Gå til innhold

AUGUST 2014 baby


Gjest Mon23

Anbefalte innlegg

jeg var på tidlig ultralyd i dag.satt tilbake en uke så er 11+5 i dag.etter blødning i går å litt i dag var det veldig godt å få se en sprell levende baby med dunkenede hjerte.mens sannsynlig et sprengt blodkar.ny kontroll om litt over 14 dager.godt å bli fulgt litt eksta opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 12+0 i dag og fikk både innvendig og utvendig. Han tok alltid begge deler fordi man da fikk litt forskjellige vinkler, bilder og målinger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har hjertebank om dagen? Jeg sliter sånn med ekstraslag og at hjerte slår så kraftig. Spesielt når jeg skal slappe av.. blir jo så stresset av det:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt hjertebank til tider her også, veldig ekkelt. Jeg tok UL i uke 12 forrige svangerskap og det var utvendig. Skal på UL i mrg (11+1) og håper det er utvendig da også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da ble det endelig min tur å dra på tidlig UL. Helt fantastisk. Var hos dr. Lorentzen på Lillehammer. Babyen var i toppform og viste sine 5 fingre på begge hendene. Ble skrudd frem 6 dager, så er idag 12+6

han sa også at han virkelig ikke trodde dette ble noen gutt... får se om han har rett etterhvert :-P

Så hæli♡♡♡ blir speinnanes å se kor lik termin vi får ættee oul. Foreløbi 7.8 her åå tul. 13.8 på mens. Æ meine den stemme:-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da ble det endelig min tur å dra på tidlig UL. Helt fantastisk. Var hos dr. Lorentzen på Lillehammer. Babyen var i toppform og viste sine 5 fingre på begge hendene. Ble skrudd frem 6 dager, så er idag 12+6

han sa også at han virkelig ikke trodde dette ble noen gutt... får se om han har rett etterhvert :-P

Så hæli♡♡♡ blir speinnanes å se kor lik termin vi får ættee oul. Foreløbi 7.8 her åå tul. 13.8 på mens. Æ meine den stemme:-)

Ja. Æ glede mæ veldig tell å se kordan dato vi ende på. :-D Æ meine å min dato stemme å der regna lægen ut tell den 13.8 og tidlig UL meinte 7-8 August. Så vi e veldig likt hvertfall. ;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på en ting, om jeg får ul om et par uker er det da utvendig eller innvendig?

jeg var på ul da jeg var 8+6 og da var det utvendig ul. Så det er nok litt forskjellig praksis rundt omkring… tror nok det blir mye mer tydelig hvis du tar innvendig, for så tidlig kunne jeg ikke se noe spesielt..bare en liten klump som beveget på seg, og jeg kunne se navelstreng og hjertet som banket. men det var nok for meg i denne omgang, får se mer på oul, selvom det blir en stund til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Lurer på en ting, om jeg får ul om et par uker er det da utvendig eller innvendig?

jeg var på ul da jeg var 8+6 og da var det utvendig ul. Så det er nok litt forskjellig praksis rundt omkring… tror nok det blir mye mer tydelig hvis du tar innvendig, for så tidlig kunne jeg ikke se noe spesielt..bare en liten klump som beveget på seg, og jeg kunne se navelstreng og hjertet som banket. men det var nok for meg i denne omgang, får se mer på oul, selvom det blir en stund til :D

Ble sendt henvisning i dag. Så blir nok ikke ultralyd før jeg er i allefall 12 fullgåtte uker. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Lurer på en ting, om jeg får ul om et par uker er det da utvendig eller innvendig?

jeg var på ul da jeg var 8+6 og da var det utvendig ul. Så det er nok litt forskjellig praksis rundt omkring… tror nok det blir mye mer tydelig hvis du tar innvendig, for så tidlig kunne jeg ikke se noe spesielt..bare en liten klump som beveget på seg, og jeg kunne se navelstreng og hjertet som banket. men det var nok for meg i denne omgang, får se mer på oul, selvom det blir en stund til :D

Ble sendt henvisning i dag. Så blir nok ikke ultralyd før jeg er i allefall 12 fullgåtte uker. :-)

 

ja da ser du nok mye mer på utvendig også, enn hva jeg gjorde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Da ble det endelig min tur å dra på tidlig UL. Helt fantastisk. Var hos dr. Lorentzen på Lillehammer. Babyen var i toppform og viste sine 5 fingre på begge hendene. Ble skrudd frem 6 dager, så er idag 12+6

han sa også at han virkelig ikke trodde dette ble noen gutt... får se om han har rett etterhvert :-P

Så hæli♡♡♡ blir speinnanes å se kor lik termin vi får ættee oul. Foreløbi 7.8 her åå tul. 13.8 på mens. Æ meine den stemme:-)
Ja. Æ glede mæ veldig tell å se kordan dato vi ende på. :-D Æ meine å min dato stemme å der regna lægen ut tell den 13.8 og tidlig UL meinte 7-8 August. Så vi e veldig likt hvertfall. ;-P
Gøygøygøy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vært på UL i dag (11+1) og det ble innvendig UL. Fikk se en veldig aktiv krabat som var 4,6cm og alt virket bare bra :) Så ut som den danset inni der og da fikk jeg bekreftet at jeg allerede har kjent litt liv. Kunne kjenne bevegelsene når jeg så den bevege seg på skjermen...så utrolig gøy :) Nå er det bare å vente i spenning til OUL i mars for å få vite kjønn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på UL i dag (11+1) og det ble innvendig UL. Fikk se en veldig aktiv krabat som var 4,6cm og alt virket bare bra :) Så ut som den danset inni der og da fikk jeg bekreftet at jeg allerede har kjent litt liv. Kunne kjenne bevegelsene når jeg så den bevege seg på skjermen...så utrolig gøy :) Nå er det bare å vente i spenning til OUL i mars for å få vite kjønn :)

Å, så morro :) , Visste ikke at det gikk ann å kjenne liv så tidlig. Håper jeg kjenner noe selv om ikke så lenge, 12+5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det mange som har fortalt den gode nyheten til arbeidsgiver ennå ?

Ja, jeg måtte fortelle det til sjefen allerede i uke 11 siden jeg ikke var i form til å dra offshore. Jeg kunne selvfølgelig bare sagt at jeg var syk, men jeg hadde lyst å fortelle sannheten siden jeg har et godt forhold til sjefen min. Nå er jeg i uke 14, så nå har jeg fortalt det til en del av kollegaene mine også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vært på UL i dag (11+1) og det ble innvendig UL. Fikk se en veldig aktiv krabat som var 4,6cm og alt virket bare bra :) Så ut som den danset inni der og da fikk jeg bekreftet at jeg allerede har kjent litt liv. Kunne kjenne bevegelsene når jeg så den bevege seg på skjermen...så utrolig gøy :) Nå er det bare å vente i spenning til OUL i mars for å få vite kjønn :)

Å, så morro :) , Visste ikke at det gikk ann å kjenne liv så tidlig. Håper jeg kjenner noe selv om ikke så lenge, 12+5.

 

Første svangerskap kjente jeg ikke liv før uke 15-16, så synes det var veldig tidlig jeg og.Trodde kanskje bare det var sammentrekninger i livmora, men nå så jeg det jo med egne øyne. Er bare såvidt da....kjenner små små sommerfuglvinger og lett during :)

Endret av Oss&2 små skatter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

er det mange som har fortalt den gode nyheten til arbeidsgiver ennå ?

 

Ja, jeg måtte fortelle det til sjefen allerede i uke 11 siden jeg ikke var i form til å dra offshore. Jeg kunne selvfølgelig bare sagt at jeg var syk, men jeg hadde lyst å fortelle sannheten siden jeg har et godt forhold til sjefen min. Nå er jeg i uke 14, så nå har jeg fortalt det til en del av kollegaene mine også.

Her var sjefen en av de første som fikk vite det....har en jobb som krever tilrettelegging:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte på radioen i dag at det nå var fullt på fødestuene hos Riksen og Ullevål frem til august, så tak for tipset her inne om at man kunne søke selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

er det mange som har fortalt den gode nyheten til arbeidsgiver ennå ?

Ja, jeg måtte fortelle det til sjefen allerede i uke 11 siden jeg ikke var i form til å dra offshore. Jeg kunne selvfølgelig bare sagt at jeg var syk, men jeg hadde lyst å fortelle sannheten siden jeg har et godt forhold til sjefen min. Nå er jeg i uke 14, så nå har jeg fortalt det til en del av kollegaene mine også.

Her var sjefen en av de første som fikk vite det....har en jobb som krever tilrettelegging:)

 

Jeg fortalte sjefen allerede i uke 6/7. Vi skulle ha en prat om organisering fremover så da ble det litt tullete å ikke si det siden det må hensyntas i planene at jeg er gravid. Har veldig godt forhold til sjefen, og selv om jeg gruet meg gikk det kjemefint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte på radioen i dag at det nå var fullt på fødestuene hos Riksen og Ullevål frem til august, så tak for tipset her inne om at man kunne søke selv :)

Signerer den! SÅ glad for plass på Riksen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har dere fortalt det til?

Vi har sagt det til mine foreldre og søsken og min bestemor. og samboers søster.

har ikke bestemt helt når det skal offentligjøres helt… vil i værtfall høre hjertelyd en gang til først, når jeg er 12+2 :) Når skal man si til eldre søsken? har en på 5 år.. vanskelig for han å skjønne hvor lang tid det er til…. tenker å si det samtidig til han som det blir offentlig liksom… for da blir jo sikker folk å spørre han om han skal bli storebror osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har dere fortalt det til?

Vi har sagt det til mine foreldre og søsken og min bestemor. og samboers søster.

har ikke bestemt helt når det skal offentligjøres helt… vil i værtfall høre hjertelyd en gang til først, når jeg er 12+2 :) Når skal man si til eldre søsken? har en på 5 år.. vanskelig for han å skjønne hvor lang tid det er til…. tenker å si det samtidig til han som det blir offentlig liksom… for da blir jo sikker folk å spørre han om han skal bli storebror osv.

Jeg fortalte sjefen i dag, og ellers besteforeldrene og min beste venninne. Er 12+0 på fredag og regner med å fortelle flere på mandag. Sosial samling på jobben hvor det kommer til å merkes. Har vært på ultralyd og sett bevegelse og hjerte 10+0:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...