Gå til innhold

IKM Uke 46


vil-bli-mamma

Anbefalte innlegg

Venter på TR i vår pp 18! Mange symptomer, men ser ut til at kroppen har spilt meg nye puss da dagens test også var blendahvit. Bretter opp ermene og gyver løs på pp 19!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk en skyggestrek. Jeg fikk bekreftet forrige syklus at testen virkelig er kritthvit når den er negativ, så har litt trua selv om den bare er såvidt synlig. Selv med all den usikkerheten som er føler jeg meg ganske overveldet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg opplevd en kjemisk graviditet og har nå begynt å blø. Har mye mer vondt enn vanlig og definitivt mer blod enn vanlig. Æsj.. :-( Gratulerer til dere med spire i magen. :-) Da hopper jeg til ny pp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg opplevd en kjemisk graviditet og har nå begynt å blø. Har mye mer vondt enn vanlig og definitivt mer blod enn vanlig. Æsj.. :-( Gratulerer til dere med spire i magen. :-) Da hopper jeg til ny pp!

Så trist Misa! Masse lykke til neste pp. Trøsteklem til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld: For å virkelig å få en avslutning på denne syklusen så tok jeg en titt på billigstrimmelen fra idag tidlig for å slå meg til ro med at det ikke gikk denne gangen heller... Men der var det en deilig liten strek plutselig som ikke var der idag tidlig etter 10 min. Røsket nettopp opp en CB og tisset på for å få dobbelsjekket og der kom det opp ett tydelig kryss... Her tørkes det tårer og kroppen vibrerer! Himmel & helvete går hånd i hånd!

Endret av mamma&storebror
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg opplevd en kjemisk graviditet og har nå begynt å blø. Har mye mer vondt enn vanlig og definitivt mer blod enn vanlig. Æsj.. :-( Gratulerer til dere med spire i magen. :-) Da hopper jeg til ny pp!

Så trist da!

Vi ses kanskje i neste pp vi da? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 11/11-13
April2011mamma


Tirsdag 12/11-13
Misa+2 jenter+spire nr 3? (1pp)


Onsdag 13/11-13
vil-bli-mamma (1pp)


Torsdag 14/11-13
marmamma (1pp)


Fredag 15/11-13
Thelma_86 (7pp)


Lørdag 16/11-13


Søndag 17/11-13




TR kommet     :kjefte:



GRAVID!!!     :lillesky:    :strix:

Mamma&storebror (pp18)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer sååå mye Mamma&storebror :-D

 

Selv er ikke Tr kommet ennå og det er heller ingen som helst tegn til den eller graviditet. Skulle hatt TR på onsdag men slik ble det da ikke. Vi får se hva som skjer i løpet av uka, tenkte at om Tr ikke kommer til tiradag så tar jeg en CB!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 11/11-13

 

 

 

Tirsdag 12/11-13

Misa+2 jenter+spire nr 3? (1pp)

 

 

Onsdag 13/11-13

vil-bli-mamma (1pp)

 

 

Torsdag 14/11-13

marmamma (1pp)

 

 

Fredag 15/11-13

Thelma_86 (7pp)

 

 

Lørdag 16/11-13

 

 

Søndag 17/11-13

 

 

 

 

TR kommet

April2011mamma

 

 

 

GRAVID!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 11/11-13

 

 

 

Tirsdag 12/11-13

Misa+2 jenter+spire nr 3? (1pp)

 

 

Onsdag 13/11-13

vil-bli-mamma (1pp)

 

 

Torsdag 14/11-13

marmamma (1pp)

 

 

Fredag 15/11-13

Thelma_86 (7pp)

 

 

Lørdag 16/11-13

 

 

Søndag 17/11-13

 

 

 

 

TR kommet

April2011mamma

 

 

 

GRAVID!!!

Mamma&storebror

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 11/11-13

 

 

 

Tirsdag 12/11-13

Misa+2 jenter+spire nr 3? (1pp)

 

 

Onsdag 13/11-13

vil-bli-mamma (1pp)

 

 

Torsdag 14/11-13

marmamma (1pp)

 

 

Fredag 15/11-13

Thelma_86 (7pp)

 

 

Lørdag 16/11-13

 

 

Søndag 17/11-13

 

 

 

 

TR kommet

April2011mamma

 

 

 

GRAVID!!!

Mamma&storebror

Beklager mamma&storebror du kom ikke ned på den jeg la ut!! Og gratulerer masse til deg!!! :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 11/11-13

 

 

 

Tirsdag 12/11-13

Misa+2 jenter+spire nr 3? (1pp)

 

 

Onsdag 13/11-13

vil-bli-mamma (1pp)

 

 

Torsdag 14/11-13

marmamma (1pp)

 

 

Fredag 15/11-13

Thelma_86 (7pp)

 

 

Lørdag 16/11-13

 

 

Søndag 17/11-13

 

 

 

 

TR kommet

April2011mamma

 

 

 

GRAVID!!!

Mamma&storebror

vanskeligst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mandag 11/11-13

 

 

 

Tirsdag 12/11-13

Misa+2 jenter+spire nr 3? (1pp)

 

 

Onsdag 13/11-13

vil-bli-mamma (1pp)

 

 

Torsdag 14/11-13

marmamma (1pp)

 

 

Fredag 15/11-13

Thelma_86 (7pp)

 

 

Lørdag 16/11-13

 

 

Søndag 17/11-13

 

 

 

 

TR kommet

April2011mamma

 

 

 

GRAVID!!!

Mamma&storebror

vaskekost

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det ny pp likevel. Hcg i dag hadde gått ned fra fredagens måling. Er så lei meg nå, men var for godt til å være sant. Venter bare på blødning så vi kan prøve igjen. Redd for å prøve igjen også for klarer jo å bli gravid, men aldri å beholde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det ny pp likevel. Hcg i dag hadde gått ned fra fredagens måling. Er så lei meg nå, men var for godt til å være sant. Venter bare på blødning så vi kan prøve igjen. Redd for å prøve igjen også for klarer jo å bli gravid, men aldri å beholde.

Off, så leit :( klem til deg. Har dere vært til utredning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg opplevd en kjemisk graviditet og har nå begynt å blø. Har mye mer vondt enn vanlig og definitivt mer blod enn vanlig. Æsj.. :-( Gratulerer til dere med spire i magen. :-) Da hopper jeg til ny pp!

Så leit :( lykke til i neste pp i alle fall! Satser på den sitter da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Her blir det ny pp likevel. Hcg i dag hadde gått ned fra fredagens måling. Er så lei meg nå, men var for godt til å være sant. Venter bare på blødning så vi kan prøve igjen. Redd for å prøve igjen også for klarer jo å bli gravid, men aldri å beholde.

Off, så leit :( klem til deg. Har dere vært til utredning?

Ja har testet tidligere, og både vi og gyn trodde og at vi hadde fjernet prolemet. Har allerede time hos ivf-avd på nyåret. Denne syklusen skulle jeg ta blodprøver på diverse dager, men vet ikke om jeg kan ta de denne syklusen siden jeg egentlig var gravid (om hormoner de skal sjekke blir påvirket). Håper bare jeg begynner å blø snart. Begynner å bli redd for at jeg og samboeren min er en slags mismatch. Blir jo gravid, men varer ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff trist å høre Rosin i bolla? :-(

Selv er ingen TR kommet og heller ingen tegn til at den skal komme så har kjøpt en CB digital som skal tas i morgen. Litt nervøs for å ta den kjenner jeg.. Er utrolig sliten i disse dager men det kan også være eksamenskjøret. Samtidig så er det "småstikk" om man kan si det slik 5 cm under navlen rundt der livmoren ligger og har en del halsbrann.. vi får se tørr ikke håpe noen ting!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Her blir det ny pp likevel. Hcg i dag hadde gått ned fra fredagens måling. Er så lei meg nå, men var for godt til å være sant. Venter bare på blødning så vi kan prøve igjen. Redd for å prøve igjen også for klarer jo å bli gravid, men aldri å beholde.

Off, så leit :( klem til deg. Har dere vært til utredning?
Ja har testet tidligere, og både vi og gyn trodde og at vi hadde fjernet prolemet. Har allerede time hos ivf-avd på nyåret. Denne syklusen skulle jeg ta blodprøver på diverse dager, men vet ikke om jeg kan ta de denne syklusen siden jeg egentlig var gravid (om hormoner de skal sjekke blir påvirket). Håper bare jeg begynner å blø snart. Begynner å bli redd for at jeg og samboeren min er en slags mismatch. Blir jo gravid, men varer ikke.

Har dere prøvd pergo? Vi var til utredning for noen år siden når vi skulle ha første.. Fann ingenting galt hos noen av oss, og prøverør var neste steg mente gyn. Jeg spurte selv om å få prøve pergo, og da satt spiren på første forsøk. Bare en tanke :) vet at pergo har hjelpt mange som i utgangspunktet har eggløsning.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Her blir det ny pp likevel. Hcg i dag hadde gått ned fra fredagens måling. Er så lei meg nå, men var for godt til å være sant. Venter bare på blødning så vi kan prøve igjen. Redd for å prøve igjen også for klarer jo å bli gravid, men aldri å beholde.

Off, så leit :( klem til deg. Har dere vært til utredning?
Ja har testet tidligere, og både vi og gyn trodde og at vi hadde fjernet prolemet. Har allerede time hos ivf-avd på nyåret. Denne syklusen skulle jeg ta blodprøver på diverse dager, men vet ikke om jeg kan ta de denne syklusen siden jeg egentlig var gravid (om hormoner de skal sjekke blir påvirket). Håper bare jeg begynner å blø snart. Begynner å bli redd for at jeg og samboeren min er en slags mismatch. Blir jo gravid, men varer ikke.

Har dere prøvd pergo? Vi var til utredning for noen år siden når vi skulle ha første.. Fann ingenting galt hos noen av oss, og prøverør var neste steg mente gyn. Jeg spurte selv om å få prøve pergo, og da satt spiren på første forsøk. Bare en tanke :) vet at pergo har hjelpt mange som i utgangspunktet har eggløsning.. :)

Brukte faktisk pergo denne gangen siden gyn ville at jeg skulle bli gravid fortest mulig. Gravid ble jeg jo, men hjalp dessverre ikke på resultatet. Takk for omtanken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...