Gå til innhold

AUGUST 2014 baby


Gjest Mon23

Anbefalte innlegg

Gøy å se så mange her! Veldig spennende desember dette blir!

Noen som vil skrive meg opp på listen? Får det ikke til fra denne mobilen.

Termin 1.aug, 27år fra oslo, ingen barn fra før. Men veldig klar for denne spiren!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilke symptomer har dere nå, jenter?

 

Kjenner at det begynner å bli tyngre; både kvalme, trøtthet, sliten, spreng i bryster, hormonell, fremdeles hodepine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke symptomer har dere nå, jenter?

 

Kjenner at det begynner å bli tyngre; både kvalme, trøtthet, sliten, spreng i bryster, hormonell, fremdeles hodepine.

 

Kun trøtt her, sover maange timer:) ellers kun mild mensmurringer et par ganger. Føler meg ikke gravid, typisk om kvalmen virkelig slår til i jula når jeg skal holde dette hemmelig:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig veldig lite symtomer. Uteblitt mens er det tydeligste . En anelse uvel om jeg ikke spiser ofte nok . Litt mensvondt / sliten i korsrygg men mindre nå enn for en uke siden . Strekk i siden om jeg reiser meg brått, litt oppblåst . Litt svimmel i går kveld . Men hadde jeg ikke visst jeg var gravid hadde jeg nok ikke reagert på disse symptomene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk bekreftet på digitaltest i går! Termin ca 15august! Lykkelig samboer som brøt ut i tårer da han så den positive testen(slet litt med å holde tilbake selv). Tok ut p-stav for ca tre mnd siden så traff blink på første forsøk:)HAr vært litt trøtt siste uka og litt murring i magen av og til, ellers i topp form!:)Det blir en spennende tid fremover...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det litt av og på kvalme, av og på murringer, mye trøtt, halsbrann ellers alt bra :)

Med første mann hadde jeg oppkast 24/7 ut hele svangerskapet så vil ikke det igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynner å få litt symptomer nå, småkvalm, oppblåst, veldig sliten , ømme bryst og veldig god luktesans... Har også endel mensmurringer og stikkinger nederst i magen :) alle symptomene er hjertelig velkomne her da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte hormonell, stakkars mannen min om dagen;) jobber alle her enda? Har vært sykemeldt ei uke nå, men skal på jobb igjen til uka, men skjønner ikle hvordan jeg skal klare å holde meg våken :( :( er så sliten at jeg må legge meg igjen så fort jeg har spist frokost lissom :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg også forsiktig inn!

 

Augustdamene:
Rosarose8 - 02/08
Mon23 - termin 3. august. 23 år fra Bodø. Ingen barn fra før.
Veslaa_87 - Termin 3. august. 26 år fra Kongsvinger, ingen barn fra før.
Kadulo - Termin 4. august. 28 år fra Oslo. Har ei jente på to år fra før.
Januarspire---2012 - Termin 5 august, 29 år fra Ålesund. 1 barn fra før.
Skatten_ - Termin 6. august. 29 år og bor i Trondheim. Ingen barn fra før.
Pariserdama - termin 7 august, 36 år, bor i Oslo, ingen barn fra før
Snartbabylykke - termin 8/8. 23 år fra Bergen. Ingen barn fra før
Craecrae- termin ca 8 august. 22 år, 1 barn fra før.
Fru frøken - Termin 10. august, 23 år fra Akershus. Ingen barn fra før.

Lilly1976 - Termin 13.august, 37 år fra Oslo. Et barn fra før.
L-8 - Termin 15. Aug. 30 år fra Oslo. En gutt fra før som snart runder tre.
Lunagold - Termin 16. August. 28 år fra Kongsberg. Ingen barn fra før.
Fillibobba - termin 17 august. 23 år og fra Oslo. Ingen barn fra før.

Hernadez05 -
Smula80 -
Fru86 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å kjenne litt mer til symptomene, legen ville sykemelde meg, men ville ikke det selv. Går jo fint på jobb, men veldig sliten på kveldene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Augustdamene:

Rosarose8 - 02/08

Mon23 - termin 3. august. 23 år fra Bodø. Ingen barn fra før.

Veslaa_87 - Termin 3. august. 26 år fra Kongsvinger, ingen barn fra før.

Kadulo - Termin 4. august. 28 år fra Oslo. Har ei jente på to år fra før.

Januarspire---2012 - Termin 5 august, 29 år fra Ålesund. 1 barn fra før.

Skatten_ - Termin 6. august. 29 år og bor i Trondheim. Ingen barn fra før.

Pariserdama - termin 7 august, 36 år, bor i Oslo, ingen barn fra før

Snartbabylykke - termin 8/8. 23 år fra Bergen. Ingen barn fra før

Craecrae- termin ca 8 august. 22 år, 1 barn fra før.

Fru frøken - Termin 10. august, 23 år fra Akershus. Ingen barn fra før.

Lilly1976 - Termin 13.august, 37 år fra Oslo. Et barn fra før.

Nikoline E Buskerud .Termin etter siste mens 14.aug. 35 år . Jente 13 og 3,5 fra før .

L-8 - Termin 15. Aug. 30 år fra Oslo. En gutt fra før som snart runder tre.

Lunagold - Termin 16. August. 28 år fra Kongsberg. Ingen barn fra før.

Fillibobba - termin 17 august. 23 år og fra Oslo. Ingen barn fra før.

 

Hernadez05 -

Smula80 -

Fru86 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet i dag, 17:56

 

Augustdamene:

Rosarose8 - 02/08

Mon23 - termin 3. august. 23 år fra Bodø. Ingen barn fra før.

Veslaa_87 - Termin 3. august. 26 år fra Kongsvinger, ingen barn fra før.

Kadulo - Termin 4. august. 28 år fra Oslo. Har ei jente på to år fra før.

Januarspire---2012 - Termin 5 august, 29 år fra Ålesund. 1 barn fra før.

Skatten_ - Termin 6. august. 29 år og bor i Trondheim. Ingen barn fra før.

TanteTroll: termin 6. august. 38 år, Østfold. 1 barn fra før.

Pariserdama - termin 7 august, 36 år, bor i Oslo, ingen barn fra før

Snartbabylykke - termin 8/8. 23 år fra Bergen. Ingen barn fra før

Craecrae- termin ca 8 august. 22 år, 1 barn fra før.

Fru frøken - Termin 10. august, 23 år fra Akershus. Ingen barn fra før.

Lilly1976 - Termin 13.august, 37 år fra Oslo. Et barn fra før.

Nikoline E Buskerud .Termin etter siste mens 14.aug. 35 år . Jente 13 og 3,5 fra før .

L-8 - Termin 15. Aug. 30 år fra Oslo. En gutt fra før som snart runder tre.

Lunagold - Termin 16. August. 28 år fra Kongsberg. Ingen barn fra før.

Fillibobba - termin 17 august. 23 år og fra Oslo. Ingen barn fra før.

 

Hernadez05 -

Smula80 -

Fru86 -

 

 

Anonymous poster hash: 479eb...8cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte hormonell, stakkars mannen min om dagen;) jobber alle her enda? Har vært sykemeldt ei uke nå, men skal på jobb igjen til uka, men skjønner ikle hvordan jeg skal klare å holde meg våken :( :( er så sliten at jeg må legge meg igjen så fort jeg har spist frokost lissom :(

Det går snart over skal du se :) De første ukene er vel nesten de mest slitsomme. Prøv å komme deg litt ut og spis sunt, så skal du se du får deg litt energi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Glemte hormonell, stakkars mannen min om dagen;) jobber alle her enda? Har vært sykemeldt ei uke nå, men skal på jobb igjen til uka, men skjønner ikle hvordan jeg skal klare å holde meg våken :( :( er så sliten at jeg må legge meg igjen så fort jeg har spist frokost lissom :(

Det går snart over skal du se :) De første ukene er vel nesten de mest slitsomme. Prøv å komme deg litt ut og spis sunt, så skal du se du får deg litt energi :)[/quote

 

Får tru det :) går 3 x halvtimes tur hver dag og spiser vanlig norsk kosthold, men vanskelig å få i seg nok mat grunnet kvalme. Men får vel bare ta tida til hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg inn her....svak positiv test nå, så termin blir vel i slutten av august hvis alt går bra :-)

Da er terminen regnet ut, 23.08 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kan jeg også snike meg inn i denne tråden! Det blir ut ifra terminkalkulator et lite gull rundt 13. august!  :rolleyes:  :nigo:  :wub:

 

Her merkes bare tretthet og mensmurringer så langt! Men det kommer vel mer etter hvert!  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som svimler helt av når de reiser seg eller går litt fort?

Ikke veldig, men blir lett litt omtåket. I dag har jeg vært utslitt, og sittet i pysjen hele dag.. føler meg uggen også.. ikke kvalm, men nesten litt på en måte. Dårlig matlyst, samtidig med at jeg føler jeg må spise noe hele tiden nesten. Vet ikke helt hvordan jeg forklarer den følelesen. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen symptomer jeg.. Nesten kjedelig haha! Men merker den kan

Murer litt rygg/mage av og til, som svake menssmerter..

 

Noen av dere spm vet om når man sier man skal ha ul i uke 12. Tenker man da uke 14 når fosteret er 12 uker, eller i uke 12 når fosteret er 10 uker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen symptomer jeg.. Nesten kjedelig haha! Men merker den kan

Murer litt rygg/mage av og til, som svake menssmerter..

 

Noen av dere spm vet om når man sier man skal ha ul i uke 12. Tenker man da uke 14 når fosteret er 12 uker, eller i uke 12 når fosteret er 10 uker?

Stort sett alt i svangerskapet regnes utfra siste mens. Altså fosterets 10 uke, din 12 :) Du skal bare være glad at du ikke har så fryktelig mye symptomer enda, det er fortsatt veldig tidlig! Det er forøvrig på langt nær alle som blir dårlige av graviditet. Sist var jeg bare litt kvalm fra uke 6-7 til ca 10, gikk to uker over tiden og hadde ingen plager da. Flere venninner som har hatt det slik også. Graviditet er jo for de fleste ingen sykdom og mange opplever å være i veldig god form :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var betryggende å høre L-8! Følt litt på st det er noe galt siden jeg ikke kjenner noe ;) Men skal prøve å glemme det litt, testen i dag var sterkere enn på fredag.. Så nå skal jeg ikke teste mer, og prøve å bare nyte! Skal til legen på onsdag for å snakke litt. Reiser til sør Amerika på juleferie så vil vite om litt av hvert :P Usikker på om jeg skal spørre om han kan sjekke hcg nivåene mine.. Er vel ikke noe poeng kanskje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er noe behov for det med mindre du har en historie med MA/SA, det vil jo helst gå bra;) forrige graviditet var 1trimester slitsomt, men resten gikk fint. Satser på det denne gangen også. Kjenner det tar på litt når man har en ettåring å underholde:p

Så har jeg en jobb hvor jeg står og går hele dagen, kjente at jeg hadde et bekken sist for å si det sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fillibobba; til sør Amerika, så må du bare passe på å ikke spise uvaskede grønnsaker eller frukt. Vask (i rent/ flaskevann), skrell eller kok! Spis gjennomstekt kjøtt. Eller så må du ha en fantastisk tur! 😊

 

Bare vær glad for symptom-mangelen. Jeg ligger litt før deg så kanskje dukker de opp senere (om du er uheldig). Det er vanligst at det dukker opp fra en gang i uke 6-8. Ellers må du bare sette kryss i taket! Og være lykkelig for at du er i form! ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...