Gå til innhold

AUGUST 2014 baby


Gjest Mon23

Anbefalte innlegg

Man må ha en gele uten olje tror jeg, altså vannbasert. Kan bruke alovera gele også

Endret av Oss&2 små skatter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan bruke fuktighetskrem også. Men jeg syns ultralydgelen fungerer bedre! :-) så gøy at du fant den Helle30! :-D er en ganske herlig lyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre Gud foren mislykka kveld. Juleballet med samboers jobb, 120 personer til bords. Til forret var det ushavsrøye (usikker på om jeg kan spise det) og i tillegg tror jeg den var rå ;glad i fisk men angst for rå fisk). Til hovedrett var det kalv som var langt fra gjennomstekt. (Mulig der var bare jeg som syntes det da men, vanligvis spiser jeg blodig biff!) var så glad når middagen var ferdig og jeg kunne reise hjem of spise hjemmebakt, ferskt brød med brunost på.

 

God natt alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan man kjøpe doppler el angel sound i vanlig butikk? El må man på nett?

Jeg tror den eneste trygge måten å kjøpe angelsounds på er gjennom nettsiden deres:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også kommet meg inn i uke 12! Er 12+0, så det heter vel 13 svangerskapsuke? Nok en natt med dårlig søvn! Sov tre timer i går kveld og kanskje to til sammen i natt! Blir snart gal!!! Har fått polarmin av legen, men ser ikke ut til å funke noe særlig:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre Gud foren mislykka kveld. Juleballet med samboers jobb, 120 personer til bords. Til forret var det ushavsrøye (usikker på om jeg kan spise det) og i tillegg tror jeg den var rå ;glad i fisk men angst for rå fisk). Til hovedrett var det kalv som var langt fra gjennomstekt. (Mulig der var bare jeg som syntes det da men, vanligvis spiser jeg blodig biff!) var så glad når middagen var ferdig og jeg kunne reise hjem of spise hjemmebakt, ferskt brød med brunost på.

 

God natt alle sammen

Off, så uheldig! Godt å komme hjem da ja.. var det greit tilbehør da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også kommet meg inn i uke 12! Er 12+0, så det heter vel 13 svangerskapsuke? Nok en natt med dårlig søvn! Sov tre timer i går kveld og kanskje to til sammen i natt! Blir snart gal!!! Har fått polarmin av legen, men ser ikke ut til å funke noe særlig:(

Hvis du ikke sover på kvelden, hvordan blir natten da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har egentlig ikke prøvd! 1. Fordi jeg er så trøtt at jeg ikke klarer å holde meg våken. 2.fordi jeg er så redd for å ikke få sove på natten så jeg sover når jeg kan! Ond sirkel! Det plager meg litt at jeg har tatt polarmin også. Tre forskjellige leger har sagt at det er helt ufarlig, men liker det ikke forde:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Herre Gud foren mislykka kveld. Juleballet med samboers jobb, 120 personer til bords. Til forret var det ushavsrøye (usikker på om jeg kan spise det) og i tillegg tror jeg den var rå ;glad i fisk men angst for rå fisk). Til hovedrett var det kalv som var langt fra gjennomstekt. (Mulig der var bare jeg som syntes det da men, vanligvis spiser jeg blodig biff!) var så glad når middagen var ferdig og jeg kunne reise hjem of spise hjemmebakt, ferskt brød med brunost på.

 

God natt alle sammen

Off, så uheldig! Godt å komme hjem da ja.. var det greit tilbehør da?

 

Tilbehør var godt der, men til en fin middag var det ikke akkurat mye å bli mett av ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tilbehør var godt der, men til en fin middag var det ikke akkurat mye å bli mett av ;)

 

Nei, det pleier ikke å være tilbehøret som mest mettende.. dumt de ikke kunne ordne noe til deg som er gravid da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig ikke prøvd! 1. Fordi jeg er så trøtt at jeg ikke klarer å holde meg våken. 2.fordi jeg er så redd for å ikke få sove på natten så jeg sover når jeg kan! Ond sirkel! Det plager meg litt at jeg har tatt polarmin også. Tre forskjellige leger har sagt at det er helt ufarlig, men liker det ikke forde:(

 

Tror så absolutt jeg ville prøvd å unngå å sove på kvelden. Kan du ikke finne på noe en kveld så du må holde deg våken? Jeg kan ikke sove hverken på formiddag, ettermiddag eller kveld. Da sover jeg ikke på natten. Slitsomt men tror det er det som skal til. Du sover jo fem timer/døgn så det er jo ikke såå lite?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så forferdelig og ikke få sove når man er trøtt:( Jeg sover mange timer på dagen og er like trøtt på kvelden. Tror jeg kan sovne hvor som helst om dagen ZZZzzZz.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens lunsj:

Luftige sprø rundstykker

Majones

Sprøstekt bacon

Tomat

Castello White (brie)

Salat

Pepper

 

Nam!!!! Deilig å være skikkelige mett:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens lunsj:

Luftige sprø rundstykker

Majones

Sprøstekt bacon

Tomat

Castello White (brie)

Salat

Pepper

 

Nam!!!! Deilig å være skikkelige mett:-)

Men er brie trygt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens lunsj:

Luftige sprø rundstykker

Majones

Sprøstekt bacon

Tomat

Castello White (brie)

Salat

Pepper

 

Nam!!!! Deilig å være skikkelige mett:-)

Hørtes godt ut C ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har sliti med oppkast! Var det samme matvarer hver gang? Jeg har kun kasta opp en gang og det var av pølser. Og i dag er jeg på hyttetur og middagen er pølser, kjenner jeg kvier meg litt for å spise. Hmm.

jeg kaster opp hvis jeg ikke spiser noe før jeg tar vitaminpiller.. ellers kaster jeg ikke opp noe mer. Men gjorde det ila av hele 12.uke.  

hvordan gikk det med middagen da?

 

Nå har jeg termin 1.august:) Lille babyen var 7,2 cm og fikk derfor termin 1 uke før antatt. Kjempekjekt!! :D

min termin har blitt fram og tilbake opptil 3-4 ganger (ca 1 uke). Det har variert for hver eneste UL vi har hatt. (hatt 4 hittil). Så jeg må nesten vente til OUL før jeg kan egentlig stole på noe dato hehe.. 

 

Off, jeg føler meg bare feit jeg... har litt feit mage fra før som nå strutter ut som bare det.. off ;/ håper jeg får en pen babymage etterhvert som jeg kan være stolt av. Har ikke lagt på meg mer enn de kg jeg gikk ned da jeg var dårlig heller, er bare veldig oppblåst.. men må skjerpe inn på maten nå, eller så blir jeg en kraftig overvektig gravid til slutt.

Skulle gjerne vært slank så jeg ikke bare så feit ut, men i stede kunne se en bitteliten kul. :)

jeg føler meg slik jeg og! passer på å ta ekstra mye på magen når jeg merker at folk ser at jeg har blitt feit hehe.. slik at de ikke begynner å lure på om jeg er gravid eller feit. Det går rett og slett ikke an å bruke vanlig klær lenger. Må bruke store gensere og mammabukser. 

Jeg må også skjerpe meg med maten. så et bilde av meg i går og ansiktet hadde allerede begynt å bli rund! haha.. selv om jeg ikke har gått opp mer enn 1kg (er ca 13 uker) 

 

Kan man kjøpe doppler el angel sound i vanlig butikk? El må man på nett?

du finner brukt på finn.no har jeg sett.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også kommet meg inn i uke 12! Er 12+0, så det heter vel 13 svangerskapsuke? Nok en natt med dårlig søvn! Sov tre timer i går kveld og kanskje to til sammen i natt! Blir snart gal!!! Har fått polarmin av legen, men ser ikke ut til å funke noe særlig:(

 

Nei jeg er i svangerskapsuke 12, er 11+1 i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...