Gå til innhold

Hvor mye klarer vi å gå ned til neste sommer2014 jenter?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jess!! Fikk se 7 tallet på vekta idag. 79,9 kilo :D

 

Håper (igjen) at det er siste gang jeg har vært på 8 tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vekta viste 71,6 på lørdag, jeg kommer meg ikke under dette pokkers 70-tallet!!

 

Fikk kommentar fra svigermor i dag om at nå hadde jeg blitt enda slankere:) kanskje jeg må bytte ut vekta mi også?!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja det er sånn vi gjør det når vi ikke er fornøyde med resultatene, vi kjøper ny vekt :P

 

Jeg får ingen kommentarer så jeg har nok ikke gått ned så masse..

Jeg har i alle fall fått skrukkehud på puppestellet og mindre fyll. Det trenger ikke minke mer der nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God dag jenter :)

 

Da er det gang på prosjektet. Jeg har siden litt etter jul planlagt og organisert tur med mannen til Praha for helga. Så nå skal vi snart ombord i første flyet :)

 

Ha en god helg dere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han ble kjempeglad! Han visste ikke hvor vi skulle før vi skulle gå ombord i flyet fra Frankfurt til Praha.

Det var en lang reis og godt med en time på hotellet etter ankomst. Nå har v vært litt i gatene og spist herlig lax og biff med godt tilbehør og jeg hadde cola zero og mannen øl og irish coffee.

Jeg fikk kvalmestillende av legen igår og det hadde god effekt. Har slitt i flere dager med at jeg ikke får i meg mat og idag har jeg spist så masse godt. Har skeid ut med 2 gulrøtter, litt av de sandwichene man får på flyet og litt potet.

 

Vi har ingen spesifikke planer annet enn å gå å se litt i byen og oppleve litt. Ikke direkte butikkshopping eller timesvis med sightseeing :)

Kjærestetur hvor vi styrer dagen som vi vil. Billig mat er det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

69,8!!!!! Jippi! Nå MÅ jeg klare og holde meg på 60 tallet!! Hadde ikke vente det i dag, da det ble litt...kremt... mye fredagstaco i går ...

 

Skal unne meg en liten sjokolade og liten skål med potetgull, siden det er lørdag:) og masse jordbær!!:)) vurdere og starte med 30 day shreed i håp om å stramme opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er!! :)

 

Jeg er nok over 80 igjen. Spist godt, men rett mat da :) Men har ikke vært på do på snart 2 uker. Skal veie meg når jeg kommer hjem (og har vært på do).

Får så fortsette den gode jobben frem til ferien i midten av juli :D Håper på et par kilo til til den tid :)

 

Siste dag i Praha idag. Blir litt shopping til barna idag, kanskje noe til mamma også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble en del shopping til meg ja :D  Fant masse fine klær, på hvor ellers enn h&m. Jeg bare elsker den butikken og klarer ikke dy meg for å kikke og handle der når jeg er utenlands også. Er ikke opptatt av dyre klær og merkeklær heller, så det fristet ikke å gå i slike butikker.

 

Fant tilslutt lekebutikk også så ble noen leker på barna :)

 

 

Jeg har fått vært på do, og heldig så jeg er har jeg fått den dårlige matlysten og kvalmen tilbake når vi var på det siste flyet på vei hjem. Har hatt god matlyst og ikke vært så kvalm fra jeg tok den kvalmestillende og har fått i meg godt med mat. Mest rett mat, men litt brød, pasta, gulrot og pomfri, og 2 kuler med is og noen bær på lørdagskvelden. Fingrene hovnet opp og føltes "tjukke" og rare og bøye og var vonde i ledda etter kort tid. Så det fristet ikke til gjentakelse.

På siste flyet hjem fikk vi noe ala smørdeig i form av en deiget liten kake. Var sulten og la den i meg. Ble deretter kvalm igjen og like dårlig som jeg var i tiden før vi reiste.

 

Glemte vekta i dag. Har lurt på om jeg bare skal vente til neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unn deg 1 helg i mnden, ev. hver 3 helg der du kan ha en dag og spise hva du vil, men i begrensede mengder. Ikke overdriv. Det er i perioden jeg gjorde dette og holdt det at jeg gikk mest ned.

Det er motivasjon å klare å holde seg til neste gang du har lov og det er lettere å få det til når du får lov av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg unner meg en liten sjokolade og skål potetgull lørdag evt fredag også.... Men denne helgen ble det søndag også og kaker( selskap) på mandag...vafler og hveteboller på tirsdag.. Hmmm skal tror hva det blir i dag?!?jeg har ikke fått trent/trimmet noe denne uken, tror det gjør samvittigheten verre. Forrige uke var jeg flink til det.

 

Men men det tar den tid det tar, selv om det helst skulle skjedd i går! Blir ikke bikini på jeg i år uansett;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok :)   Her skal bikinien på om jeg så veier 100 kilo. Bryr meg lite om hva folk på stranda i Kroatia tenker om meg. 3 uker så er jeg borte likevel, og jeg glir inn i mengden uansett hva jeg veier, så det er lenge siden jeg bekymret meg for akkurat den biten.

 

Har bestemt meg for å veie meg i morgen så sant jeg husker det :)  Det kan være greit å vite hvor masse jeg legger på meg av 1 helg med ikke så harde lavkarboregler. Så får jeg heller jobbe hardt med å få det av igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommer og masse jobbing, så dagene løper av gårde snaaart ferie. Stresser ikke med vekt nå, bare passer på å ikke gå opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her jobbes det for fullt! Var 81,4 i dag på vekta. Opp 1 1/2 kilo i Praha altså..

Hadde jo nesten håp om 75 til ferien, men der brast den drømmen. Jobber likevel videre. 1 kilo er 1 kilo.

 

Har litt bedre matlyst etter at vi kom hjem og får i meg 2-3 måltider til dagen, og mer vann.

Også mindre kvalm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper jeg ikke er over 70 igjen på fredag. Så mye avslutninger og mat og kaker meg her og der, prøver og ikke spise så mye, men blir jo litt allikavel . Overbeviser meg selv om at jeg har god tid, bare jeg går ned i vekt. Meeeeen blir litt utålmodig for di om:)

 

Håper på en sommer med mye fint vær så jeg kan være mye ute:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fulgte ikke slavisk lavkarbo i Praha, men ellers spiser jeg verken kaker eller noe mat jeg ikke skal ha nå.

Håper også på masse fint vær. Har mange fine kjoler jeg gjerne vil gå med. Og etter hvert mer og mer fine klær generelt som jeg kommer oppi :)  Det er veldig kjekt å kunne pynte seg litt ekstra :D

Kjøpte jo også selvfølgelig masse fint i Praha som jeg vil vise frem :)  Enn om været ikke blir fint her hjemme har vi jo alltids Kroatia :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter... her er det rett fra jobb og til møter... dermed blir maten deretter. ... dårlig samvittighet for både hva jeg putter i meg, at jeg ikke trener.... men tror vekta er ganske stabil:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta idag var 81,0. Håper alt fra helgeturen går av like raskt :P

 

Siste skoledag idag. Blir kanskje litt andre spisevaner også i ferien. Skal i alle fall gjøre mitt beste for å klare mest mulig ned i vekt før vi reiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...