Gå til innhold

AUGUST 2014 baby


Gjest Mon23

Anbefalte innlegg

Jeg er nå over på 2 trimmester men får stadig disse oppdateringene på 1 som jeg ikke ønsker . Hvordan får jeg avsluttet varslinger på 1 trimmester ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er nå over på 2 trimmester men får stadig disse oppdateringene på 1 som jeg ikke ønsker . Hvordan får jeg avsluttet varslinger på 1 trimmester ?

Du må velge å ikke følge emnet, oppe til høyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er her. 11+1.

 

Noen som vet om man kan få tilbud om behandling hos fysioterapeut eller lignende? Nakken begynner å krangle og det medfører kraftig hodepine. Har egentlig ikke råd til behandling....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er igjen, samme som AHENG 11+1 idag.

 

Har termin helt i slutten av August så spørs om ikke det blir september barn her. Noen som merker noe bedring i formen? Jeg ble innlagt i helga igjen for og få IV, kaster opp fortsatt men klarer og få i meg noe mere nå enn før.

 

 

Har sendt inn søknad om fødeplass på Ahus, dere som har søkt inn selv utenom lege henvisning, hvor lang tid tar det før man får svar?

 

:rolleyes: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er her. 11+1.

Noen som vet om man kan få tilbud om behandling hos fysioterapeut eller lignende? Nakken begynner å krangle og det medfører kraftig hodepine. Har egentlig ikke råd til behandling....

Jeg fikk beskjed av legen om å si ifra en gang jeg følte ubehag så skulle jeg få henvisning til fysio med en gang :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er her. 11+1.

Noen som vet om man kan få tilbud om behandling hos fysioterapeut eller lignende? Nakken begynner å krangle og det medfører kraftig hodepine. Har egentlig ikke råd til behandling....

Jeg fikk beskjed av legen om å si ifra en gang jeg følte ubehag så skulle jeg få henvisning til fysio med en gang :-)

Ok, kanskje det er håp ;) skal til legen på onsdag så da får jeg spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...