Gå til innhold

IKM Uke 46


vil-bli-mamma

Anbefalte innlegg

Negativ test hos legen :-( tok hcg blodprøve der. legen trodde det kunne være biokjemisk graviditet siden jeg har testet så svakt.. nå spotter jeg også :-( er henvist til gyn pol klinikk. Huff.. da fikk man oppleve det også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til hos legen misa! Her har den første spotten kommet, så her er nok alt håp ute. Fortsatt kjempeømme bryst, så nå vet jeg i hvertfall at jeg ikke skal tolke det som et tegn neste pp. Huff, dette var skikkelig kjipt :( Hadde et så inderlig håp innerst inne. Nesten slik at jeg trodde på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hcg-verdien min i dag var på 131:) 3,5 ganger større enn for 2 dager siden. Kanskje kommer vi i mål denne gangen? Klarer fortsatt ikke slappe av, men ble glad for at verdien hadde økt såpass.

 

Trist å lese om negative/svake tester/spotting, men det er ikke over før tanta kommer!

Krysser fingrene for alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test hos legen :-( tok hcg blodprøve der. legen trodde det kunne være biokjemisk graviditet siden jeg har testet så svakt.. nå spotter jeg også :-( er henvist til gyn pol klinikk. Huff.. da fikk man oppleve det også

Så leit :( samme som jeg opplevde forrige pp.. Svake positive tester som ikke ble sterkere, og mensen kom ett par dager forsinket..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer rosin :-) krysser fingrene for at den lille holder seg i magen din! Jeg er også veldig spent på resultatet av hcg blodprøven. Men noe inni meg vet at dette går galt.. har ant ugler i mosen når digitale sa ikje gravid og testen i dag var like svak og ikke sterkere. Ble skikkelig nedtur når legekobtorets test ble negativ. Selv om blodprøver ble tatt, så har jeg mistet motet og føler tanta kommer i natt. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel da er det en svak strek på g test. To dager før IKM. Kjenner jeg ble glad, men også redd etter MA og sa. Disse dagene blir nervepirrende og kommer til å få seint...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel da er det en svak strek på g test. To dager før IKM. Kjenner jeg ble glad, men også redd etter MA og sa. Disse dagene blir nervepirrende og kommer til å få seint...

Hurra!! :D Skjønner at du ikke tør å la jubelen bryte helt løs, men nå har du positivt svar og det er jo der det starter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg ikke spottet mer siden kl. 12 i dag, noe som er svært uvanlig. Det var heller ikke friskt blod. Vanligvis kommer det friskt blod flere ganger om dagen frem til tanta kommer. Så nå sitter jeg her igjen med negativ test og vonde bryst. Jeg blir så frustrert og skjønner ikke hvorfor kroppen min skal klusse det til sånn. Jeg mister håp og får nytt håp hver 8t, begynner å bli tøft for psyken denne berg og dalbanen.

 

Noen som har erfart spotting tett opp mot IKM og vært gravide?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer rosin :-) krysser fingrene for at den lille holder seg i magen din! Jeg er også veldig spent på resultatet av hcg blodprøven. Men noe inni meg vet at dette går galt.. har ant ugler i mosen når digitale sa ikje gravid og testen i dag var like svak og ikke sterkere. Ble skikkelig nedtur når legekobtorets test ble negativ. Selv om blodprøver ble tatt, så har jeg mistet motet og føler tanta kommer i natt. :-(

Det der var noe skikkelig dritt misa.. forstår frustrasjonen din. Hvis det er noe trøst så har jeg lest på en pålitelig side (husker ikke hvor) at dette i det minste kan være positivt for kommende pp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ingen blødning og test svak positiv i dag også.. Men ikke sterkere. Nå er jeg sliten i hodet :-(

Vet hvordan det er.. Frustrerende og ikke vite! Når får du svar på blodprøvene?

Som sagt opplevde jeg noe lignende sist pp, og jeg tror det var en kjemisk graviditet.

Men i og med du ikke har begynt å blø, så er det fortsatt håp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, dumt at tr. kom hos dere.. :( neste gang sitter nok spiren! :)

hvor mange pp har dere thelma og marmamma?

 

Jeg har ikke testet flere ganger etter den digitale som sa gravid. Antar at den stemmer i og med jeg føler meg gravid. Var hos legen i dag og målte hcg, og skal måle igjen neste uke for å se at den stiger nok ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel da er det en svak strek på g test. To dager før IKM. Kjenner jeg ble glad, men også redd etter MA og sa. Disse dagene blir nervepirrende og kommer til å få seint...

Spennende! Tatt flere tester? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hcg-verdien min i dag var på 131:) 3,5 ganger større enn for 2 dager siden. Kanskje kommer vi i mål denne gangen? Klarer fortsatt ikke slappe av, men ble glad for at verdien hadde økt såpass.

 

Trist å lese om negative/svake tester/spotting, men det er ikke over før tanta kommer!

Krysser fingrene for alle sammen :)

Det var jo bra stigning :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Fortsatt ingen blødning og test svak positiv i dag også.. Men ikke sterkere. Nå er jeg sliten i hodet :-(

Vet hvordan det er.. Frustrerende og ikke vite! Når får du svar på blodprøvene?

Som sagt opplevde jeg noe lignende sist pp, og jeg tror det var en kjemisk graviditet.

Men i og med du ikke har begynt å blø, så er det fortsatt håp :)

 

Jeg skal ringe på prøvene nå. Hvis de ikke har svar så kom svaret i morgen. Veldig spent! Men også engstelig. Når begynte du å blø ved kjemisk? Jeg er to dager over nå og merker ingenting. Merker håpet stiger litt, men prøver å være realistisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Fortsatt ingen blødning og test svak positiv i dag også.. Men ikke sterkere. Nå er jeg sliten i hodet :-(

Vet hvordan det er.. Frustrerende og ikke vite! Når får du svar på blodprøvene?

Som sagt opplevde jeg noe lignende sist pp, og jeg tror det var en kjemisk graviditet.

Men i og med du ikke har begynt å blø, så er det fortsatt håp :)

Jeg skal ringe på prøvene nå. Hvis de ikke har svar så kom svaret i morgen. Veldig spent! Men også engstelig. Når begynte du å blø ved kjemisk? Jeg er to dager over nå og merker ingenting. Merker håpet stiger litt, men prøver å være realistisk.

Jeg tror jeg begynte å blø 2 dager over ikm, og da var det store mengder; minnet meg om SAen.. Derfor jeg tror det må ha vært noe på gang.. Krysser fingrene for deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, dumt at tr. kom hos dere.. :( neste gang sitter nok spiren! :)

hvor mange pp har dere thelma og marmamma?

Jeg har ikke testet flere ganger etter den digitale som sa gravid. Antar at den stemmer i og med jeg føler meg gravid. Var hos legen i dag og målte hcg, og skal måle igjen neste uke for å se at den stiger nok ;)

Dette var 1pp for min del, så jeg har nok ikke all grunn til å være så skuffet. Men når man endelig har fått med mannen etter ett år med venting så føles det som om man har ventet lenge nok :P Har fått kjøpt en CBFM brukt, så kjører på med den nå. Tenker at jeg vil gi oss best mulig sjangser fra starten av.

 

Ønsker dere med en spire i magen masse lykke til med svangerskapet!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ingen TR her og skulle hatt det i går, men kjenner verken tegn til TR eller graviditet så tror nok TR slår igjenom denne mnd :-/

Gratulerer til dere som har en spire i magen!!  :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, dumt at tr. kom hos dere.. :( neste gang sitter nok spiren! :)

hvor mange pp har dere thelma og marmamma?

 

Jeg har ikke testet flere ganger etter den digitale som sa gravid. Antar at den stemmer i og med jeg føler meg gravid. Var hos legen i dag og målte hcg, og skal måle igjen neste uke for å se at den stiger nok ;)

 

Dette var 7 pp etter sa i fjor. Da satt den på 2 pp, mistet i uke 8, kjemisk pp etter og så en liten pause før vi startet på igjen. Rart at det skulle ta så lang tid når vi allerede har fått det til en gang. Har fått påvist litt lave d-vitamin nivåer, kan være det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 dager over ikm. Jeg føler meg gravid, men testene er like svake. HCG blodprøve som ble tatt onsdag var på 5 :-( tok ny i dag som jeg skal ringe sykehuset selv for i efta! Men løpet er nok kjørt :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ingen tegn til TR! 2 dager over og test på onsdag var negativ men nå har jeg ikke mer igjen så vet ikke, får vente til over helgen å se :-) 

Prøver å få tiden til å gå så da baker man boller!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ingen tegn til TR! 2 dager over og test på onsdag var negativ men nå har jeg ikke mer igjen så vet ikke, får vente til over helgen å se :-) 

Prøver å få tiden til å gå så da baker man boller!!!

Vet du om du har hatt / når du hadde EL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei er ikke sikker for de strimlene er vanskelige å forstå synes jeg men det skal ha vært rundt den 30 oktober eller noe. Men nå er det første mnd etter p-pille slutt så kan være at det ikke var noen EL :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...