Gå til innhold

Hvor mye klarer vi å gå ned til neste sommer2014 jenter?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Takk skyfrihimmel:-) kjenner mamman min veldig godt og vet at det er nok sjokolade og annet godt der allerede. ... hun er av den heldige sorten som kan spise og spise uten at det vises på henne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er DU fornøyd med svaret til legen da moota??

 

Ja det er jeg. Det var mine ord og ikke legens. Jeg vil heller ikke bruke resten av livet på å lete etter andre ev. diagnoser jeg kanskje kan ha.

Prøvene viste at jeg ikke har lavt stoffskifte. Det er ingen av markørene som tyder på at det er vits å gå videre med dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra moota:)

 

 

Tror målet mitt om under 70 til i mårgen ikke går... Neste mål under 70 til mai er vel det mest realistiske... Hmm vurdere og gjøre noe egoistisk...:) haha... Mulig det ikke blir egoistisk i det hele tatt, det dr opp til meg:) planen er, den dagen jeg er under 70, skal jeg gi meg selv 1000,- for hver dag som er igjen av april!! Som jeg skal bruke bare på meg selv! Shopping,hudpleie, frisør ja weekend tur? Har ikke brukt penger på meg selv på flere år!

Får igjen en del på skatten , derfor kan jeg evt bruke en del bare på meg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en kjempe god plan!! :D Du burde absolutt unne deg selv det så sant dere har råd til det :)

Det er du da verd! Og det er ikke egoistisk.

 

Jeg legger ingen plan for vektnedgangen. Må først se om det faktisk kommer til å gå nedover :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å se at dere står på alle sammen :)

 

Vært litt stille fra meg, men jeg er fremdeles her.

Har ikke slanket meg de siste to ukene, men ikke skeiet helt ut heller. Har selvfølgelig ikke gått ned, men ikke opp særlig heller, holder meg på 78-79 kg.

 

Men nå er det ikke mer tid igjen til å "hvile". Denne helga er det 4 uker til 17.mai, og så kommer sommeren veldig fort altså...

 

Målet mitt er 75 kg til 17.mai, og 70 kg til sommerferien.

Det skal holde hardt, da må jeg virkelig jobbe for det, og jeg er ikke akkurat kjent for å få til det da.

 

Men jeg får krumme halsen og prøve igjen. Forrige sommer veide jeg 84 kg, klarer jeg 69-70 kg før ferien i år er jeg fornøyd. Jeg har fremdeles troa, tror jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde en bukse som ligger i skapet, den går igjen, men fortsatt en del som henger ut for kanten(lekkert) men myyyye mindre enn sist!!! Så treningen virker, om jeg ikke går ned i kilo eller gram så går jeg inn i cm i vertfall! Det motiverer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper det fortsetter :D

Og det blir jo ikke noe problem med påsken og utskeiing for jeg spiser bare det jeg skal hele tiden. Slipper å bli dårlig også da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha mannen min var heeeelt me på planen om 1000,- pr dag igjen i april.... Så med på det at han kom hjem med take away, sjokolade, brus å potetgull.... Ihjel sulten som jeg var så slipper dere spekulere i hvor det tok veien.... Haha.... Bra han støtter meg, han mente han gjor det, men var litt andre ting han hadde lyst på også:)) jaja under 70 here we come en annen fredag, IKKE i morgen for og si det sånn:))

 

Jeg bør da klare og skrape til meg et par tusen, syns ikke dere det??

Endret av Skyfrihimmel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig gøy skyfrihimmel! Du må veie deg oftere enn hver fredag nå da, kan jo ikke gå glipp av 7 tusen i løpet av ei uke! Så kult at mannen din var helt enig, også kom han hjem med diverse godsaker he he :)

 

Blir skikkelig glad på dine vegne jeg nå, fabler om hva jeg ville kjøpt meg for 5 eller 10 000 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk sol-regn-latter:))

 

Vekta viste 70,5 i dag!! Ja blir veiing hver dag:)) men blir litt utskeilers desse dagen så må trene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hallo jeg skulle glatt vært uten mat for å klare det :P

Du er jo så nær hehe :)

Pengene hadde fått bein å gå på de. Lett :)

 

Lykke til! Krysser fingrene for deg og heier på deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du veid deg i dag eller Skyfrihimmel?

Det er vel nesten bare å droppekveldsmaten/påskekosen en kveld, så vil jeg tro du kommer under. I dag er det vel 12 dager igjen av mnd? He he, jeg føler meg som en liten unge på dine vegne, heier på deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke under 70 i dag nei:( middag med mamma i går, ribbe, i dag skal vi til sviger på koldbord, enda mer salt mat, så blir ikke de første dagene...

Men jeg gir meg ikke, fortsetter med trening, og spiser, ehhh kremt sunt i uka som kommer?!:)

Slapper litt av med vekta kjenner jeg, for jeg SER hvor mye resultat jeg har hatt av trening. Har klart og snudd trenden om at har jeg skeiet ut kan jeg likevel la vær og trene... Til og trene som avtalt , samme hva jeg har spist.

I dag kunne jeg gå med dongeribukse og singlet uten at det tøyt ut på sidene!!! Dog ikke "drømme buksa" men jeg følte meg fin:)) mannen min forslo og drite i vekta og heller spise sunt å trene, ikke være så opphengt i de kiloen! Penger til og bruke på meg selv skulle jeg få! Ikke fordi jeg har gått ned i vekt, men fordi jeg fortjener det!!!:)han syns jeg er fin uansett, snufs han er go den mannen min:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg endelig hjemme igjen etter en påske med mye godt og late dager. Og gjett om jeg trengte det. :) drista med på vekta i dag tidlig og den viste 1kg opp (103kg) og er veldig fornøyd at den ikke viste mer opp. Levde igjen litt på den at om jeg spiste godis måtte jeg vente noen timer med å spise mat.

 

Ellers kom tanta med ett brak og kraftige magesmerter for noen uker siden så ingen bebis, (de mega ømme puppene forsvant også noen dager etter tanta kom) vi planlegger ikke ny baby men jeg kan vel ikke si at vi er super forsiktige for å unngå graviditet heller. Skjebnen får bestemme ;)

 

Har lest litt på tråden i løpet av påska og gleder meg over nedgangen deres jenter, heier på dere!

Endret av ♥ Løvemamma ♥
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel første påsken i min erindring at jeg ikke har dårlig samvittighet eller at jeg ikke har fulgt opplegget. Jeg har enda ikke spist noe jeg ikke har lov å spise. Eller det er kanskje løgn.. jeg slikker noen ganger kniven når barna har nugatti på skivene :P  

 

Skal på vekta imorgen. Er litt spent, for har vært mange ganger på do i påsken hehe :D   Det må være den friske lufta :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vært kjempe flink moota!! Opp en kilo er godkjent løvemmamma:)

 

Her vist vekta 71,4 igjen, men venter mensen, så er nok den...:( føler meg helt pløsete og fæl i tilegg( gjør det hvergang før mens)

 

Så nå har jeg og vekta en avtal om at vi ikke snakkes før om to uker:) prøve som mannen min sier og trene og spise sunt! Heller ha den stramme buksa som mål!

Litt gla det er hverdag igjen , litt lettere og velge sunne alternativ...tror jeg:) haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det kanskje veiing imorgen. Spørs om jeg kommer meg på treningssenteret der det er vekt. Er nok redd for å ha gått opp litt. Men har tlmt alle skap for godt nå så da er det kun maten det står på.

Hadde en plan om å gå med 5 kg til 17 mai. Men ser dårlig ut. skal prøve så godt jeg kan da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja 2 skritt frem og 1 tilbake... 87,1 kilo idag. Forstå det den som kan :O  

Ja nå er jo hverdagen her igjen og kanskje det har en betydning :P  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

102kg og tilbake på det vekta viste rett før påske. :) nå får jeg kaste meg rundt å komme meg i stallen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått veid meg idag. Men vet at det må tiltak til.. har begynt på en kontrakt til meg selv. Der det står hva og hvor mye sjokolade jeg kan spise på lørdag. Og veiing av mat.

 

Blir oppgitt over meg selv noen ganger.

Lurer også på om det er noe jeg ikke tåler av det jeg spiser....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://fraiva.no/boker/12-uker/

 

Denne boka har jeg sett litt på, og den frister litt. Har ingen god erfaring med dietter, men dette er jo ingen diett. I følge forfatteren skal man lære kroppen å spise litt annerledes, og nyte smaker og mat på en litt annen måte...

 

Første steget er vanskelig da, å kutte ut sukker, men det er mange ting i denne boken som høres veldig fornuftig ut. Flere av ukene er det ikke ting man skal slutte med, men ting man skal tilføre. Ene uken skal man spise mer grønnsaker enn man pleier og se hva det gjør med kroppen og hvordan det føles. En uke skal man tenke på fordøyelsen og spise flere ting som aktivt hjelper fordøyelsen vår osv.

 

Hele første kapittelet står nederst i linken jeg la inn her, og oppskriften på de vaflene skal jeg ihvertfall prøve :)

Må tenke litt på resten av opplegget, jeg liker denne dama og tankegangen hennes, men vet ikke om jeg orker gå igang med et 12-ukers program....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevnte jeg at det var 2 skritt frem og 1 tilbake??

86,6 kilo idag. Altså 86,4 i påsken, 87,1 på tirsdag og da 86,6 idag. Gud så sent dette går. Jeg er vel høyere nå enn når vi startet konkurransen?

Hvem vant? Jeg skal sjekke min differanse etterpå. Tror jeg var mindre da.. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått ned 1 hel kilo på denne konkurransen :/

Haha jaja jeg er i alle fall ikke vinneren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...