Gå til innhold

IKM uke 52


Kjøttmeis

Anbefalte innlegg

Mandag 23.12:

mamsen vi ha nr2!

 

Tirsdag 24.12:

Melaanzana (pp1)

 

Onsdag 25.12:

Kjøttmeis (pp2)

Vinterblomst

vil-bli-mamma(pp2)

 

Torsdag 26.12:

minni81

April2011mamma (3pp)

Jønimi (pp4)

Fredag 27.12:

 

Lørdag 28.12:

Snøleopard (pp5)

 

Søndag 29.12:

Bella75

Ønskebarn2014

Frk. Ludvig

 

Gravid:

Prinsesse Fiona (pp2)

April2011mamma (3pp)

Minni81 (1pp)

 

TR:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I natt begynte jeg å tenke på sist pp...om jeg ikke da startet å blø litt på torsdagen selv om ikm var på lørdagen. Måtte faktisk gå tilbake på ikm 48 for å se! He he... Og det stemte! Så da var det jo kanskje litt rart at jeg ikke gjorde det samme nå, så bestemte meg for å ta en cb og der kom det jammen meg et lite kryss! Tjoho, jeg er visst gravid!!! :)

Bare litt bekymret for at jeg hadde skikkelig vonde mensmurringer i går, men krysser fingrene for at det er livmora som strekker seg eller noe...hva tror dere?

Gratulerer!!!! Så gøy!!! :-)))

Når det gjelder murringer tror jeg ikke du skal bekymre deg for det... Er nok ganske normalt... Hvis du ser mitt innlegg her fra igår så skriver jeg om at jeg fikk skikkelig magesmerter, kaldsvettet og var nær ved å besvime i 15 min,... Det var visst blodtrykksfall ifølge legen og så lenge jeg ikke blødde masse var det ikke noe i veien for at man har murringer og magevondt.. Mye som skjer der inne i magen nå :-))

 

Når blir din termin da? Vi ses i september forumet da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har sikkert rett april2011mamma, satser på det :) Det hørtes jo skikkelig ekkelt ut det du hadde, hadde også blitt skremt da... Du har ikke hatt noe mer av det eller? Vi skal vel gjennom en del rare greier i 8-9 mnd fremover, så vi må vel bare bli vant til det ;)

Takk for gratulasjon, i ligeså! Termin her blir 10.sept tror jeg, hva med dere andre? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får sette meg på listen jeg også da :)

 

 

Mandag 23.12:

mamsen vi ha nr2!

 

Tirsdag 24.12:

Melaanzana (pp1)

 

Onsdag 25.12:

Kjøttmeis (pp2)

Vinterblomst

vil-bli-mamma(pp2)

 

Torsdag 26.12:

minni81

April2011mamma (3pp)

Jønimi (pp4)

Fredag 27.12:

 

Lørdag 28.12:

Snøleopard (pp5)

 

Søndag 29.12:

Bella75

Ønskebarn2014

Frk. Ludvig

 

Gravid:

Prinsesse Fiona (pp2)

April2011mamma (3pp)

Minni81 (1pp)

Frk. Ludvig

 

TR:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heldigvis ikke opplevd det igjen... Men noen kan få det flere ganger..

 

Min termin varierer litt på ulike terminutregninger, men alt fra 9-11 september:-)

 

Håper alt går bra og at vi alle får en liten skatt i september:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I natt begynte jeg å tenke på sist pp...om jeg ikke da startet å blø litt på torsdagen selv om ikm var på lørdagen. Måtte faktisk gå tilbake på ikm 48 for å se! He he... Og det stemte! Så da var det jo kanskje litt rart at jeg ikke gjorde det samme nå, så bestemte meg for å ta en cb og der kom det jammen meg et lite kryss! Tjoho, jeg er visst gravid!!! :)

Bare litt bekymret for at jeg hadde skikkelig vonde mensmurringer i går, men krysser fingrene for at det er livmora som strekker seg eller noe...hva tror dere?

Masse gratulerer :) så gøy

Ja jeg og har hatt skikkelige mensmurringer. De har ikke vært veldig smertefulle, men kjenner de godt. De er også tidvis annerledes enn de pleier. Er mye som skal strekke på seg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min Ikm er i dag, tok en test i går, da eg kjente ekstra på ømme bryst og sterk halsbrann. 
Den viste negativ, med bar en strek...vart litt skuffa, men eg var så stressa så glemte å vente ut dei minutta før eg las av. Gjekk i dusjen, sjekka testen igjen...og positiv :) :) Me Happy!
Tok en Clear blue test i dag, og det vart et klart pluss med en gang! :)
 

Alle gode ting er 3 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her tror jeg det er over og ut desverre.....

 

Tempen har falt fra 36.58 til 36.30, livmortappen er lavere og mykere.... Søren asså. Testa også negativt i dag og IKM var i går. Jeg testa med ettermiddagsurin vel og merke, men det burde ha slått ut når jeg er over IKM. Åååå, jeg som var sikker på at det klaffet...

 

Får bare vente på dustetanta...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, der kom hu! For ei kjærring!

 

Denne ganga var nedturen stor egentlig. Det er rart med det. Det tok et år før mannen var klar. Og når han endelig er med, så går månedene og ingenting skjer. 1 og 2 mann ble til på et uhell og pp nr 2. Men har faktisk hørt av flere andre at det kan ta litt lengre tid med 3.mann.

 

Gratulerer til alle dere som er på vei! En deilig følelse :)

 

Så hopper jeg videre til 2014 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt da Jønimi...Er det ikke typisk? Her var heller ikke mannen klar og forstod ikke problemet for 'det gikk jo så fort sist!'. Nå var vi ganske heldige denne gangen også, men kunne jo like gjerne gått andre veien...Mannfolk altså :-p

Krysser fingrene for at januar er mnd for dere! Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 23.12:
mamsen vi ha nr2!

Tirsdag 24.12:
Melaanzana (pp1)

Onsdag 25.12:
Kjøttmeis (pp2)
Vinterblomst
vil-bli-mamma(pp2)

Torsdag 26.12:
minni81
April2011mamma (3pp)
Jønimi (pp4)
Fredag 27.12:

Lørdag 28.12:


Søndag 29.12:
Bella75
Ønskebarn2014
Frk. Ludvig

Gravid:
Prinsesse Fiona (pp2)
April2011mamma (3pp)
Minni81 (1pp)
Frk. Ludvig

Snøleopard (pp5)

TR:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 dag over IKM og ingen tegn til TR!

Tok en billigtest i stad som var absolutt negativ :/

Hvis ikke TR dukker opp i løpet av kvelden så får jeg prøve en ny test med morgenurin.

Utrooolig hyggelig med så mange gravide! Gratulerer så mye til dere alle og godt nytt år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra ønskebarn 2014...

Jeg testet negativt leeenge på billigtestene, og syntes det var rart da jeg hadde følelse på noe annet... Tok en cb og den ble positiv med en gang en dag etter ikm :-)) billigtestene slo ut svakt mange dager etter ikm... Kanskje det samme gjelder deg? :-))

Håper du også kommer inn i september 2014 gruppen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...