Gå til innhold

IKM uke 52


Kjøttmeis

Anbefalte innlegg

 

Idag er det kommet mer rosa på papiret :( Har masse murringer og følelsen av at mensen kommer hvert øyeblikk. Har ingen graviditetssymptomer i det hele tatt, så dette var nok ikke måneden for meg :( Har egentlig ikke noe håp igjen nå.

Det er jo mange som spotter og blør litt i starten av svangerskapet så håpet er ikke helt ute :-)) krysser for at ikm ikke konmer! Selv har jeg mistet alt av symptomer nå både på graviditet og tr... Så begynner å tro at håpet er ute her også... Har ikm 26 så får bare vente og vente... Blææ så kjedelig å vente altså!

 

Kunne tenkt meg en iskald øl nå for å slappe av, men føler ikke jeg kan det før jeg har fått tr eller testet... :-)

 

Jeg også kunne tenkt meg ett glass med noe nå ja hehe :) Mannen fikk 4 flasker vin av jobben i julegave! Men klarer ikke helt å gjøre det enda... kanskje jeg har 2% håp igjen som gjør at jeg ikke tør enda.

Har bare 1 GT igjen, vil ikke ta den før mandag. Men har en drøss med EL tester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *HappyGoLucky*

Da kom tr gitt i går.. Så nå hadde jeg en syklus på 31 dager og sist mnd 35 så den er ikke helt stabil selv om jeg hadde el. Men men da er det over på ny gruppe så krysser jeg fingrene for dere andre :-) lykke til :-)

Å så kjedelig, får du ha en god jul og ta deg et glass med trøstevin så krysser vi fingra for neste runde:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *HappyGoLucky*

Å så kjedelig HappygoLucky.

 

Her klarte jeg selvfølgelig ikke å vente igejn. Kan sitte i sofaen og tenke på det og da må jeg bare teste. Er jo ikke morgenurin engang. Var vel nr 2.

Tok den stripsen og så at teststreken kom med en gang. Slang den ganske fort fra meg. På do hadde jeg også sett noe rosaslim på papiret og fikk sterk følelse på mensen. Har jo vært så irritabel i dag;)

Snakket med mannen på tl og sa jeg trodde jeg kom til å få mensen.

Badet litt med datteren og gikk opp for å lage lunsj.

Fikk for meg at jeg skulle se på testen en gang til og da var det en lys skyggestrek i tillegg til teststreken

Whaaaatt?? Skal jo egentlig vente 5 min før man leser av skal man ikke. Dette var mye lenger enn 5 min. Alltid når jeg har testet før så har det vært etter ikm.

Tenkte jeg skulle vente til i morgen tidlig med å ta dn ny, men nå fikk je litt håp igjen:)

Oi så spennende! Har aldri opplevd at det kommer strek på testene selv etter mange timer ( har sjekket ) så jeg vil nok si at det er ganske stor sjangse for at det er en liten spire i magen din nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, skikkelig pessimistisk nå i kveld :( Får legge meg, og håpe på at jeg må opp i natt og tisse, og at jeg våkner i morgen kvalm og dårlig, med ømme pupper og metallsmak i munnen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kunne tenkt meg en iskald øl nå for å slappe av, men føler ikke jeg kan det før jeg har fått tr eller testet... :-)

 

Jeg har faktisk tatt meg en øl i kveld ...  :sjenert: Var nesten helt sikker på at mensen kom tidligere i kveld da vi var ute og spiste, men da jeg kom hjem og sjekket: Ingen ting! Fortsatt steinhard cervix og ingen mensmurring. Gaaawd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *HappyGoLucky*

Sitter på nattevakt og tok jo såklart med meg en test til å ta i løpet av natta, og klarte såklart ikke holde meg lenger enn til 12...

 

Og så sitter jeg her halvveis zombi og stirrer og begynner å forestille meg at jeg ser en strek nå da, men den er langt unna å være rosa i såfall men om noen kjeder seg så la jeg to bilder på galleriet mitt så får dere si om dere som kanskje er litt mer våkne ser noe eller ikke :P

Endret av *HappyGoLucky*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter på nattevakt og tok jo såklart med meg en test til å ta i løpet av natta, og klarte såklart ikke holde meg lenger enn til 12...

 

Og så sitter jeg her halvveis zombi og stirrer og begynner å forestille meg at jeg ser en strek nå da, men den er langt unna å være rosa i såfall men om noen kjeder seg så la jeg to bilder på galleriet mitt så får dere si om dere som kanskje er litt mer våkne ser noe eller ikke :P

Jeg har aldri tatt sånne tester så vet ikkr helt hvordan de skal se ut, men synes da virkelig jeg ser en svak strek! :) Håper den blir sterkere ettersom dagene går! Lykke til! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg våknet nå midt på natten. Skulle egentlig snu meg rundt, for synges det var for tidlig.

Men da var testen alt jeg klarte å tenke på, jeg skalv.

Tisset i en kopp og puttet testen oppi. Der tok lang tid før alt det rosa forsvant, så jeg puttet likeså godt oppi en cb test også.

Og der kom det et pluss gitt :) litt svak, men blå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på nattevakt og tok jo såklart med meg en test til å ta i løpet av natta, og klarte såklart ikke holde meg lenger enn til 12...

Og så sitter jeg her halvveis zombi og stirrer og begynner å forestille meg at jeg ser en strek nå da, men den er langt unna å være rosa i såfall men om noen kjeder seg så la jeg to bilder på galleriet mitt så får dere si om dere som kanskje er litt mer våkne ser noe eller ikke :P

Jeg tok akkurat en slik test selv og fikk samme resultat selv. Ekstremt svak, men det er noe der.

En cb test viste nettopp + på meg.

Woohoo.

Tenker den vil gjøre det til deg også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *HappyGoLucky*

 

Sitter på nattevakt og tok jo såklart med meg en test til å ta i løpet av natta, og klarte såklart ikke holde meg lenger enn til 12...

Og så sitter jeg her halvveis zombi og stirrer og begynner å forestille meg at jeg ser en strek nå da, men den er langt unna å være rosa i såfall men om noen kjeder seg så la jeg to bilder på galleriet mitt så får dere si om dere som kanskje er litt mer våkne ser noe eller ikke :P

Jeg tok akkurat en slik test selv og fikk samme resultat selv. Ekstremt svak, men det er noe der.

En cb test viste nettopp + på meg.

Woohoo.

Tenker den vil gjøre det til deg også;)

Åå så morro! Gratulerer sååå mye!!

 

Kjenner jeg er litt usikker for den var jo ikke noe rosa den streken, mer grå så redd for at det kan være en slik skyggestrek... Selv om jeg aldri har fått så sterk skyggestrek på dem før, men klarer ikke helt å tro på det fordet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er den billigstripsen så svak at jeg ville ha tolket den som negativ. Det gjør meg litt usikker, men igjen så er jeg 2 dager før ikm. Og ClearBlue testen viste tydelig positiv. Til og med mannen så plusstegnet i mørket bare opplyst av mobilen ;) 

Så blir litt forvirret her jeg sitter nå. Tok en ny billigstrip og den var utrolig svak, måtte virkelig legge godviljen til for å se om det var noe der. Velger å tro på Clearblue jeg :) og at de andre blir lettere å se på julaften når ikm er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *HappyGoLucky*

Ny billigtest nå og den var negativ så usikker jeg også, skal ikke billigtester være mer følsomme enn cb a? Merkelige greier, men så ville jeg stolt mer på cb enn bt så er nok ingen stor tvil for deg iallfall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på nattevakt og tok jo såklart med meg en test til å ta i løpet av natta, og klarte såklart ikke holde meg lenger enn til 12...

 

Og så sitter jeg her halvveis zombi og stirrer og begynner å forestille meg at jeg ser en strek nå da, men den er langt unna å være rosa i såfall men om noen kjeder seg så la jeg to bilder på galleriet mitt så får dere si om dere som kanskje er litt mer våkne ser noe eller ikke :P

Jeg ser streken!!! Gratulerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg våknet nå midt på natten. Skulle egentlig snu meg rundt, for synges det var for tidlig.

Men da var testen alt jeg klarte å tenke på, jeg skalv.

Tisset i en kopp og puttet testen oppi. Der tok lang tid før alt det rosa forsvant, så jeg puttet likeså godt oppi en cb test også.

Og der kom det et pluss gitt :) litt svak, men blå.

Gratulerer så masse :) Så gøyt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse til der som har fått streker på testene deres :) Selv om de er svake nå så vil de nok bli sterkere! Jeg for min del er ute av løpet :cry3: blør friskt, ikke masse, men rent blod(uten slim). Har også mensmurringer og vondt i ryggen.

Lykke til alle sammen :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, gratulerer til dere! For en julepresang!

 

Jeg testet også tidlig i morges, negativ. :(

 

Så leit, mamsen, kanskje vi sees i neste IKM-gruppe. Masse lykke til til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *HappyGoLucky*

Gratulerer så masse til der som har fått streker på testene deres :) Selv om de er svake nå så vil de nok bli sterkere! Jeg for min del er ute av løpet :cry3: blør friskt, ikke masse, men rent blod(uten slim). Har også mensmurringer og vondt i ryggen.

Lykke til alle sammen :hjerter_rundt:

Å så dumt :( får du ha en riktig god jul og lykke til neste runde...

 

Vet ikke helt om jeg kan gratuleres enda, redd for at det bare var en skyggestrek for tok en til før jeg la meg i dag tidlig og den var negativ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *HappyGoLucky*

Å nå har jeg tatt to til som begge var negative så da var det dessverre bare en skyggestrek i natt :( men fortsatt litt tidlig så gir ikke opp alt håp enda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi her har det skjedd mye på kort tid ser jeg:-) gratulerer så mye til dere som har fått positiv!! Det er jo fantastisk!!!!

 

Og synd til dere som har fått tr.... Lykke til i neste pp!!! Krysser fingrene for dere!

 

Jeg er helt sikker på at jeg ikke er gravid.. Skal teste imorgen tidlig, da er det tre dager flr ikm... Regner ned den blir hvit som snøen, men får se... :-)

 

Vil så gjerne se to streker nå.... :-)

 

Nå skal jeg bruke ventetiden på å vaske og gjøre klart til jul :/)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER PRINSESSEfiona :-D♡♡♡

Weeeee så moro! :)

 

Jeg heier på deg HappyGoLucky !!!

-og på deg april2011mamma :) 3 dager før ikm kan bli negativ. .. greit å ha i bakhodet slin at ikke negativiteten tar over ;)

 

...håper mange flere tester positivt :)

 

Jeg selv venter på ikm..vet ikke når den skal komme? Tar med en test når vi reiser hjem til jul :) så kan jeg teste en av dagene i romjulen om den ikke dukker opp!? ;)

 

God jul ! ♡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *HappyGoLucky*

GRATULERER PRINSESSEfiona :-D♡♡♡

Weeeee så moro! :)

 

Jeg heier på deg HappyGoLucky !!!

-og på deg april2011mamma :) 3 dager før ikm kan bli negativ. .. greit å ha i bakhodet slin at ikke negativiteten tar over ;)

 

...håper mange flere tester positivt :)

 

Jeg selv venter på ikm..vet ikke når den skal komme? Tar med en test når vi reiser hjem til jul :) så kan jeg teste en av dagene i romjulen om den ikke dukker opp!? ;)

 

God jul ! ♡

Takk :D heier tilbake, litt ekstra spennening på oss alle denne julen...hehe :D

 

Får ha en god jul du også så krysser vi fingra for en ekstra julegave til oss alle ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende da vinterblomst! Plutselig får du en positiv test:-)

Og jeg skal prøve å ha i bakhodet at 3 dager før fortsatt er tidlig slik at en negativ test er ikke nederlag helt enda.... :-D

Kos dere i julen og prøv å slappe av og nyt mat og drikke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :) synes det er utrolig rart, klarer ikke helt å tro på det.

Det er 2 dager før ikm og kvalmen har kommet. Hjelpes. Syntes det var veldig tidlig.

Negativ test 3 dager før ikm betyr ikke alt håp ute :)

Masse lykke til jenter.

God Jul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, på 11 dpo sist begynte jeg å blø friskt på kvelden, nå er det ikke antydning til spotting engang. Har fortsatt håp, men den kritthvite testen i morges var jo litt nedslående. Blæ.

Endret av Kjøttmeis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så mye prinsesse Fiona! Tipper dere får en fin jul! :)

Spennende med dere som tester, håper dere får den beste julegaven! Selv har jeg ikke ikm før om en uke, men håper kanskje vi får en nyttårsgave da! Men har egentlig ingen forhåpninger, kjenner ikke noen tegn på at det skulle være noe på gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...