Gå til innhold

IKM uke 52


Kjøttmeis

Anbefalte innlegg

Men da skulle vel ikke tempen steget, om ikke eget slapp? Har hatt høy temp siden forrige uke.

Vil du legge ut kurva di, så får se vi? Hvid du har hatt tempstigning over flere dager, så har du hatt EL uansett hva slags slim du har nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tro om dette funker fra mobilen da ...thumb.pngMy Ovulation Chart

Dipp etter EL hadde jeg sist også, på nøyaktig samme tidspunkt, så regner med det er normalt for meg. Ellers ligger det jo rundt 36,5.

Med fare for å bli litt vel detaljert, så har det som har kommet ut i dag vært mye tykkere og hvitere enn EL-slimet, men det et fortsatt strekkbart. Hadde ikke noe sånt sist, bare kremete utflod. Snodig. Men jeg hadde jo nettopp sopp, kanskje det bare er derfor. Livmorhalsen er i hvert fall helt fast nå, og den var kjempemyk under EL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 dpo i dag, og altså én dag lenger enn i går :P Har sånn ambivalent forhold til IKM og testing etterhvert. Forventer blendahvit test, men håper jo på noe annet, og blir dermed like skuffet hver gang. Vet jo at damer blir gravide over hele verden hver eneste dag, men kan allikevel ikke helt se for meg at det skal skje med meg. Hver måned er det andre sine nick som havner på "riktig liste", og det virker bare mer og mer usannsynlig at neste gang er det meg. Venninner, kollegaer og familie annonserer graviditeter og føder barn over en lav sko, gjerne nummer to og tre, og gjerne på første eller andre forsøk, eller enda bedre helt uplanlagt (på p-pille). At jeg, som er i normalt god form, drikker svært lite, så og si ikke drikker kaffe og aldri har røkt en sigarett i mitt liv, skal klare å bli gravid i alle fall én gang virker som det er for mye forlangt... Men, det kan jo ha klaffet denne mnd :rolleyes: (og man skal vel ikke klage i pp5, men det virker så leeeenge)

Endret av Snøleopard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *HappyGoLucky*

Er vel 5dpo i dag, ingen symptomer så langt, men ikke så mye håp denne mnd med sex kun en gang ved positiv EL test..... Kjenner frustrasjonen kommer mer og mer nå, skulle ha startet å prøve på nr 2 mye tidligere hadde jeg visst at det kom til å ta sånn tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi et nytt symptom på lista: Forsove seg til jobb! Er det mulig... Det er flere år siden jeg har gjort...

 

Men jeg har i hele dag hatt hjerebank innimellom, uten at jeg stresser eller noe. Og det er noe jeg kan huske fra de tidligere graviditetene. Ikke sååå tidlig da, men det er jo en indikasjon på at kroppen øker blodvolumet. Så akkurat dette gjør meg enda mer spent på om det har klaffet.

 

Livmortappen indikerer ikke graviditet da, hvertfall ikke enda. Den er myk og åpen.... :( Men vet ikke hvordan den oppfører seg med to tidligere fødsler? Jeg husker den var høyt oppe og lukket med nr.2.

 

HAHA, jeg også forsov meg i går!! Eller mannfolket sin vekkerklokke ringte aldri, og min telefon hadde SÅ KLART gått tom for strøm i løpet av natten, så vi voknet og ante fred og ingen fare TO timer og 15 min for sent... Mens lilletrollet hadde vært oppe og åpnet kalender for den 20 og 21... JOHO :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vel 5dpo i dag, ingen symptomer så langt, men ikke så mye håp denne mnd med sex kun en gang ved positiv EL test..... Kjenner frustrasjonen kommer mer og mer nå, skulle ha startet å prøve på nr 2 mye tidligere hadde jeg visst at det kom til å ta sånn tid!

 

Huff, det er jo fortsatt håp, sist hadde jeg ingen symptomer før jeg merket at mensen uteble.

 

Men uansett, det klaffer nok om ikke lenge for dere også!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *HappyGoLucky*

Æsj altså, ser ut til at jeg får mensen idag :( Har begynt å komme en del rosa.

Å så kjedelig :( men kan jo være hormonell blødning eller festeblødning da, når venter du mens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj altså, ser ut til at jeg får mensen idag :( Har begynt å komme en del rosa.

Det var jo litt tidlig, hvis du virkelig hadde EL den 9.? Hvor lang lutealfase har du vanligvis?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid hatt 28 dagers syklus, Lutealfasen er på 14 dager. Venter neste mens på mandag. Det har ikke kommet noe mere enda, men har en dårlig følelse :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo bare være noe hormonkluss, men 10 dager er vel ikke så lenge mtp implantasjon? Vil tro det er helt innafor.

Endret av Kjøttmeis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte bare teste i dag, klarte ikke vente!! Men er jo 8 dpo og testen hvar så negativ som det går an å få det.. Ååå, skulle bare ventet litt til med å teste :( 8 dager er det vel ikke stor sannsynlighet for positiv test?? Noen andre som ikke har klart å vente med å teste ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige pp sprakk jeg vel på omtrent samme tidspunkt som deg, men var ikke helt forberedt på hvor kjipt det faktisk skulle være å se den negative testen, så denne gangen skal jeg holde meg, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo bare være noe hormonkluss, men 10 dager er vel ikke så lenge mtp implantasjon? Vil tro det er helt innafor.

Hmmm blir ikke klok på kroppen min :P Om jeg ikke begynner å blø imorgen tidlig så krysser jeg fingrene for en festeblødning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg ble gravid nå sist så testet jeg fra ca 6dpo... Jeg hadde en hel del strimler, og alle sammen ble brukt opp hehe. Testet positivt fra 10dpo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, det var beroligende! Skal fortsette å teste, fikk strimlene mine i posten i dag. Ble litt satt ut, de er seriøst bittesmå, jo! :P Har også hatt stikkinger nedentil i hele dag og i går, synes kanskje å kjenne de igjen ifra forige svangerskap. Spenndende tider, viktig å huske på å ikke ha for mye forventninger i begynnelsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg er sikker på å få mens så må jeg jo inn å titte :) 

Mamsen og Melaanzana: lykke til! -er håp helt til tr dukker opp!!! 

 

Jeg har begynt å jobbe mer i hodet mitt med at det tar tid å bli gravid! selv om vi ble gravide med en gang sist.. jeg vil ikke bruke tid på å stresse, lettere sagt enn gjort, men øvelse gjør mester  :jepp:

jeg skal bli gravid innen 2014  :duskedame: .....å det gjør garantert flere av dere ! Lykke til til oss!  :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg er sikker på å få mens så må jeg jo inn å titte :)

Mamsen og Melaanzana: lykke til! -er håp helt til tr dukker opp!!! 

 

Jeg har begynt å jobbe mer i hodet mitt med at det tar tid å bli gravid! selv om vi ble gravide med en gang sist.. jeg vil ikke bruke tid på å stresse, lettere sagt enn gjort, men øvelse gjør mester  :jepp:

jeg skal bli gravid innen 2014  :duskedame: .....å det gjør garantert flere av dere ! Lykke til til oss!  :sol:

Lykke til til deg også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende jenter!! Jeg har hatt mye stikninger jeg og som jeg ikke har kjent før! Hatt murringer leeengeZzz idag kom testene så måååå bare ta en imorgen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro om dette funker fra mobilen da ...thumb.pngMy Ovulation Chart

Dipp etter EL hadde jeg sist også, på nøyaktig samme tidspunkt, så regner med det er normalt for meg. Ellers ligger det jo rundt 36,5.

Med fare for å bli litt vel detaljert, så har det som har kommet ut i dag vært mye tykkere og hvitere enn EL-slimet, men det et fortsatt strekkbart. Hadde ikke noe sånt sist, bare kremete utflod. Snodig. Men jeg hadde jo nettopp sopp, kanskje det bare er derfor. Livmorhalsen er i hvert fall helt fast nå, og den var kjempemyk under EL!

Du har helt klart hatt EL :) Da jeg ble gravid med nr. 2 så gikk kurva skikkelig i sikk-sakk fram til IKM, derfor steg den ytterligere og holdt seg jevn :)

 

Fast livmortapp også? Kult!

Min er høyt oppe, men fortsatt myk og åpen... hadde håpet den ville hardne litt etterhvert nå, hadde vært et godt tegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da har vi et nytt symptom på lista: Forsove seg til jobb! Er det mulig... Det er flere år siden jeg har gjort...

 

Men jeg har i hele dag hatt hjerebank innimellom, uten at jeg stresser eller noe. Og det er noe jeg kan huske fra de tidligere graviditetene. Ikke sååå tidlig da, men det er jo en indikasjon på at kroppen øker blodvolumet. Så akkurat dette gjør meg enda mer spent på om det har klaffet.

 

Livmortappen indikerer ikke graviditet da, hvertfall ikke enda. Den er myk og åpen.... :( Men vet ikke hvordan den oppfører seg med to tidligere fødsler? Jeg husker den var høyt oppe og lukket med nr.2.

 

HAHA, jeg også forsov meg i går!! Eller mannfolket sin vekkerklokke ringte aldri, og min telefon hadde SÅ KLART gått tom for strøm i løpet av natten, så vi voknet og ante fred og ingen fare TO timer og 15 min for sent... Mens lilletrollet hadde vært oppe og åpnet kalender for den 20 og 21... JOHO :P

 

Jeg stemmer for at det er et graviditetssymptom! :) Er hvertfall lov å håpe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart uka vår nå! Jeg gruer meg nesten litt, jeg, hehe. :P Akkurat nå er det liksom litt deilig å ikke vite! Om mensen er på vei burde jeg få et temperaturfall allerede på søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette skal bli spennende :) Har ikke begynt å blø enda heldigvis, bare litt rosa her og der. Hadde sex igår kveld uten å begynne å blø :duskedame:  Tok en EL test også igår som var sterk strek på igjen... Virker som kroppen min ikke helt klarer å bestemme seg om den skal beholde hormonene eller ikke. Jeg får ta en til nå etterpå og se hva som kommer frem denne gangen hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...