Gå til innhold

IKM uke 52


Kjøttmeis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei fine jenter.

 

Dager jeg i min 3 pp etter at tr kom igår... Jeg har visst gått fra 28 dagers syklus til 23 dagers syklus de siste månedene så ikke rart det ikke klaffer.. Denne måneden skal jeg ta el tester sånn at jeg vet:-))

 

Håper virkelig 3 blir mitt lykketall og at vi alle får en glad nyhet i uke 52!!

 

Virker såååå lenge til.., :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en EL test og en GT test idag bare for å sjekke om alle hcg hormonene var ute av kroppen etter SAen for 10 dager siden, begge to var selvfølgelig knall positive :( Ser ut til at det blir veldig lang venting på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så trist da mamsen! Håper ventetiden ikke blir så lang som du tror!!

Håper jeg og :) Ut med dere dumme hormoner!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 23.12:

mamsen vi ha nr2!

Tirsdag 24.12:

Prinsesse Fiona (pp2)

Melaanzana (pp1)

 

Onsdag 25.12:

Kjøttmeis (pp2)

Vinterblomst

vil-bli-mamma(pp2)

 

Torsdag 26.12:

minni81

April2011mamma (3pp)

 

Fredag 27.12:

 

Lørdag 28.12:

 

Søndag 29.12:

Bella75

Ønskebarn2014

 

Gravid:

 

 

TR:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nærmer seg ny el i pp4 :)

Ikke før en uke men forberedelser kan jo starte ;)

Blir ikke noen forhåpninger da jeg nå er klar for hormonprøvetaking igjen.. jeg har lav amh og er spent på om fsh (kvaliteten på egg) er blitt dårligere siste året.

Mamsenvilhanr2 jeg heier og ønsker deg hormonene vekkistan!

Jeg og ønsker nr2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var teit, Mamsen! Håper du snart er i gang igjen. :)

 

Juhu, EL-slim i dag! Sist hadde jeg det i seks-syv dager, så regner vel med det samme nå. Det er allerede gjort innskudd. ;) Heia alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var teit, Mamsen! Håper du snart er i gang igjen. :)

 

Juhu, EL-slim i dag! Sist hadde jeg det i seks-syv dager, så regner vel med det samme nå. Det er allerede gjort innskudd. ;) Heia alle!

 

Så spennende! 10 dager siden første dag av forrige mens nå, så håper jeg snart får el! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 23 dagers syklus så jeg starter el test snart ( selv om heg bare er på 2 dag av mens)... Her skal jeg ikke bomme mer:-) he he håper så inderlig at det går denne gangen!!!!

Håper det klaffer for mange her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Melder meg inn her jeg da! Går nå inn i vår 5 pp.. Slutta på pillen i sommer.. Jeg har to barn fra tidligere forhold, så blir det første for min samboer :)

Har vært mye innom her, men bare som snik!! Nå går dagene så treigt at nå må jeg bare ha noen å dele følelser med!!

Har hatt sykluser fra 30-26 dager etter pille slutt.. To siste var på 26, så stemmer det blir 28. den (forhåpentligvis) magiske datoen for meg :) håpe håpe håpe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mandag 23.12:
mamsen vi ha nr2!
Tirsdag 24.12:
Prinsesse Fiona (pp2)
Melaanzana (pp1)

Onsdag 25.12:
Kjøttmeis (pp2)
Vinterblomst
vil-bli-mamma(pp2)

Torsdag 26.12:
minni81
April2011mamma (3pp)

Fredag 27.12:

Lørdag 28.12:

Snøleopard (pp5)

Søndag 29.12:
Bella75
Ønskebarn2014

Gravid:


TR:

 

Skulle egentlig holde meg unna forumet denne PPen, men klarer ikke helt... :fnise: Litt variabel lengde på syklus mellom 29 og 32 dager, men beregner jeg ut fra sist mnd bør IKM bli 28. desember. Denne gangen skal jeg i alle fall starte tidlig nok med EL-test, og også sørge for action de dagene det er EL-slim på gang (har lest at man er mest fruktbar da). Tror vi bomma forrige mnd. Med min sedvanlige flaks ser jeg for meg at måneden etter at den magiske barnehagegrensen er gått ut må være min måned  :laugh: Håper det snart er min tur til å bli mamma for første gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom el testene i posten og heg starter testing idag ... Har kort syklus :-)

 

Flere som skal begynne testing? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ikke tester - foreløpig, i hvert fall. Synes det funker fint med temping, så jeg holder meg til det. Jeg merker at jeg allerede stresser ganske mye (og er bare i 2. pp! :fnise: ), og jeg tror EL-tester ville stresset meg enda mer ... Med temping er det liksom ikke så mye å lure på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte ikke tester forrige måned jeg heller:-)

Satser på at det klaffer for oss denne gangen, jeg er i min 3pp :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke noe av jobbreisen allikevel så da får jeg med meg desemberprøvinga også! :) ikm 29.tror jeg...

 

 

Mandag 23.12:

mamsen vi ha nr2!

Tirsdag 24.12:

Prinsesse Fiona (pp2)

Melaanzana (pp1)

 

Onsdag 25.12:

Kjøttmeis (pp2)

Vinterblomst

vil-bli-mamma(pp2)

 

Torsdag 26.12:

minni81

April2011mamma (3pp)

 

Fredag 27.12:

 

Lørdag 28.12:

Snøleopard (pp5)

 

Søndag 29.12:

Bella75

Ønskebarn2014

Frk. Ludvig

 

Gravid:

 

 

TR:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker å starte EL-testing i morgen. Da er det syklusdag 9, og med sykluser på minimum 29 dager tenker jeg at jeg burde få med meg EL da. Bruker å ha ganske tydelige EL-tegn også, så å "treffe" burde ikke være så vanskelig. Verre å få til at det blir noe ut av det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en Graviditetstest igår og den var super svak :) weeee
Så nå håper jeg at det snart begynner en ny syklus slik at jeg vet litt mer. Ifølge den vanlige eggløsningskalkulatoren så er min mest fruktbare periode nå, men det går vel ikke an å ha eggløsning mens du fremdeles har litt hcg i blodet vel? Om jeg tar en ny EL test nå og den blir kjempe positiv, vil det si at jeg da har eggløsning? Eller reagerer EL testene mye mer på hcg hormonet enn en vanlig GT test?

Har aldri holdt på med EL tester før så er litt grønn på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde først du var gravid jeg ;-)

Har du en viss mengde hcg i blodet vil vel ikke eggløsningen og den prosessen være normal? ...tenker jeg  :rolleyes:  men vet ikke sikkert altså :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare å prøve mamsen :-))) plutselig går det, kroppen er en fin maskin! En venninne ble gravid veldig kort etter en sa... Nen er nok individuelt.., hadde jeg vært deg hadde jeg bare prøvd:-) lykke til!!!

Min nest fruktbare dag er satt til 11... Men starter å legge inn aksjer allerede ikveld:-) denne gangen må det gå! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde først du var gravid jeg ;-)

Har du en viss mengde hcg i blodet vil vel ikke eggløsningen og den prosessen være normal? ...tenker jeg  :rolleyes:  men vet ikke sikkert altså :-)

Hehehe ja ser at jeg har skrevet det slik at det ser ut som jeg er gravid :) Var ikke meningen da ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare å prøve mamsen :-))) plutselig går det, kroppen er en fin maskin! En venninne ble gravid veldig kort etter en sa... Nen er nok individuelt.., hadde jeg vært deg hadde jeg bare prøvd:-) lykke til!!!

Min nest fruktbare dag er satt til 11... Men starter å legge inn aksjer allerede ikveld:-) denne gangen må det gå! :-)

Tok en EL test isted, og den var knallsterkt positiv! Siden da GT bare hadde en skyggestrek så velger jeg å tro at jeg har eggløsning nå :) (må jo alltid håpe på det beste da hehe)

Så nå skal jeg rope på mannfolket mitt og si at det er på tide å hoppe i høyet! :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...