Gå til innhold

IKM uke 52


Kjøttmeis

Anbefalte innlegg

Hvor dum går det an å bli?! Jeg starta en krangel med mannen(som jeg fint kunne ventet med noen dager) og nå sitter jeg her med el og en sur mann! Blir lite baby av sånt :( Nesten så jeg vurderer å kaste bensin på bålet, i håpet om at det ender opp i heftig makeupsex :-p

God lørdagskos til dere som ikke har sur mann ;)

Spør han da vel om dere kan ha make up sex! Han sier vel ikke nei til det??? :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

Hvor dum går det an å bli?! Jeg starta en krangel med mannen(som jeg fint kunne ventet med noen dager) og nå sitter jeg her med el og en sur mann! Blir lite baby av sånt :( Nesten så jeg vurderer å kaste bensin på bålet, i håpet om at det ender opp i heftig makeupsex :-p

God lørdagskos til dere som ikke har sur mann ;)

Spør han da vel om dere kan ha make up sex! Han sier vel ikke nei til det??? :sengekos:
Så kjipt :( du får spør han likevel hihi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *HappyGoLucky*

Oh no, sur mann på EL dagen har jeg hatt før også.... Bare litt frustrerende da :P latet som om han hadde rett og jeg feil og var snill og søt resten av kvelden for så å prøve meg på litt sengekos om kvelden, funket her :P

 

selv om det såklart egentlig var jeg som hadde rett i diskusjonen så svelget jeg den for babylaginga sin skyld :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, det er litt slemt å le, Frk Ludvig, men du har min sympati! Jeg for min del var SÅ innstilt på at det i hvert fall skulle bli NOK humping denne runden, så jeg startet alt for tidlig, og endte opp med en utslitt og drittlei mann de siste dagene før EL ... :fnise: Jaja, leksen er lært.

 

Håper dere har "skværet opp" nå, da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette KAN ikke være innbilning.... Brystene er ømme, måtte ta av bh'en og jeg er kun 1 dpo! De stikker også! Kan det være mulig? Jeg har nesten ikke ømme bryster, bare litt en dag før TR. Har heller ikke hatt særlig lyst på kaffi i dag, men har drukket mye vann, tørster. Kjenner det blir noen spennende dager framover til 2.juledag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette KAN ikke være innbilning.... Brystene er ømme, måtte ta av bh'en og jeg er kun 1 dpo! De stikker også! Kan det være mulig? Jeg har nesten ikke ømme bryster, bare litt en dag før TR. Har heller ikke hatt særlig lyst på kaffi i dag, men har drukket mye vann, tørster. Kjenner det blir noen spennende dager framover til 2.juledag :)

Jøss så spennende!... Jeg hadde det sånn under forrige el... Tenkte det samme da.. Krysser for at kroppen din starter tidlig med symptomer og at du får en positiv test etterhvert:-))))

Blir lange dager fremover... :-)

Skal legge inn siste aksjer ikveld jeg og så er det bare å telle dager ..... Sukk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette KAN ikke være innbilning.... Brystene er ømme, måtte ta av bh'en og jeg er kun 1 dpo! De stikker også! Kan det være mulig? Jeg har nesten ikke ømme bryster, bare litt en dag før TR. Har heller ikke hatt særlig lyst på kaffi i dag, men har drukket mye vann, tørster. Kjenner det blir noen spennende dager framover til 2.juledag :)

Det med puppene har jeg og.

Pleide ikke å ha vonde pupper før, men hadde det litt i forrige pp. Men nå er de mye vondere. Ikke bare litt under når jeg klemmer, men stikker mye og er vondt hele tiden. Snodig.

Er bare 5 dpo idag.

Endret av ~Prinsesse Fiona~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dette KAN ikke være innbilning.... Brystene er ømme, måtte ta av bh'en og jeg er kun 1 dpo! De stikker også! Kan det være mulig? Jeg har nesten ikke ømme bryster, bare litt en dag før TR. Har heller ikke hatt særlig lyst på kaffi i dag, men har drukket mye vann, tørster. Kjenner det blir noen spennende dager framover til 2.juledag :)

Det med puppene har jeg og.

Pleide ikke å ha vonde pupper før, men hadde det litt i forrige pp. Men nå er de mye vondere. Ikke bare litt under når jeg klemmer, men stikker mye og er vondt hele tiden. Snodig.

Er bare 5 dpo idag.

 

 

Er 4-5 dager dpo selv, og har hatt stikkinger og strekninger i livmoren i ca 2 dager, så jeg trooor det kan være mulig å kjenne symptomer så tidlig!!

Selv får jeg ALLTID super ømme pupper sikkert over en uke før mensen, så det burde jeg ihvertfall ikke kjenne etter :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Update fra meg den sure mannen... Han er heldigvis ikke langsint, så jammen ble det ikke lørdagskos allikevel! :) Så da håper vi på suksess denne pp.

Spennende med dere med symptomer da! Håper jeg blir en av dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var vi i DPO land da og på jakt etter symptomer.... Eller egentlig ikke, har rett og slett ikke tenkt på symptomer i det hele tatt. Bortsett fra idag! Om jeg har hatt EL så er jeg ca 6 dpo nå, og jeg er så forbaskade følsom! Sipper og griner av ingenting! Reklame på tv--- grin, får vite at onkelen til småen skal ha unge---grin, se på Free Willy---grin, se på hestefilm---grin, lese en enkelt setning i avisen---grin, guttungen vil ikke høre på meg---grin.. Blæææ jeg blir gal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sitter jeg her med en del mensmurringer nøyaktig 1 uke etter EL. Er vel egentlig IKM neste søndag som er uke 51 men etter mine beregninger så skulle den vært på onsdagen, men men! 

Kanskje de murringene er en festesmerte?? Lov å håpe, klør en del på punnene også og er litt ømme men ømme kan de være til vanlig før TR så :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si det er helt latterlig hvor store kontraster det er mellom DPO-tiden denne gangen mot forrige PP. :fnise: Sist var det ikke måte på hvor mye "symptomer" jeg hadde, men nå som jeg vet at det bare er tull er jeg faktisk ganske så avslappet. Mannen ser ut til å ha kommet seg igjen også, så jeg hadde sett fram til litt mer uforpliktende kos de neste ukene, men så jeg har jeg selvsagt fått soppinfeksjonen fra helvete. Arrg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende om noen av dere har reelle symptomer på graviditet så tidlig!! Syns det var flere som ikke fant el denne mnd... jeg for min del har også hatt mensmurringer ca en uke etter antatt tidlig el, da jeg ikke fant el på normal tid :)

Tror jo bare det er kroppens lureri hehe... vi får se ;)

God adventskveld damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si det er helt latterlig hvor store kontraster det er mellom DPO-tiden denne gangen mot forrige PP. :fnise: Sist var det ikke måte på hvor mye "symptomer" jeg hadde, men nå som jeg vet at det bare er tull er jeg faktisk ganske så avslappet. Mannen ser ut til å ha kommet seg igjen også, så jeg hadde sett fram til litt mer uforpliktende kos de neste ukene, men så jeg har jeg selvsagt fått soppinfeksjonen fra helvete. Arrg!

Syns nettopp jeg leste om ei som hadde fått sopp i dpo dagene da hun var gravid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det blir spennende å se hvor mange det klaffer for!! :-)

 

Jeg skal prøve å ikke lete etter symptomer denne gangen, selv om det nok ikke blir lett :-) ikm er 26 så nå går jo tiden fort til jul likevel :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Må si det er helt latterlig hvor store kontraster det er mellom DPO-tiden denne gangen mot forrige PP. :fnise: Sist var det ikke måte på hvor mye "symptomer" jeg hadde, men nå som jeg vet at det bare er tull er jeg faktisk ganske så avslappet. Mannen ser ut til å ha kommet seg igjen også, så jeg hadde sett fram til litt mer uforpliktende kos de neste ukene, men så jeg har jeg selvsagt fått soppinfeksjonen fra helvete. Arrg!

Syns nettopp jeg leste om ei som hadde fått sopp i dpo dagene da hun var gravid ;)
Med hyppig sex og mye graving etter slim/kjenne på cervix er vel ikke det så rart, hehe.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jeg som fikk sopp ;P Det som var litt rart var at jeg fikk det 4-5 dpo, og da altså 5 dager siden sist gang vi hadde sex. I tillegg gravde jeg ikke etter noe slim eller noe slikt denne måneden :P Legen min sa i ettertid at det kan være et tidlig symptom på graviditet fordi en bakterieflora eller noe endret seg litt (husker ikke helt). Håper det betyr noe hos deg også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallåå! Noen som har erfaringer fra slike tester som er ultra sensitive ? :) bestilte 5 stk på nettet i går, mye billigere enn å kjøpe en og en på apoteket :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er ultrasensitive? måler de fra 10?...

 

fant det selv, ja de måler fra 10iu :)

Endret av Vinterblomst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallåå! Noen som har erfaringer fra slike tester som er ultra sensitive ? :) bestilte 5 stk på nettet i går, mye billigere enn å kjøpe en og en på apoteket :P

Jeg bestilte 10 stk jeg og :-) vet ikke om de er ultra sensitive? Bestilte fra to streker..

 

Begynner testing på mandag tenkte jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billigstrimler måler enten 25 eller 10 mlu. Jeg brukte ultrasensitive altså 10 forrige gang jeg ble gravid. Da slo de faktisk litt dårlig ut, og fikk sterkere strek med staven keg hadde som var 25 mlu. Kan være greit å ha i bakhodet :D

 

Anonymous poster hash: a09b2...6a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm noe rart har skjedd her... EL testene mine har begynt å bli sterkere igjen? Den jeg tok nettopp var sterkere enn kontrollstreken.. Hvordan skal jeg tolke dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...