Gå til innhold

Hvor mye klarer vi å gå ned til neste sommer2014 jenter?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

70,4 i dag.... Litt kjipt når jeg var 69,9 på lørdag....uff blir frustrert og sint på meg selv! Skjerpings!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du kan prøve en helg å fortsette som du gjør i ukene? Kanskje det gir motivasjon til å gjøre det flere helger? Resultater gir (for meg) den beste motivasjonen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du kan prøve en helg å fortsette som du gjør i ukene? Kanskje det gir motivasjon til å gjøre det flere helger? Resultater gir (for meg) den beste motivasjonen :)

Jeg lider av syndrom:) når jeg får resultater så unner jeg meg ting, for det går jo så bra!!!! Vist det ikke går bra så spiser jeg da også, for det funker ikke allikavel!!:) ja jeg er rar:)

 

Men er ikke mange kilo det er snakk om, like mye og trene og stramme opp. Er vel verst og bli kvitt få kilo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er jeg 73.6. Det går sakte, men det går ned. 
Håper jeg kommer meg ned på 6tallet i løpet av juli :) 
Så kjekt å lese om hvordan det går med dere! 

Rakel



Anonymous poster hash: 5bb67...fcb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er jeg 73.6. Det går sakte, men det går ned. 
Håper jeg kommer meg ned på 6tallet i løpet av juli :) 
Så kjekt å lese om hvordan det går med dere! 

Rakel



Anonymous poster hash: 5bb67...fcb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wtf?? Tok en gammel bukse i skapet bare for å motivere meg til å fortsette, den gikk på!!!!!?!?? Gjør noe rett selv om vekta ikke går ned...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

78.1 her i dag.

 

Jeg er heldig og har ferie :)

Nå er jeg ikke helt i form, men satser på å være frisk og rask og et par dager igjen. Håper ferie og mindre stress gjør det lettere å ta gode valg og få tid til å trene. Det er jo mange fristelser om sommeren og i ferien, men samtidig er jeg en typisk trøstespiser. Så ferie og lave skuldre gjør det lettere for meg å ta gode valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har trent idag! For det er trim å løpe rundt i butikker og på senter og å prøve masse klær :D

Har kjøpt meg enda mere fine klær. Klær jeg kan gå med nå og klær jeg kan bruke i alle fall om 5-10 kilo også. Kanskje enda lenger også. I alle fall noen. Gleder meg til å prøve og bruke.

Kjøpte sånn jumpsuit i shorts og singlet. Har siklet på en lenge og kjøpte den idag. Bruker opp alle pengene før ferien, jeg er ikke klok :o

 

Nå gjelder det bare å sette på plass alt maten. Det er det aller kjedeligste med å handle. Det er å komme hjem med mat og rydde på plass..

 

Er supermotivert nå siden jumpsuiten absolutt bare blir finere på om jeg går ned noen kilo. Samme med langt skjørt, bestefarsgenser og collegegenserkjole. Snart beina på bordet en liten stund, må bare rydde de hersens matvarene på plass :P

 

Helg og sommerferie!!!! Jippi!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig gøy moota!!! :)

 

Du er virkelig i drivet om dagen altså, så bra jobba, så fortjent!

 

Vi er ca samme vekt vi nå, prøvde du buksene på Vero Moda eller? De pleier å ha 2 for 399. Med høyt liv og glidlås bak. I ulike farger. De passer meg bra, holder liksom en del av magen på plass. Jeg ble som sagt tipset av en kollega om de, ellers hadde jeg aldri trodd de kom til å passe. Jeg har den største str xl/l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er supermotivert og gleder meg til å komme under 80 kilo igjen :P

Det er gøy når man føler man får det til selvsagt :)

 

Jeg har helt glemt av de buksene. Lurer på om jeg må på Kvadrat for å finne Vero Moda. Da får vi se senere i sommer. Hvordan er de nede på foten? Har de bare sånn som går helt tett inntil? Er det jeans eller bomull?

 

Jeg har etter hvert noen flere bukser jeg kan gå med, men de som er sånn som følger foten nedover er sjelden fint når de er 2 str. for store. Så de legger jeg bort når/om de blir for store.

 

I dag har jeg så fint ryddet plass til mere klær i kommoden min og kastet bort i skapet det som går over i kategorien arbeidsklær ol. De beste klærne må ligge i kommoden. Det er der jeg leter når jeg finner klær.

Har også noe i skapet, oppå skapet, hengende i skapet og i kottet på sånn hengegreie med hjul.

Gleder meg til stort garderobeskap når bare mannen gidder å være med på ikea.. :)

 

Har sikkert 15 bukser oppå kommoden som er litt ubestemmelige. Der ligger de jeg jobber med å komme oppi, men også tjukkasbuksene som jeg kjøpte i februar. Jeg tør ikke gi de bort, for plutselig er jeg over 90 kilo igjen :/

 

Jaja i år er jeg over 10 kilo mindre enn det jeg var når vi kom hjem fra ferie i fjor i alle fall. Veide skremmende 95,6 kilo i august i fjor. I dag var jeg 80,4 kilo. Og det er enda noen uker til vi reiser.

Men, i 2012 var jeg faktisk 75,3 kilo når vi dro. Får prøve å slå den i 2015 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå lurer jeg litt på vekta mi, gikk på den i går med klær ut på dagen, mini kom dragende med den inn på stuen, da viste den 70,4. Etter det spiste jeg et lite stykke pizza, og litt potetgull. I dagtidlg viste den 73,4!!! Det mener jeg ikke er teoretisk mulig?!?! Prøvde flere ganger samme tallet, både i går og i dag..,

 

Vurdere sterkt å droppe vekten å heller satse på buksene mine;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min også var sånn. Jeg har kjøpt ny og den er mer stabil og da slipper jeg slike kjipe dager som ødelegger alt.

Det var jo da jeg gikk etter shortsen min, siden jeg ikke gikk med den kunne den ikke vies ut av at jeg gikk med den en hel dag. Nå har jeg ikke prøvd den på en stund da. Veier meg med den nye vekten heller og den er stabil og viser de sanne resultater :)

 

I dag er det lørdagskos med barna. De får chips og litt godteri, jeg skal ha noen bringebær om jeg orker. Hadde nettopp middag, så spørs om jeg orker da :P   Da kan jeg i så fall spare dem til barna er i seng og det er tid for mamma-tv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så glad av å lese om nedgang, og Moota jeg syns du virkelig skal gå med hevet hode med -15kg. De er om mulig enda vanskeligere å kjempe mot når man har gått ned fra høy vekt til en lav og lagt på seg igjen. Så juble høyt for nedgangen og lev livet. 

 

Jeg gleder meg maks til sommerferie og skal bruke ferien på å få svømt og trent, jeg vil ikke snu døgnet denne ferien og slite som bare det i halve august. Uansett vekte kryper saaaaaaakte nedover er på 2sifret igjen til august det er jeg sikker på.

 

I helga er jeg hjemme alene og jeg tok med meg en god bok og dro på cafe og spiste frokost før jeg dro på posesalg hos en av mine favorittbutikker. Nå skal jeg kose meg på nett, rydde hjemme, vaske klær og vaske litt på badet. koser meg maksimalt nå, lenge siden sist gang jeg hadde leiligheten for meg selv.  :ph34r:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda det er bra, men er nok ikke fornøyd før jeg kommer under det minste jeg har vært. Eller kanskje jeg blir fornøyd når jeg kommer til 75 kilo for da er jeg langt på vei mot noe bra :D

 

Høres herlig ut med posesalg :) Sånn er gøy :) Håper du fikk masse fint.

Jeg har ferie sammen med barna og vi koser oss.

Hadde lyst å reise til Oslo og besøke noe familie, men de var ikke knallgira på at vi skulle komme, så da mista jeg litt lysten :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess! 79,7 idag. Da har jeg tatt igjen det jeg la på meg i Praha :)

Går fremover dette.

Selskap idag. Skal oppdatere ikveld hvordan det gikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er moota!!:)) tar meg snart igjen!!!

Jeg tror jeg dropper vekta noen dager...evt kjøper en ny?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha jah det er jo lenge til, og du går jo også ned så det er aldri sikkert jeg kommer så langt ned som du :P

 

Jeg hadde satset på ny vekt. Det betyr veldig masse når man holder på med dette og ødelegger stort at man ikke får riktige resultater. Jeg hadde aldri gått på lavkarbo nå om jeg ikke hadde kjøpt ny vekt siden den gamle gir så rare og uforutsigbare resultater. Jeg veier med den enda bare for moroskyld, og den er med ned, men det går så himla tregt og plutselig går den opp 2-3 kilo om jeg har gått opp noen få gram.

 

Gleder meg stort over den nye vekta :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg vært i selskap og sett at folk spiser noe av det jeg liker aller best. Lasagne, salat og hvitløksbaguetter. Pistasje is, sitron fromasje, sjokolade fromasje og ostekake.

Føler meg litt dum når jeg bare sitter der og ser på dem, men skylder på migrenen og slipper mas :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må kaste de tjukkas buksene dine Moota!! Bedre å kjenne at buksa er for trang enn at du får på deg se igjen! Kaster alltid for store klær for jeg SKAL ALDRI inn i de igjen....

Her har vi hatt to dager med bursdag. .. kaker... er heldigvis ikke så veldig glad i kaker.. skal komme meg på spinning i sommer og sykle litt selv

Leste idag om en som har gått ned 100kg uten operasjon! !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo litt redd for at jeg kaster dem og må kjøpe nye etter sommerferien.. Men hvis jeg ikke ttrenger dem etter ferien i år skal jeg kvitte meg med minst 1 :P

 

Jeg liker godt kaker og desserter, men jeg har også migrene og helsa å tenke på og det er ikke verd det.

 

100 kilo er bra både med og uten operasjon synes jeg! :)

Jeg lurer på hvor mange kilo jeg har gått ned tilsammen. Har jo gått ned de samme kiloene noen ganger da hehe :)

 

Fest neste lørdag. Jeg har ikke lyst. Men vi skal. Tror jeg skal drikke litt også. Blir ikke utskeielser på søndagen i alle fall :) Eller lørdagen for den saks skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal alle her inne på ferie forresten?

Jeg blir nok litt fraværende når vi reiser, men må oppdatere på hvordan det går å holde dietten i ferien denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha Norges ferie ei uke i juli. Så blir det utlandet en tur i september. Kanskje du har noen steder i Kroatia å anbefale?

Har nå sett på opplegget med kosthold og trening. Og tenker at dette skal jeg gjennomføre!!

Gikk i byen idag, mange tilbud, 50% her og der. Mye fint, men orker ikke prøve for jeg blir så skuffet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil si at hele kysten av Kroatia er verd en tur :D

 

Hva ser dere etter og er det billigst mulig eller liker dere litt fancy plasser?

 

Vi reiser i midten av juli og er borte 4 uker.

Men som sagt kommer jeg nok innom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk anbefalt zadar. Men har ikke fått sjekket hva som er nærmeste flyplass. Vi liker å bestille alt selv, ikke en pakke. Og kanskje bo flere steder,leie bil, se oss litt rundt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...