Gå til innhold

Hvor mye klarer vi å gå ned til neste sommer2014 jenter?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hmm merkelig, nei når du er over fasen med uvelhet skulle du ikke trenge å øke karbene.

 

Når jeg gikk hos Hexeberg anbefalte de å kutte ut all zero brus. Ser også at kostdoktorn anbefaler dette da aspartan vistnok høyner blodsukkeret og kan påvirke fettlagringen. Det ligger visst noe forskning på dette men det kan jeg ikke lete etter nå.

 

Da får jeg prøve å sove litt. Muntlig fremføring av eksamen i morgen, trenger å være litt uthvilt. (Spørs hvor lett det blir å sove, nerver i høygir)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

Tusen takk for link :D  Så snill du er!

Jeg er litt usikker på hvor langt opp jeg er villig til å la det gå. Jeg har jo allerede passert de 2-3 kiloene som hun skriver om. Men kjempebra! Tusen takk :)  Det er i alle fall en trøst, og ser for meg at hun treffer spikeren på hodet sånn sett :o  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm merkelig, nei når du er over fasen med uvelhet skulle du ikke trenge å øke karbene.

 

Når jeg gikk hos Hexeberg anbefalte de å kutte ut all zero brus. Ser også at kostdoktorn anbefaler dette da aspartan vistnok høyner blodsukkeret og kan påvirke fettlagringen. Det ligger visst noe forskning på dette men det kan jeg ikke lete etter nå.

 

Da får jeg prøve å sove litt. Muntlig fremføring av eksamen i morgen, trenger å være litt uthvilt. (Spørs hvor lett det blir å sove, nerver i høygir)

 

Tusen takk for linken, skal lese i morgen. Nå er det leggetid. Ble litt sent i dag, for jeg fikk faktisk besøk ikveld :)  Det er jo kjekt, men må ha litt alenetid etterpå også. Nesten litt rart for jeg er jo alene hele dagene hehe :D   Utenom onsdag da. Lillebror har fri og storesøster slutter kl.11.

 

 

Lykke til i morgen! :D  Krysser fingre og tær for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel det at ketonene forbrenner fett og at når du drikker pepsi max så vil ketonene i blodet synke og dermed forbrenne mindre fett i hele fem timer. Om du da drikker pepsi max utover hele dagen vil fettforbrenningen gå på sparebluss hele dagen. Så hva om du prøver å drikke pepsi max kun på kvelden og lar fettforbrenningen jobbe bra hele dagen fram til eks 19.

 

 

Eksamen ble bestått meget godt. jeg er totalt utslitt mentalt men veldig fornøyd. Puh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm tja er usikker på om jeg vil gi opp pepsi maxen. Prøver litt til som jeg gjør nå. Har kuttet ut ost mer eller mindre helt. Spiser salat opp til 3 ganger til dagen og det ble masse masse ost det. Jeg blir lei hvis jeg ikke kan spise ost, men vil jo heller gi opp ost fremfor pepsi max da :P 

Men kan ikke si jeg føler det hjelper nå heller.. Men får i alle fall litt inspirasjon til å fortsette når jeg leser om hun som skrev om ødelagt forbrenning.

 

Har enda ikke spist noe jeg ikke skal/skal kunne. Har blitt litt høyere karbohydrat inntak et par dager, men det kommer av at jeg har spist rett mat, men det har blitt mer enn 15-20 til sammen. Grønnsaker, majones, egg, salat, spiser skyr noen ganger, salami osv. Det er ikke boller, godteri eller annen mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her jeg er nå fins det ikke vekt men fra tidligere i uka er det stillstand. Og det kan jeg ikke klage på, det har vært null bevegelse og bare jobbing med oppgave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke veid meg. Skal vente til jeg har fått gått på do og så veie meg. Er det oppgang igjen tror jeg bare jeg får innse at lavkarbo ikke er noe for meg..  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt glede herifra i dag. Har fått spørsmål fra 2stk i dag om jeg har gått ned i vekt. :) så noe vises selv om det i kg ikke er så mye :) irriterer meg at jeg gang på gang glemmer å kjøpe målebånd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke veiing her idag. Ingen trening heller. Har en liten en her med feber pg første tanna kom igår♥

Så da skal jeg se om jeg får veiing på lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok magetablett i går og 2 i dag. Har ikke vært på do.. Blir altså ikke veiing i morgen og jeg får fortsette på lavkarbo. Jaja maten er jo god :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

75.5. Ned 1.1 to uker på rad :)

 

Endelig er jeg tilbake der jeg var før jul, og i februar...

 

Satser alt på å bryte forbannelsen og kjempe meg videre nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

71,6 i dag. Det går nedover, igjen(haha) litt overrasket da det ble masse grillmat, potetgull og sjokolade i går(!!!!)

Har trent hele uken , så fornøyd!

Jeg er litt rar, når jeg spiser meg mett, skikkelig mett, så får jeg skikkelig lyst på noe søtt etterpå ?! Vist jeg spiser til jeg ikke er sluten lenger så skjer det ikke. Note to my self:ikke spis meg skikkelig mett... Ja den var lett med god grill mati vi går sommeren i møte med masssssse grilling, jeg elsker grill mat... Trenger ikke være sol en gang for at vi må grille, jeg bare sender ut mannen til å grille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er!! Jeg må nok ta flere tabletter ikveld og håper på veuung snart. Det er litt sånn nå. Håper jeg får veid meg og bekreftet at det går oppover så jeg får endret og kanskje gå ned noe igjen.. Rart det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har endelig fått vært på do så kanskje jeg tar en avgjørelse ang lavkarbo imorgen. Hvis jeg husker å gå på vekta.. :P

Fikk mensen 3-4 dager for tidlig. Har kjempe vondt i magen. Har en grusom migrene og er kvalm og uvel.

 

Ha en flott helg damer :D :D

Tenk på hvor glade dere er over prestasjonen og resultatet denne uka hvis dere får lyst på noe som ikke burde spises :P Vil dere være like glade eller litt skuffa neste helg? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel. Var faktisk nesten litt skuffa når jeg gikk på vekta idag. Hadde riktignok diare da etter at jeg måtte ta nok en tablett med "treg mage" igår for å gå på do. Men men, var 87,7 idag. Det er 1 kilo mindre enn sist og ligger innfor å gå mer opp så jeg fortsetter foreløpig på lavkarbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å holde seg til planen er vanskelig når du dekker på frokost og lunch bord til resten. Litt kjipt å spise knekkebrød når resten spiser ferskerundstykker....ble ikke knekkebrød for å si det sånn... Grur meg til påske, det blir en utfordring....satse på jeg er flink til og trene så det ikke blir allllt for galt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det går jo absolutt an å begrense seg, ikke bare la være :)

 

Mannen og lillebror skal ha hjemmelaget pizza idag. Det er noe av det beste jeg vet. Har kjøpt meg weekende marinert kylling og skal lage en god salat til :) Har kjøpt sånn baconchips i tilfelle suget blir for stort :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne tenkt meg å begynne på en type diett. Men synes det er vanskelig i forhold til han på 9 mnd som skal lære seg å smake på all mat. Spiser alt han får servert. Men føler det blir feil (når han blir større) at jeg spiser noe annet enn han....

 

Sliter fortsatt med sjokoladen, hvorfor må det være det beste jeg spiser....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dro ut for å få litt tid for meg selv. .. ( sliter litt nå på slutten av permisjonen, dårlig råd og føler jeg ikke gjør noe annet enn å være hjemme eller trene.har hatt lyst til å reise bort en helg men samboer bare jatter det bort og enda en helg går bort på tv og ingenting, føler livet sklir bort og ingenting spennende hender... rastløs til tider......) Hadde lyst til å se på klær da jeh dro ut, men siden jeg ikke har kommet til målet om å komme inn i en mindre str så fristet ikke det heller....

 

Huff ... min lille klage idag, å ja kom hjem med en pose smågodt fra europris, er jo sååå billig! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel ikke akkurat like innlegget ditt, men har det litt på samme måte.

Føler at jeg har det bedre når mannen ikke er her om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som meg ja.... koser meg alene, men det er nok fordi mannen er sååå til de grader tvslave... men han kom faktisk forslag om å gå til en hytte imorgen:-)

 

Kjenner nå det er litt kjipt med separat økonomi:p

Fant meg sydentur fra imorgen til neste søndag og det hadde vært sååå godt å få reist en tur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes herlig ut! :D Jeg har jo en som ikke stiller opp på noen nivå så jeg kunne ikke en gang være med på dib treff for en kveld. Da måtte han jo i så fall tenke selv.. Det er ikke lett når det kommer til barna tydeligvis.

Jeg er faktisk nokså trist om dagen.

Hadde nytta lite å reise bort også. Jeg vet at han ikke stiller like masse opp for barna som jeg gjør. Høres sykt ut å si det. Akkurat som om jeg er bedre. Men det skal tross alt ikke noe særlig til for å toppe han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...