Gå til innhold

IKM uke 52


Kjøttmeis

Anbefalte innlegg

Gjest *HappyGoLucky*

Lagt ut bilder nå, men ser ingenting på den nå som den er tørket :P får vurdere em runde i høyet med gubben da kanskje, i tilfelle EL testen signaliserer EL :P hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Få krysse alt for sterkere test i morgen :)

Hopp i høyet i tilfelle, hihi :-)

 

Har lagt ut bilde av min EL test og gravi test tatt på kveldsurin i dag, 11 dpo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *HappyGoLucky*

Testen burde vært klart positiv når jeg er 14dpo og tror det var bittelitt blod på papiret når jeg var på do nå så er nok over for denne gang for meg.... Hvorfor EL testen er positiv skjønner jeg ikke da, men vet jo at jeg hadde EL for fjorten dager siden så :)

 

Men for en gruppe dette har vært, så mange gravide! Eneste som er synd er at alle dere koselige damene ikke er med og gjør det koslig på neste ikm gruppa mi :)

 

Men lykke til videre i svangerskapet til alle gravide! Så "ses" vi andre på ikm uke 4 håper jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få krysse alt for sterkere test i morgen :)

Hopp i høyet i tilfelle, hihi :-)

Har lagt ut bilde av min EL test og gravi test tatt på kveldsurin i dag, 11 dpo.

Synes den graviditetstesten ser veldig positiv ut på bare 11 dpo og kveldsurin attpåtil!:-) Min test 11 dpo på morgenurin var myyye svakere.

 

Jeg vil tro du er gravid :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd happy og lucky!! Men kan jo være en hormonell blødning eller festeblødning?? Har du blødd mer etter det?...

 

Jeg ligger bare å venter på at morgenen skal komme så jeg kan teste... Er ikke helt sikker enda så vil bare vite.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IKM i dag.... Utrolig nervepirrende!

Men status er foreløpig:

Ingen TR

Ingen TR murring

Fortsatt høy temp, faktisk 0,12 høyere enn i går

Høy livmorhals. Det er vanskelig å nå opp til den. Den er ikke lukket, men den er annerledes, mer hoven på en måte og "stivere".

 

Fortsetter det sånn så er jeg optimistisk :)

 

Testet 10 dpo og da var den negativ. Har jo typisk ikke flere tester igjen, hadde jeg vært smart så hadde jeg spart den ene......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen jenter.

 

Jeg våknet i natt av at jeg måtte skikkelig på do ( ikke tisse)... Når jeg satt meg på do fikk jeg så vondt i magen og var nær ved å besvime.... Måtte ligge med beina mellom hodet... Jeg kaldsvettet og var frem og tilbake i besvimelses verden i 15 lange minutter før det gav seg!!!

 

Vi ringte legevakt og søkte på nett og jeg har visst hatt et blodtrykksfall !! Dette er visst vanlig tidlig i svangerskap.... Ekkelt var det!!!

 

Jwg har ikke testet enda, men skal ut og kjøpe en cb og teste med den tenkte jeg....

 

Spennende for dere som ikke har fått tr enda:-))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen jenter.

 

Jeg våknet i natt av at jeg måtte skikkelig på do ( ikke tisse)... Når jeg satt meg på do fikk jeg så vondt i magen og var nær ved å besvime.... Måtte ligge med beina mellom hodet... Jeg kaldsvettet og var frem og tilbake i besvimelses verden i 15 lange minutter før det gav seg!!!

 

Vi ringte legevakt og søkte på nett og jeg har visst hatt et blodtrykksfall !! Dette er visst vanlig tidlig i svangerskap.... Ekkelt var det!!!

 

Jwg har ikke testet enda, men skal ut og kjøpe en cb og teste med den tenkte jeg....

 

Spennende for dere som ikke har fått tr enda:-))))

Hei april2011mamma!

 

Jeg hadde det nesten slik to dager forrige uke før jeg fant ut at jeg var gravid! Fikk voldsomme menssmerter, kaldsvettet og hadde skikkelig "tak" i magen! Og innpå 1.trimester er det en annen som hadde det sånn og holdt på å besvime.. Så jeg tror du er gravid! :) men ekkelt med disse smertene, så har bestilt time til legen på mandag. Lykke til med testing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lulusen:-)

 

Godt å høre det er flere! Ja det var utrolig ekkelt!

Skikkelig menssnerter så jeg trodde jeg hadde matfirgiftning eller noe... Aldri opplevd dette... Det er jo verdt det om det er et tegn på at jeg er gravid:-)

 

Håper du slipper å få det igjen! Er spent på å teste senere idag... Er over ikm så detburde jo begynne å slå ut på test nå:-)

 

Gratulerer med graviditeten til deg:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte og at jeg var matforgifta fordi det kom på bussen hjem fra julebord! Utrolig ubehagelig! :( Har ikke hatt vondt siden (er en uke siden nå) og har masse symptomer på graviditet, så satser på at alt går bra! Blir spennende når du skal teste! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra 😄ja det er spennende!!! Glad butikker er åpne idag for nå er alle billigtester brukt opp 😊

 

Har du termin i september ? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da tok jeg en clearblue og den ble positiv!!! Hurra!!!!! 😊😊😊😊

 

Nå ble jeg veldig veldig glad!!! Håper flere følger etter! Da klaffet det på fjerde forsøk og jeg hopper inn i september gruppen..,

 

Det har vært så fint å være på denne gruppen til nå så håper vi er mange som ses på første trimester 😊

 

Stor klem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tok jeg en clearblue og den ble positiv!!! Hurra!!!!! 😊😊😊😊

 

Nå ble jeg veldig veldig glad!!! Håper flere følger etter! Da klaffet det på fjerde forsøk og jeg hopper inn i september gruppen..,

 

Det har vært så fint å være på denne gruppen til nå så håper vi er mange som ses på første trimester 😊

 

Stor klem!!

Hurra! Gratulerer :-) Enig med deg, synes egentlig helst at alle skulle blitt med til Septembergruppen :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere som har testet positivt de siste dagene! Heldige dere! :)

Skulle vi har oppdatert listen? Begynner jo å bli så mange at jeg klarer ikke følge med lenger ;)

Selv har jeg mensmurringer idag og er skikkelig grumpy, så er 99% sikker på at tr kommer i helgen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kort syklus så jeg melder meg på ikm uke 3. Lykke til til alle som har september termin og lykke til alle som fortsetter å prøve i 2014. God nytt år til alle. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tok jeg en clearblue og den ble positiv!!! Hurra!!!!!

 

Nå ble jeg veldig veldig glad!!! Håper flere følger etter! Da klaffet det på fjerde forsøk og jeg hopper inn i september gruppen..,

 

Det har vært så fint å være på denne gruppen til nå så håper vi er mange som ses på første trimester

 

Stor klem!!

 

woohoo gratulerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk.Ludvig - det var en bra ide, har mistet helt oversikten selv.

Starter jeg ;)

 

Mandag 23.12:
mamsen vi ha nr2!


Tirsdag 24.12:
Melaanzana (pp1)

Onsdag 25.12:
Kjøttmeis (pp2)
Vinterblomst
vil-bli-mamma(pp2)

Torsdag 26.12:
minni81
April2011mamma (3pp)
Jønimi (pp4)

Fredag 27.12:

Lørdag 28.12:
Snøleopard (pp5)

Søndag 29.12:
Bella75
Ønskebarn2014
Frk. Ludvig

Gravid:
Prinsesse Fiona (pp2)

TR:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 23.12:

mamsen vi ha nr2!

 

Tirsdag 24.12:

Melaanzana (pp1)

 

Onsdag 25.12:

Kjøttmeis (pp2)

Vinterblomst

vil-bli-mamma(pp2)

 

Torsdag 26.12:

minni81

April2011mamma (3pp)

Jønimi (pp4)

Fredag 27.12:

 

Lørdag 28.12:

Snøleopard (pp5)

 

Søndag 29.12:

Bella75

Ønskebarn2014

Frk. Ludvig

 

Gravid:

Prinsesse Fiona (pp2)

April2011mamma (3pp)

 

TR:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt begynte jeg å tenke på sist pp...om jeg ikke da startet å blø litt på torsdagen selv om ikm var på lørdagen. Måtte faktisk gå tilbake på ikm 48 for å se! He he... Og det stemte! Så da var det jo kanskje litt rart at jeg ikke gjorde det samme nå, så bestemte meg for å ta en cb og der kom det jammen meg et lite kryss! Tjoho, jeg er visst gravid!!! :)

Bare litt bekymret for at jeg hadde skikkelig vonde mensmurringer i går, men krysser fingrene for at det er livmora som strekker seg eller noe...hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...