Gå til innhold

Hvor mye klarer vi å gå ned til neste sommer2014 jenter?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

snart ferie, snart ferie, snart ferie (går på repeat i hodet) bare 5 arbeidsdager igjen.  :digge:  :ph34r:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Barna og jeg har ferie. Mannen har 2 uker igjen på jobb. Og om 2 uker reiser vi ned til varmen. Jeg teller ned hver dag. Er så lei kaldt vær og iskald vind! Skal bli godt med 4 uker i varmen :P

 

Vi er hos mannen i campingvogna og jeg er så kald at jeg blir mannevond. Har sittet lenge i bilen idag, noen timer for å slippe å fryse. Gassvarmen i vogna er ikke helt som den skal så jeg får den ikke til. Har lyst å reise hjem. Men er redd mannen blir lei seg. Og kanskje barna. Heldigvis skal vi hjem imorgen eller fredag. Dessverre er planen at vi skal inn igjen også. Uansett samme hva må jeg hjem neste onsdag og da skal jeg ikke inn igjen. Da blir det lege, selskap og å forbedre campingvogna og bilen min til tur :D

 

Jeg vil hjem!!!!! :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barna og jeg har ferie. Mannen har 2 uker igjen på jobb. Og om 2 uker reiser vi ned til varmen. Jeg teller ned hver dag. Er så lei kaldt vær og iskald vind! Skal bli godt med 4 uker i varmen :P

 

Vi er hos mannen i campingvogna og jeg er så kald at jeg blir mannevond. Har sittet lenge i bilen idag, noen timer for å slippe å fryse. Gassvarmen i vogna er ikke helt som den skal så jeg får den ikke til. Har lyst å reise hjem. Men er redd mannen blir lei seg. Og kanskje barna. Heldigvis skal vi hjem imorgen eller fredag. Dessverre er planen at vi skal inn igjen også. Uansett samme hva må jeg hjem neste onsdag og da skal jeg ikke inn igjen. Da blir det lege, selskap og å forbedre campingvogna og bilen min til tur :D

 

Jeg vil hjem!!!!! :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kom 2 ganger gitt.

Må bare få legge til at barna har vært ute i t-shirt og shorts idag. Det er jeg som fryser for jeg er syk og spiser lite og ikke helt i kjempeform.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imorgen skal jeg veie meg igjen. Og jeg gruer meg..... men må vei meg for å få med vekta til kostholdsplan og treningsplan. To dager til på jobb og så har jeg 14 dager ferie. Meldt bra vær i Trøndelag og 1 ferieuke♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gruer meg også til jeg skal på vekta når vi kommer hjem. Har jo ikke hatt fremgang/nedgang på noen uker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg fått inn noen korte økter på stuegulvet denna uka, kjenner litt svak stølhet :) holder meg delvis på matta med maten og er strålende fornøyd med å klare å unngå å gå opp i vekt. Bare 4 arbeidsdager igjen til ferie. Har fri i helga så det hjelper på. :) nåh får jeg sove, vekkerklokka ringer jo så tidlig i morgen, zzzzzz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra Løvemamma :)

Ingen trening her. Har vært litt sulten de siste dagene, men spiser bare det jeg skal og kan da.

Vi reiser hjem idag når jeg bare gidder å stå opp!! :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

78,8 kilo idag :D Noe gjør jeg nok rett :)

 

5,1 kilo til det jeg var desember 2012 når jeg var så nær målet og 3,5 kilo fra det laveste jeg har vært når vi reiser på ferie. Men det når jeg ikke å slå før vi reiser om 11 dager. Jaja målet blir heller å ikke gå opp igjen så er jeg kanskje mindre neste år. Gu så lenge jeg må vente for å se om jeg klarer det.. men så har jeg jo god tid da, til å klare litt til. Til neste sommers ferie altså hihi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal jeg aldri lærer!!!!! 69,3 i dag 200g mindre enn sist lørdag(?) men 400 g mer enn siste veiing( husker ikke når??) ok en smule flau av meg selv nå,( mulig det hjelper å skrive det)men i vertfall dagen før den veiingen, ble en hektisk dag og ble ikke mat før langt på dag, lurer på om det bare ble et måltid også? Ja hva tenker glupe meg da?!? Jo da spiser vi lite da,dropper frokost, eller lunch eller ja, hva skjer da?! Jo vi overspiser så til de grader tilslutt, ok ny start i mårgen , ny start i mårgen and so on....gaaaadddd!

Igjen jeg hadde funnet noe som funket, hvorfor ikke bare holde seg til det?!? Ikke voldsom oppgang, men blitt sjokolade eller is hver dag. Kan vel trygt si jeg har havnet på kjøret igjen!!!hahaha

 

Raske løsninger funker ikke! Tilbake til knekkebrød, og spise etter klokka, ikke magen, eller øynen...

 

Og prøve og få inn litt trim!

 

Phuuu dagen tilståelse. Håper det går bra med dere andre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja det er ikke enkelt å bestemme hva magen og hodet vil ha. Jeg må innrømme jeg føler det er enklere nå når jeg er "avsukret". Det å holde seg borte, men det er ikke alltid like lett å begrense seg heller.

Var på middag hos min far i dag. Spiste 2 skiver med oksestek, 1 liten potet, 3 gulerotbiter, brokkoli, blomkål og litt saus.

Dessert noen timer senere var vannmelon.

Kvelds ble vel 5-6 crabsticks med majones. Er mett enda så blir nok ikke mer mat i dag da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

78,2 kilo idag :) Litt nærmere målet :) Vet ikke helt hva målet er lenger. Jeg synes jo jeg er feit enda.. Hadde vel 70 sist gang. Men 73,7 var ikke akkurat som nesten i mål så har vel satt et håp om 65 denne gangen. Jeg vet det er vanskelig uten å trene, det er sånn sett langt igjen selv om hver kilo hjelper.

 

Er så spent på hvordan ferien kommer til å gå. Har veldig lite lyst å gå ned de samme kiloene igjen. Noen få kilo er greit, men det er nok også.

Har tenkt litt på det med å ta med vekta. I campingvogna. Hvordan tror dere det går? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg angrer ennå at jeg hang meg opp i 'feilene' mine når jeg veide 74 kg og har lovt meg selv at neste gang skal jeg lete etter de positive sidene og være glad i meg selv.

 

Jeg skal også være veldig glad når jeg kommer meg ned til 95 kg igjen ( dette har vært en typisk platåvekt for meg som flere ganger har gjort at jeg har gitt litt f.... og gått opp i vekt igjen) Neste gang skal jeg bare prise meg lykkelig over at jeg er under 100 kg og igjen lete etter det positive. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min slik platåvekt var lenge 77-78. Følte meg så feit da, men så gikk jeg opp til over 90. Nå er jeg utrolig glad for at jeg er nede igjen til nesten det. Jeg ser jo at jeg er mindre, men føler meg liksom litt tjukk enda. Selv om klærne passer bedre, mindre klær passer og jeg må ha mindre str. Håper det fortsetter å gå nedover :)

 

Det har vært en lang vei, men det føles godt og er verd alt.

Har nevnt for mannen å ta med vekta på tur i campingvogna pga. at jeg er livredd for å slippe for masse opp om jeg ikke har noe å måle med. Selv om det går utover helsa og spise sukker og mel. Jeg tror jeg har en større sjanse for å klare det om jeg har den der at jeg må på vekta eks. 2 ganger i uka. Da vil jeg ikke ødelegge for masse håper jeg. Jeg la på meg mangfoldige kilo i fjor og jeg ser det jo bare ikke der og da.. Jeg vet det, men fortrenger det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke helt på rett vei ennå. Sliter med sukker sug, vurderte lavkarbo for å bli kvitt det, men jeg klare jo ikke leve så striks lavkarbo, så da ble det sjokkis i dag også da....:( jeg blir så vinglete!!! Når det har funket så har jeg spist en del knekkebrød, så leser jeg litt her å der, ikke spise så mye knekkebrød, spis slik, spis sånn, gjør ditt gjør datt! Så blir alt helt feil, i steden for å holde meg til der som funket for MEG!!!! Huff!

 

Bare syt her i fra!!

 

Du er flink da moota:) blir litt inspirert til å gå over på lavkarbo, men jeg veit jeg ikke klarer og holde meg til det like godt som deg, så da blir det liten vits å leve på det.

 

Men nå skal jeg sette meg ned å skrive en plan, for hva jeg skal gjøre i mårgen å hva jeg skal spise!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke nødt å være like striks som meg da Skyfrihimmel. Man kan likevel få gode resultater. Mange går ned masse i vekt med moderat lavkarbo. Det å få bort søtsuget er den beste avgjørelsen min. Jeg har aldri lyst på noe utenom mat. Har aldri lyst på sjokolade, kaker, chips, is osv. Jeg kan tenke, jeg kunne tenkt meg litt lavkarbo is, men så nei såå lyst har jeg faktisk ikke. Og det er når matlysten er der også. Jeg kan fint kjøpe skoleboller til barna uten å så masse som tenke tanken at jeg har lyst på. Og det er noe av det beste jeg vet å kjøpe i butikken og bare spise.

 

Og bare for å understreke og få sagt det så bør ingen bruke meg som forbilde eller noe som helst nå når jeg spiser så lite. I dag har jeg spist 1 liten skyr, 1 stor skyr (vi har vært i utebasseng og vanskelig å ha med alt slags mat der), kanskje 8-10 skiver med gulost (ikke skivet, de er jo enorme..) 4 crabsticks med litt majones og 1/4 vannmelon. Ingen må ha det som plan eller mål. Jeg er jo syk og jeg er kvalm og sliter med å få i meg mat og næring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra moota!!!:) du tar meg snart igjen!!!

 

Jeg vingler enda!!! Klarer ikke bestemme meg, lavkalori eller lavkarbo funker ikke med annet hver måltid liksom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velg en. Prøv en dag eller to og se om du trives. Hvis du ikke gjør det så bytter du. Hvis du trives så holder du deg til det :)

 

Ofte kan det være lurt å prøve noe nytt om det stopper også. Man lurer kroppen litt og hodet litt og blir ofte mer motivert til å se om det virker og jobbe for å få det til.

 

Jeg vet det er vanskelig. Jeg er veldig glad for at det er mange grunner til å fortsette med lavkarbo for meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med skrekk og gru gikk jeg på vekta idag, etter 2 mnd med null trening og x antall sjokolader og annet godt innabords. . Og jeg har gått NED 0, 5 KG!!!!! :-D

Trudde jeg hadde lagt på meg alle 5 kiloene i

gjen, men neida:-D så nå SKAL jeg videre ned. Neste mål er 110 kg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig ferie. 

 

Vi reiser ikke til vestlandet før på lørdag, da får jeg tid til å pakke, rydde og vaske litt i morgen. Begynte vaskesjauen i dag med å vaske dusjen. Blir en passe god svett økt i denne varmen. Puh. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med ferie :)

Jeg må nå vaske ned campingvogna innvendig før tirsdag. Da må jeg starte å pakke i den igjen. Legge på senger og fylle i skaper.

I tillegg må jeg gjøre noe inne siden vaskedama ikke kan komme på mandag. Æsj har for masse å gjøre :/

Også i dette gode været.. :o

 

Men på onsdag når jeg kobler campingvogna på bilen og tar avgårde er alt glemt :P

 

Hvor på vestlandet skal dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg tatt formbilde og sendt søknad til han som skal lage kostholdsplan og treningsopplegg. Og fått beskjed at jeg er godkjent! Spennende:-)

 

Har også bestilt oss ferie, avreise om 2 mnd. Håper jeg har gått ned en god del til da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...