Gå til innhold

Hvor mye klarer vi å gå ned til neste sommer2014 jenter?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer så masse med dagen junimamma!! :D Håper bursdagen ble som ønsket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skeid ut litt mer enn planlagt. Spiste m&ms igår. Jeg elsker de. Spiser jo en del nøtter og de hadde ikke casewnøtter på butikken her så da ble det m&ms istedenfor. For å si det slik så er jeg kvalm og uvel enda.. Det ble tydeligvis for masse sukker. Har sovet veldig dårlig i natt. Kvalm, halsbrann, mett, vondt i magen.. ja så da er bare spørsmålet om jeg har lært he he :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen junimamma!

 

 

Jeg har også feiret bursdagen min i dag faktisk, men har ikke den faktiske dagen før til uken da.

 

Har spist hamburger, pølse, pavlova, brownies og gele med vaniljesaus, ingen slanking i dag gitt ;)

Må bare forte oss å spise opp restene så skal vi begynne vårt nye liv nå i august..

 

Her har mannen også slengt seg på nå, han vil begynne å trene mer aktivt og spise sunnere, litt lettere når han også engasjerer seg i middagsvalg osv. All snop hører heretter helgen til, ingenting på hverdagen.

 

Jeg er like positiv som jeg pleier jeg, i morgen, ja i morgen da skal jeg klare det, tror jeg...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk jenter:-) har proppet i meg daim iskake og kanelsnurrer. Er heldigvis (?) Ikke så glad i kaker:-)

 

Skal planlegge uken nå så jeg slipper å gå på en smell imorgen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette går rett åt skogen.. Huff a meg.. Har spist pizza igjen idag og godteri!! :o

Oh no :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt er på ingen måte ødelagt Moota, men noe vannlagring får du nok etter så lang tid på lavkarbo. Uansett dette klarer du, ikke gi opp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratis med overstått dag junimamma .

Veit ikke helt hva jeg skal si? Går ikke helt etter planen her.... Blæææ så lei!! Verken opp eller ned , eller jo opp og ned samme kiloen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag var det rett og slett min tur med bursdag og jeg har spist både spagetti bolognes til lunsj og biff til middag. Og, pannekaker med sjokolade til dessert. Har hatt så ufattelig, grusom, ubeskrivelig vondt i magen idag. Den typen jeg har sluppet unna når jeg har levd på lavkarbo. Så nå må jeg om ikke annet prøve å minke litt på sukkeret av den grunn. Vann og vondt i beina har jeg også. Noen som har tro på viljestyrken min?? :/

 

Blir flytting til ny plass imorgen. De har ikke vond mat der heller.. :o

Endret av moota m storesøster&lillebror
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med gårsdagen Moota:-)

 

 

3 uker siden forrige veiing. Og er gått fra 113kg til 112kg:-)

 

3 dager på diett og det har gått så bra!! Har ikke fristet med noe. Jeg har laget meg en ukesplan der det står hva jeg skal spise til hvert måltid. Og foreløpig går det greit i forhold til resten i familien.

Treningen er også veldig greit, er ikke helt komfortabel med å stå å jobbe med vekter og bare mannfolk rundt meg (joda er damer også, men mange flere mannfolk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha tro på deg selv Moota dette klarer du om du vil.

 

Gratulerer med nedgang Junimamma.

 

Nå begynner jeg for alvor med sukker detox, målet er ikke mer brus og snop fram til 15juli 2015. Sukkerfri saft er ok som krise når søtsuget river som værst. Selv om jeg tror at også søtningsstoffene fucker med kroppen og søtsuget. Har på følelsen av at jeg får noen ille dager den neste uka, men like greit å ta det nå som å vente til jeg begynner å jobbe. Skal jo være menneske sammen med kollegaene mine også.

 

Uansett wish me luck.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drista meg på vekta og jeg veier det samme som før sommeren. Og det er på kvelden, veier meg jo alltid på morgenen, men her til svigers tok jeg meg en snikveiing på deres bad nå, vi har eget bad og der finnes ingen vekt. Puh virkelig letta selv om jeg jo hadde stoore planer å gå ned mye i sommer.

 

Mulig jeg tar en tur oppå fredag morgen også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til løvemamma! Det var litt av et mål!

 

Ja, kanskje vi skulle opprettet en ny tråd? Begynner å bli lang denne her :) så kan jo de som vil ha et lite "avdlutningsinnlegg" i denne tråden, der man skriver hvor mye man klarte å gå ned dette året, motgang/medgang og veien videre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med videre. Har en plan på 20 kg i minus til jul. Og 20 kg fra jul til neste sommer:-)

 

Er ferdig med dag to av treningen. Og koser meg. Likte meg bedre på morgenen for da var vi 3-4 stk på senteret og MYE plass så ingen ser meg :P

 

På mandag er det måling av kroppen. Er spent på om den har gått sammen litt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende junimamma! Hvor mange ganger i uka skal du trene? Hva slags trening

 

Og hvordan er kosten lagt opp? Er det lavkallori eller lavkarbo?

 

Heier på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal trene vekter 3 ganger i uken og gjerne en cardioøkt i uka. Lavkalori er det lagt opp til. Fungerer veldig greit. Mye mat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja må vel endre tråden til sommeren 2015.....jeg er med!!

 

Flink du er junimamma:)

 

Her blir det godteri stopp fra den 12!! Da blir det full skjerpings! Mistet helt motivasjonen,lysten på å gjøre en innsats,jeg gidder rett og slett ikke. Så må bare gi meg litt tid til og summe meg, har 1000 ting jeg må ordne og få i stand, mange baller i luften,så tror egentlig det er stresset jeg er. Og da funker jeg ikke. Så må bare slukke litt branner og lage meg en god plan, og ikke minst følge den!!

 

Har et stort ønske om og få inn sunne vaner på hele familien, både mat messing og aktivitets messig. Må få med meg mann og barn på dette her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du trives med opplegget junimamma! Det er jo super-lurt å lage seg en ukesmeny da, ikke bare med middag men med alle måltider!

 

Jeg var så nysgjerrig på hvor mye du skal trene, for jeg jeg begynte å trene på senter i januar. Trente stort sett 3 ganger i uka, tøffe timer. (Spinning + styrke, stepstyrke og aerobic+styrke) allikevel hjalp det ikke på vekta, selv om jeg merket at jeg ble strammere i kroppen. Men det er jo mye lettere å spise en kg enn å trene den av, så det er kostholdet mitt som må justeres. Jeg føler ikke at jeg rekker mer enn 3 ganger i uka, men nå ser jeg jo at det er greit! Bare jeg er flink med maten...

 

Jeg tok at valg før vi dro på ferie i forrige uke. Jeg bestemte meg for å legge om til lavkarbo. Ikke for alltid tror jeg, men helt og ordentlig ut august. Så vi dro i vei med campingvogna, jeg hadde med lavkarboknekkebrød (bakt selv) gresk yoghurt og valgmøte kjerner. Det gikk utrolig bra! Til frokost spiser jeg gresk yoghurt med valgmøter og litt blåbær, til lunsj salat med avokado, ost , skinke og litt rømme + grønnsaker, middagen var stort sett grillmat så da var det kjøtt og grønnsaker på meg. Om kvelden kunne jeg ta meg knekkebrød om jeg ville. Jeg spiste ingen is (!) men puttet dessverre noen biter smågodt i munnen. ( kanskje 10 stk i løpet av uka). Jeg håpet med dette å få en kickstart på den siste innspurten.

 

Da vi startet denne tråden i fjor sommer veide jeg inn på 86. I november i fjor var jeg nede på 76, også har jeg tullet det til hele året. Opp og ned 2-3 kg hele tiden. Vekta viste 78 før ferien. Derfor følte jeg egentlig for en ny start og håpet det gav resultater. Og det gjorde det! I dag viste den 74,6!!! Det er jo helt utrolig! På litt over to uker. Det er vel et par kg vann, men nå MÅ jeg klare å holde fokus! Tenk at jeg er 9.6 kg unna målet mitt! I mitt hode veier jeg fortsatt 99 kg, men sannheten er jo at jeg har gått ned 25 kg (over flere år)

 

Jeg har faktisk gledet meg som en unge til å fortelle dere dette :) denne gruppa og den motivasjonen/backingen den gir er helt avgjørende for meg. Tenk om jeg kunne nå målet mitt til jul? Det er jo fult mulig om jeg holder fokus. Så, begynner jeg å skli utpå, slutter å veie meg osv, må dere stramme meg opp ;) jeg er ofte inne og leser, også i dårlige perioder, så blir jeg borte pisk meg tilbake :)

 

Målet er innen rekkevidde!!!

( beklager denne halleluja-stemningen men vil så gjerne dele gleden med dere ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra sol-regn-latter!! Så flink du er!!

 

Jeg har så mange ideer, prosjekter at jeg ikke klare og gjøre noe! Må få barna i SFO og barnehage først tror jeg,fra neste uke!! Yes! Da har jeg en uke alene før jeg begynner! Da skal ting komme på plass!! Skal kjøpe ,meg en ny fin almanakk der ting skal skrives og planlegges !! Ja jeg er et liste menneske!!!:)

 

Oppskrift på knekkebrød? Sol-regn-latter? Jeg som skal bli super flink-super husmor-super kone må lage fra grunnen av :) haha . Her skal hele familien bli sunn!!

 

Har avtale med svigers som skal komme med henger så jeg får ryddet , kastet og sortert! Gleder meg, rydde i hus og rydde i kropp!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk foresten på vekta og i dag, 70,3 ... Ganske så overrasket etter min gi f holdning... Tror det kommer til å komme en smell en av dagene,, så mye utskeielser kan ikke gi så lite utslag...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...