Gå til innhold

IKM Uke 46


vil-bli-mamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haha, enig med vaskekost!!! Men gud det er vanskelig :P Etter at jeg skrev det negative innlegget tidligere har det her meldt seg en kvalme som er helt ukjent for meg. To kvelder på rad har jeg lagt meg, men måttet stå opp igjen for å spise fordi jeg var så sulten OG kvalm. Ellers er den der perioder av dagen. Så er i litt bedre humør nå, da dette kan være et tegn?? Fortsatt neg. tester da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo absolutt være tegn marmamma :-) jeg har fortsatt lite symptomer, men i går kveld, i natt og nå har jeg fått noe veldig halsbrann! Er sååå ubehagelig har ikke ord for det:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Har lagt inn et bilde i albumet mitt. Ikke så veldig sterk strek akkurat men....

 

 

Gratulerer!!! :D

Takk, men tørr ikke tro det enda. Må ta en ny i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt inn et bilde i albumet mitt. Ikke så veldig sterk strek akkurat men....

Den såg jo positiv ut! :)

sterkere strek enn på bildet jeg la ut igår..

Jeg tok en Rfsu test idag, og streken var enda sterkere.. Men jeg slipper heller ikke jubelen løs enda, opplevd en sa og det jeg tror var en kjemisk på kort tid. Vi får krysse fingrene for at sporene klorer seg fast hos oss begge! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Får ikke opp noe galleri jeg :-) må kanskje være venn først? :-))

Endret av april2011mamma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere fortalt til noen at dere prøver? Vi har ikke sagt det til noen, så derfor er det så utrolig kjekt å snakke med dere her! Jeg synes det er en litt ensom følelse å bære på noe som betyr så mye for meg alene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere fortalt til noen at dere prøver? Vi har ikke sagt det til noen, så derfor er det så utrolig kjekt å snakke med dere her! Jeg synes det er en litt ensom følelse å bære på noe som betyr så mye for meg alene :)

Vi har ikke fortalt det til noen heller... Så helt enig med deg at det er godt å samles litt her inne og dele spenning, gleder og skuffelser:-) prøvingen er jo en stor del av perioden for de fleste, og det er ikke alltid mennene skjønner hvorfor vi må teste før tr kommer :-)) he he
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, mannen her i huset forstår fint lite av hva som foregår i hvertfall! Jeg er vel til tider litt vel utålmodig og deppa for at jeg ikke kjenner noe eller får positive tester (selv om det er gitt at den blir negativ i utgangspunktet)  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fortalt det til nærmeste venner og familie, rett og slett fordi vi har mistet 4 ganger, og det er vanskelig å holde for seg selv. I tillegg har jeg hatt en operasjon som forhåpentligvis er en korreksjon slik at jeg ikke mister så mye (helst ikke flere ganger). Vi hadde ikke fortalt det til noen første gangen vi prøvde. Om det varer denne gangen er jeg veldig usikker på når jeg kommer til å fortelle det, men tror jeg vil se liv først...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har valgt å ikke fortelle det denne gangen. Har lyst til å overraske på en morsom måte. Veldig vanskelig å ikke fortelle det til mamma da. Jeg er vanligvis en person som er åpen om det mesteog liker å snakke om ting,  men gleder meg til å kunne overraske henne :) ....forhåpentligvis snart. Dette er 3 pp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vel ganske mye å si hvordan man anser situasjonen sin ja... 

 

 

Nå har jeg forferdelig lyst på en øl! Har holdt meg unna siden EL og jeg drikker vanligvis en, to eller tre hjemme i helgene. Som i kosedrikking :) Alkoholfritt blir ikke helt det samme ;) Synes det hadde vært fint å fått svar på om jeg holder meg unna med rette, eller om det ikke er noen grunn til å gjøre det nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våkna 06.40 i dag og måtte opp og tisse. Var sikkert spent på å ta en ny test også. Synes streken ble litt sterkere i dag, men det tok litt lang tid før den ble som på det nye bildet jeg har lagt ut i albumet mitt. Har så lyst til å håpe og glede meg over dette, men er så vanskelig... Skal ihvertfall stikke innom Fürst i morgen og måle hcg + på onsdag for å se at det stiger riktig. Tidligere har hcg steget, men ikke nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...