Gå til innhold

IKM uke 52


Kjøttmeis

Anbefalte innlegg

Gjest *HappyGoLucky*

uff jeg kjenner jeg er så utrolig nervøs.

Disse billigtesten gjør meg så forvirret.

Det er så vidt man kan skimte noe. Har jo en positiv CB test å vise til og uten den hadde jeg hatt mine tvil.

Kjøpt en digital med ukesindikator idag, mest for moroskyld.

Leste om en her inne idag som hadde fått positivt på den digitale en dag og negativ med ukesind dagen etter.

Så nå er jeg nervøs for negativ test i morgen ;( hehe snakk om å være vrak. Tok en billigtest etter at jeg leste det innleget og den var nesten helt blend hvit. Nå ble den også tatt lang på dag, med godt utblandet urin.

Er kvalm og kjenner mye nede i underlivet som ikke er vanlige menssmerter, men tankene lever sitt eget liv.

ahhh jeg blir gal ;)

Hvor har du kjøpt billigtestene dine fra? Clearblue er jo en av de sikreste testene da så ikke få panikk av billigtestene :)

 

Når er din ikm da? Den digitale cb ville jeg nok ikke tatt før ikm for de er vel ikke av de mest sensitive :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

uff jeg kjenner jeg er så utrolig nervøs.

Disse billigtesten gjør meg så forvirret.

Det er så vidt man kan skimte noe. Har jo en positiv CB test å vise til og uten den hadde jeg hatt mine tvil.

Kjøpt en digital med ukesindikator idag, mest for moroskyld.

Leste om en her inne idag som hadde fått positivt på den digitale en dag og negativ med ukesind dagen etter.

Så nå er jeg nervøs for negativ test i morgen ;( hehe snakk om å være vrak. Tok en billigtest etter at jeg leste det innleget og den var nesten helt blend hvit. Nå ble den også tatt lang på dag, med godt utblandet urin.

Er kvalm og kjenner mye nede i underlivet som ikke er vanlige menssmerter, men tankene lever sitt eget liv.

ahhh jeg blir gal ;)

Hvor har du kjøpt billigtestene dine fra? Clearblue er jo en av de sikreste testene da så ikke få panikk av billigtestene :)

 

Når er din ikm da? Den digitale cb ville jeg nok ikke tatt før ikm for de er vel ikke av de mest sensitive :)

 

 

Takk søte deg, ble litt beroliget nå :)

Jeg kjøpte de på ebay et sted - er vel fra Storbritannia. Virkelig rare tester.

Ja jeg holder meg til clearblue jeg

 

Ikm er i morgen :) på julaften hihi, så da tror jeg det skal gå bra med en digital en. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei,

 

Jeg skulle ha tante rød den 27.12, men fikk litt blod på papiret før lunsj i dag. Tok på bind men har ikke sett noe mer på truseinnlegget.Det kommer som sagt bare på papiret. Er dette festeblødning dpo 12. Hadde et fall i temperaturen i går.  :unsure:

Noen som har erfaring?

 

Du kan ha festeblødning ja :-)  lykke til! du må jo teste da!! spent :-)

Takk, Vinterblomst. Tenkte jeg skulle teste 28. Dagen etter IKM. Er også veldig spent, håper inderlig at det sitter denne gangen....ser håpet i øynene til mannen hver gang vi er med barn..... " smelter"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *HappyGoLucky*

 

 

uff jeg kjenner jeg er så utrolig nervøs.

Disse billigtesten gjør meg så forvirret.

Det er så vidt man kan skimte noe. Har jo en positiv CB test å vise til og uten den hadde jeg hatt mine tvil.

Kjøpt en digital med ukesindikator idag, mest for moroskyld.

Leste om en her inne idag som hadde fått positivt på den digitale en dag og negativ med ukesind dagen etter.

Så nå er jeg nervøs for negativ test i morgen ;( hehe snakk om å være vrak. Tok en billigtest etter at jeg leste det innleget og den var nesten helt blend hvit. Nå ble den også tatt lang på dag, med godt utblandet urin.

Er kvalm og kjenner mye nede i underlivet som ikke er vanlige menssmerter, men tankene lever sitt eget liv.

ahhh jeg blir gal ;)

 

Hvor har du kjøpt billigtestene dine fra? Clearblue er jo en av de sikreste testene da så ikke få panikk av billigtestene :)

Når er din ikm da? Den digitale cb ville jeg nok ikke tatt før ikm for de er vel ikke av de mest sensitive :)

 

Takk søte deg, ble litt beroliget nå :)

Jeg kjøpte de på ebay et sted - er vel fra Storbritannia. Virkelig rare tester.

Ja jeg holder meg til clearblue jeg

 

Ikm er i morgen :) på julaften hihi, så da tror jeg det skal gå bra med en digital en.

Da skal det nok gå bra å ta den digitale i morra ja, så får du oppdatere med resultatet her da :D selv om det nok ikke er så mye tvil når du har fått positive cb fra før :D

 

Sett folk legge ut bilder av en type tester fra ebay som såvidt slo ut når dem var 4-5 uker på vei så ikke få panikk av dem :) en positiv test er sjeldent falsk, en negativ kan være falsk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

uff jeg kjenner jeg er så utrolig nervøs.

Disse billigtesten gjør meg så forvirret.

Det er så vidt man kan skimte noe. Har jo en positiv CB test å vise til og uten den hadde jeg hatt mine tvil.

Kjøpt en digital med ukesindikator idag, mest for moroskyld.

Leste om en her inne idag som hadde fått positivt på den digitale en dag og negativ med ukesind dagen etter.

Så nå er jeg nervøs for negativ test i morgen ;( hehe snakk om å være vrak. Tok en billigtest etter at jeg leste det innleget og den var nesten helt blend hvit. Nå ble den også tatt lang på dag, med godt utblandet urin.

Er kvalm og kjenner mye nede i underlivet som ikke er vanlige menssmerter, men tankene lever sitt eget liv.

ahhh jeg blir gal ;)

 

Hvor har du kjøpt billigtestene dine fra? Clearblue er jo en av de sikreste testene da så ikke få panikk av billigtestene :)

Når er din ikm da? Den digitale cb ville jeg nok ikke tatt før ikm for de er vel ikke av de mest sensitive :)

Takk søte deg, ble litt beroliget nå :)

Jeg kjøpte de på ebay et sted - er vel fra Storbritannia. Virkelig rare tester.

Ja jeg holder meg til clearblue jeg

 

Ikm er i morgen :) på julaften hihi, så da tror jeg det skal gå bra med en digital en.

Da skal det nok gå bra å ta den digitale i morra ja, så får du oppdatere med resultatet her da :D selv om det nok ikke er så mye tvil når du har fått positive cb fra før :D

 

Sett folk legge ut bilder av en type tester fra ebay som såvidt slo ut når dem var 4-5 uker på vei så ikke få panikk av dem :) en positiv test er sjeldent falsk, en negativ kan være falsk ;)

Der stod det Gravid :)

Så nå skal jeg senke skuldrene, slappe av og slutte med testinga;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Tusen takk :) synes det er utrolig rart, klarer ikke helt å tro på det.

Det er 2 dager før ikm og kvalmen har kommet. Hjelpes. Syntes det var veldig tidlig.

Negativ test 3 dager før ikm betyr ikke alt håp ute :)

Masse lykke til jenter.

God Jul

-skal se det er to frø der inne ;-) koooooooooooooos deg <3

Den tanken slo meg et øyeblikk også. Er fullt mulig, mamma er tvilling.

Men håper virkelig det bare er en der inne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter! hvordan går det ? Jeg ble så klart skikkelig syk i går med feber og hele pakka. La meg klokka 9 og holdt på å fryse ihjel nede i senga! Haha, tok så klart på varmeovnen på fullt, og kledde me meg MYE, og vokna i natt og jeg var SÅ VARM! haha

 

Men uansett, tok test  í dag, bare sånn siden jeg ikke har hatt mer mensensmerter, og det har jeg ALLTID 3-4 dager i strekk før mensen. 

 

Har lagt ved bildene i galleriet mitt, hvis noen vil se!!! Jeg har fått 1 positiv test i mitt liv, og den var såklart digital, men jeg synes den ser litt positiv ut, men tør ikke håpe enda! 

 

Tok den med filter på, det var litt vanskelig å få med med mobilkamera hvis ikke!! 

 

Forresten: GOOOD JUUL!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *HappyGoLucky*

Hei jenter! hvordan går det ? Jeg ble så klart skikkelig syk i går med feber og hele pakka. La meg klokka 9 og holdt på å fryse ihjel nede i senga! Haha, tok så klart på varmeovnen på fullt, og kledde me meg MYE, og vokna i natt og jeg var SÅ VARM! haha

 

Men uansett, tok test í dag, bare sånn siden jeg ikke har hatt mer mensensmerter, og det har jeg ALLTID 3-4 dager i strekk før mensen.

 

Har lagt ved bildene i galleriet mitt, hvis noen vil se!!! Jeg har fått 1 positiv test i mitt liv, og den var såklart digital, men jeg synes den ser litt positiv ut, men tør ikke håpe enda!

 

Tok den med filter på, det var litt vanskelig å få med med mobilkamera hvis ikke!!

 

Forresten: GOOOD JUUL!!!

God jul og gratulerer så mye med helt klart positiv test! Trengte ikke filter for å se at den var positiv!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei jenter! hvordan går det ? Jeg ble så klart skikkelig syk i går med feber og hele pakka. La meg klokka 9 og holdt på å fryse ihjel nede i senga! Haha, tok så klart på varmeovnen på fullt, og kledde me meg MYE, og vokna i natt og jeg var SÅ VARM! haha

 

Men uansett, tok test í dag, bare sånn siden jeg ikke har hatt mer mensensmerter, og det har jeg ALLTID 3-4 dager i strekk før mensen.

 

Har lagt ved bildene i galleriet mitt, hvis noen vil se!!! Jeg har fått 1 positiv test i mitt liv, og den var såklart digital, men jeg synes den ser litt positiv ut, men tør ikke håpe enda!

 

Tok den med filter på, det var litt vanskelig å få med med mobilkamera hvis ikke!!

 

Forresten: GOOOD JUUL!!!

God jul og gratulerer så mye med helt klart positiv test! Trengte ikke filter for å se at den var positiv!!

 

 

 

Wæææ!!  :rolleyes: Tok en til, A1 og den var også svakt positiv!! :D Da blir det digital i morgen! Takk!!!!  :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kan jeg nok kose meg med litt vin i kveld for negativ test i dag :) men da satser vi på klaff neste pp :)

 

Når har du IKM da? Kaan jo være du produserer HCG sent? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med enda flere gravide!! Gratulerer:-)

Tok en test idag og den var negativ.... El var litt senere denne måneden så nensen kan være litt forsinket... Uansett er ikm 26... Så regner med det ikke klaffet... Kan nesten kjenne at mensen er på vei:-( blæææ... Nå skal jeg ikke teste før en dag etter ikm... :-)

 

Ha en fin jul alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *HappyGoLucky*

 

 

Her kan jeg nok kose meg med litt vin i kveld for negativ test i dag :) men da satser vi på klaff neste pp :)

Når har du IKM da? Kaan jo være du produserer HCG sent?

Ikke helt sikker, men tror jeg er 11-12 dpo i dag, men pleier ha kort lutealfase så pleier begynne å blø cirka 9-10 dpo men det har jeg ikke gjort denne gang... Men tatt vitex denne runden så kan hende den har hjulpet og gitt meg lenger lutealfase....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy med enda flere gravide!! Gratulerer:-)

Tok en test idag og den var negativ.... El var litt senere denne måneden så nensen kan være litt forsinket... Uansett er ikm 26... Så regner med det ikke klaffet... Kan nesten kjenne at mensen er på vei:-( blæææ... Nå skal jeg ikke teste før en dag etter ikm... :-)

 

Ha en fin jul alle sammen!!!

 

Test igjen i morgen!!! Jeg har IKM i morgen, og i går va testen blendahvit, mens den var positiv i dag. Jeg var sikker på løpet var kjørt selv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Her kan jeg nok kose meg med litt vin i kveld for negativ test i dag :) men da satser vi på klaff neste pp :)

Når har du IKM da? Kaan jo være du produserer HCG sent?

Ikke helt sikker, men tror jeg er 11-12 dpo i dag, men pleier ha kort lutealfase så pleier begynne å blø cirka 9-10 dpo men det har jeg ikke gjort denne gang... Men tatt vitex denne runden så kan hende den har hjulpet og gitt meg lenger lutealfase....

 

 

Ja, og hvis den har hjulpet, så er det kanskje for tidlig med positiv test! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg, igjen.

Vurdere å ikke drikke i kveld. Har jo lest at man blø "litt" og fremdeles være gravid (festeblødning). Var sikkelig kvalm i dag morges. Er på dag 2 og blør bare en "spiseskjed", vanligvis blør jeg ut nattbind.

Noen andre som har det slik?

Er veldig usikker på dette...Skulle gjerne ha tatt kontakt med gyn, men er i utlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Så gøy med enda flere gravide!! Gratulerer:-)

Tok en test idag og den var negativ.... El var litt senere denne måneden så nensen kan være litt forsinket... Uansett er ikm 26... Så regner med det ikke klaffet... Kan nesten kjenne at mensen er på vei:-( blæææ... Nå skal jeg ikke teste før en dag etter ikm... :-)

 

Ha en fin jul alle sammen!!!

 

Test igjen i morgen!!! Jeg har IKM i morgen, og i går va testen blendahvit, mens den var positiv i dag. Jeg var sikker på løpet var kjørt selv :P[/quote

 

Takk ! Dagar jeg et lite håp igjen :-) tenkte siden den var helt hvit at håpet var ute... Men det kan jo være 3 dager til ikm så jeg skal ta en ny imorgen:-)

 

Tjoho :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til Melaanzana! Beste julegaven da! :)

Idag kjenner jeg faktisk litt stikninger i brystet så har et ørlite håp om at noe er på gang :)

Lykke til dere som måtte rusle videre til uke 4! Og riktig god jul! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER Melanzaana !!!!!! Du trenger virkelig ikke ta noen digital test hihi :-) så utrolig hyggelig! Masse lykke til ! :-)

Gledelig jul  :tree:  :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Melaanzana!

 

Jeg for min del tusler over til uke 4, har fått mensen i julegave. :(

 

Huff :( Satser på bedre lykke neste gang! Lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg også trodde håpet var ute :P tok i dag bare for "sikkerthetsskyld"

 

 

Så gøy med enda flere gravide!! Gratulerer:-)

Tok en test idag og den var negativ.... El var litt senere denne måneden så nensen kan være litt forsinket... Uansett er ikm 26... Så regner med det ikke klaffet... Kan nesten kjenne at mensen er på vei:-( blæææ... Nå skal jeg ikke teste før en dag etter ikm... :-)

 

Ha en fin jul alle sammen!!!

 

Test igjen i morgen!!! Jeg har IKM i morgen, og i går va testen blendahvit, mens den var positiv i dag. Jeg var sikker på løpet var kjørt selv :P[/quote

 

Takk ! Dagar jeg et lite håp igjen :-) tenkte siden den var helt hvit at håpet var ute... Men det kan jo være 3 dager til ikm så jeg skal ta en ny imorgen:-)

 

Tjoho :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til Melaanzana! Beste julegaven da! :)

Idag kjenner jeg faktisk litt stikninger i brystet så har et ørlite håp om at noe er på gang :)

Lykke til dere som måtte rusle videre til uke 4! Og riktig god jul! :)

Tuuusen takk!! God Jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER Melanzaana !!!!!! Du trenger virkelig ikke ta noen digital test hihi :-) så utrolig hyggelig! Masse lykke til ! :-)

 

Gledelig jul :tree::babysmokk:

Tuusen takk! Riktig god jul! 🎄🎄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...