Gå til innhold

IKM Uke 46


vil-bli-mamma

Anbefalte innlegg

Da var TR kommet for fullt etter siste rosa pille på søndag! Nå gleder jeg meg bare til den er ferdig og 1pp begynner  :D  :D  Håpet er oppe men, prøver å huske på at muligheten for at det ikke klaffer første pp er stor, pga jeg har gått på pillen, men ikke lenger en 1,5 år da faktisk! Men er jo lov å krysse fingrene  :wub:

IKM onsdag 13 november   :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg går inn i tredje prøveperiode. Tror det blir den siste på et halvt års tid så her er det litt vinn eller forsvinn. Mensen eller helst to streker på en pinne er ventet 15. november.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn her :-) jeg har ikm ca 12-13 nov.... Litt ustabil syklus så er ikke helt sikker på når det blir...

 

Vi har en datter på 2,5 fra før og vi ønsker oss veldig et barn til så håper vi er så heldige atvi får det :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopper også inn her;) skal igrunn ha 28 dagers syklus., men gikk 4 dager over denne gang, tr i dag;(

 

Litt kort om meg; 31 år, har hatt 5 aborter, to i uke 16..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende da etterlengtet:-) håper virkelig at det sitter denne gangen for deg og at den blir der!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg hører til her jeg også, syklusen min er på bærtur, men tipper IKM rundt 10-11.nov. Dette blir vår 7.pp etter sa okt. i fjor. Håper virkelig det klaffer denne runden! Har ingen barn fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg hører til her jeg også, syklusen min er på bærtur, men tipper IKM rundt 10-11.nov. Dette blir vår 7.pp etter sa okt. i fjor. Håper virkelig det klaffer denne runden! Har ingen barn fra før.

Krysser alt på kroppen for deg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mange av dere som bruker el tester? :-) jeg gjorde ikke det med første barnet, men gjør det denne gangen... Starter testing imorgen... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mange av dere som bruker el tester? :-) jeg gjorde ikke det med første barnet, men gjør det denne gangen... Starter testing imorgen... :-)

Jeg skal bruke EL-test tenkte jeg :-) testet i dag, men er nok litt tidlig enda :-) men siden jeg gikk på pillen sist mnd så er det ikke sikkert om eller når jeg har EL denne pp :-) så greit å teste tidlig for min del :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg på her.. IKM rundt 12-13 november. Opplevde en sa i sommer, og tror jeg hadde en kjemisk nå sist pp. Denne pp prøver vi med pergo, så da håper vi spiren sitter! Det var det som skulle til sist da vi fikk jenta vår ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også med her. 7 pp. Brukte EL-tester for første gang forrige periode, og fikk klart og fint resultat, så tenkte at NÅ - Nå greier vi det, men neida ;) 

Prøver på vårt andre barn, og regner kanskje med det blir det siste, så jeg prøver å fokusere på den gode følelsen med spenninga før hver IKM, istedenfor at det ikke klaffer. 7 pp er tross alt ikke sååå lenge i den store sammenhengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12-13 november her også. Har gått på dobbel pergo og bruker EL tester. Har en liten gutt på 14mnd fra før og ønsker oss et søsken. Blir tredje runde nå.

Kunne nesten ikke tro at jeg ble gravid sist og er like nervøs nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oss&2 små skatter? - når får du eggløsning på pergo? Syns å huske min ble litt sein på pergo sist.. Tenke ta el tester for å være sikker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende dette :-) begynner å teste el fra idag... Litt varierende syklus... Håper jo det klaffer men stresser ikke og tar det som det kommer :-)håper det klafferfor alle!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende dette :-) begynner å teste el fra idag... Litt varierende syklus... Håper jo det klaffer men stresser ikke og tar det som det kommer :-)håper det klafferfor alle!!!

Begynner å teste i dag jeg også :-) spennende! Men jeg bruker bare EL strimler da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg smilefjes på el testen igår kveld men mannen kom ikke hjem før istad... Testet og detvar fortsatt smilefjes så vi får prøve lykken og se :-) hvordan ligger dere andre ann ? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe positiv test i dag heller. Utregnet EL er egentlig i dag, men testen viser ikke positiv. Men nå skal det sies at det er muringer på begge sidene, men mest på høyre side. I går hadde jeg veldig vondt i hodet(pleier ikke å ha det) og var utrolig sliten. Sovnet på sofaen i 2-3 timer og sovnet som normalt igjen på kvelden. Noen som vet hva det kan være? Er det tegn på EL eller er det bra kroppen som spiller meg et stort puss?  :P 

Er i min første pp og utregnet ikm er ikke før 13 november.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det akkurat som du beskriver ved forrige eggløsnibg :-) så den er nok rett rundt hjørnet da:-)

 

Jeg har hatt eggløsning nå og håper at skuddet satt , hi hi... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...