Gå til innhold

IKM Uke 46


vil-bli-mamma

Anbefalte innlegg

Helt sikker på at du er gravid vaskekost?:-) så morro! Ja, jeg testet med morgen urin. Den a1 testen fra apoteket som visstnok skal slå ut 7 dager etter befruktning. Jeg er usikker på når el var. Den 29 våknet jeg kl 5 på moeningen og tok el test. Negativ.. kl 7 våknet jeg av en mann med mårra brød, tenkte pokker heller.. kjør på.. testa på morsomt igjen kl 8. Da var el test like sterk som kontrollstrek og elsmerter kom snikende utover dagen. Den 30 var el teststreken sterkere enn kontroll streken hele dagen (hadde sex da også på kvelden). 31 okt var el test som dag 29, og på ettermiddagen var den negativ. Når var el?? Jeg trodde kanskje el var første sag den var positiv, men nå lurer jeg på om den var dagen etter. Altså 30, slik at ikm er onsdag 13 nov og ikke tirsdag..

 

Når det er sagt skjedde dette forrige mnd. 3 dager med pos el test. Fikk positiv el test på kvelden, 14 dager senere kom tr på morningen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har IKM søndag/mandag (pleier ha på den 28. dagen, men sist var den 4 dager forsinket).

Kan jo også se an evnt symptomer, og magefølelsen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi her har det skjedd ting siden igår ja:-) så gøy å lese jenter!!!

Tenk om vi alle er gravide:-)))

Jeg testet idag tidlig men den var negativ.., men nå er heg i testehumør og klarer ikke veeeeente!! Må teste imorgen, men skal prøve å drøye det til søndag:-) ha ha .. Snart ikke penger igjen på kontoen jo :-)

 

Hi hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vikelig ikke noe matlyst i dag.. Eneste som jeg virkelig har lyst på er desverre McDonalds mat... og det noe så inmarri også...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt en veldig dårlig følelse i hele dag. Har vært så positiv frem til nå, men nå kjenner jeg at jeg ikke har trua i det hele tatt. Jeg trodde liksom at jeg kanskje skulle begynne å ha noen symptomer nå, virker som de fleste andre har det. Alle symptomene jeg kan kjenne kan likeså være pms. I dag har virkelig negativiteten tatt overhånd. Har ventet et år på at mannen skulle bli klar, så nå har jeg nesten vondt i kroppen for jeg lengter sånn etter å bli mamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en veldig dårlig følelse i hele dag. Har vært så positiv frem til nå, men nå kjenner jeg at jeg ikke har trua i det hele tatt. Jeg trodde liksom at jeg kanskje skulle begynne å ha noen symptomer nå, virker som de fleste andre har det. Alle symptomene jeg kan kjenne kan likeså være pms. I dag har virkelig negativiteten tatt overhånd. Har ventet et år på at mannen skulle bli klar, så nå har jeg nesten vondt i kroppen for jeg lengter sånn etter å bli mamma.

Jeg har det sånn heg og nå... Ingen spesielle symptomer lenger.. :-( men vi får ha trua frem mot ikm... :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg tør ikke teste enda, for jeg blir så utrolig lei meg når den er negativ :( Men nå har jo vi et litt dårligere utgangspunkt enn mange andre, siden vi har gått gjennom assistert befruktning uten hell.

Jeg er på skikkelig symptomjakt, da! Tolker hver minste lille stikk i magen eller puppene. Sambon er kjempefornøyd med å måtte sjekke puppene mine hver morgen og kveld for å se om de har forandret seg :D

 

Jeg skal på konsert på lørdag, og det er jo for tidlig for at en test skal være 100% sikker, men hadde dere tatt et par øl hvis testen er negativ? Med tanke på at vi har ca 5 % sjanse for å lykkes på naturmetoden..?

Når er ikm da? Jeg tror jeg hadde tatt meg ett par øl, men ikke mer ;)

 

Enig med vaskekost :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj.. nå gir jeg opp. Måtte ty til smertestillende pga mens smerter på jobb nå. Skikkelig røsking i korsryggen og ned i bena. Da er vel tanta rett rundt hjørnet sikkert :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også skikkelig menssmerter en uke før IKM forrige måned, fikk TR :( men kan også være tegn på at noe foregår! Pms og tidlig graviditet er jo så likt :-)

 

Anonymous poster hash: 624b5...d1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menssmerter så tidlig? Har ikke du IKM om 4 dager? Er det ikke mer sannsynlig at det er et tegn på at ting foregår da? :):)

Ikm tirsdag/onsdag. .5 dager til ca. Men har jo så forferdelig vondt. Vet el var 29-30 oktober. Så er sikker på ikm. Men nå begynner jeg å tro tr komner. Begynte sigende i dag med smerter og blir vondere og vondere.. hvis det ikke er tr, hva skyldes smertene da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde egentlig tenkt å vente med å teste til søndag, men med all testinga som er her tror jeg at jeg ryker på en smell alt i morgen! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gi opp enda misa :-)))

Jeg klarte faktisk å ikke teste meg idag:-) så imorgen blir testdag.... Alle tegn på mensen og graviditet er sporløst borte .... Hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gi opp enda misa :-)))

Jeg klarte faktisk å ikke teste meg idag:-) så imorgen blir testdag.... Alle tegn på mensen og graviditet er sporløst borte .... Hmm...

Så spennende! Du er flink:-D Krysser fingrene for deg! Jo, jeg innser slaget er tapt.. livmortappen er på tur nedover, åpnet seg og blitt myk :-( typisk rett før tr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neg el-test med cb, men når jeg dro den ut av dispenseren så var det en svak skyggestrek. Tror jeg må ut å kjøpe en graviditetstest nå. Noen som har tatt cb sine el-tester i det siste og vet om det er skyggestrek uansett selvom den viser negativt? Eller kan det være håp tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neg el-test med cb, men når jeg dro den ut av dispenseren så var det en svak skyggestrek. Tror jeg må ut å kjøpe en graviditetstest nå. Noen som har tatt cb sine el-tester i det siste og vet om det er skyggestrek uansett selvom den viser negativt? Eller kan det være håp tro.

Tror el tester alltid har en svak teststrek, men er litt usikker. Kjøp en gravidtwst du :-D dette blir spennende! Noen av oss må da ha blitt gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ graviditetstest også :(

3-4 dager til IKM så ifølge Clearblue så er det mellom 56% og 88% sjangse.

Med førstemann så fikk jeg pos graviditetstest på dag 13 (er på dag 15 i dag) så da er jeg ganske sikker på at løpet er kjørt for denne gangen. Slipper selvfølgelig ikke helt håpet før tirs da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svak strek på strimmel fra to streker... Vil ikke tro noe som helst enda, har gått galt så mange ganger. Tar en ny i morgen. IKM mandag eller tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...