Gå til innhold

IKM Uke 46


vil-bli-mamma

Anbefalte innlegg

Våknet idag tidlig jeg og , spent for å teste.... Idag heg holder testen i strålen ser jeg at tr har meldt sin ankomst!!! Blæææ ble skuffet og sinna :-)) men håper det klaffer for dere. Og for de det ikke klaffer for så ses vi på neste ikm forum:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Våkna 06.40 i dag og måtte opp og tisse. Var sikkert spent på å ta en ny test også. Synes streken ble litt sterkere i dag, men det tok litt lang tid før den ble som på det nye bildet jeg har lagt ut i albumet mitt. Har så lyst til å håpe og glede meg over dette, men er så vanskelig... Skal ihvertfall stikke innom Fürst i morgen og måle hcg + på onsdag for å se at det stiger riktig. Tidligere har hcg steget, men ikke nok.

Ååå så morro!!!!! :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet idag tidlig jeg og , spent for å teste.... Idag heg holder testen i strålen ser jeg at tr har meldt sin ankomst!!! Blæææ ble skuffet og sinna :-)) men håper det klaffer for dere. Og for de det ikke klaffer for så ses vi på neste ikm forum:-)

 

Uff, det var fryktelig leit... Skjønner godt skuffelsen din, har kjent på den alt for mange ganger selv. Ønsker deg masse lykke til neste pp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra rosin!:-) krysser fingra for deg! Så leit aprilmamma. . Jeg kommer nok etter! Negativ test i dag også.. frykt mens smerter. Bare venter på tr.. spent på dere andre som tester i dag! Tvi tvi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra rosin!:-) krysser fingra for deg! Så leit aprilmamma. . Jeg kommer nok etter! Negativ test i dag også.. frykt mens smerter. Bare venter på tr.. spent på dere andre som tester i dag! Tvi tvi

Ja typisk,.. Men da ses vi kanskje i neste pp... :-)) det er sikkert en mening med det:-)

 

Tvi tvi til alle som skal teste de neste dagene ha! Jeg følger med :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig april2011mamma.. jeg føler på meg at jeg følger med deg over i neste gruppe. Kanskje blir det en hyggelig førjulsoveraskelse neste måned :) Neg test her i dag. Har IKM på torsdag, skjønner ikke helt hvordan det er meninga at jeg skal regne, men regner med at jeg er 10dpo idag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde også negativ test i dag. IKM er fredag eller lørdag, så håper litt fortsatt:) tempen var steget til 36,8 i dag. Den begynte på 36,3 i begynnelsen av perioden:p tvi tvi alle mann. Det må da være fler som skal klare det denne måneden! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også negativ test i dag. IKM er fredag eller lørdag, så håper litt fortsatt:) tempen var steget til 36,8 i dag. Den begynte på 36,3 i begynnelsen av perioden:p tvi tvi alle mann. Det må da være fler som skal klare det denne måneden! :)

Da har du forsatt mange dager igjen til å få pos på!:) Vet du om jeg er 9 dpo eller 10 dpo? Har IKM på torsdag og vet ikke om man skal regne med IKM -dagen i de 4 siste dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg hadde også negativ test i dag. IKM er fredag eller lørdag, så håper litt fortsatt:) tempen var steget til 36,8 i dag. Den begynte på 36,3 i begynnelsen av perioden:p tvi tvi alle mann. Det må da være fler som skal klare det denne måneden! :)

Da har du forsatt mange dager igjen til å få pos på!:) Vet du om jeg er 9 dpo eller 10 dpo? Har IKM på torsdag og vet ikke om man skal regne med IKM -dagen i de 4 siste dagene.

hmm, nå spør du godt. Det vet ikke jeg heller. Men selv så regner jeg IKM dagen for den 14 dagen. Dvs at jeg hadde satt dagen i dag for 10 dpo hvis det var meg selv. Andre som vet?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet idag tidlig også, og streken var sterkere! :) så noe er definitivt på gang. Kjenner det på kroppen også..

Nå tenker jeg vente til Ikm også tar jeg en digital. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet idag tidlig også, og streken var sterkere! :) så noe er definitivt på gang. Kjenner det på kroppen også..

Nå tenker jeg vente til Ikm også tar jeg en digital. :)

Ååååå så morro :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet idag tidlig også, og streken var sterkere! :) så noe er definitivt på gang. Kjenner det på kroppen også..

Nå tenker jeg vente til Ikm også tar jeg en digital. :)

Hurra! :-D når er ikm??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke helt jeg jenter, ingen tegn igjen her uten om at den ene brystvorten er veldig øm. Ut i fra det så er det lite og heller tegn som tyder på TR :/ men nå er ikke IKM før onsdag så vi får se! Krysser ALT jeg har!! Vil vil vil vil få to streker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt det samme her.. eneste her er merkelige bryst som er litt vonde og ''knudrete''. Mulig dette er noe jeg har hver måned før tanta uten at jeg har tenkt over det.. selv om det til tider kjennes ut som de verker, det er i hvertfall nytt. Vet ikke om jeg er 9 eller 10 dpo. Er så spent at jeg vet ikke helt hvordan jeg skal komme meg gjennom de neste dagene :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ja da er vi to gitt ;p men pleier alltid å ha veldig vondt i mage og rygg før TR så tror ikke den kommer i morgen, åhhhh utålmodig, vil ha gode nyheter til jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hcg pleier jo å dobble seg annenhver dag.. Så det trenger ikke være noe galt selv om den ikke er sterkere idag;) Jeg fikk svak positiv på fredag, og på lørdag var den helt lik.. Først igår ble den sterkere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen symptomer på verken TR eller graviditet nå. Eneste er at det på en måte verker litt der hvor livmor ligger, men jeg vet ikke hva det kan være. Ellers er ikke nipplene såå ømme lenger men de er da litt ømme, vi får se :-)

IKM på onsdag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med postiv test Rosin i bolla! Håper streken din blir sterkere imorgen igjen, evnt senere idag :)

 

Her var det negativ test på lørdag, så det ble et par øl på konserten og TR kom som den skulle igår..så da blir det ny prøving om ca 14 dager. Måtte ta røde hunder vaksine idag, så neste prøverørsforsøk blir ikke før i februar :( Men da får man prøve så godt man kan hjemme imellomtida. Kanskje julemagien inntreffer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At streken ikke var sterkere behøver ikke bety noe, jeg drister meg til et forsiktig gratulerer Rosin i bolla :)

 

Her er IKM egentlig idag men el kom 3-4 dager forsinket, da er jeg 10 dpo i dag og ikm på fredag. Testet i går, den var selvfølgelig negativ. Da jeg var gravid i fjor testet jeg ikke positiv før på ikm så vet ikke hvorfor jeg tester :) Har lite symptomer, har litt hodepine hver dag og stikninger i mage og lysk. I dag var brystvortene litt rare, så litt såre ut og hadde en annen farge enn normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ferdig med testing. Sur og lei! Noe i meg sa i hodet i dag at jeg burde ta en til.. men gått å kjent på så smerter i magen og tenkt nå kommer tr. Så slo fra meg tanken. Kjørte forbi apoteket, men bråsnudde. Haha :-) tok test på jobb, 2 stk til og med. Snakk på desperat! !!

 

 

...men vet dere hva??

 

Svakt positive begge to!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...