Gå til innhold

AUGUST 2014 baby


Gjest Mon23

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så hyggelig, GRATULERER :) Jeg blir med her, ettersom testen lyste positivt i dag ettermiddag :) Så spennende dette er!!! Første barnet vårt om alt går etter planen. Krysser fingrene for at dette går bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt inn bestilling på legetime (håper å få jordmor) 7.januar, da er jeg forhåpentligvis 10 uker på vei. Jeg orker ikke tidligere, da kommer jeg bare til å stresse. Synes dette er sååå koslig:) Har du tenkt på legetime?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til gyn på mandag, siden jeg ikke vet hvor langt jeg er på vei.. Har ikke hadd menstruasjon siden jeg sluttet på piller 8 sep (hadde pille mens sæ jeg kaller det 13-16 sep). Siden da har jeg ikke sett den^^ men fikk en positiv El test den 7 nov, så regna ut termin fra den. Og at clear blue viste 1-2. Men vil være sikker på at det sånn høvelig stemmer, at jeg plutselig ikke er lengre på vei ;p

Også skal jeg ha en legetime den 18 des. Siden jeg vil kontrolleres litt oftere, siden jeg er nærvøs før at ting ikke skal være som det skal ^^ så jeg får roet meg litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-)

 

Jeg blir også med her :-)

Hadde en MA i juli da jeg var 12 uker på vei, men nå er jeg gravid på nytt. Håper at det går bra denne gangen. Har regnet meg frem til termin 5. Aug. Gratulerer så mye til dere andre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Melder meg inn her, litt uregelmessig syklus så vanskelig å si når termin er, men tror begynnelsen av august stemmer bra? Har dere noen symptomer da jenter??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen symptomer her, bare noen stikninger i puppene:)) så føler meg ikke gravid, men symptomene kommer nok tidsnok uansett :D du da Rosarose8??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite symptomer her også :P fort trøtt og sulten, og vondt når jeg tar av bh på kvelden ;p
Men vil ikke påstå at jeg føler meg gravid, så dette har ikke helt gått inn over meg ;p 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puppene får være i fred her, men uggen når jeg blir sulten. Erfaringsmessig blir kvalmen verre. Sover også dårlig når jeg er gravid, faktisk det første som gjorde at jeg mistenkte klaff denne mnd! Er det første/andre/tredje for dere andreda??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det mitt første :) så er utrolig spennende og vet liksom ikke helt hva jeg har i vente framover :)

Sover også dårlig men trudde ikke det hadde noe med graviditet å gjøre, sover ellers godt.. Har egentlig ikke tenkt nå over det :)

 

Skal til gynekolog i morgen og få en bekreftelse på graviditet og finne ut om hvor langt jeg egentlig er på vei :) blir spennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en merkelig blanding av våken og trøtt, kribler i kroppen når jeg legger meg. Har endel "hormonelle søvnproblemer" fra før, så er jo ikke så rart. Mener å huske at det gikk seg til i 2 trimester.:) her fikk jeg ikke noen time før 12 uker hverken hos fastlege eller gynekolog. Får se om det blir en UL før jul, men synes det er surt å betale 1200kr når gynekologen tar 125....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt kvalm når jeg blir sulten, men ellers ingen symptomer. Forbereder meg på kvalme og brekninger de neste 2 mnd, da jeg har hatt d slik i mine 3 tidl. graviditeter. Dette blir mitt 2. barn. Hatt 2 MA tidligere.

Gleder meg til å bli tobarnsmamma :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Positiv test i dag, litt i sjokk enda!! Hvis alt går bra, er foreløpig regnet termin 6.august.

Dette blir vårt tredje barn, vi har 2 gutter fra før, en på fem og en på to år.

Tydeligvis produktive hvert tredje år ;) Spennede tid i vente, for oss alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kan jeg titte innom igjen her. 09.09 mistet vi en liten spire, men i dag lyste testen mot meg igjen, to streker!! Dog var den ene svak, men den var der. Nå må den lille astronatuen klamre seg fast. Jeg vil tro det er 3uker siden eggløsning ca..hva vil min termindato bli?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Slenger meg litt forsiktig med her :)

Fikkså vidt positiv test fresag kveld, og klar strek lørdag morgen! Er litt usikker på termin, får opp litt forskjellig når jeg søker, men ca. 14 aug. Hadde siste mens 22. okt. så er ca. 4+6. Kan det stemme?

Er min førte pp så væer helt ny på dette! :) og håper spiren holder seg på plass.

Hvor tidlig bestiller man legetime for å bekrefte graviditeten? Burde jeg gjøre det nå for a ta en blodprøve liksom? Tror jeg kommer til å bestille tidlig ul også, for å sjekke om alt er bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen :) trur ikke helt det kan stemme :) jeg er idag 4+4 og fikk vite hos gynekolog og på nettsider at jeg har termin 3 august :) så vil tru du har i begynnelsen av august også :D

Dette er vår første barn og første pp, etter jeg sluttet på pillene 8 september:)

Jeg var til gynekolog idag (hadde bestilt den tidligere før jeg viste om graviditeten). Brukte hun som en bekreftelse :) skal til lege 18 des, da jeg er 7+6 uker på vei :)

På ultralyd idag fikk jeg bare se et svart hull og nå hvit som var nå slim som kom når man ble gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Fru86

Gratulerer så mye! Hvis man regner normal sykluslengde og går ut ifra at du hadde siste mens 22.okt, da er du 4+6 i dag, med termin 01.08.14 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravid!!! har fått to tydlige strekar på min test!!!jippi! Ønsker meg selv og alle dere andre her inne ett flott svangerskap! Nå kan vi glede oss ilag til august!! Gratulerer til alle:)

Min termin er litt usikker enda, men tror den blir mellom 3-7august ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Ja mente å skrive 1. men hadde sneket seg inn ett fire-tall der ;)

Men så bra! Da tenker jeg riktig. Jeej!

Merker ikke til noe særlig symptomer da, så er litt spent på det. Men det kommer vel etter hvert. Skal kanslje ikke etterlyse det sånn sett men ;) noe med dette å føle seg gravid!

Merker jo litt strekk og stikkinger så.. men hadde litt mørkebrunt slim over flere dager, ca en uke før positiv test. Så er litt spent på det. Kan ha vært hormonell blødning som jeg har lest litt om.

Så derfor jeg tenkte å bestille legetime nå snart, å få bekreftet graviditeten liksom.

Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir med her jeg! Testet veldig positivt med ettermiddagsurin i dag. Hadde en kjemisk forrige pp og hadde egentlig bestemt oss for å ikke prøve mer, men bare vente og la det skje når det skjer. Har vært mye sykdom i det siste også, så det har ikke vært så mye "prøving", så det at jeg er gravid er et underlig og velkomment lite mirakel.

 

Gratulerer til alle dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...