Gå til innhold

IKM uke 52


Kjøttmeis

Anbefalte innlegg

Gratulerer Melanzaana :-) Grei julepresang ddet ;-)

 

Her snur ting fort. Svaak strek i morrest igjen, om mulig svakere enn i går, og sengeliggende press i underlivet.. Mistenker kjemisk :-( Noen som har erfaring med dette? Streken blir kraftigere etter fristen, men vet ikke om det har noe å si. Litt urolig her. Burde ikke streken vært sterkere i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *HappyGoLucky*

Gratulerer Melanzaana :-) Grei julepresang ddet ;-)

 

Her snur ting fort. Svaak strek i morrest igjen, om mulig svakere enn i går, og sengeliggende press i underlivet.. Mistenker kjemisk :-( Noen som har erfaring med dette? Streken blir kraftigere etter fristen, men vet ikke om det har noe å si. Litt urolig her. Burde ikke streken vært sterkere i dag?

 

Testene inneholder ofte litt forskjellig mengde fargestoff, og det kan være du har drikki litt mer i dag, eller er kortere tid siden sist du tisset :) vil nok ikke se så store forskjeller på testene på bare en dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Gratulerer Melanzaana :-) Grei julepresang ddet ;-)

 

Her snur ting fort. Svaak strek i morrest igjen, om mulig svakere enn i går, og sengeliggende press i underlivet.. Mistenker kjemisk :-( Noen som har erfaring med dette? Streken blir kraftigere etter fristen, men vet ikke om det har noe å si. Litt urolig her. Burde ikke streken vært sterkere i dag?

Testene inneholder ofte litt forskjellig mengde fargestoff, og det kan være du har drikki litt mer i dag, eller er kortere tid siden sist du tisset :) vil nok ikke se så store forskjeller på testene på bare en dag :)

Tusen takk for beroligende svar :-) Jeg har kart å la være å teste i dag, og venter i alle fall til i morgen. Det var liksom både svak strek, mensaktige smerter og uvelhet som plutselig ikke var der, så jeg ble litt engstelig. Nå tenker jeg positivt inntil det motsatte er bevist! Håper å høre gode nyheter fra deg snart! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har testet positivt nå i jula, har dere hatt noen spesielle symptomer? Sist pp var jeg både litt kvalm, hadde murringer og var veldig trøtt, så tenkte kanskje jeg var gravid, men nei tr kom som den ikke skulle. Denne pp føler jeg meg helt som vanlig, forutenom bittelitt stikninger i brystene... De andre gangene jeg har vært gravid så har jegikke hatt symptomer før uteblitt mens, så kanskje det er ingen symptomer som er mitt "symptom"..? Noen andre som ikke har kjent noe før uteblitt mens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har testet positivt nå i jula, har dere hatt noen spesielle symptomer? Sist pp var jeg både litt kvalm, hadde murringer og var veldig trøtt, så tenkte kanskje jeg var gravid, men nei tr kom som den ikke skulle. Denne pp føler jeg meg helt som vanlig, forutenom bittelitt stikninger i brystene... De andre gangene jeg har vært gravid så har jegikke hatt symptomer før uteblitt mens, så kanskje det er ingen symptomer som er mitt "symptom"..? Noen andre som ikke har kjent noe før uteblitt mens?

Lite symptomer her. Har følt meg litt uvel, ikke direkte kvalm, og har hatt mindre lyst på søtsaker enn normalt ;-) I tillegg hadde jeg denne mnd litt ømme pupper i dagene etter EL, noe jeg vanligvis ikke har. Dette gikk over etter noen dager, og nå er de ikke ømme i det hele tatt. Altså ingen sterke symptomer her i gården, men det har det ikke vært de andre mnd heller :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *HappyGoLucky*

 

 

Gratulerer Melanzaana :-) Grei julepresang ddet ;-)

 

Her snur ting fort. Svaak strek i morrest igjen, om mulig svakere enn i går, og sengeliggende press i underlivet.. Mistenker kjemisk :-( Noen som har erfaring med dette? Streken blir kraftigere etter fristen, men vet ikke om det har noe å si. Litt urolig her. Burde ikke streken vært sterkere i dag?

Testene inneholder ofte litt forskjellig mengde fargestoff, og det kan være du har drikki litt mer i dag, eller er kortere tid siden sist du tisset :) vil nok ikke se så store forskjeller på testene på bare en dag :)
Tusen takk for beroligende svar :-) Jeg har kart å la være å teste i dag, og venter i alle fall til i morgen. Det var liksom både svak strek, mensaktige smerter og uvelhet som plutselig ikke var der, så jeg ble litt engstelig. Nå tenker jeg positivt inntil det motsatte er bevist! Håper å høre gode nyheter fra deg snart! :-)

Tenk positivt og slapp av, skal nok se at dette går bra :)

 

Ikke så mye som skjer her, testene er fortsatt negative men ikke noen blødninger enda så tror vitex iallfall har forlenget lutealfasen min da så det er jo positivt :D men mistet troen på noen spire, eventuelt at det var en kjemisk siden det var noe der på et par tester :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har testet positivt nå i jula, har dere hatt noen spesielle symptomer? Sist pp var jeg både litt kvalm, hadde murringer og var veldig trøtt, så tenkte kanskje jeg var gravid, men nei tr kom som den ikke skulle. Denne pp føler jeg meg helt som vanlig, forutenom bittelitt stikninger i brystene... De andre gangene jeg har vært gravid så har jegikke hatt symptomer før uteblitt mens, så kanskje det er ingen symptomer som er mitt "symptom"..? Noen andre som ikke har kjent noe før uteblitt mens?

Ikke voldsomme symptomer her før IKM..det som gjorde meg mistenksom var at jeg tisset mye oftere! Pleier å tisse ganske sjelden :P Kjente litt kvalme kvelden før jeg testa, men er generelt plaget med kvalme pga stress. Nå er jeg bittelitt kvalm hele tida, humørsvingninger til tusen og kjenner en stram følelse i livmoren. Og noen ømme bryster. Veldig annerledes fra forrige svangerskap med sønnen min hvor jeg spøy morgen og kveld som første og eneste tegn kun to dager etter IKM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *HappyGoLucky*

Når har du IKM forresten?

Er vel 13dpo i dag tror jeg, men har jo starta å blø sånn 8-9-10dpo hver gang før... :) så sånn sett er jeg over vanlig blødningsstart hos meg, men om vitexen har gitt meg lenger lutealfase så er vel ikm i morra tror jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Hadde stikkinger i livora, som jeg kjente igjen fra sist. Pluss at når mensen skulle vært, hadde jeg ingen mensensmerter før, og det har jeg vanligvis sånn de tre siste dagene før tr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Når har du IKM forresten?

Er vel 13dpo i dag tror jeg, men har jo starta å blø sånn 8-9-10dpo hver gang før... :) så sånn sett er jeg over vanlig blødningsstart hos meg, men om vitexen har gitt meg lenger lutealfase så er vel ikm i morra tror jeg :P

Jeg er også 13 dpo i dag :-) Så bra om Vitex hjelper, det øker jo sannsynligheten for at spiren klorer seg fast en hel del :-) Krysser fortsatt fingrene for deg. Alt håp er vel ikke ute før TR dukker opp :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Det er vel veldig forskjellig fra person til person, men greit å vite hva som kan være tidlige symptomer ;) Jeg får vel bare vente i spenning noen dager til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *HappyGoLucky*

Ingen TR enda i dag heller, men er bortreist så får ikke tatt noen flere tester før i kveld :)

 

Frk Ludvig: med første graviditeten min hadde jeg hetetokter og annerledes mensmurringer som første symptomene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen TR her heller, men vet at el ble forsinket så jeg har visst ikke ikm før på ca 29/30des, bli nervevrak av å gå å vente...... Fikk svaaaak bt i dag men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende Minni og HappyGoLucky  :smilorange: Her er streken sterkere i dag på 14 dpo, så nå tør jeg å tro på at noe er på gang der inne :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet idagog den var blank! Skal ha mensen idag men den har enda ikke kommet... Kjennes ut som den kommer , men pleier alltid å få det på morgenen. Super ømme bryster idag... Regner ned tr kommer straks.... Men skal krysse for at den ikke konmer!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *HappyGoLucky*

Nå går jeg på do og sjekker etter TR hele tiden :P blir morsomt å teste i morra tidlig om den ikke er kommet :)

 

Ellers da damer har dere en koslig jul?

 

Litt mangel på snø her, men koser oss med julefilmer og brett spill god mat og litt godis i dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samm her happy og lucky :-) løper og sjekker hele tiden:-)) ingen tr enda heldigvis.... Spennende dette!!!

 

Håper vi ikke får tr!! :-)

 

Her har julen hittil hvert helt perfekt og idag er det tid for venner og middag... Og eventuelt et lite glass vin på meg... Hmmm...

Null snø her, føles ut som våren har kommet he he :-)))

 

Ååååå spennende!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestemte meg for å ta en test oppe nå.... Og jeg har aldri hatt tålmodighet til å vente de 4-5 minuttene man skal... Det gjorde jeg nå og jammen dukket det opp en svaaak strek!!!!! :-)))))

Jeg tok den med ned til mannen for å sjekke at det ikke bare var megog han så den og!!!!! Hjelp... Tør ikke helt juble for det kan jo være skyggestrek bare???

 

Gleder meg tilårskomne teste imorgentidlig!! Og erveldig glad for at jeg endelig hadde tålmodighet til å vente 5 min!!!

 

Er det vanlig med skyggestreker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kastet den nå og tok ikke bilde selvfølgelig... :-(

 

Men tar imorgen tidlig og legger ut da:-) er veldig tung i brystene så fernanda jo være et tegn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *HappyGoLucky*

Tok en test nå, litt utvannet urin da, usikker på om jeg ser noe på graviditetstesten mulig en skygge men tror egentlig den går som negativ.....

 

men tok en EL test også og den ble positiv med en gang :P skjønner ingenting :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...