Gå til innhold

Hvor mye klarer vi å gå ned til neste sommer2014 jenter?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har aldri vært i Molde, det blir sikkert gøy :) 

 

Hva er dette junimamma81? Er det treningssenter, via legen eller? Spennende greier :D

Hvor skal dere reise?

 

Nå er det ikke lenge til vi reiser og hvor masse jeg klarer å gå ned til da minker jo veldig. Rart at jeg føler meg så feit nå når jeg har gått ned så masse. Alle de andre vi reiser med er slanke og fine.. :/

Men, jeg har jo i det minste gått ned veldig masse siden i fjor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er pt som lager en kostholdsplan og et treningsopplegg tilpasset meg og hva jeg trenger for å gå ned i vekt.

Vi skal til rhodos, min og gutten sin første tur. Skal være borte i 14dager:-D

 

Synes du har vært kjempeflink Moota!!!!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på at dere finner ut av det sammen da :)

Det hørtes herlig ut! Velfortjent ferie :)

 

Jeg er glad for at jeg har klart det jeg har. Men blir jeg noengang fornøyd tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja håper dette er tingen for meg. Ser på bildene på Facebook at mange ser resultater etter 2 uker:-) blir mye fokus på mat og trening minimum 3 ganger i uka.

 

Blir godt med ferie:-) skal farte litt rundt. Båt til marmaris og kos:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på vekta idag og den viser bare feil og ulike tall hver gang :(

Men jeg veier meg jo alltid på den gamle også og den viser at jeg har gått ned så da vet jeg at det er ned, men ikke hvor masse. Skikkelig dumt men sånn er det bare dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Solbrent delux. I dag har vi vært på Amcartreff og jeg glemte solkremen hjemme. Skikkelig nedtur.

 

Molde er nydelig med sin skjærgård og vakre fjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Junimamma: så spennende med opplegg fra PT. Hadde jeg hatt økonomi til det hadde jeg brukt PT en gang i uka. :)

 

Moota: du har virkelig vært flink, hodet trenger nok litt tid på å venne seg til ny størrelse. Ros deg selv masse og stå på videre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Løvemamma :)

 

Lurer på om vekta ikke var sitt vanlige jeg idag. 77,0.

Så da har jeg klart 10,5 kilo på rett under 2 mnder. Det er jeg fornøyd med.

Rekker jo ikke 1, noe på 2 dager til vi reiser. Så 75 kilo får bli målet neste år.. Jeg er jo så redd for å gå opp igjen jeg.

Har tenkt litt på dette med å ta med vekta også. Tror det er lurt.

 

Blir 60 årsdag idag. Smørbrød og kaker til det tyter ut ørene våre :P

Jeg har laget min vanlige spesial, 2 lags suksess kake :)

 

Ha en fin dag dere fine unge damer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her hadde jeg en perfekt lavkarbo dag, helt til jeg gikk forbi en åpen m&m s pakke!!!

Viljestyrke!!! Men i morgen funker det! Nå har jeg en plan for kveldsmaten, det var den som ikke var helt planlagt i dag, da gikk det skeis! Jeg går for lavkarbo! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klapp på skulderen til meg! Hadde så lyst på smågodt ikveld. Og skulle kjøre en tur for å kjøpe.... men neida! Ble hjemme med druer i skåla!!:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe kjekt å komme inn hit og lese slikt :D

Jeg har skeid ut idag i 60 årsdag. Det ble servert smørbrød og jeg spiste 4 stk der. 1 med skive og de andre uten. Spiste så 3 smørbrød hjemme på kvelden som mannen tok med til oss. 2 skiver og den siste uten brød. Men det er det eneste jeg har spist idag faktisk. .

Det var så mange gode kaker der. Tror jeg hadde tatt helt av hvis jeg ikke hadde gått på lavkarbo. Å prøve å begrense seg hadde blitt en utfordring. Og folk har stor forståelse for at jeg ikke spiser det når jeg sier at det er pga migrenen. De fleste i det minste :)

 

Imorgen blir det "reste" selskap her hvor vi feirer mannen og meg. Skal nok holde meg unna da også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er moota!

Her ble det kylling fra i går til frokost, skyr til lunch, kylling og salat til middag,og reker med majones,isberg salat og sitron til kvelds:) er planen og i dag skal jeg følge den! Håper på en trim tur senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har hatt selskap idag med alle restekakene fra igår. Benyttet også muligheten til å kvitte meg med litt chips og godterier.

Jeg hadde litt baconcrisp og masse vannmelon :)

 

Har ikke veid meg igjen enda. Har forsåvidt ikke vært på do heller. Jeg må veie meg på onsdag i alle fall siden vi reiser da.

 

Har jo blitt litt trim her også. Har vasket campingvogna, rydda, pakket litt i, vasket bilen inni og utpå. Støvsugte hele huset igår, vasket badene og dusjen. Håper det hjelper :)

Føler meg tjukk og at jeg ikke er særlig flink. Er også redd for å drite meg ut i ferien :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo superflink moota! Helt utrolig når du sier du har gått ned 10 kg på 2 mnd!!! Og du som sier du ikke går ned i vekt ;)

 

Åh, det beviser jo at lavkarbo fungerer. Dessverre er jeg så feigt jeg ikke klarer en slik diett. Jeg tør ikke takk nei, vil ikke ha noen oppmerksomhet rundt hva jeg spiser osv. Derav resultater der etter.

 

Jeg dret meg ut i ferien, vet at jeg bare har en løsning. Det er å skjerpe seg. Jeg føler meg så umåtelig tjukk. Kjenner hvordan klærne strammer og der hvordan lår og mage disser. Blæh.

 

Følger dere forresten med på sofagrisprosjektet? Google det så skjønner du hva jeg mener. Han er ikke helt i samme situasjon som oss, men det er veldig gøy å følge han.

 

Det som slår meg er at han er så uredd. Jeg er livredd for å mislykkes jeg... Derav den selvoppfyllende profetien... Jeg tror han lykkes fordi han ikke frykter å ikke lykkes. Han er åpen mot de rundt seg, tør å ta de valgene han vil og da får han jo resultatene der etter! (bloggen er jo morsomt skrevet også da ; ) )

 

Det er veldig gøy å lese de positive innleggene deres skyfrihimmel og junimamma! Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!! :)

Det går for fort for hodet denne gangen forstår jeg. Jeg kommer oppi bukser etter bukser og ser jeg er mindre sånn og sånn, men føler meg også umåtelig tjukk.

Og når vekta mi skapte seg den dagen viste den på det meste 81. Da er jeg redd for at jeg egentlig veier så masse. Og ikke 77.. Vekta til svigers viste også 80 kilo senere på dagen. Men men. Nedover går det jo uansett :)

 

Håper jeg ikke går opp for masse i ferien. Jeg kjente veldig på at kakene fristet igår og på søndag. Kaker jeg vet er gode. Kaker som smelter på tunga. Denne gangen våget jeg ikke. Jeg vet hva resultatet blir og det unner jeg ikke meg selv nå når jeg skal kjøre bil med campingvogn i 3 dager. Da må jeg ha fullt fokus og være klar i hodet hele tiden.

 

Det regner her idag, så da ser jeg veldig frem til å reise til sol og varme. Får bare håpe det er sol og varme der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I DAG ble/blir en bra dag!! Sånn da var jeg endelig i gang igjen......flau.... Komt meg opp på 70 tallet igjen...jaja bare meg selv og takke .

 

Vasking av hus står på menyen resten av dagen. Skal prøve å få skviset inn litt trening i tillegg, men nå MÅ faktisk huset prioriteres:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sol-regn-latter slik har jeg det også , vil liksom ikke at folk skal vite at jeg slanker meg!

Klare ikke helt striks lavkarbo heller, men redusert karbohydrart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff nå er jeg på felgen. Vi skal reise i morgen og jeg er ikke klar verken ferdig pakket eller klar i hodet. Huff blir sprø :o    Heldigvis reiser vi ikke før på kvelden da.

Får ikke i meg mat heller, så det er ikke helt lett dette. Jeg må ha mat når jeg skal kjøre så langt. Må jo være fokusert. Ellers klarer jeg ikke å kjøre.

 

Jeg gleder meg til å komme ned i varmen og er fornøyd med hva jeg har klart, men samtidig så er de andre så tynne.. :/ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jenter er det min bursdag og jeg har kost meg med oreokake og romkake. Det er nå 365dager til jeg blir 30 og da har jeg ett mål om å gå ned 30 kg til da.

 

Jeg begynner allerede nå å kutte på karbene og spiselig sukker er første kutt. Så kommer flytende sukkerkutt i august (muligens før) og da blir det striksere lavkarbo mot paelo (steinalderkost)

 

Jeg vet lavkarbo funker så det er bare å komme seg tilbake så det slipper disse sukker kravingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tenkpå de andre Moota, vær stolt over hva du har klart og gå med høyt hevet hode og hold deg til lavkarbo mesteparten av ferien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jenter er det min bursdag og jeg har kost meg med oreokake og romkake. Det er nå 365dager til jeg blir 30 og da har jeg ett mål om å gå ned 30 kg til da.

 

Jeg begynner allerede nå å kutte på karbene og spiselig sukker er første kutt. Så kommer flytende sukkerkutt i august (muligens før) og da blir det striksere lavkarbo mot paelo (steinalderkost)

 

Jeg vet lavkarbo funker så det er bare å komme seg tilbake så det slipper disse sukker kravingene.

 

 

Gratulerer så kjempe masse med dagen!! :D  Håper du har hatt en superflott dag :)

 

Jeg synes du er kjempeflink til å sette deg mål. Det er viktig å ha mål og vite hva vi vil for å kunne komme i mål :)  Ønsker deg lykke til på veien! :)  Jeg har tro på deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tenkpå de andre Moota, vær stolt over hva du har klart og gå med høyt hevet hode og hold deg til lavkarbo mesteparten av ferien :)

 

Jeg skal jobbe godt i ferien også, men det blir nok noe mer karbohydrater ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere løvemamma!!

 

Sikker på du når målet ditt!!

 

Moota , sikker på de" perfekte" reise følge ditt har komplekser de også;) vi kvinner ser bare hvor perfekte aaaaalllle andre er, og ser kun feil på oss selv;) så kos deg og nyyyyyt ferien, sikker på du klarer og holde deg til lavkarbo også:)

 

Har klart meg bra i dag!!! Første dagen på leeeeenge uten sjokkis å is!!! Burde nesten feire med en!!! Neida haha!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen Løvemamma:-)

 

Jeg har tro på at det klarer du! Jeg er med på et mål om 30 kg mindre te neste sommer (da jeg blir 34....gammel)

Har nå betalt pt og skal sende inn de siste opplysningene.så kanskje iløpet av neste uke så har jeg en plan. Begynner også på jobb igjen på mandag og da er det lettere med maten:-)

 

God tur Moota:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...