Gå til innhold

Hvor mye klarer vi å gå ned til neste sommer2014 jenter?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

69,9 i dag:) under 70 jhuuuu!!!

Det går treeeeeegt, men det går nedover:) kommer helgen og "ødelegger" så går jeg opp igjen å litt ned igjen, jaja

Jeg kjenner på en måte der det greit, jeg blir mer bevist på hva jeg putter i munnen ( hvertfall i ukedagene) og jeg opprettholder treningn, så da får det bare ta den tid det tar! Orker ikke kjøre nazi opplegg, ender bare med å gå på en smell og gå opp det få kiloen pluss et par til. Nå går det hvertfall sakte men sikkert nedi over:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jpbba skyfrihimmel! Godt å se 60 tallet!

2 kg ned er bedre enn 2 kg opp Løvemamma:-)

Har ikke fått veid meg, men håper på å komme på vekta imårra. Hvis stedet hvil siden sist så har jeg gått ned fra 116 til 113, 5. Men det gjenstår å se.

 

 

Har idag begynt på avtalen jeg har skrevet for meg selv. Begynte bra til frokost. Litt kylling og salat:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer skyfrihimmel! Åh, det er virkelig et stort mål for meg å se 60-tallet, tenk å veie noe med 60 :D

 

Så lurt junimamma, detvirker motiverende å ha en klar plan! Selv er jeg bare så innmari treig på å få planlegg ordentlig.. Jeg planlegger sånn ca, og der det er litt friheter skeier jeg helt ut...

 

Du slår i alle fall meg moota ;) før påske hadde jeg gått ned hele 300 g fra vi startet, i dag viste vekta 77.8, altså har jeg lagt på meg 1.5 kg i påska og 1.2 kg i konkurransen. Jada.

 

Selv om det ikke virker sånn likte jeg egentlig å ha en dato å jobbe frem mot (selv om jeg ikke resultatene kom da)

Var det ikke en av dere som foreslo en ny dato? Bare sånn for å dele det opp litt?

 

Når jeg tenker etter har jeg egentlig ikke gått ned siden november. Fra jul til oktober gikk jeg ned ca 10 kg. Siden det har jeg bare lagt på meg og gått ned de samme to kiloene hele tiden. Og nå skal jeg altså ned de samme to kiloene igjen, før jeg kan kjempe videre. Jeg føler meg bedre i kroppen, trives med å trene og alt det der, men det er jo bare helt tåpelig at jeg ikke har klart å gå ned de siste 10 kg. Særlig siden jeg innbiller meg at jeg slanker meg. Jeg gjør jo ikke det når jeg ikke går ned noe på 6 mnd. Selvbedrag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan melde om en wopping nedgang på 2kg siden vi startet. :vekt:

Om du tenker på det så er det dobbelt så masse som meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med 1. juni eller 1.juli?

 

Jeg kom inn til mannen og campingvogna igår. Reiste derfra på mandag som var. Han kunne se på meg, spesielt i ansiktet at jeg hadde gått ned.

Uavhengig av han så sa hu som bor her vi har vogna akkurat det samme om et bilde jeg hadde lagt ut på facebook.

Fikk også igår på meg en bukse jeg ikke har hatt på meg på evigheter :D

 

Det går rett vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ser du hvordan vekta kan 'lyve'.... her kjenner jeg at jeg må jobbe litt fremover. Jeg og mamma skal gå hver onsdag og sykle hver torsdag. Øotivere hverandre. Hun vil bli strammere, jeg MÅ ned i vekt. Eneste 'kosen' det ble igår var et glass pepsi max. Har heller ikke kjøpt inn noe til idag. Blir gulrøtter, agurk og eple når lillegutt har lagt seg og far dratt på fest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fytti katta!

 

Satt akkurat tilbakelent i sofaen ute på verandaen og kom til å se speilbildet av meg selv i verandadøren..... Fy æsj altså, strandet hval hva da!!!!

 

Stående oppreist ser jeg jo ikke så feit ut, ikke i speilet på badet heller egentlig, men på bilder og i refleksjonen i verandadøren så jeg virkelig hvor galt det var, blæææææææh.

 

Dagens utfordring, ta bilder av oss selv og spare de. Når sommerferien begynner (1.juli), tar vi nye bilder også legger vi de ut her, før og etter. Selvfølgelig anonymisert ved å skravere vekk ansiktet o.l. kjennetegn, men bare for å dokumentere forskjellen vi får til på kroppen.

 

Er dere med på den eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder var lurt jeg kan ta forfra og fra siden, bak har jeg en tattoo som er one of a kind så der melder jeg pass enn så lenge. Poster bilder 1 juli da, med før og etter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, dere er så flinke! Jeg er alene i helga og har dytte innpå med godterier både i går og i dag... Akkurat nå er jeg så utrolig sint på meg selv!!!! Hater meg selv. Vet at mitt dårlige humør kommer til å vare i flere dager, det kommer nemlig av selvforskt. Er det mulig...

 

Oi, bilde var en virkelig utfordring! Jeg kan se grei ut når jeg står, buksa holder på plass det verste, jeg holder armene i været, og sola i ryggen ;) men i sittende stilling... Ja, jeg er meg. Får dere andre til å ta bildet for dere? Må vel nesten det for å få med hele. Ai ai ai, tenk å ta et lite platterende bilde, med vilje, for å vise det til noen du aldri har møtt ;) men jeg kjenner det forplikter. Kanskje dette er sparket jeg trenger.

 

Også blir jeg litt nysgjerrig på å "se" dere da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker selfie i speilet, kutte vekk hue. Blir nok tatt med treningstopp og shorts/bokser. Eller truse (hjelpes meg) jeg hater nemlig magen og låra mine men det forplikter jo litt. Men det blir gruing kjenner jeg.

 

En annen ting jeg tenkte litt på skal vi ha ukens utfordring? Feks drikke mer vann, kutte ut en dårlig uvane, tur uke, positivitets uke (eks si noe fint til speilbildet ditt en til to ganger om dagen, helt uten å si noe stygt) sukkerfriuka o.l.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja en selfies i speilet får jeg til. det var lurt. Skal finne noe "egnet" å ha på meg ;)

 

Et stort JA til ukens utfordring fra meg. For en god ide! Jeg er så glad for at ikke alle er i mål jeg, sånn at jeg kan få høste av fellesskapet litt til. Det hadde vært trist om alle var kommet i mål unntatt meg, også satt jeg her alene...

 

Kjenner faktisk at humøret er på vei opp allerede. Kanskje fordi jeg øyner et håp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi lage en liten idemyldring til ukens utfordring?

 

Løvemamma har disse gode forslagene:

-drikke mer vann

-kutte en dårlig uvane ( denne kan vi ha mange uker for min del, jeg har flere uvaner jeg bør komme til pers)

-tur uke

-positivitets uke

-sukkerfri uke

 

I tillegg kan vi kan kanskje gjøre noen varianter av noe av dette:

-prøv en ny type trening (f. Eks å dra til svømmehallen, jogge, pilates på YouTube osv. Noe "nytt" for deg)

-smak noe nytt (der vi utfordrer oss selv til å prøve ut en eller flere oppskrifter på mat som passer vår nye livsstil)

-ha besøk/være sosial uten å skeie ut.

-kaffe/brus/koffeinfri uke ( det spørs hva du synes om denne moota ;) )

-skrive her på forumet hva du spiser hver dag i en uke. For å gjøre det svart på hvitt.

-skrive en liste/brev til deg selv om hvordan du hadde det før, hvordan du har det nå, hvordan du ønsker å ha det.

-gjøre noe du ikke turte før pga vekten (sitte i bikini i hagen, gå inn i en fancy klesbutikk osv)

-selvpleieuke ( der vi smører, skrubber, lakkerer og polerer oss selv, fordi vi fortjener det ;))

 

Kom med deres forslag da jenter! Mye vi kan finne på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye positivitet:)

 

Jeg er delvis med:) opplegget mitt funker(føler jeg). Jeg trener til faste tider, spiser greit. Kunne vært enda flinkere i ukene, men så tenker jeg litt, når det funker hvorfor klusse det til? Pluss vi går mai i møte med mange fridager konfirmasjon,17 osv. Så burde jo vært "flink" . Men litt redd for den totalt sprekk drit i alt, som jeg ofte har hatt. Vist jeg skal kjøre ett opplegg for så å mislykkes? Jeg forventer også så store resultat, vist jeg "ofrer" så mye, at skuffelse blir stor når resultatene uteblir. Er mulig det som er greia nå? Jeg er ikke " perfekt" og forventer ikke kjempe resultater, så blir mer fornøyd med mindre resultat? Skulle helst blitt slank i dag, men litt nedgang litt bedre speilbilde gir meg troen på at dette funker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange gode forslag :)

 

Spis mer grønnsaker og bær/frukt uke også kanskje?

Leste et sted at dette med riktig bakterieflora i magen er utrolig viktig under en slankekur så jeg tenkte jeg skulle gå på apoteket i morgen og kjøpe noen slike probiotika (eller hva det nå heter) kapsler som jeg kan ta en periode, kanskje vi kan høste noen gram ved å ha en perfekt fordøyelse også...

 

Jeg tenkte også selfie i speilet altså, aldri verden om jeg poserer foran noen andre for å bli fotografert i bare en topp og truse ;) Tror kanskje det må bli i bh og truse, siden magen er mitt problemområde nr en som jeg gjerne vil ha vekk...

 

Har vært familieselskap og diverse her i helgen så litt nei-mat har det blitt, men i mye mindre mengder enn jeg pleier unne meg, så jeg starter ny uke i morgen med godt mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke med på noe brusfri uke nei :P   Men vi trenger jo ikke være med på alt uansett. Jeg kan heller ikke være med på nye treningsformer uke. Jeg klarer ikke noe trening. Mer grønnsaker blir også vanskelig. Jeg spiser de grønnsakene som jeg kan og har salat og grønnsaker til nesten så godt som hvert måltid. 

Men vi kan være med på de utfordringene som passer oss. Og dere kan jo bare kjøre på fordi om jeg er vanskelig og kvier meg bare noen nevner at vi skal gjøre noe til fast tid og ha meldeplikt osv. Ikke alle er like variable i formen som meg.. :) 

 

Har migrene idag, så gleder meg faktisk bare til vi skal hjem fra campingvogna idag. Vi reiser 15.30 og er hjemme til dusj og legging. Har vært ei nydelig helg hvor vi igjen har vært ute hele helga. Neste helg blir det feiring av storesøster. Jeg kommer ikke til å skeie ut uansett, spiser det jeg kan, så det går fint. Det er så herlig å ikke grue seg til slike hendelser lenger. Jeg kan spise nesten det jeg vil av den maten jeg kan spise :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta idag viste 85,7. Det går rett vei fordi om det går noe humpete og 2 skritt frem og 1 tilbake.

 

Håper å nå godt under 80 til ferien, men denne kuren/livsstilen har vært noe uforutsigbar så det er ikke godt å si.

Målet er vel 70 kilo, drømmen 65 og er noe mer realistisk er vel 75 kilo. Så får vi se. Hvis jeg holder mg til dette vil jeg i det minste slippe å legge på meg 10 kilo hver sommer og jul :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra moota!!:))

 

Gikk ikke på vekta i dag, jeg glemte det... Så da venter jeg til fredag;) sikkert blitt en nedtur uansett, var så trøtt å slapp i går orket ingenting,ble bare usunn mat( jeg orket ikke laga så da ble det mannens sunne mat....) ingen trim heller. Ikke helt i form i dag heller:( når jeg er trøtt er det usunn mat som frister... Dagens syt:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så akkurat på bildene mine i ført undertøy fra juni 2012. Ehm om jeg ser bort fra fremdeles for stor mage var jeg faktisk normal. Jeg var overrasket over hvor tynn jeg synes jeg var i forhold til nå når jeg gikk inn på bildene. 

Lurer på om jeg kommer så langt igjen og om jeg synes jeg er normal da :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått litt gjennom de gamle slanketrådene som jeg har vært med på for å se på hvordan vektnedgangen min har vært. Blir overrasket over hvor masse frem og tilbake det er. Eller tja er kanskje ikke så veldig overrasket men :P   Så også at jeg faktisk har hatt best nedgang med noka. Hadde jeg vært frisk hadde jeg nok fortsatt på det altså :o  

Men men nå har jeg valgt lavkarbo og fortsetter så lenge det gir resultater :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er syk:((( ikke fått trent siden lørdag:( bare junk mat og snop. Må få i meg sukker så jeg har energi til å passe barna:( jada super smart å proppe i seg sukker, men eneste som frister, og gir meg( muligens innbilt) energi :((( orker ikke lage no særlig mat, så mannen styrer kjøkkenet... Han er ikke akkurat noe sunnhets kokk... Hadde jeg i det minste mistet matlysten når jeg er syk da?!? Men neida, her har vi større enn størst matlyst!!på grensen til fråtsing! Ikke gidder jeg heller, eneste å reflektere over det nå, medan jeg er stapp mett på sofaen....

 

Nå når jeg var så godt i gang?!?:( typisk!!!!!kommer vel opp ditt jeg var, for så å bruke hele mai på å gå det ned igjen!!?arg! Sint på meg selv, som spolere så til de grader for meg selv!!

 

Syyyyyyyytttttt!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...