeg og!!! Masse tegn men tør ikke håpe :-))) kanskje blir det en spesiell julegave på oss alle? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I starten etter eggløsning hadde jeg murringer og mye stikkinger i brystene. Nesten brennende følelse;)

Det har gitt seg, brystene er så vidt ømme. Murringene neders i magene er fortsatt der. Også stikkinger innimellom. 

Helt annerledes enn vanlig. Pleier vanligvis ikke ha murringer, men hadde i forrige pp også uten at det betydde noe. 

Spennende dette. Vet ikke helt hvilken følelse jeg har, men hver gang jeg tenker på testen jeg snart skal ta, er den positiv. Får håpe jeg ikke får meg slag i tryne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, prinsesse Fiona, jeg er som deg usikker på følelsen, til tider positiv, men når jeg ser for meg testen er den negativ, for det er det eneneste den noen gang har vært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme med meg:-) tenkte å ta en test søndagsmorgen.. Har fått ti billigtester i posten så da kan jeg unne meg å teste litt tidlig :-) selv om jeg vet at den blir blank! ... He he ost det går fort til julaften:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *HappyGoLucky*

Jeg hadde en morsom en i dag tidlig jeg, tenkte ta en EL test å se for noen sier jo man kan se stigning tidlig på dem ved graviditet, tok den og den var sånn passe sterk men ikke positiv... Så klarte jeg ikke dy meg og tok en gravidtetstest og la den inntil EL testen på vasken.....

 

Når jeg gikk inn etter et par minutter var gravidtetstesten super positiv! Holdt på å gå i gulvet, og kastet meg over og tok en til, som ble negativ, og en til, og en til og en til.... Har vel tatt 12stk i dag ( hadde heldigvis mange billigtester) og alle er helt negative...

 

Men så kom jeg på at den lå helt inntil EL testen, så tok en ny EL test og og ny graviditetstest og la de inntil hverandre og sto og så på og lærte noe nytt: hvis de ligger helt inntil hverandre og akkurat er tatt begge to så ser det ut til at fargestoffene fra EL testen trekker over i graviditetsstesten.... Så liksom at gravidtetstesten ble mer om mer rosa på det punktet den lå inntil streken på EL testen...hvis noen skjønner hva jeg mener :P

 

LITT nedtur da eller :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *HappyGoLucky*

Neste fredag så er jo veldig tidlig ute da så hadde jo litt problemer med å tro på den rosa streken i dag for den var liksom altfor sterk til å være sååå tidlig også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha beklager at jeg ler altså, men kan liksom forestille meg min egen reaksjon i den situasjonen :-)

Satser på at du går en ny positiv om en uke:-))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *HappyGoLucky*

Går helt fint, ledd litt av det selv i dag.... Hadde jo nesten begynt å regne på termindato og planlegge ting allerede, før det begynte å å gå opp for meg at den testen var veldig sterk til å være 7dpo :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende å se hvem som tester positivt :)

 

 

Ååååå gleder meg til neste uke jeg og!!! Masse tegn men tør ikke håpe :-))) kanskje blir det en spesiell julegave på oss alle? :-)

 

 

Ja, dette blir spennende :-) Synes jeg er mer uvel enn normalt på denne tiden av året, og har mens-aktig ubehag nederst i magen. Med lutealfase på 16 dager er det neppe tr som er på vei. Men, best å ikke skru opp forhåpningene for mye.

 

Veldig spennende å se!! :) :) Måtte forresten ta en test i dag å, fortsatt negativ, men fortsatt stikkinger og murringer der nede. Nå SKAL jeg ikke teste før ihvertfal om 2 dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Spennende å se hvem som tester positivt :)

Ååååå gleder meg til neste uke jeg og!!! Masse tegn men tør ikke håpe :-))) kanskje blir det en spesiell julegave på oss alle? :-)

Ja, dette blir spennende :-) Synes jeg er mer uvel enn normalt på denne tiden av året, og har mens-aktig ubehag nederst i magen. Med lutealfase på 16 dager er det neppe tr som er på vei. Men, best å ikke skru opp forhåpningene for mye.

Veldig spennende å se!! :) :) Måtte forresten ta en test i dag å, fortsatt negativ, men fortsatt stikkinger og murringer der nede. Nå SKAL jeg ikke teste før ihvertfal om 2 dager :)

Jeg tok også en test idag, enda det er 6 dager til ikm :-)) den ble selvfølgelig blendahvit og nå skal ikke jeg heller teste før lille julaften :-)

 

Føler litt at tegnene har forsvunnet iløpet av natten... Men jeg får se utover dagen.

 

Utrolig hvor skuffet man kan bli av en hvit test enda man vet at det uansett er for tidlig for å komme to streker:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Spennende å se hvem som tester positivt :)

Ååååå gleder meg til neste uke jeg og!!! Masse tegn men tør ikke håpe :-))) kanskje blir det en spesiell julegave på oss alle? :-)

Ja, dette blir spennende :-) Synes jeg er mer uvel enn normalt på denne tiden av året, og har mens-aktig ubehag nederst i magen. Med lutealfase på 16 dager er det neppe tr som er på vei. Men, best å ikke skru opp forhåpningene for mye.

Veldig spennende å se!! :) :) Måtte forresten ta en test i dag å, fortsatt negativ, men fortsatt stikkinger og murringer der nede. Nå SKAL jeg ikke teste før ihvertfal om 2 dager :)

Jeg tok også en test idag, enda det er 6 dager til ikm :-)) den ble selvfølgelig blendahvit og nå skal ikke jeg heller teste før lille julaften :-)

 

Føler litt at tegnene har forsvunnet iløpet av natten... Men jeg får se utover dagen.

 

Utrolig hvor skuffet man kan bli av en hvit test enda man vet at det uansett er for tidlig for å komme to streker:-)

 

 

Ja, huff helt enig!! Nå skal ikke jeg heller teste før lille juleaften, da er jeg 12 dpo....

Blir spennende å se :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Spennende å se hvem som tester positivt :)

Ååååå gleder meg til neste uke jeg og!!! Masse tegn men tør ikke håpe :-))) kanskje blir det en spesiell julegave på oss alle? :-)

Ja, dette blir spennende :-) Synes jeg er mer uvel enn normalt på denne tiden av året, og har mens-aktig ubehag nederst i magen. Med lutealfase på 16 dager er det neppe tr som er på vei. Men, best å ikke skru opp forhåpningene for mye.

Veldig spennende å se!! :) :) Måtte forresten ta en test i dag å, fortsatt negativ, men fortsatt stikkinger og murringer der nede. Nå SKAL jeg ikke teste før ihvertfal om 2 dager :)

Jeg tok også en test idag, enda det er 6 dager til ikm :-)) den ble selvfølgelig blendahvit og nå skal ikke jeg heller teste før lille julaften :-)

 

Føler litt at tegnene har forsvunnet iløpet av natten... Men jeg får se utover dagen.

 

Utrolig hvor skuffet man kan bli av en hvit test enda man vet at det uansett er for tidlig for å komme to streker:-)

 

 

Ja, huff helt enig!! Nå skal ikke jeg heller teste før lille juleaften, da er jeg 12 dpo....

Blir spennende å se :P

 

Det er enda hå lenge for oss alle sammen :) Ikke langt unna å falle for testefristelsen her nå.. :P Har egentlig lovt meg selv å teste tidligst lille julaften. Da er jeg 11 dpo, så det er jo enda tidlig, men "innafor"føler jeg  :fnise:  Vet dere forresten hvordan det er med HCG-produksjon ift lang lutealfase? Jeg har 16 dagers lutealfase og dermed en god stund igjen til IKM. Jeg tenker som så at det i prinsippet ikke burde være noen forskjell. At 11 dpo er 11 dpo uansett lengden på lutealfasen, og at det er like stor (evt liten) sannsynlighet for meg å teste positivt på 11 dpo som for noen med 14 dagers lutealfase. Enige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så kjedelig HappygoLucky.

 

Her klarte jeg selvfølgelig ikke å vente igejn. Kan sitte i sofaen og tenke på det og da må jeg bare teste. Er jo ikke morgenurin engang. Var vel nr 2.

Tok den stripsen og så at teststreken kom med en gang. Slang den ganske fort fra meg. På do hadde jeg også sett noe rosaslim på papiret og fikk sterk følelse på mensen. Har jo vært så irritabel i dag;)

Snakket med mannen på tl og sa jeg trodde jeg kom til å få mensen.

Badet litt med datteren og gikk opp for å lage lunsj.

Fikk for meg at jeg skulle se på testen en gang til og da var det en lys skyggestrek i tillegg til teststreken

Whaaaatt?? Skal jo egentlig vente 5 min før man leser av skal man ikke. Dette var mye lenger enn 5 min. Alltid når jeg har testet før så har det vært etter ikm.

Tenkte jeg skulle vente til i morgen tidlig med å ta dn ny, men nå fikk je litt håp igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs jo når den streken kom opp, Fiona. Du får følge med neste gang. :P

 

Jeg er 10 dpo i dag, fortsatt høy temp og fast, høy tapp, men har så smått begynt å spotte. :( Vet ikke hva jeg skal tro ... Venter til jeg har tempet i morgen, har tempen falt er nok mensen garantert på vei, men er den fortsatt høy skal jeg teste. Shit, nervøs nå altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vet. Den kan ha kommet sent.

Men tenker at det fortsatt er håp for et positivt resultat senere.

Følte det var lite sjanser rett etter at jeg hadde tatt testen. Blir spennende å se i morgen eller tirsdag:)

 

Ja er helt utrolig hvor nervepirrende det er å gå og vente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom tr gitt i går.. Så nå hadde jeg en syklus på 31 dager og sist mnd 35 så den er ikke helt stabil selv om jeg hadde el. Men men da er det over på ny gruppe så krysser jeg fingrene for dere andre :-) lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så kjedelig HappygoLucky.

 

Her klarte jeg selvfølgelig ikke å vente igejn. Kan sitte i sofaen og tenke på det og da må jeg bare teste. Er jo ikke morgenurin engang. Var vel nr 2.

Tok den stripsen og så at teststreken kom med en gang. Slang den ganske fort fra meg. På do hadde jeg også sett noe rosaslim på papiret og fikk sterk følelse på mensen. Har jo vært så irritabel i dag;)

Snakket med mannen på tl og sa jeg trodde jeg kom til å få mensen.

Badet litt med datteren og gikk opp for å lage lunsj.

Fikk for meg at jeg skulle se på testen en gang til og da var det en lys skyggestrek i tillegg til teststreken

Whaaaatt?? Skal jo egentlig vente 5 min før man leser av skal man ikke. Dette var mye lenger enn 5 min. Alltid når jeg har testet før så har det vært etter ikm.

Tenkte jeg skulle vente til i morgen tidlig med å ta dn ny, men nå fikk je litt håp igjen:)

ooo men dette er jo kjempe spennende!!!! Krysser fingrene for en enda mer positiv test imorgen tidlig! Du får sitte med haukeøyne og følge med om streken kommer innen tidsfristen :) Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom tr gitt i går.. Så nå hadde jeg en syklus på 31 dager og sist mnd 35 så den er ikke helt stabil selv om jeg hadde el. Men men da er det over på ny gruppe så krysser jeg fingrene for dere andre :-) lykke til :-)

Uff det var synd :( Håper på at det klaffer neste måned for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er det kommet mer rosa på papiret :( Har masse murringer og følelsen av at mensen kommer hvert øyeblikk. Har ingen graviditetssymptomer i det hele tatt, så dette var nok ikke måneden for meg :( Har egentlig ikke noe håp igjen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er det kommet mer rosa på papiret :( Har masse murringer og følelsen av at mensen kommer hvert øyeblikk. Har ingen graviditetssymptomer i det hele tatt, så dette var nok ikke måneden for meg :( Har egentlig ikke noe håp igjen nå.

Det er jo mange som spotter og blør litt i starten av svangerskapet så håpet er ikke helt ute :-)) krysser for at ikm ikke konmer! Selv har jeg mistet alt av symptomer nå både på graviditet og tr... Så begynner å tro at håpet er ute her også... Har ikm 26 så får bare vente og vente... Blææ så kjedelig å vente altså!

 

Kunne tenkt meg en iskald øl nå for å slappe av, men føler ikke jeg kan det før jeg har fått tr eller testet... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...