Gå til innhold

IKM Uke 46


vil-bli-mamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uff, testet hcg i dag. Var bare 37. Ikke noe voldsomt å rope hurra for.. Spesielt ned tanke på at jeg testet med billigtest med sensitivitet på 25 for to dager siden. Hadde derfor håpet på over 50 i det minste. Positiv el-test var 28 og 29 oktober. Tror el da var 29 eller 30??? Eller kan det ha vært så tidlig som 28?

 

Snakket ned sykehuset og de skal sende meg blodprøverekvisisjoner, så slipper jeg å betale selv + de får kopi av svaret. Skulle også sette meg opp på ul i uke 6/7. Fikk dessverre svaret på blodprøven etter at jeg snakket med gyn. Får bare avbestille timen om dette ikke går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper virkelig dere får skikkelig sikkert svar snart! :) Oppdater oss :D

 

Jeg begynner å bli skikkelig utålmodig nå.

Er enten 10 eller 11 dpo og fortsatt neg. test, men GUD så vonde brystene mine er nå. Blir skikkelig sint på kroppen min om det viser seg at jeg ikke er gravid. Nervøs hver gang jeg går på do, pleier alltid å spotte noen dager før tanta kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også veldig spent på hvordan det går med dere :-)) jeg har meldt meg inn i ny ikm gruppe... Blææ dagene går såååå sakte!!! Denne gangen skal vi bare kjøre på så vi ikke bommer el :-)) hi hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig dere får skikkelig sikkert svar snart! :) Oppdater oss :D

 

Jeg begynner å bli skikkelig utålmodig nå.

Er enten 10 eller 11 dpo og fortsatt neg. test, men GUD så vonde brystene mine er nå. Blir skikkelig sint på kroppen min om det viser seg at jeg ikke er gravid. Nervøs hver gang jeg går på do, pleier alltid å spotte noen dager før tanta kommer...

 

Det hadde jeg da jeg ble gravid i fjor. Kjempevonde bryst men ingen positiv test før dagen etter ikm. Krysser fingrene for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da gikk det ikke denne gangen heller :( Ny pergodag på lør. Har busrdag i desember så kanskje det blir en bursdagspire i magen neste PP. Lykke til dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv digital test idag! Fortsatt ikke gått opp for meg! :) kommer til å ringe legen nå for å få time til tidlig ul og blodprøver for å sjekke hcg stigningen..

hvordan går det med resten av gjengen?

Ønsker dere som har fått tanta på besøk all lykke i neste pp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Positiv digital test idag! Fortsatt ikke gått opp for meg! :) kommer til å ringe legen nå for å få time til tidlig ul og blodprøver for å sjekke hcg stigningen..

hvordan går det med resten av gjengen?

Ønsker dere som har fått tanta på besøk all lykke i neste pp!

Gratulerer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjoner dere. Akkurat nå er jeg gravid, men veldig bekymret for hcg-stigningen. Ny prøve i morgen, som da enten vil berolige meg eller bekrefte at dette ender opp som tidligere graviditeter.

 

Håper på å se flere positive tester her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!:-) jeg tok digital som var negativ. Ble veldig frustrert. Kjøpte derfor to pk a1 i stedet. Begge svakt positive. Legen i morgen! Har fem tester med svake rosa streker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!:-) jeg tok digital som var negativ. Ble veldig frustrert. Kjøpte derfor to pk a1 i stedet. Begge svakt positive. Legen i morgen! Har fem tester med svake rosa streker

Har sett at mange sier at den digitale er mindre sensitiv og at det derfor tar litt lengre tid å få positivt på den.. :) Så prøv å ikke jag deg opp så mye pga. det :) jeg tror de svake snakker sant jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har IKM på torsdag (eller fredag), og siden jeg alltid spotter en eller to dager før det bryter løs har det rett og slett blitt helt grusomt å gå på do nå. Fortsatt neg. test. Har begynt å miste motet, men de supervonde brystene mine gir meg fortsatt litt håp av og til. Hvorfor må dette være så vanskelig? Trodde det skulle bli gøy å prøve jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har IKM på torsdag (eller fredag), og siden jeg alltid spotter en eller to dager før det bryter løs har det rett og slett blitt helt grusomt å gå på do nå. Fortsatt neg. test. Har begynt å miste motet, men de supervonde brystene mine gir meg fortsatt litt håp av og til. Hvorfor må dette være så vanskelig? Trodde det skulle bli gøy å prøve jeg..

Marmamma.. jeg trodde også at løpet var kjørt! Testet så mye negativt, men plutselig var det streker der. Så det er ikke over før tr kommer. Jeg twster svakt enda ikm er i dag. Blir spennende å se hos legen i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg også ganske sikker på at det ikke blir noe... IKM er i morgen eller torsdag. Testene er negative og forrige gang testa jeg positivt fra 4 dager før. De har riktignok gått ut på datoen for et år siden, men føler ikke det har så mye å si. Bestilte nye, men den konvolutten finner jeg bare ikke! ;-) lite håp igjen, men regner med jeg går videre i 7 pp....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM I dag men ingen TR, ingen symptomer heller men nå skal det sies at dette skal være første TR etter p-pille mens 16 oktober. Tviler den kommer på dagen. Har ikke testet i dag så vet ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...