Gå til innhold

IKM uke 52


Kjøttmeis

Anbefalte innlegg

Hmmm noe rart har skjedd her... EL testene mine har begynt å bli sterkere igjen? Den jeg tok nettopp var sterkere enn kontrollstreken.. Hvordan skal jeg tolke dette?

 

Åj! Når hadde du EL sist da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Hmmm noe rart har skjedd her... EL testene mine har begynt å bli sterkere igjen? Den jeg tok nettopp var sterkere enn kontrollstreken.. Hvordan skal jeg tolke dette?

 

Åj! Når hadde du EL sist da?

 

9 desember, hadde alle symptomene på EL også, og det sluttet 3 dager etterpå. Har ingen symptomer på EL nå, ikke noe slim eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at det kan være på grunn av graviditet? Men dette er jeg ikke sikker på! Ta en GT for å se :-)

Tok en GT idag tidlig, og den var svakt positiv. Men jeg vet ikke om jeg kan stole på noen tester i det hele tatt siden jeg hadde en SA 25 november. Aner ikke om alle hormoner har forlatt kroppen enda. Kanskje EL og GT ble positive fordi jeg har Hcg i kroppen fremdeles. Men testene burde jo ikke bli sterkere nå om de var på vei ut av kroppen? Blir gal av å leve i uvitenhet :( Tør heller ikke å håpe på det beste helt enda, vil ikke bli skuffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dett hadde jo vært verdens beste julepresang om det faktisk er en spire inni der :)

Mannfolket mitt kom nettopp hjem fra jobb med en stor bukett roser og liljer til meg :roser::hjertesmil:

Det kom et par tårer :hjertesmil: Og på kortet stod det enkelt og greit "Jeg elsker deg".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi et nytt symptom på lista: Forsove seg til jobb! Er det mulig... Det er flere år siden jeg har gjort...

 

Men jeg har i hele dag hatt hjerebank innimellom, uten at jeg stresser eller noe. Og det er noe jeg kan huske fra de tidligere graviditetene. Ikke sååå tidlig da, men det er jo en indikasjon på at kroppen øker blodvolumet. Så akkurat dette gjør meg enda mer spent på om det har klaffet.

 

Livmortappen indikerer ikke graviditet da, hvertfall ikke enda. Den er myk og åpen.... :( Men vet ikke hvordan den oppfører seg med to tidligere fødsler? Jeg husker den var høyt oppe og lukket med nr.2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende!!! :-))

 

Selv har jeg kjent murringer i tre dager allerede og det har jeg ikke gjort før.... Har en merkelig følelse om dagen... Men tør ikke håpe noe:-)

 

Vil så gjerne at det klaffer nå!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har hørt at det kan være på grunn av graviditet? Men dette er jeg ikke sikker på! Ta en GT for å se :-)

Tok en GT idag tidlig, og den var svakt positiv. Men jeg vet ikke om jeg kan stole på noen tester i det hele tatt siden jeg hadde en SA 25 november. Aner ikke om alle hormoner har forlatt kroppen enda. Kanskje EL og GT ble positive fordi jeg har Hcg i kroppen fremdeles. Men testene burde jo ikke bli sterkere nå om de var på vei ut av kroppen? Blir gal av å leve i uvitenhet :( Tør heller ikke å håpe på det beste helt enda, vil ikke bli skuffet.

 

om du er i tvil og blir usikker og stresset, ville jeg målt med blodprøve hos legen. hcg kan sitte igjen i kroppen i flere uker etterpå dessverre... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Har hørt at det kan være på grunn av graviditet? Men dette er jeg ikke sikker på! Ta en GT for å se :-)

Tok en GT idag tidlig, og den var svakt positiv. Men jeg vet ikke om jeg kan stole på noen tester i det hele tatt siden jeg hadde en SA 25 november. Aner ikke om alle hormoner har forlatt kroppen enda. Kanskje EL og GT ble positive fordi jeg har Hcg i kroppen fremdeles. Men testene burde jo ikke bli sterkere nå om de var på vei ut av kroppen? Blir gal av å leve i uvitenhet :( Tør heller ikke å håpe på det beste helt enda, vil ikke bli skuffet.

 

om du er i tvil og blir usikker og stresset, ville jeg målt med blodprøve hos legen. hcg kan sitte igjen i kroppen i flere uker etterpå dessverre... 

 

Ja det er det jeg er så usikker og redd for :( Eneste grunnen til at jeg ikke har tatt blodprøve enda er fordi jeg er redd for å få et svar jeg ikke vil like. Er bedre å leve i håpet hehe, høres dumt ut jeg vet, men jeg har vært litt langt nede i det siste og endelig fått noe å se frem til igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 dpo i dag og tiden går saaaakte... Gik mye fortere forrige pp hvor jeg anså sjansen for graviditet for å være liten. Prøver aktivt å unngå å kjenne etter symptomer riktig enda, men det er ikke så lett  :fnise:  Spennende dager fremover for oss alle sammen! Jeg mener selv jeg har vært snill nok til å få ekstra påskjønnelse fra julenissen i år :nisseblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

 

 

 

Har hørt at det kan være på grunn av graviditet? Men dette er jeg ikke sikker på! Ta en GT for å se :-)

Tok en GT idag tidlig, og den var svakt positiv. Men jeg vet ikke om jeg kan stole på noen tester i det hele tatt siden jeg hadde en SA 25 november. Aner ikke om alle hormoner har forlatt kroppen enda. Kanskje EL og GT ble positive fordi jeg har Hcg i kroppen fremdeles. Men testene burde jo ikke bli sterkere nå om de var på vei ut av kroppen? Blir gal av å leve i uvitenhet :( Tør heller ikke å håpe på det beste helt enda, vil ikke bli skuffet.

om du er i tvil og blir usikker og stresset, ville jeg målt med blodprøve hos legen. hcg kan sitte igjen i kroppen i flere uker etterpå dessverre...

Ja det er det jeg er så usikker og redd for :( Eneste grunnen til at jeg ikke har tatt blodprøve enda er fordi jeg er redd for å få et svar jeg ikke vil like. Er bedre å leve i håpet hehe, høres dumt ut jeg vet, men jeg har vært litt langt nede i det siste og endelig fått noe å se frem til igjen :)
Forstår deg godt jeg :) ikke stress deg opp så tidlig etter den store nedturen. . Det er mer realistisk å få positiv test i neste syklus. Masse lykke til <3 Endret av Vinterblomst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får prøve igjen senere i uken :-))

 

Jeg har så mye murringer i nedre magedel og er så øm i underlivet... Sånn jeg er første dag av mens... Andre som har opplevd dette? Ikm er jo ikke før 26 desember... Hmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte ikke å dy meg og tok en test.

Negativ.

Men nå er det ikke før tirsdag ikm er, så var nok i det tidligste laget;)

Hehe, er nok litt tidlig, ja. Jeg synes den siste uken har gått veldig fort, så jeg skal nok klare å holde meg til over helgen. Har faktisk ikke lyst til å teste i det hele tatt, det er så kjipt å se den blanke testen. :( Lurer også på om min IKM strengt tatt er litt tidligere, ettersom jeg sist hadde lutealfase på 12 dager, men i og med at det fortsatt bare er andre syklus etter pilleslutt er jeg ikke helt kjent med kroppen ennå. Regner derfor med 14 dager som et «worst case scenario».
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får prøve igjen senere i uken :-))

 

Jeg har så mye murringer i nedre magedel og er så øm i underlivet... Sånn jeg er første dag av mens... Andre som har opplevd dette? Ikm er jo ikke før 26 desember... Hmmm...

Veldig mye murringer den første uken etter EL forrige PP, ikke like mye nå. I mitt tilfelle betyr det tydeligvis ingen ting,i hvert fall ...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner ned det ikke betyr så mye her heller:-) men er lov å håpe:-)

 

Kan være at jeg brygger på forkjølelse også siden jeg verker veldig i begge beina..

Satser på at dagene frem mit jul raser avgårde:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, hva er dette, da? Har plutselig fått EL-aktig slim igjen! Men tempen HAR jo steget, og holdt seg oppe! Kan ikke skjønne art jeg ikke hadde EL forrige uke. Fader altså.

Vet jeg har lest at det kan dukke opp etter EL også, så jeg får bare late som at jeg ikke har sett det. Noen andre som har opplevd det, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjedde med meg en gang, og da viste det seg at det var el nummer to, og at egget ikke slapp første gangen

 

Anonymous poster hash: a09b2...6a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Har hørt at det kan være på grunn av graviditet? Men dette er jeg ikke sikker på! Ta en GT for å se :-)

Tok en GT idag tidlig, og den var svakt positiv. Men jeg vet ikke om jeg kan stole på noen tester i det hele tatt siden jeg hadde en SA 25 november. Aner ikke om alle hormoner har forlatt kroppen enda. Kanskje EL og GT ble positive fordi jeg har Hcg i kroppen fremdeles. Men testene burde jo ikke bli sterkere nå om de var på vei ut av kroppen? Blir gal av å leve i uvitenhet :( Tør heller ikke å håpe på det beste helt enda, vil ikke bli skuffet.
om du er i tvil og blir usikker og stresset, ville jeg målt med blodprøve hos legen. hcg kan sitte igjen i kroppen i flere uker etterpå dessverre...
Ja det er det jeg er så usikker og redd for :( Eneste grunnen til at jeg ikke har tatt blodprøve enda er fordi jeg er redd for å få et svar jeg ikke vil like. Er bedre å leve i håpet hehe, høres dumt ut jeg vet, men jeg har vært litt langt nede i det siste og endelig fått noe å se frem til igjen :)
Forstår deg godt jeg :) ikke stress deg opp så tidlig etter den store nedturen. . Det er mer realistisk å få positiv test i neste syklus. Masse lykke til <3

 

Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å få trykk over symfysen og det har betydd mens foregående måneder :) ventet ikke annet... nå får vi se når den dukker opp! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...