Gå til innhold

Hvor mye klarer vi å gå ned til neste sommer2014 jenter?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Da hadde jeg også ramlet av varslene gitt. (Kjempe irriterende.)

 

Gratulerer Moota dette går jo virkelig nedover, ser ut som vekta mi sniker seg sakte ned mot to sifret også ligger mellom 101 og 102 nå. Det går i mye rug sprø om dagen og jeg har kuttet kraftig i brus og godterier. Det frister virkelig ikke så mye lenger, koser meg litt med is (innimellom) og mye god frukt og bær. Håper på å komme meg ned på 9-tallet i løpet av juni og det er jo absolutt overkommelig. (Gjerne nærmere 95 enn 100, drømme) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mitt ultimate mål er jo å se 6 tallet først på vekta innen jeg blir 30 og det er 407 dager til så det burde gå  :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at dere har nedgang! Stå på!!

 

Her begynte jeg med lifesumappen imorges. Var innom butikken istad og kjøpte IKKE sjokolade idag:-D ble med en sukkerfri ifa. Har ikke spist middag enda og har igjen 1000 kalorier. ... skal ut å klippe gresset nå.. blir litt trening der da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Små gleder her i dag. Bestilte en kjole i str 50 og må bytte den til 48 gitt, nei og nei så synd. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh for en glede!! :D

 

Her er kvalmen over meg igjen. Spiste kun frokost igår..

Har spist ca 1 egg idag (spiste bare det gule og litt hvitt på 2 egg) og ble så kvalm. Etter en stund måtte jeg løpe på do.

Jeg har ikke matlyst og drikker bare en del pepsi max. Er ikke godt med vann heller når jeg er så kvalm.

Jeg sier bare takk mja ikke gud så takk meg for at jeg går på lavkarbo. Ellers hadde blodsukkersvingningene også tatt fullstendig knekken på meg. Det er liksom mer enn nok med denne kvalmen :(

 

Jaja ser fremover og vet at det svinger så da kommer det vel bedre dager også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei dere! Kan jeg få henge meg på dere? Har sniklest her inne en stund, og det er så spennende å se hvordan det går med dere! Regner med det kommer en ny tråd nå til etter sommeren?

Litt fakta om meg,
Jeg er 161 cm og startet reisen på skremmende 99 kg.
Dette var i januar 2013. Gikk ned til 77 kg frem til mai 2013 og ble dag gravid med nr 2.
Har nå født for noen måneder siden og ligger nå på 74.6 kg idag.

Mitt hårete fremtidmål er en sluttvekt på 55 kg. Da skal jeg være suuuperfornøyd!

Så må det sies at jeg stort sett hater å trene. Jeg gjør så klart vanlig hverdagsaktiviteter, søndagsturer etc. Men du finner meg ikke 3 ganger i uken på treningssenter. Jeg er altfor bedagelig anlagt for sånn. Min vektnedgang er derfor basert på kosthold. :)

Håper det går fint at jeg henger meg på her på slutten :)

Hilsen Rakel



Anonymous poster hash: 5bb67...fcb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hiv deg på! Bare kjekt det :D Blir nok en ny tråd til høsten ja. Ser ikke ut som om alle vil ha nådd målet til sommeren :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To dager på app og jeg spiser for lite... vet jeg kan ta et måltid på kvelden. Men kvelden går og jeg glemmer..

 

Og nå har jo blitt syk. Så eneste jeg har spist idag er kroneis (vondt i halsen og den avkjøler) og vann....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter min lange og gode (?) erfaring så gjør det ikke noe med noen sånne dager så lenge du holder deg til planen når du blir frisk og kommer til hektene igjen. Den smellen har jeg gått på noen ganger.

 

God bedring! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit Rakel. 

 

Og god bedring Junimamma. 

 

Lite å melde om herifra, sto opp på feil fot i dag så humøret har ikke vært helt på topp. Lot være å dra til stallen ble bare hjemme, fikk ryddet (god musikk på øret), vasket litt og pakket (vi skal vekk i pinsen),  jeg fikk også sett litt på tvserier på Netflix. :) Godt med litt rolige dager også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rolige dager er herlig! :D 

Jeg har fått jobbet med brunfargen min på terrassen i dag, det er gullfint :)

 

Har blitt en travel dag tross alt i dag, like travel i morgen og fredag. Vi skal også reise i pinsen og håper på sol og bikinitemp og late dager i en solstol med masse masse pepsi max :D :D

 

Så blir ingen veiing på mandag, men på tirsdag for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Back on track!!! Men ikke gått på vekta på en stund... Usikker på når jeg skal snike meg på igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler som deg skyfrihimmel... vil ikke opp vekten men heller gå på appen en stund å håpe den fungerer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å lese Skyfrihimmel!! :D 

Og kjekt å høre at junimamma81 også er på rett spor igjen :D

Dere er flinke begge 2, det er ikke lett å være så "kjip" mot seg selv hele tiden. Man må være sterk og hele tiden klar over hva man driver med og hvorfor.

 

Jeg har vært hos tannlegen i dag. Har tatt tannstein, vanlig kontroll og fjernet den aller siste visdomstanna mi :)

Så her er det smerter (mest i tannkjøtt, tannbein, lepper og alt annet enn hullet for der ligger jo denne vaken..)

Har pga. det og de vanlige årsakene ikke fått i meg særlig med mat i dag, spiste en stor skyr før tannlegen for å ha litt energi og i tilfelle jeg ikke orka å spise senere i dag.

Til middag ble det 1 veldig liten porsjon med den sausen jeg lager og et par ss karbonadedeig oppi. Ble mett og dårlig, kvalm.. Men sist jeg hadde vært hos tannlegen og tatt visdommtenner gikk det 1 1/2 døgn før jeg spiste noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Rakel! Alltid hyggelig med flere :)

 

Jeg har ikke skrevet på 3 uker, trenger vel ikke å si hvorfor...

 

Men jeg har veid meg, så jeg kan like godt skrive de dårlige resultatene her: 78.00 - 78.8 - 78.5.

 

Tenk at jeg veide 75 i november. Da var jeg altså 10 kg unna drømmen. Også har jeg brukt resten av tiden på å rote det til. Nå går det bare oppover også.

 

Jeg er så sint på meg selv, samtidig som jeg tuller meg inn i en sky av selv-medlidenhet og dårlige unnskyldninger. Det er nemlig ikke min skyld at jeg er feit, dere vil vel høre grunnene?

1. Hele verden er i mot meg, jeg kommer aldri til å bli tynn

2. Det er kjempesynd på meg siden jeg ikke kan spise alt jeg vil hele tiden

3. Jeg er faktisk litt sliten

4. Jeg trener ofte 2-3 ganger i uka og kiloene burde derfor bare renne av

Og sånn fortsetter det...

 

( ja, innlegget er selv-ironisk hvis noen skulle være i tvil ;) synd resultatene ikke er det :( )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅÅH, SOM JEG SLITER!!!!!!!!!

 

Jeg var nede på 78-tallet ved påsketider, i dag tidlig viste vekten 80,1. Helvete altså...

 

Er i tillegg premenstruell til tusen i dag (så ca en kilo skyldes det da), har vært hos tannlegen og brukt 1600 kroner, har spist både smågodt og potetgull i kveld.

 

Har lyst til å rasere noe jeg altså, det er urettferdig at jeg skal synes det er så vanskelig å spise lite....

 

Uff, kan ikke annet enn å le heller, tynn til det store familieselskapet om 2 uker blir jeg ihvertfall ikke ;)

 

Må kjøpe sommerklær i størrelse elefant i år også, blæh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mist motet! Det er en stund igjen av sommeren enda og sommer kommer neste år også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta viste 80,6 idag. Ned 1,4 siden sist mandag. Det er fortsatt en del grunnet kvalme og dårlig matlyst. Nå har jeg gått så lenge med å være dårlig at jeg blir fort mett og da igjen enda dårligere så det er en negativ rundgang dette. Blir faktisk kvalm av å drikke for masse pepsi max også :(

 

Til helga skal jeg avsløre prosjektet mitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med prosjekt Moota.

 

:Gjesp: i dag kjenner jeg at døgnrytmen ble litt snudd i påska. Zzzzzzzz

Tror jeg må ut på kiosken å kjøpe en redbull snart. Men kort dag på jobb så skal ikke klage. Spist litt dritt i pinsa men ikke tatt den helt ut, så spenningen stiger mot helga. Tror jeg burde kjøpt meg ny vekt også, jeg kan gå på vekten 5 ganger og den viser forskjellig nesten hver gang. Men blir ikke før til høsten i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig veldig glad for at jeg kjøpte ny vekt. Er redd jeg hadde mistet all motivasjon om jeg fremdeles skulle veid meg på den gamle som viser i hytt og pine.

 

Jeg er også trøtt i dag. Har sovet skikkelig dårlig i natt. Får se om det ikke blir en hvil senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken vekt kjøpte du Moota, jeg vil ha en superenkel sak uten fettprosentmåling og slikt, lurer litt på en motivasjonsvekt hos enklere liv også. Den viser ikke vekta kun om du har gått ned eller opp. Du går på og så husker den vekta helt til du nullstiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med den enn så lenge om ikke annet :)

 

Så fort jeg får vært på do skal jeg veie meg igjen. Nå er det tilbake til å ikke få gå på do, men så spiser jeg jo ikke noe heller da :/

 

 

Nå virker paralgin forten litt, så nå kryper jeg under dyna helt til i morgen :D 

God natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...