Gå til innhold

IKM Uke 46


vil-bli-mamma

Anbefalte innlegg

Jeg hadde litt av det samme som deg i går vil-bli-mamma. I dag har kroppen begynt å vise antydning til el, med stikninger, begynnende slim og lett hodepine. Testen i morges viste negativ.

Når på dagen og hvor ofte tester dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg testet kveld de første dagene men så testet jeg på morgenen den dagen jeg begynte å kjenne tegn og da var det positivt... Så er sikkert greit å teste til litt forskjellige tider når man kjenner litt symptomer... :-)) spennende dette! B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oss&2 små skatter? - når får du eggløsning på pergo? Syns å huske min ble litt sein på pergo sist.. Tenke ta el tester for å være sikker ;)

Jeg har alltid EL dag 16 på pergo :) Begynner å teste med morgen og kveldsurin fra dag 12, men det slår aldri feil på dag 16.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Oss&2 små skatter? - når får du eggløsning på pergo? Syns å huske min ble litt sein på pergo sist.. Tenke ta el tester for å være sikker ;)

Jeg har alltid EL dag 16 på pergo :) Begynner å teste med morgen og kveldsurin fra dag 12, men det slår aldri feil på dag 16.

Min el til normal tid den, kom på dag 14/15 denne pp. Så nå er det bare vente til man nærmer seg Ikm så man kan teste igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Oss&2 små skatter? - når får du eggløsning på pergo? Syns å huske min ble litt sein på pergo sist.. Tenke ta el tester for å være sikker ;)

Jeg har alltid EL dag 16 på pergo :) Begynner å teste med morgen og kveldsurin fra dag 12, men det slår aldri feil på dag 16.

Min el til normal tid den, kom på dag 14/15 denne pp. Så nå er det bare vente til man nærmer seg Ikm så man kan teste igjen :P

 

Sitter og venter jeg også....er utålmodig til tusen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde litt av det samme som deg i går vil-bli-mamma. I dag har kroppen begynt å vise antydning til el, med stikninger, begynnende slim og lett hodepine. Testen i morges viste negativ.

Når på dagen og hvor ofte tester dere?

Er sånn på meg også, streken på testen blir bare svakere og svakere for hver dag jeg tar den, men nå er det strimler så vet ikke om den skal høre til å bli svakere eller sterkere jo nermere EL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde positive utslag på billigtester tirsdag og onsdag. Litt svakere i går og nesten ikke strek i dag. Ville dere lagt inn aksjer i helga også da? Eller kan vi pause litt. Blir jo så mye sexing. Fnis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde positive utslag på billigtester tirsdag og onsdag. Litt svakere i går og nesten ikke strek i dag. Ville dere lagt inn aksjer i helga også da? Eller kan vi pause litt. Blir jo så mye sexing. Fnis.

Da hadde jeg tatt det med ro i helga dersom dere har fått nok ;) Mener å ha lest at man regner de fruktbare dagene som 6 dager før el og 1 dag etter. Du har mest sannsynlig hatt el, og dersom du har hatt sex i dagene før og når du fikk positiv test skal det holde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smilefjes på CB test i dag. Da er eggløsningen akkurat på dagen! Lagt inn aksjer i 6 dager nå og kommer til å fortsette ca 3 dager til:) her skal ingen egg få snikt seg unna noe:p yey

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he godt å høre jenter!! Krysser for at alle egg sitter :-D

Det virker som en evighet frem til man kan teste graviditets test....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er utrolig usikker på om EL har vært. Testet en dag før jeg skulle begynne testingen og da var strekene så og si like sterke, men den teststreken var ørlite svakere så lurer på om jeg kan ha hatt el den dagen eller dagen før? Testene har bare hatt svakere og svakere strek etter det ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!:-) melder meg inn her med IKM 12 november. Pos el test 29/30. 3-4 dpo i dag! Vi prøver da på nr 3. Vi har to jenter på 6, 5 og 2, 5 år fra før. Nå fant vi ut at den tredje og siste gjerne må komme. Og det må gjerne være gutt! Jeg har veldig mens smerter og innbiller meg at den satt denne mnd, men forhåpningene tar kanskje over? Andremann satt på 1 pp. Håper det går like fort nå! Har dere noe murringer ? Her er det mens smerter, røsking i rygg og mage. Ellers ikke mer.. spent! Lykke til alle :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!:-) melder meg inn her med IKM 12 november. Pos el test 29/30. 3-4 dpo i dag! Vi prøver da på nr 3. Vi har to jenter på 6, 5 og 2, 5 år fra før. Nå fant vi ut at den tredje og siste gjerne må komme. Og det må gjerne være gutt! Jeg har veldig mens smerter og innbiller meg at den satt denne mnd, men forhåpningene tar kanskje over? Andremann satt på 1 pp. Håper det går like fort nå! Har dere noe murringer ? Her er det mens smerter, røsking i rygg og mage. Ellers ikke mer.. spent! Lykke til alle :-)

velkommen:) dette hørtes jo lovende ut. Satser på det går på første for deg. Jeg er 2 dpo i dag. Så litt tidlig å kjenne noe enda:) spennende tid disse to ukene:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg slenger meg med her. Er 2dpo og har IKM 16.nov :)

 

Dette er min 1pp noensinne, og jeg er sååå spent!! Det er vel litt urealistisk at det skal bli på 1pp,

men det er lov å håpe :D Noen tips til hvordan man kan få ventetiden mot IKM til å gå litt fortere? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :) Har du prøvd en stund eller er det første pp Sunset? Dette er spennende ja! Her er den berømte lotion utfloden allerede på plass.. Hmm.. Tiden går ikke fort nok til testing! Blir sikkert såå skuffet når tr kommer, hehe! For det gjør den helt sikkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg slenger meg med her. Er 2dpo og har IKM 16.nov :)

 

Dette er min 1pp noensinne, og jeg er sååå spent!! Det er vel litt urealistisk at det skal bli på 1pp,

men det er lov å håpe :D Noen tips til hvordan man kan få ventetiden mot IKM til å gå litt fortere? :P

Neida, det er ikke urealistisk at det går på første pp! ;-) Krysser fingrene for deg! Jeg er omtrent like utålmodig som deg, og skjønner ikke hvorfor ikke denne ventetiden går fortere! Har ett håp om å teste positivt til søndag morgen og gi pappan den beste farsdags gaven han kan få! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei! Jeg slenger meg med her. Er 2dpo og har IKM 16.nov :)

Dette er min 1pp noensinne, og jeg er sååå spent!! Det er vel litt urealistisk at det skal bli på 1pp,

men det er lov å håpe :D Noen tips til hvordan man kan få ventetiden mot IKM til å gå litt fortere? :P

 

Neida, det er ikke urealistisk at det går på første pp! ;-) Krysser fingrene for deg! Jeg er omtrent like utålmodig som deg, og skjønner ikke hvorfor ikke denne ventetiden går fortere! Har ett håp om å teste positivt til søndag morgen og gi pappan den beste farsdags gaven han kan få! <3

Det hadde vært utrolig koselig,ja!:D Jeg har tatt folat i 2mnd og sluttet å snuse, så føler at jeg allerede har ventet alt for lenge. Men det er deilig at det endelig "skjer noe" :) Hvilke forberedelser har dere gjort? Tar mer enn gjerne mot gode råd, ønsker at den lille skal få en best mulig start på tilværelsen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende!

Folat har jeg helt glemt å ta så takk for påminnelse der :-)

Jeg håper også å gå positiv test før farsdag, men tør ikke håpe.... 😁 Jeg har ikke gjort noen store forberedelser nå, men skal kjøpe folat imorgen for det hadde heg helt glemt fra sist :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :) Har du prøvd en stund eller er det første pp Sunset? Dette er spennende ja! Her er den berømte lotion utfloden allerede på plass.. Hmm.. Tiden går ikke fort nok til testing! Blir sikkert såå skuffet når tr kommer, hehe! For det gjør den helt sikkert!

dette er 2 pp, men har en MA og en sa bak meg. Ble gravid på første pp begge gangene så håper det går fort :) tiden går altfor seint ja. Det er alltid skuffende å melde seg inn i ny IKM gruppe som er sååå lenge til derfor håper jeg det skal gå veien for alle:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg vet nesten ikke hva jeg skal svare jeg! Vet ikke hva jeg skal kjenne etter en gang. Men har merket noen uvanlige ting, som mens lignende smerter, stikkinger i magen og i lysken og bak leggen.. og jeg har kviser og gråter sikkert hver 2 time :P Men alt dette er sikkert psyken min som spiller meg et puss siden jeg vil SÅ gjerne, og grininga kommer nok bare av all spenninga og nervøsiteten jeg kjenner på i forhold til dette :) Synes forøvrig at tiden står stille, vil teste nå!! Flere som føler seg passe smågal nå??

 

Hvordan går det med deg da?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heg har begynt å få ønme bryster og stikninger i magen ... Men dette kan like gjerne være forberedelser til mens... :-) he he blir gal av denne ventingen!! Tenjte å teste på onsdag da har det gått 9-10 dager og ved første svangerskap testet jeg positivt da.... Wææ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...