Gå til innhold

IKM Uke 46


vil-bli-mamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Får jeg bli med her? Trodde jeg hadde IKM uke 47, men EL kom tidligere en først antatt så ser ut til at IKM er ventet 15 el 16 november...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man ser kanskje dårlig på bilde.. Men jeg syns jeg ser en strek. Samme gjør samboeren min. Men er litt redd den er falsk positiv :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jeg bli med her? Trodde jeg hadde IKM uke 47, men EL kom tidligere en først antatt så ser ut til at IKM er ventet 15 el 16 november...

velkommen skal du være :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ukjent test for meg. Hvilken rute er testruta?

den første.. skal bli ett pluss tegn. den loddrette streken er så svak at man så vidt skimter den.. ser det bedre i virkeligheten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser absolutt en svak strek, håpe håpe :D

 

Anonymous poster hash: 624b5...d1f

:gravid: kaaanskje? får leve i spenning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler også jeg ser noe. Akkurat som den er ekstra sterknakkrat der strøkene treffer hverandre også:P spennende. Måtte kjenne litt på tappen i gå siden jeg ikke skal teste før om 7 dager! Den var veldig høyt oppe og lukket:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende sunset! Jeg prøver å ikke tenke på det, da jeg kommer til å bli skuffet. Fortsatt 4/5 dager til Tr. Klarer ikke tro jeg er gravid før jeg er over ikm og har en digital test i hånda! Skal prøve å la vær å teste i helga :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns jeg kunne skimte en strek der Misa!

Litt sterkere strek her idag :) men fortsatt ikke så sterk at jeg vil si den er positiv..

Noen andre som er så tulen at de har begynt å teste? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kun  EL-tester liggende. Tok en i går og den var negativ :(

Har IKM på tirs, så vurderer å ta en test i helgen igjen. Har lyst til å ta i dag også, men blir så skuffet hvis den er negativ.

Har bestemt meg for ikke å kjøpe graviditetstester før IKM, bare vente å se om TR kommer. Har brukt så mye penger på tester de forrige mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns jeg kunne skimte en strek der Misa!

Litt sterkere strek her idag :) men fortsatt ikke så sterk at jeg vil si den er positiv..

Noen andre som er så tulen at de har begynt å teste? :)

 

 

Legg ut bilde vaskekost?:-) så gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min var blendahvit i dag :-( men på en annen side er livmortappen forsvunnet høyt opp/bakovervendt og jeg er tørket opp innvendig. . Merkelig. En del av meg har lyst å gi opp med tester, men tappen gir meg fortsatt håp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tør ikke teste enda, for jeg blir så utrolig lei meg når den er negativ :( Men nå har jo vi et litt dårligere utgangspunkt enn mange andre, siden vi har gått gjennom assistert befruktning uten hell.

Jeg er på skikkelig symptomjakt, da! Tolker hver minste lille stikk i magen eller puppene. Sambon er kjempefornøyd med å måtte sjekke puppene mine hver morgen og kveld for å se om de har forandret seg :D

 

Jeg skal på konsert på lørdag, og det er jo for tidlig for at en test skal være 100% sikker, men hadde dere tatt et par øl hvis testen er negativ? Med tanke på at vi har ca 5 % sjanse for å lykkes på naturmetoden..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min var blendahvit i dag :-( men på en annen side er livmortappen forsvunnet høyt opp/bakovervendt og jeg er tørket opp innvendig. . Merkelig. En del av meg har lyst å gi opp med tester, men tappen gir meg fortsatt håp!

Testet du med morgenurin da? Har hørt at testene kan ha ulik følelsomhet for hcg, så når man tester så tidlig kan man få ulikt resultat pga at det er så lite hcg i kroppen. Så at den var blendahvit idag trenger ikke ha så mye å si ;)

Vi er bra dumme egentlig som tester så tidlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere ser streken altså? :D

Men som sagt opplevde jeg svake positive streker før ikm forrige pp, så jeg tør ikke slippe jubelen løs enda.

Men på den andre siden så føler jeg meg skikkelig uggen, slik jeg følte meg sist jeg var gravid og det gikk bra! sovnet til og med på sofaen igår :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tør ikke teste enda, for jeg blir så utrolig lei meg når den er negativ :( Men nå har jo vi et litt dårligere utgangspunkt enn mange andre, siden vi har gått gjennom assistert befruktning uten hell.

Jeg er på skikkelig symptomjakt, da! Tolker hver minste lille stikk i magen eller puppene. Sambon er kjempefornøyd med å måtte sjekke puppene mine hver morgen og kveld for å se om de har forandret seg :D

 

Jeg skal på konsert på lørdag, og det er jo for tidlig for at en test skal være 100% sikker, men hadde dere tatt et par øl hvis testen er negativ? Med tanke på at vi har ca 5 % sjanse for å lykkes på naturmetoden..?

Når er ikm da? Jeg tror jeg hadde tatt meg ett par øl, men ikke mer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere ser streken altså? :D

Men som sagt opplevde jeg svake positive streker før ikm forrige pp, så jeg tør ikke slippe jubelen løs enda.

Men på den andre siden så føler jeg meg skikkelig uggen, slik jeg følte meg sist jeg var gravid og det gikk bra! sovnet til og med på sofaen igår :P

Positive tester skulle der stå! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...