Gå til innhold

IKM Uke 46


vil-bli-mamma

Anbefalte innlegg

He he jeg er også usedvanlig trøtt om dagen.... Men det kan nok skyldes at det først nå begynner å bli ordentlig vinter ute... Brrr..... Jeg tenker å ta en test imorgen tidlig igjen :-) hi hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg kjøpt inn folsyre og to nye tester:-) kjennes mer og mer ut som mensen kommer, men det gjør igrunnen ingenting, da jeg ikke blir deppa om det ikke sitter i 1 pp :-) men krysser fortsatt og skal prøve å vente med å teste til lørdag morgen :-))

Hvordan går det med dere? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supersvak strek på billigstrimmel idag tidlig, så svak at jeg bare ser den i enkelte vinkler.. Fargen er rosa da :)

Men jeg legger ikke så mye i det, siden jeg opplevde det sist pp, uten at det ble noe ut av det. Kjemisk tror jeg..

At man skal begynne å teste så tidlig altså :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke før tirsdag/onsdag.. Så er jo veldig tidlig enda. Ja, skal fortsette å teste dagene framover! Utrolig hvor sakte disse dpo dagene går altså!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er innom her mellom prøverørsforsøk :) Vi er i PP 2 etter 2 negative forsøk. Har aldri vært i nærheten av gravid :( Men legene sier at det er håp for oss, så da prøver vi alt vi kan mellom forsøkene :)

Har lest litt innimellom her de siste dagene. Jeg har IKM søndag el mandag, men har hatt murringer og vondt siden søndag. Og sambon mente at puppene mine kanskje var blitt bittelitt større iløpet av siste uka... Så kanskje kanskje det er håp?? Flere på symptomjakt?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skyggestrek her i dag, 9 dpo. Den var vel sikkert negativ  :huh: Man ser den andre streken.. Men den er grå og ikke rosa.. Nå har jeg bestemt meg for å vente til lørdag/søndag. Blir bare skuffet av det her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skyggestrek her i dag, 9 dpo. Den var vel sikkert negativ  :huh: Man ser den andre streken.. Men den er grå og ikke rosa.. Nå har jeg bestemt meg for å vente til lørdag/søndag. Blir bare skuffet av det her!

9 dpo er fortsatt tidlig da:)  Håper du får en fin tydelig rosa strek på lørdag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 7 eller 8 dpo nå, og må innrømme at jeg er testeavhengig :sprettoy:  Vet jo at jeg ikke får noe svar, men jeg tror jeg gjør det for å ha følelsen av at noe skjer. Er så mye dødtid og venting føler jeg.

 

Men greia er at jeg på onsdag tok en EL test, og den var negativ. I går tok jeg en til og da var den sterkere. I dag var den klart positiv..Kan dette være et tegn på at noe foregår selv om jeg får blendahvitt på G-test?? Synes bare det er så rart.. hehe, desperat etter å få svar på om vi har lyktes nå  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så gøy! Skyggestrek er da noe? :-)))

Test deg inorgen tidlig igjen :))) krysser fingre for tydelig strek !!

Jeg er også testoman. Svidd av 600 kr på gravidtester. tragisk vet du :P Vet jo den blir negativ så tidlig.. Men så er det denne tappen da.. Den er hard, lukket (men en liten sprekk grunnet to fødsler.) Men det kjennes ut som at den er plugget igjen.. Lurer på om jeg er innbilt gravid som hundene! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 7 eller 8 dpo nå, og må innrømme at jeg er testeavhengig :sprettoy:  Vet jo at jeg ikke får noe svar, men jeg tror jeg gjør det for å ha følelsen av at noe skjer. Er så mye dødtid og venting føler jeg.

 

Men greia er at jeg på onsdag tok en EL test, og den var negativ. I går tok jeg en til og da var den sterkere. I dag var den klart positiv..Kan dette være et tegn på at noe foregår selv om jeg får blendahvitt på G-test?? Synes bare det er så rart.. hehe, desperat etter å få svar på om vi har lyktes nå  :fnise:

De sier jo el tester kan slå ut på graviditet??? :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Jeg er 7 eller 8 dpo nå, og må innrømme at jeg er testeavhengig :sprettoy:  Vet jo at jeg ikke får noe svar, men jeg tror jeg gjør det for å ha følelsen av at noe skjer. Er så mye dødtid og venting føler jeg.

 

Men greia er at jeg på onsdag tok en EL test, og den var negativ. I går tok jeg en til og da var den sterkere. I dag var den klart positiv..Kan dette være et tegn på at noe foregår selv om jeg får blendahvitt på G-test?? Synes bare det er så rart.. hehe, desperat etter å få svar på om vi har lyktes nå  :fnise:

De sier jo el tester kan slå ut på graviditet??? :icon_lol:

 

Ja, ikke sant! Har lest så mye forskjellig. Blir jo helt sprø, men MÅ lese likevel :P Har lest at noen sier at de kan slå ut noen dager før G-test, da LH og HCG er veldig likt, og at en EL-test ikke merker forskjellen! Men prøver å ikke blir helt overhåpefull nå ... :P Selv om jeg egentlig har veldig lyst til å håpe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Å så gøy! Skyggestrek er da noe? :-)))

Test deg inorgen tidlig igjen :))) krysser fingre for tydelig strek !!

Jeg er også testoman. Svidd av 600 kr på gravidtester. tragisk vet du :P Vet jo den blir negativ så tidlig.. Men så er det denne tappen da.. Den er hard, lukket (men en liten sprekk grunnet to fødsler.) Men det kjennes ut som at den er plugget igjen.. Lurer på om jeg er innbilt gravid som hundene! :P

He he innbilt svangerskap hadde vært noe :-) ja pengene flyr når man tester :-)) prøver å drøye testing noen dager nå men kjenner allerede at heg vil teste imorgen tidlig :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv brent av 2 billigtester men som så klart er negative ;p har ikke IKM før onsdag neste uke liksom... dam you ventetid... ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare spørre, men er det noen som har gått opp i vekt allerede 1 uke etter EL?? I så fall hvor mye?

Vekten viser 1,5 kg mer enn tidligere og jeg har ikke spist så mye at jeg har gått det opp på en uke det er jeg sikker på!

Andre symptomer er :
 
Halsbrann
Ømme brystvorter
Sliten
Og litt turbulent mage
Akkuratt som en klump på høyre side ved lysken
Føles hoven i fingrene på morningen


Håper noen kan svare, litt frustrerende å gå såpass mye opp i vekt så fort ;p 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke 1,5 er så mye eller uvanlig. Det er nok helt normalt at vekta varierer litt gjennom syklusen. Den kan variere med såpass bare i.la en dag, så det er ikke sikkert du veier så mye om du veier deg igjen i morgentidlig. MEN du har en god del symptomer som lover godt da :D Snart kan vi forhåpentligvis teste positivt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veier meg om morgenen når jeg veier meg, har ligget på 1,5 kg i omtrent en uke nå og de går ikke bort uansett om jeg spiser normalt ;p

Ja ikke lenge til testing, men alikevell lenge :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler å kjøpe tester på billige-tester.no hvis dere ikke allerede gjør det! Da kan man være testoman med litt bedre samvittighet. ;) Dersom du bor i en større by kommer de vanligvis i postkassa etter to dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...