Gå til innhold

IKM uke 52


Kjøttmeis

Anbefalte innlegg

Så lenge du har hcg i blodet så tviler keg det er eggløsning. Da jeg hadde skygge på graviditetstest hadde jeg også knallpositiv eltest :(

 

Anonymous poster hash: a09b2...6a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge du har hcg i blodet så tviler keg det er eggløsning. Da jeg hadde skygge på graviditetstest hadde jeg også knallpositiv eltest :(

 

Anonymous poster hash: a09b2...6a0

Det kan godt være jeg ikke har eggløsning nå ja for har lest ganske masse om hcg i blodet nå. Men det finnes alltid noen som er utenfor de vanlige statistikkene, så jeg håper bittelitt på at jeg er en av dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter og venter på at eggløsningstestene skal komme.

Bestilte de fra ebay for snart 2 uker siden.

I følge eggløsningskalkulator på nett og hvis syklus er 28 dager er min eggløsning på tirsdag, så går ut fra det jeg;)

 

El utflod/slimet er her   :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som kan hjelpe, dette er vel positive EL tester?

 

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/gallery/image/79747-el-test-8-og-9-des/

 

De to øverste er fra i går kveld og di to nederste fra i dag :-)

Da satser vi på at du har truffet allerede  :fnise:  lykke til med ventetiden  :rolleyes: det er jo det verste!! 

 

jeg tror jeg har el imåren og har allerede lagt inn siden forrige uke, sånn ca annenhver dag  :nissekyss:

jeg har ingen store forhåpninger så blir ikke lei meg om det ikke går denne pp heller! Men spennende er det uansett. det er ikke til å komme fra. Ingen som ønsker at tante :heks: a skal komme  :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De så positive ut ja:-) driver og tester el selv, men ingen positiv enda...dette blir så spennende altså!! :-) tvi tvi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper EL er rett rundt hjørnet her nå. Håper vi rekker (dvs orker) en runde til, høhø.

Endret av Kjøttmeis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 23.12:
mamsen vi ha nr2!
Tirsdag 24.12:
Prinsesse Fiona (pp2)
Melaanzana (pp1)

Onsdag 25.12:
Kjøttmeis (pp2)
Vinterblomst
vil-bli-mamma(pp2)

Torsdag 26.12:
minni81
April2011mamma (3pp)
Jønimi (pp4)

Fredag 27.12:

Lørdag 28.12:
Snøleopard (pp5)

Søndag 29.12:
Bella75
Ønskebarn2014
Frk. Ludvig

Gravid:


TR:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, skal vel igrunn ha eggløsning i dag, i følge syklusen.. Men synes ikke det virker helt sånn. Tok en el-test i går, og den var negativ, får se på den i dag! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kan være en plage med pliktsex hehe :fnise:

Ja, jeg hadde ikke sett for meg at det skulle bli så «vanskelig». Mannen er helt fornøyd med en gang i uken, så det er litt frustrerende å alltid måtte ta initiativet. :( Han vil ha barn, men jeg vet ikke om han helt har skjønt hva som skal til. Forrige pp sa jeg fra da EL nærmet seg, men det ble han kjempestresset av, så nå vet jeg ikke helt ... Jeg vil jo ikke at han skal føle det som pliktsex, men er litt redd for at det ikke blir «nok» om jeg ikke sier noe heller. Æsj.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

kan være en plage med pliktsex hehe :fnise:

Ja, jeg hadde ikke sett for meg at det skulle bli så «vanskelig». Mannen er helt fornøyd med en gang i uken, så det er litt frustrerende å alltid måtte ta initiativet. :( Han vil ha barn, men jeg vet ikke om han helt har skjønt hva som skal til. Forrige pp sa jeg fra da EL nærmet seg, men det ble han kjempestresset av, så nå vet jeg ikke helt ... Jeg vil jo ikke at han skal føle det som pliktsex, men er litt redd for at det ikke blir «nok» om jeg ikke sier noe heller. Æsj.

 

kanskje du ikke skal si noe, og heller forføre han når du mener det er tid for humping  :sengekos:

Eller rett å slett prate med han om at han trenger å manne seg opp hvis han vil ha barn  :skravle:  det kan jo ofte kreve mer enn en dag pr måned. helst før el ;-)

 

her ble det ingen el idag. kanskje imåren ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja det er det som har vært taktikken min denne måneden, men jeg føler jo nesten at jeg voldtar gubben, og det er ikke alltid det funker heller. :fnise:

 

Vel. Tipper det er siste sjanse i dag, så etter det skal han få være i fred! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja det er det som har vært taktikken min denne måneden, men jeg føler jo nesten at jeg voldtar gubben, og det er ikke alltid det funker heller. :fnise:

 

Vel. Tipper det er siste sjanse i dag, så etter det skal han få være i fred! :P

Det begynner snart å nærme seg voldtekt her hjemme også hehe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg eggløsingen har vært her Har enda ikke fått de testene jeg bestilte, så er ikke 100% sikker siden jeg ikke har fått testet.

Men el slimet var på høygir på mandag og da begynte murringen. Murringen tok deg opp igår og slimet ga seg.

Tolker det som at det var el jeg. Fikk lagt inn aksjer lør,søn og man, men selvfølgelig ikke igår. Prøver vel en siste gang idag for å være på den sikre siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg eggløsingen har vært her Har enda ikke fått de testene jeg bestilte, så er ikke 100% sikker siden jeg ikke har fått testet.

Men el slimet var på høygir på mandag og da begynte murringen. Murringen tok deg opp igår og slimet ga seg.

Tolker det som at det var el jeg. Fikk lagt inn aksjer lør,søn og man, men selvfølgelig ikke igår. Prøver vel en siste gang idag for å være på den sikre siden.

Har nok vært her også. Blir ikke klok på det slimet siden jeg tydeligvis har det i en hel uke, men det murret ganske bra i går kveld, og fortsatt litt i morges. Regner med temperaturstigning i morgen. Høres ut som om dere burde ha ganske bra sjanser, da! Her ble det bare lørdag og i dag.  :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testene viser fortsatt negativ på meg.... Skal ta en nå ikveld for å se om deter noe økning da..... Vi legger inn aksjer uansett og håper el kommer.... Argh!! Jeg vil det skal klaffe denne gangen!!! :-)

 

Blir gal av ventetiden.., sukk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen el på meg idag heller...  har vært på klokken siden august, men nå tror jeg syklusen kanskje har begynt å tulle seg til litt. 

hadde el symptomer før helgen med mye fuktig utflod og mer sexlyst, så kanskje kroppen trodde den skulle slippe egg da??? eller kanskje jeg faktisk hadde el ?  :rolleyes:

får teste igjen imåren også dropper jeg det. fuktigheten som er tydelig tegn har jo avtatt så da... :-)

har ingen tro på at det går denne måneden likevel ;-) men vi vil så gjerne hihi 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EL her i dag tror jeg, og aksjer både søndag og i går :) Denne mnd har jeg trua for første gang på lenge :) Satser på septemberbaby (siden det ikke ble verken mai-, juni-, juli- eller augustbaby)  :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...