Gå til innhold

IKM UKE 47

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jøye meg! Jeg har bommet helt....!!!! Tok den sist el testen nå bare for gøy - og den var positiv! Var helt sikker på at jeg allerede hadde hatt!! Camilla ser at du også har i kveld. Så spennende! Tok tydeligvis helt feil på begge her! 😲 Nå venter jeg bare på at besøket til mannen skal gå så vi kan legge inn aksjer. 👍👍👍 litt utålmodig!

Heia, heia! :duskedame:

Ha ha ha ha! Duskedame og heia! Ja, det var kjapt levert! Han kom endelig! Knis! Dobbel betydning. Krysser fingre for deg også fru frøken.

Er faktisk ganske digg for nå er jeg ikke utålmodig. Tror det er lurt å ikke vente så intenst på de graviditetstestene. Håper jeg klarer å holde det sånn også når det nærmer seg. 😄 er det noen som har sett noen gøye serier i det siste? Skjønner at jeg må ha meg en hobby for å ikke bli opphengt. 😎

Annonse

Det er så mange morsomme små smilemennesker her - blir i så godt humør av å se de! 

Jeg har ingen el-tester men kjente litt som mensmurring i går, så da var det kanskje da tro? Ble ikke tid i går og blir ikke i dag heller, men håper STORT på at det holder med de små fra mandag, og så får vi legge inn litt aksjer igjen på torsdag  :bolledeig:

De EL testene er ikke helt forståelig for meg, men satser på at det er denne uka, (kalender sier torsdag). Ble kos mandag og tirsdag også må vi få til i morgen før samboer reiser bort for helga - da burde vi vel treffe på EL! Håper det klaffer for alle her.

Jeg er jo blitt testoman, tester for EL 3 ganger om dagen+CBFM+ tar jeg tempen på morgnen. Hadde sånn slim igår og forigårs men ingen av testene viste positiv og ikke har det vært tempratur endring. Skjønner ingen ting, er på dag 19 i syklusen. Har lange sykluser 32-33 dager men da burde jeg jo ha hatt den igår eller idag.

Skal ikke være enkelt dette her. Har ihvertfall lagt inn aksjer hverdag så hvis det har vært El så bommer jeg ihvrtfall ikke som forrige mnd.

Hvor lange sykluser har dere? Føler at jeg har kjempelang syklus.

Happy babymaking :sengekos:

Hvor lenge tester dere me el-testene?

jeg fikk jo positiv test i går.. så da er eggløsning en gang fra 24-48 timer. så tok jeg en el-test i dag også, og da var streken blitt svak igjen... betyr det at eggløsningen er over? eller er den nå? 

i følge disse el-kalkulatorene på nett har jeg el i dag.. og det kan jo stemme bra, for jeg har 28dagers syklus... får bare legge inn litt aksjer i kveld også, så krysse fingrene :hjertesmil:

Annonse

hadde litt stikkinger i puppene i går og de er litt vonde når jeg trykker på de....og har en del stikkinger i livmorområdet... hadde EL lørdag/søndag... da er det jo for tidlig til at det er overhode mulig å ha symptomer vel...? er vel bare tilfeldig...

Endret av Sokkedyret

Jeg er jo blitt testoman, tester for EL 3 ganger om dagen+CBFM+ tar jeg tempen på morgnen. Hadde sånn slim igår og forigårs men ingen av testene viste positiv og ikke har det vært tempratur endring. Skjønner ingen ting, er på dag 19 i syklusen. Har lange sykluser 32-33 dager men da burde jeg jo ha hatt den igår eller idag.

Skal ikke være enkelt dette her. Har ihvertfall lagt inn aksjer hverdag så hvis det har vært El så bommer jeg ihvrtfall ikke som forrige mnd.

Hvor lange sykluser har dere? Føler at jeg har kjempelang syklus.

Happy babymaking :sengekos:

Sluttet med p-piller i mai, etter ca 12 år. Etter det har syklusene vært mellom 28 og 32 dager, så vet ikke helt hvilken dag EL er på. (Vi brukte annen prevensjon fram til sist mnd.)

Heia alle sammen!  :duskedame:

Åååå stressa;( tøff dag på jobb, er førskolelærer, og maaange foreldresamtaler og maaange skjønne barn;) som ikke er mine! Idag har jeg lyst roe ned med et glass vin , men burde jeg!!!??? Tenk om... Ååå;) frem og tilbake, egget har vel ikke festet seg? Sukk, vet jo hva jeg ikke burde;( men vil, hva sier dere??;)

Et glass vin kan ikke skade ;) var foresten på mange fester sist jeg var gravid, før jeg oppdaga at jeg var det ( var ikke planlagt og var "bare" 18 år da) d gikk helt fint! Men skjønner tanken din, tenker og litt sånn nå som vi prøver :) men har drukket en øl eller et glass vin og tror ikke det kan ha noe å si...

Hei!

Jeg er heeelt ny innpå her, så vet ikke om jeg skriver på riktig sted, men tror det ;) Er også helt ny på å ikke bruke prevensjon, så har ikke fått med neg alt av alle forkortelser og hvor mange dager diverse tar, men regner med dere kan hjelpe meg i gang! ;)

Har gått på p-ring, og tok den ut før tiden nå sist. Fikk mensen 22.okt, så antar at el. var rundt 5.? Har jeg googlet meg fram til riktig da? Og at ikm blir ca. 19. nov?

Vet ikke om jeg har 28 dagers syklus, for sluttet på prev. den 19.okt.

Har jeg tenkt riktig da?! ;)

Kjentes ut som el var ca. 4.-5. (som det har gjort på prev.) og den følelsen har jeg egentlig ennå. Det er kanskje ikke vanlig? Eller?

Tusen takk for tilbakeneldinger!

Anonymous poster hash: 6dfaa...e5c

Velkommen fru86. Koselig at flere kommer til! 😘

Er så sliten i dag. Jobben er ganske tøff om dagen. Har kontorjobb med et høyt tempo. Kroppen er helt gåen og hode likeså. Alle maser og alt skulle vært gjort i går. Skulle tro jeg hadde en mer fysisk jobb men har jo ikke det. Har heldigvis ikke vært på reise denne uken så det hjelper jo litt. Må jobbe igjen etterpå men foreløpig så ligger jeg bare her en liten stund. Helt i ro mens mannen forsøker å gå ungene til å sove. Zzzz.

Fikk positiv el test 5. Og tenker at jeg skal forsøke en gang til i kveld. Er egentlig for trøtt, men har litt angst for at det ikke går ellers 😉

Ha en fiiiiin kveld, jenter! Stor klem ❤❤❤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...