Gå til innhold

IKM Uke 46


vil-bli-mamma

Anbefalte innlegg

Hehe, jeg vet nesten ikke hva jeg skal svare jeg! Vet ikke hva jeg skal kjenne etter en gang. Men har merket noen uvanlige ting, som mens lignende smerter, stikkinger i magen og i lysken og bak leggen.. og jeg har kviser og gråter sikkert hver 2 time :P Men alt dette er sikkert psyken min som spiller meg et puss siden jeg vil SÅ gjerne, og grininga kommer nok bare av all spenninga og nervøsiteten jeg kjenner på i forhold til dette :) Synes forøvrig at tiden står stille, vil teste nå!! Flere som føler seg passe smågal nå??

 

Hvordan går det med deg da? :)

Tiden går så sakte her at jeg allerede svidde av en test i sted 6 dpo!! Noe så dumt! Hehe, vet jo resultatet før jeg i det hele tatt stikker pinnen i koppen! Må le av meg selv.. Blendahvitt! Men jeg er overbevist om at jeg er gravid. Hvorfor vet jeg ikke.. Bare føler det på meg at noe skjer. Så kommer tr neste tirsdag så blir jeg faktisk forundret. Men det kan like gjerne være innbilning. :hoho: Jeg har menssmerter konstant i grunn.. Så stikker det plutselig litt. Jeg er trøtt hele tiden, og jeg våkner på natta for å tisse og bare er rar. I dag er også brystene ømme. Stikker liksom litt i de og kjenner godt de er der. I tillegg da så er jeg en slik tappetafser også, og nedentil kjennes det "hovent", livmor lukket-ett stykke opp og hard, men kremete myk. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heg har begynt å få ønme bryster og stikninger i magen ... Men dette kan like gjerne være forberedelser til mens... :-) he he blir gal av denne ventingen!! Tenjte å teste på onsdag da har det gått 9-10 dager og ved første svangerskap testet jeg positivt da.... Wææ

Når er din IKM april2011mamma? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 november :-))) og din ??

12 november :) Når skal du teste? Jeg tenkte å teste fredag morgen og fortsette testingen utover helgen.. hehe. testoman

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har siden EL klødd på brystvortene. Ellers er jeg trøtt om dagen, men det kan like gjerne være fordi jeg hadde en travel uke forrige uke.. :P

Det blir spennende framover! Krysser fingrene for oss alle! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

10 november :-))) og din ??

12 november :) Når skal du teste? Jeg tenkte å teste fredag morgen og fortsette testingen utover helgen.. hehe. testoman

Tenkte å teste onsdag morgen:-))) så det blir ca samme dag i syklus som deg... Fortsetter til ikm dato.... :-)) tvi tvi for oss da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har siden EL klødd på brystvortene. Ellers er jeg trøtt om dagen, men det kan like gjerne være fordi jeg hadde en travel uke forrige uke.. :P

Det blir spennende framover! Krysser fingrene for oss alle! :D

Ja det blir spennende!!! Tjoho!! Føles ut som dagene varer dobbelt så lenge nå!! Sukk.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er så heldige som kan begynne å teste!! Jeg kommer helt garantert til å sprekke lenge før det er vits i :D Når kan jeg begynne å teste uten at det er helt på tryne? Har IKM 16.nov.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

10 november :-))) og din ??

12 november :) Når skal du teste? Jeg tenkte å teste fredag morgen og fortsette testingen utover helgen.. hehe. testoman

Tenkte å teste onsdag morgen:-))) så det blir ca samme dag i syklus som deg... Fortsetter til ikm dato.... :-)) tvi tvi for oss da!!!

 

ja! tvi tvi!! Da må du huske å oppdatere her etter første test. Skal tenke på deg :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er så heldige som kan begynne å teste!! Jeg kommer helt garantert til å sprekke lenge før det er vits i :D Når kan jeg begynne å teste uten at det er helt på tryne? Har IKM 16.nov.. :P

Tirsdag 12 november kaaan du begynne å teste.. men kan være misvisende. Du kan få negativ mens du egentlig er gravid.. Ellers så kan du få positiv så tidlig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har siden EL klødd på brystvortene. Ellers er jeg trøtt om dagen, men det kan like gjerne være fordi jeg hadde en travel uke forrige uke.. :P

Det blir spennende framover! Krysser fingrene for oss alle! :D

Har ikke vi vært gravide samtidig før, vaskekost?? :) Mars07 og Juli11 barn her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg skal absolutt oppdatere her :-))) har ingen forhåpninger , det får gå som det går :-))) he he... Har begynt på folat nå så det er jo bra ihvertfall :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Jeg dobbeltsjekka ''syklusappen'' min, og det er den som sier 16, syntes det var så forferdelig lenge til :P men jeg hadde positiv eggløsningstest 31..så da kan vi vel si at jeg kan teste søndag 10 da?? hehe.. Ja?? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi! Jeg dobbeltsjekka ''syklusappen'' min, og det er den som sier 16, syntes det var så forferdelig lenge til :P men jeg hadde positiv eggløsningstest 31..så da kan vi vel si at jeg kan teste søndag 10 da?? hehe.. Ja?? :D

Det synes jeg absolutt du kan unne deg :-)) hi hi og tvi tvi !!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld jenter  :D 
Ser dere også er ute på symptomjakt  :D Selv sitter jeg her og er skikkelig øm i brystvortene. Ikke hele brystet sånn egentlig(kanskje litt) men mest helt på tuppen av brystvorten(aller mest på venstre side) og det har jeg vært siden jeg våknet i dag tidlig! Da jeg sto opp føltes hele puppene mine så rare og brystvorten var skikkelig følsom. Er ikke direkte vondt å ta der, men er skikkelig følsomt og ikke så veldig behagelig. Samtidig så føles de nesten litt større selv om dette nok er innbildning, men føles slik!

På fredag så hadde jeg skikkelige strekkninger i lysken og murringer på høyre side og på lørdag så bytte det side til venstre samtidig som jeg var helt utrolig oppblåst torsdag, fredag, lørdag. Magen min sto bokstavlig talt rett ut!! Ellers så har jeg hatt småkramper bak på venstre lår og litt på høyre i dag og en del halsbrann, tempen har ligget 0,2-0,3 over normalen siden 4-5 dager etter endt TR. Vet dette kan være andre tegn men jeg håper å håper på at det kan ha klaffet denne 1pp! 

Hva tror dere jenter?? :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo lovende ut vil-bli-mamma:) hadde vært fantastisk om det var tilfelle! Har selv ingen symptomer, så mulig det ikke går helt veien denne pp:/ men vet vi traff el så øyner et lite håp allikevel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres lovende ut ja!! :D og det er egentlig akkurat samme ''symptomene'' som jeg har kjent på, bare at jeg ligger 3 dager bak deg. Vi krysser fingrene :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for deg Sunset! :laugh:  

Jeg vet ikke om vi traff EL siden jeg begynte å teste fredag for litt over en uke siden og skulle egentlig ikke teste før lørdag. Den testen jeg tok på fredag var mye sterkere enn noen av de andre som kom etter(den var så og si lik kontrollstreken, bare ørlite svakere). Teststreken på di neste EL testene ble bare svakere og svakere, så vet ikke om jeg hadde en veldig tidlig EL. Men vi har hatt sex annen hver dag i denne perioden og noen ganger hver dag så.

Men nå sluttet jeg på pillen sist mnd og vet det kan ta tid før EL kommer, men de pillene var ikke noe sterke. Prøvde jeg å utsette TR så kom den uansett om jeg fortsatte på de rosa pillene. De fungerte kanskje mot EL men de klarte virkelig ikke å utsette noen mens  :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på at når jeg startet tråden så laget jeg ingen liste! Så skriv der einn her så vi har bedre kontroll på resultatene som vi så klart alle kan sette på GRAVID!


Forventet IKM  :pls: 

Mandag 11/11-13


Tirsdag 12/11-13


Onsdag 13/11-13
vil-bli-mamma (1pp)


Torsdag 14/11-13


Fredag 15/11-13


Lørdag 16/11-13


Søndag 17/11-13




TR kommet  :kjefte:



GRAVID!!!  :lillesky::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for deg Sunset! :laugh:  

 

Jeg vet ikke om vi traff EL siden jeg begynte å teste fredag for litt over en uke siden og skulle egentlig ikke teste før lørdag. Den testen jeg tok på fredag var mye sterkere enn noen av de andre som kom etter(den var så og si lik kontrollstreken, bare ørlite svakere). Teststreken på di neste EL testene ble bare svakere og svakere, så vet ikke om jeg hadde en veldig tidlig EL. Men vi har hatt sex annen hver dag i denne perioden og noen ganger hver dag så.

 

Men nå sluttet jeg på pillen sist mnd og vet det kan ta tid før EL kommer, men de pillene var ikke noe sterke. Prøvde jeg å utsette TR så kom den uansett om jeg fortsatte på de rosa pillene. De fungerte kanskje mot EL men de klarte virkelig ikke å utsette noen mens  :huh:

Jeg sluttet med pillen for ett år siden, og da kom EL og TR ganske kjapt :) Vet om flere som har blitt gravide rett etter pilleslutt, så det trenger ikke å være så komplisert for alle :) Virker som dere har lagt inn mer enn nok av aksjer da, så det er godt mulig at dere traff bra :D EL skjer vel 24-48 t etter positiv test? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å høre! Hadde også veldig reglemessing TR før jeg startet på pillen og har ikke gått på den lenger enn 14 mnder så :P 

Ja er noe sånn, men er litt usikker på om jeg traff på testingen for har en misstanke om at EL kan ha vært torsdag eller fredag, men aksjene ble lagt inn for begge dagene så krysser fingrene!!  :pls:

Endret av vil-bli-mamma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forventet IKM   :pls: 

Mandag 11/11-13


Tirsdag 12/11-13


Onsdag 13/11-13
vil-bli-mamma (1pp)


Torsdag 14/11-13
marmamma (1pp)

Fredag 15/11-13


Lørdag 16/11-13


Søndag 17/11-13




TR kommet   :kjefte:



GRAVID!!!   :lillesky:  :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss så morro :-) jeg har også hatt en del halsbrann de siste dagene men har ikke tenkt over det før du nevnte det nå... Hamn... Dette blir skikkelig nervepirrende ;-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ja ikke sant! Og for meg er dette første gangen jeg og samboeren min prøver å få barn så alt er jo nytt  :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forventet IKM

 

Mandag 11/11-13

April2011mamma

 

 

Tirsdag 12/11-13

 

 

Onsdag 13/11-13

vil-bli-mamma (1pp)

 

 

Torsdag 14/11-13

marmamma (1pp)

 

Fredag 15/11-13

 

 

Lørdag 16/11-13

 

 

Søndag 17/11-13

 

 

 

 

TR kommet

 

 

 

GRAVID!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...