Gå til innhold

Flere her som prøver for første gang? :)

Anbefalte innlegg

Hadde vært gøy  :) 
Ja, det er en stor forandring vi går i møte men den bste forandringen som kommer til å skje vil nå jeg tro :-)

Når er IKM for dere neste gang da? Selv er jeg ikke sikker siden jeg faktisk tok min siste rosa pille i dag og venter TR rundt torsdag-fredag, men blir vell rundt uke 45 om jeg ikke tar helt feil? :P

Fortsetter under...

Ja det blir jo den beste forandringen :)

Jeg skal ha IKM neste uke igjen, men da har jeg hoppet over en syklus siden jeg ikke har hatt TR i september måned :S Blir bare kluss dette her:/

Håper du er gravid Mon23 :D :D

Ja, hadde vært fint med en junibaby :) Så får se hva som skjer, har tatt test, men den er nok bare med en strek enda!

Huff da, Safira... Du er ikke gravid da?:D

Men det er vel slik at man kan ha en tullete syklus etter pille slutt :/ Håper bare ikke min er tullete... Trur da blir en tur til gyn, hvis ikke TR kommer i løpet av uken eller en positiv test.. vil ikke ha tullete syklus ;p

Annonse

Jeg håper jo på at TR er borte fordi jeg er gravid, men har tatt 2 tester og begge negative:(

Jeg sluttet på p pillene for 10 måneder siden og jeg hadde da TR 3 måneder i strekk! før det ble "normalt", men de siste 6 månedene har det vært ganske normalt (litt lengere sykluser).

Syntes bare det er rart at det plutselig skal stoppe opp så lenge etter p pille slutt:/

Det er nok lurt å få det sjekket opp hvis det ikke kommer Mon23. Noen får det normalt fort, mens andre tar det litt tid, men man vet aldri om det er kluss i syklusen eller at man kanskje er gravid :P frustrerende :P

Nå lurer jeg litt her. Det er fem dager siden IKM var over, og jeg holder på med El-testing. I dag har jeg plutselig kjent svak stikking i magen og oppdaget at jeg har fått klebrig slim med lett farge.

Har ikke hatt positiv EL-test enda, og synes det er rart om jeg begynner å blø igjen nå. :huh:

Noen som har opplevd noe lignende?

Jeg har jo tenkt at jeg kanskje får en positiv test i morgen eller tirsdag.. rart om det er forvarsel på EL.. men uten utslag på testen. Kan ikke huske å ha sett sånt tegn på EL før.. men nå er det 6 år siden jeg ikke brukte hormonprevansjon :P

Annonse

hehe skjønner hva du mener :P Da jeg sluttet på p piller fikk jeg plutselig stikk i magen og liten blødning rundt EL og det hadde jeg aldri før :P

Ja det kan jo hende du får utslag på testen på de dagene du sier. må nesten bare vente å se :)

Jeg har jo tenkt at jeg kanskje får en positiv test i morgen eller tirsdag.. rart om det er forvarsel på EL.. men uten utslag på testen. Kan ikke huske å ha sett sånt tegn på EL før.. men nå er det 6 år siden jeg ikke brukte hormonprevansjon :P

Dette er raaart!! Hadde akkuratt til å fortelle om det samme! Jeg har litt brunaktig utflod, veldig lys brun da. Det er såå merkelig med spotting nå, og blir ikke klokere av google.

Fikk negativ EL-test tidligere idag, men jeg tenker jeg tar en til sent i kveld og fortsetter å teste i morgen. Håper viiirkelig ikke det er TR igjen, men kan jo nesten ikke være det, 06.oktober var siste dag med TR, det er jo ikke lenge siden.

Hmmmm!!!

Hei, :) hehe skjønner at jeg ikke er alene om dette. Det ser ikke ut til at det blir noe TR i hvertfall, så blir spennende å se hva testen viser i morgen tidlig... men tror vi må ta en runde i senga etterpå ;) sån for kosen så klart :P

Vi er sikkert bare fruktbare SnartBabyLykke ;) hehe

Nå lurer jeg litt her. Det er fem dager siden IKM var over, og jeg holder på med El-testing. I dag har jeg plutselig kjent svak stikking i magen og oppdaget at jeg har fått klebrig slim med lett farge.

Har ikke hatt positiv EL-test enda, og synes det er rart om jeg begynner å blø igjen nå. :huh:

Du får gjerne symptomer på el før testen slår ut positivt, el-slim er vanlig. Dersom du blør litt rundt el er det gjerne et tegn på at du er ekstra fruktbar :)

Du får gjerne symptomer på el før testen slår ut positivt, el-slim er vanlig. Dersom du blør litt rundt el er det gjerne et tegn på at du er ekstra fruktbar :)

Oi, oi :D Ekstra fruktbar høres bra ut!

Nå blir det spennende merker jeg.. nå kan det kanskje bli baby. ^_^ hihi

Her går jeg bare å lurer på når min TR skal komme.. her har jeg nesten ikke sovet i natt pga nesten som voksekrampe i føttern og innmari uggen.. føles som jeg skal kaste opp når som helst :/ føler meg som en sombi på jobb nå ^^ hehe

Men ingen tegn til verken TR eller positiv test :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...