Gå til innhold

Hvor mye klarer vi å gå ned til neste sommer2014 jenter?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tommel opp for nye klær moota :) også er jeg veeeeldig spent på ditt prosjekt!

 

77.6 her. Ca samme som dine oktober. Hadde en veldig koselig jentetur med gode venninner forrige helg. God mat og hyggelig selskap.

 

Ønsker dere en fin 17. Mai!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper klærne kommer neste uke. Var på møte i Stavanger idag og hadde tett skjema hele dagen med shopping. Setter meg inn i bilen etter møtet og buksa rakner i skrittet/ræva.. Fikk låne en herlig svart strekkbukse av min mor :)

 

Er nå utkjørt! Har hatt en travel uke etter en hektisk helg med bursdag til storesøster. Vaskehjelpen var syk og det passer heller dårlig på 16.mai. Så da var det å gjøre husarbeid selv. Spurte mannen om han kunne hjelpe. Da spurte han bare om jeg skulle klippe plenen for han. Ja for det tar jo evigheter med den store plenen våres..

Endte med at jeg vasket badet nede, tørket støv og støvsugte. Måtte så gå å legge meg fordi jeg er så sliten at jeg er kvalm. Mannen kommer opp for å se etter meg, men ender med å sovne ved siden av meg så jeg må stå opp og dusje lillebror og få han i seng. Jeg bare elsker å ha en forståelsesfull mann!! Greit at han er sliten, men han har fått klar beskjed om at hvis det er for tungt å mixe jobb borte og familie så må han velge.

Jeg klarer kanskje ikke å være med imorgen pga at han er så sliten. Ja stakkar! Det er synd på han. Jeg har jo bare ME og bør klare alt selv..

 

 

Håper alle dere flotte damer får en fin dag imorgen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Ikke bra moota! Du er ei sterk dame, du får fortelle han hvor skapet skal stå. Håper du får en fin 17. Mai.

 

Når skal du egentlig fortelle om din hemmelighet? Det skjer ikke så mye spennende i livet mitt, så er av en eller annen grunne veldig nysgjerrig på dette. :) Sikkert fordi jeg ikke aner hva det handler om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe det er nesten en mnd til jeg skal fortelle om det :o

 

Jeg prøvde shortsen igjen idag og den sitter ikke bedre! :(

Glemte å veie meg når jeg sto opp så det får jeg ta en dag i uka..

 

Synes det er godt at vekta har vært ca stabil, men det burde jo vært på 10 kilo mindre. Da hadde det faktisk vært greit..

Usikker på om jeg skal hoppe av altså!! Hvor faen er det mannen ser jeg minker?? Grrrrrr!! :( Det må jo være psykisk. At han innbiller seg det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17.mai ble forresten slitsom og det var ikke greit for mannen at jeg ble hjemme. Orka ikke krangle og hadde jo lyst så ga etter for presset og var med til svigers.

 

Har hatt overnattingsbesøk i natt av tantebarn på mannens side på 3 år. Koselig, men jeg er heller utslitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel virker som om den dårlige matlysten gir uttelling. Glemte vekta igår, men hoppet på idag. Den var 83,7 kilo. Vet ikke hvor masse siden når. Men det er i alle fall ned :)

 

Kanskje klarer jeg under 80 til ferien likevel. Kommer vel an på matlysten fremover :P

Endring er også å minke veldig ned på dressing. Bytter den ut med en slags ostesaus som jeg lager fra bunnen av hjemme. Kan også være dressingen som har bidratt til at jeg har hatt alt annet enn hard mage i det siste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jada, får vel bare krype til korset og oppdatere litt innpå her igjen. Er vel 3 mnd siden jeg skrev her sist, men har tenkt på dere hele veien :)

 

Jeg har hatt noen slitsomme mnd, med alt for mye mat og snop. Røykinga gikk til helvete, så der har jeg også en jobb å gjøre.

 

Nå skal jeg hente meg inn igjen, så kanskje jeg kan gå ned noen kilo til sommeren.

Er mye lettere når jeg "må" inn her og oppdatere.

 

Har ikke rukket og lese gjennom alt dere har skrevet, men skal få gjort det en kveld:)

 

Legger inn startvekta og vekta sist jeg veide meg. Har ikke gått opp så mye mer enn fryktet, men kjipt å gå opp likevel.

 

Har et mål om at om ei uke skal jeg hvertfall veie under 65 kg!!

 

2.sept - 73,3 kg

27.jan - Misje 88 cm, lår 56,5 cm - 66,3 kg

24.feb - Midje 86,5 cm, lår 55,5 cm - 63,9 kg

19.mai - 65,5 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mye om meddele her, opp en kilo ned en kilo opp en kilo ned en kilo, å sånn går nu dagan..

 

Litt mye akkurat som skjer akkurat nå så nok med å holde hode over vannet..

Kommer tilbake om litt når ting har roet seg. Forhåpentligvis under 70 ;)

Jeg SKAL være under 70 denne sommeren, innen juli... Jeg må bli realist!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke dressingen som gjør at jeg løper på do, spesielt etter middag hehe :P

 

Jeg skal veie meg igjen på mandag, er spent på om det fortsetter nedover.

Veier meg fremdeles på begge vektene og skriver ned begge resultatene.

 

Hvordan går det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På stedet hvil, nå er jeg syk og neseproduksjonen jobber overtid, våkne med murrende hodepine er kjempe 'gøy'. Ellers koser jeg meg om dagene jobber mye med å tenke at maten skal gi kroppen min god næring og være snill med meg selv. Savnet etter å ri på hester er virkelig stort, det blir litt bittersweet å jobbe såpass mye med dem uten å få sitte på dem. Irriterer meg at jeg ikke har råd til å kjøpe egen. Sukk. Samtidig blir jeg glad av å bare være i stallen og priser meg lykkelig for at jeg får holde på med dem. To egget sverd dette.

 

Vekta er nokså rolig 1kg opp og 1kg ned og i sirkel vi går. Og det blir mer og mer tydelig at det er i hodet alt sitter, når alt suger så er det lettere å hive innpå med sukker og når livet smiler så er det lettere å holde seg til planen.

 

Blir ikke helt inspirerende å skrive om stilstand hele tiden derfor blir jeg veldig stille her inne. Uansett heier på dere og håper dere finner nøkkelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff nei det er ikke lett å holde seg til planen når man ikke får det til. Håper du blir frisk snart :)

 

Det er ikke lett å holde seg til lavkarbo siden jeg er så masse opp og ned, men håper det skal bli mer stabilt nå når jeg har kjøpt ny vekt.

 

Tenk om jeg hadde blitt normal til sommeren :o  Eller tynn :D  Føler det er langt frem. Det er nesten 20 kilo til min drøm, men det er bare 10 kilo til det hjelper veldig :)

Og sånn sett hjelper jo hvert kilo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Lenge siden det har vært oppdatering herfra. Har begynt på jobb igjen og da blir det ikke like mye trening som før. Vil være hjemme sammen med lillegutt ♥

har bestemt meg for å kontakte en personlig trener som skal sette opp en kostholdsplan og treningplan. Jeg er drittlei av å være stor! Har lyst til å gå i fine kjoler og ikke minst bunaden på 17 mai!

 

Jeg får høre av venner at jeg er flink til å kle meg etter kroppen min, men det er ikke alt som er fint som passer meg. Mye av klær for oss med en del kilo er formløst og kjedelig..... liker å pynte meg, også på jobb selv om jeg jobber i bhg...

 

Dagens utblåsning herfra. ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også lei. Sommeren er nesten her og jeg har lang vei igjen. Føler det går rette vei nå, men det er jo altfor sent. Jaja jeg er takknemlig for hver kilo jeg går ned før sommeren :D  Og så kan jeg jo håpe og drømme om at jeg ikke går opp mange mange kilo i år på ferien. Vi skulle jo være kortere tid på ferie også i år. Men det viser seg at det blir 3 uker og 6 dager, så da har jeg jo god tid til å bli en tjukk julegris i år også om jeg ikke passer meg..

Nå er jeg jo helt og fullt uten sukker, og har levd slik en stund, så det kan jo være jeg er flinkere i år.. Jeg savner jo ikke det jeg ikke får spise. Jeg går ikke rundt å gleder meg til ferien for å få spise det og det, og det må jeg nesten innrømme at jeg har tenkt før :/

 

Så oppdatering herfra er ikke noe nytt. Følger min nye livsstil, spiser det jeg skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er helt på jordet, slanking er visst ikke min greie. I morgen er det meldt 26 grader, sommeren er uten tvil kommet og jeg er like feit :(

 

Må visst bare innse at jeg er nødt til å handle meg noen sommerklær og badetøy i størrelse hvalross i år også...

 

Men gir ikke helt opp da, nå har jeg sittet og lest litt suksesshistorier på nettsiden til Grethe Roede, og tørket litt støv av profilen min der (gratismedlem i roede-klubben).

Fra i morgen skal jeg rapportere alt jeg spiser, legge inn vekt og mål hver uke og følge utviklingen. De lager jo en graf over fremgangen din der og jeg skal ha den til å gå nedover.

 

4 uker til ferie og det er begrenset hva jeg rekker, men alt jeg faktisk rekker vil jo være positivt. Jeg krummer nakken og prøver igjen!

 

http://www.greteroede.no/suksesshistorier/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å lese suksesshistorier og kan lese i morgen, nå er det leggetid her.

 

Det er dumt at du ikke får det til, men det er bare 1 sommer. Du har sjans å ta en del enda. Og tenk at neste år har du en ny sjanse. Dette er bare 1 av mange somrer fremover. Vær stolt over det du får til og prøv å tenke over alt det positive du gjør, eller ikke gjør. Går du en tur, trener du noe, eller bare støvsuger? Lot du være å spise noe, kastet du en kake som fristet, holdt du deg til handlelisten?

Ikke bare tenk på det negative. Ros deg selv for alt det du klarer også. Si til deg selv at du er flink nå, det er bra for hver ting du klarer. Om så gå til et speil og si at du er flink :P  Høres kanskje teit ut, men man trenger oppmuntring. Og hvem er vel mer kritiske enn oss selv? Du er flink, du tar tak, du gjør en innsats. Ikke tenk på i dag, bruk morgendagen til å klare litt mer.

 

Håper du får det til med Grete Roede :)

 

Jeg har kommet tilbake til å ikke gå på do.. Vet ikke helt hva som er verst. Kanskje det å ikke ha kontroll på hva og når og hvordan.. Hopper på vekta fordet om i morgen, har tom. mensen, så får det briste eller bære! (Og akkurat nå når jeg skrev det tok jeg den :o  Forsto betydningen av det uttrykket.. Jeg er visst litt kort)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moota: jeg har motsatt problem... kroppen reagerer på et eller annet noen ganger og på do må jeg. .. gjerne hver dag. Så imorgen skal jeg til legen, forhåpentligvis ta noen prøver som kan utelukke diverse.... kanskje jeg kun har en stresset mage. ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen min sier at det er nok irritabel tarm. Uten at jeg har noen diagnose. Det henger sammen med ME.

Bare for er par uker siden kunne jeg ikke spise middag uten at jeg måtte løpe på do og tømme hele magen på en vond og kjapp måte. Nå er det snart en uke siden jeg har vært på do igjen..

Blir ikke klok på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte jo vekta :o

Jeg er glad for at jeg kjøpte ny vekt for et par uker siden. Her er resultatene fra den gamle og den nye vekta:

 

Gammel vekt - ny vekt

84,9                 87,5       14.05.

83,7                 86,1       19.05

85,9                 84,0       21.05

86,0                 83,7       26.05

 

Kommer nok til å veie meg litt til med begge, det er nesten litt kult. Hadde nok ikke hatt rare motivasjonen igjen om jeg ikke kjøpte ny vekt :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å skrive før i dag men det kom visst ikke inn.

 

Uansett gratulerer så mye Moota nå nærmer 70tallet seg med stormskritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble det tatt blodprøver idag. Skal sjekke om jeg har noe matintoleranse(gluten, egg, melk) håper det er ingenting men å ha stresset mage er heller ikke det jeg vil ha.... håper at denne kostholdsplanen fungere og hjelper på magen.

 

 

Hat ikke fått kommet meg på noen vekt i det siste. ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen tidlig skal jeg inn å ta UL av en klump under ene armen. Håper virkelig fastlegen har rett og det ikke er noe alvorlig. Har ventet på UL i hvertfall ett år så da er hun nokså sikker i sin sak. Jeg får bare ikke roen før det er sjekka. Er ofte ømt men regner med det kommer av at fettet blir litt i klem av BHen.

 

Wish me luck

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har falt ut av varsler, igjen, så har ikke fått med meg det. Godt at alt var bra med deg!! :)  Det er ikke gøy å gå slik.

 

Ja det går litt i rykk og napp hos meg. Håper jeg kommer under 80 kilo til sommerferien.

Reiser bort i morgen, så det blir vel veiing igjen på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår ble det 2-3 drammer med Finlandia og pepsi max. Ikke det verste mtp sukker og kalorier, men gruer meg til vekta i morgen og har ikke lyst å gå på..

Ellers har jeg vært like flink som jeg har klart i det siste. Spiser nesten bare mindre og mindre da. Er ikke helt sulten hele tiden og blir så fort mett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alkoholen har (foreløpig?) ikke ødelagt noe for slankinga.

Vekta viste 82 blank idag :D

 

Håpet om under 80 kilo til ferien ser jo ut til å være innen rekkevidde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...