Gå til innhold

Hvor mye klarer vi å gå ned til neste sommer2014 jenter?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Zadar skal være en flott by. Far og daværende kjæreste var der for 2 år siden og skrøtte masse. Jeg har også lyst på en dagstur dit for å se. Men jeg er jo ikke alltid like god form til å traske rundt.

 

Split er vel 1 - 1 1/2 time derfra. Vi skal først vel er det 40 min lenger sør enn Split. Det er nesten 2 timer fra Zadar til dit vi skal, Omis.

 

 

Jeg har gått turen min idag, i aalle fall litt av den. Måtte stoppe flere ganger og sette meg ned på muren litt utfor huset vårt. Nå er jeg ganske dårlig og kvalm :/

 

Begge barna er ute og jeg kikker i bøker jeg faktisk har lånt på biblioteket om lavkarbo kosthold :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Idag har jeg tenkt på deg moota, og hvor flink du er! Så i dag har jeg klart å følge planen. Ingen utskeielser i byen i dag, ingen kake og is på meg under st.hans feiringen, og ingen sjokolade i sofaen nå i kveld. Kjenner kroppen jager etter sukker, men deilig å legge seg med god samvittighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg tenkt på deg moota, og hvor flink du er! Så i dag har jeg klart å følge planen. Ingen utskeielser i byen i dag, ingen kake og is på meg under st.hans feiringen, og ingen sjokolade i sofaen nå i kveld. Kjenner kroppen jager etter sukker, men deilig å legge seg med god samvittighet :)

 

Jeg må ta det som et kompliment :) 

Om du klarer det i et par dager til forsvinner det suget du kjenner. Du trenger ikke kjenne på lysten av å spise noe slikt lenger :D

Bare sier det :P

Nå skal jeg ikke veie meg igjen før fredag eller lørdag. Reiser bort i morgen og kommer hjem torsdag kveld. Tenker det er mulig jeg glemmer det på fredag for da er det bånn gass for å komme oss ut om morgenen :)

 

Blir fest på lørdag, men tenker å drikke slikt som jeg kan drikke på lavkarbo, så om jeg klarer å holde det håper jeg at konsekvensen blir kortvarig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja moota du motivere!!! Tenker nå må jeg spise rett så jeg også går ned i vekt slik moota gjør:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra!! :D Det er godt å høre :)

 

Jeg var faktisk så sulten igår. Spiste litt av hvert. Var skikkelig skikkelig kvalm og uvel og så en del rare ting, men alt var på lavkarbo listen.

Frokost, noen osteskiver

Lunsj, ca 1/4 melon, en liten skyr.

Mellom måltid, en skyr til, noen bringebær og 1/2 pk med crabstiks med majones.

Middag, 1/2 grillet kyllingfilet og litt salat og saus til.

 

Ser jo nå når jeg skriver det at det ikke akkurat er noen spise orgie som jeg følte etter middag igår. Men vi kom til kaien midt i pausen på båten og jeg orka ikke vente uten mat så lenge.

 

Storesøster er på overnatting og mannen var en engel og tok meg lillebror i maskinen i morges så jeg er i campingvogna og har ikke stått opp. Var på do nå og så på tempen at jeg skal ut i sola nå :)

Godt at min nye solseng ble med på turen :P

Endret av moota m storesøster&lillebror
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger på solsenga utfor campingvogna. Det er ikke varmere enn det må være for å gjørr det idag da. Blåser litt. Uten vinden hadde vi nok smelta :P

 

Den bikinien jeg har på idag får ikke være med på ferien i år. Puppene mine har blitt så små at de faller ut når jeg bøyer meg..

Det er nok vekt derfra nå, nå må det heller forsvinne mer fra mage og andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet bare denna uke og neste igjen før ferie. Men tror det blir tre dager i uka etter også. Vi får se. Vår plan i ferien er å reise til vestlandet. Vi har båt og svigers der så gleder meg veldig til det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke slik at jeg teller og måler. Nå når jeg har slitt med å få i meg mat og slitt veldig med kvalme kan jeg spise 1 stor skyr om dagen. Det er det eneste jeg alltid har lyst på. Det er 16 karbohydrater bare i den. Grensen for ketolyse er for damer rundt 15-20 så de dagene jeg spiser noe særlig mer er jeg ofte over det. Men jeg må bare det pga formen.

 

Jeg har lest at en god pekepinn er å ikke spise noe med mer enn 5g karbohydrater pr.100g vare. Prøver å holde det. Unntaket har vært bringebær. Spiser 1 pk med 125g noen dager. Det og skyr får meg langt over.

 

Før jeg ble dårlig var jeg kun over de få dagene jeg tok en skyr.

 

Var kanskje litt dårlig svar!? :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

76.6 i dag, veldig fornøyd med å se at det endelig går nedover igjen :)

 

I helga skal vi på tur til Gøteborg, med hotell, liseberg og full pakke. Gleder meg til å nyte de dagene med familien, men skal passe på å ikke fråtse. God helg jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos dere masse på tur :)

Det blir sikkert gøy! Heldig med litt motivasjon til å prøve litt fordi om man er på tur også :P

 

Her blir det fest imorgen. Sover jeg godt i natt kan jeg tom. Kanskje drikke litt alkohol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser spøke ut med festen. Har vært super kvalm en god stund nå og er bare oppe enda for jeg er på do..

Jeg får ta avgjørelsen imorgen etter enten en god eller en kort natt med søvn. Akkurat det avhenger vel litt av at enten må barna sove lenge eller så må mannen stå opp. Med andre ord om barna er tidlig oppe blir jeg vel hjemme imorgen kveld. .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker, men mellom 60-65 tror jeg. Mangler vel litt muskler :) så bare buksa mi passer så er i tallet på vekten ikke så nøye;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det ble fest. Og det så inderlig også. Kan ikke huske sist jeg var så full. Jeg er så fyllesyk i dag at jeg vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg.. :o

Det er en grunn til at jeg drikker 1-2 ganger i året. Max.

 

Huff!! Jeg drakk bare alkohol og blandevann som jeg kan drikke. Men i dag har jeg vært så dårlig at jeg har spist noen jordbær og spiser en pose med casewnøtter nå. Det er jo bra karbohydrater, men gruer meg til vekta i morgen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går sikkert bra moota:) håper du hadde det kjekt;)

Jeg skal prøve å holde meg unna vekta til lørdag ... Vist jeg klarer! Føler jeg er flink for tiden....men som sagt det vil vel vekten vise om jeg faktisk er det!:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja det går nok over. Er fyllesyk idag også.. Har gangsperr, vondt og støl i hele kroppen, sliten, uvel, uggen, kvalm og har vondt i magen og hodet. Huff og huff.

 

Jeg skal veie meg nå. Må bare innse hva en slik kveld koster og hvor lenge jeg må jobbe for å bli kvitt driten igjen. Så blir det over 80, igjen likevel.. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg glemte å svare på det så var det gøy på festen :) Kunne jo latt være en drink eller to da men. Jeg fant jo smirnoff ice ligth uten karbohydrater så neste gang blir det bare det og ikke sprit :P

 

Vekta sa 79,7 idag. Ikke så ille som fryktet, men jeg har vært 79,4 så jeg må bare jobbe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ikke veie meg før lørdag, meeeeen den sto så fint på badet i dagtidlg.... 69,0 . Så det går ikke helt rette veien siden jeg var 68,9 her tidligere... Menmen jobber med saken!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har reist i campingvogna og jeg er usikker på når vi reiser hjem. Kanskje på fredag. Så får ikke veid meg før da.

Det er jo ikke rare svingningene og kan bare være at du ikke har vært på do :)

Du er så godt på vei du må bare holde motivasjonen oppe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...