Gå til innhold

Hvem er vi som er fødeklare her? Hva skjer med dere?


Merethe ♂ ♀ ♂ ♀

Anbefalte innlegg

Her har jeg begynt å få sterkere kynnere. Ikke noe som kan forveksles med rier, men vonde nok til at det er vanskelig å sove. De kommer på kvelden, nå er det helt borte. Kontroll i går, og alt er klart, hodet er festet og ting tyder på at kroppen er i ferd med å modnes. Men hun får ikke komme i dag, har planer om en siste date på restaurant med kona før vi blir foreldre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min første kom selvfølgelig på den dagen eg hadde bestilt bord til hele familien og vi skulle ut å feire en bursdag! Endte med at alle satt på restaurant mens meg og mannen måtte kjøre på klinikken! Kommer hvis du legger planer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nei, hele uken er jo spekket med tidspunkter hun absolutt ikke bør komme, så sånn sett kan jeg vel regne med å føde før termin :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en dag med bare meg og mannen. Hadde en del slim i morges så satser på at noe skjer i løpet av dagen. Skal inn for ballongkateter i morgen tidlig, og starter påpiller fredags morgen om det ikke funker. Håper håper håper at jeg kan få mine egne rier, og at jeg slipper for mye hjelp på veien :-)

 

Får lese videre i boka og nyte en kopp koffeinfri kaffe eller tre mens jeg kan :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tegn til fødsel her heller, så stripping som bel gjort i går kjenner jeg nå ingen effekt av og har telt 3 kynnere det siste døgnet...:( så han her trives der han er og har ingen hastverk med å komme til verden.... meeen mor og far kjenner at vi er bra lei av å vente- er sååå klar for å treffe den lille prinsen :wub:  regner med å bli satt i gang til slutt, har gitt opp tanken på at kroppen min fikser dette selv, men likevel ikke mange dagene igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var vi komt til august! :) :) endelig min mnd!!

 

Vært hos jm i dag 38 uker, og lillegutt ligger veldig bevegelig over bekkenbunn.. Husker jenta vår låg akkurat likt på siste kontrollen 2 dager før eg fødte så trenger heldigvis ikke å bety at det ikke kommer til å skje noe.. Er fryktelig lei no.. Og ligger nå her søvnløs natt etter natt..

Siden han ikke har sunket ned i bekkenet begynner det å bli ganske trangt oppe under ribbeina mine og det svir konstant på høyre side der beina hans ligger akkurat som et gnagsår... Så gjør vondt å ligge på siden og eg blir kvalm av å ligge på rygg..

 

Kom igjen rieer!!!!! Hadde gjort seg med et skikkelig smertedøgn no ;)

 

Dere andre?? Noe action?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, endelig har august kommet :D

Her var hode "nesten" festet i uke 38.

Idag er jeg 39+4 og andremann kom i akkurat denne uke og dager :)

 

Har egentlig ikke antydning til fødsel bortsett fra kynnere som har vært her siden ca. Uke 25.

 

Gleder meg til å høre hvem blir første augustmamma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jo hodet festet og det hele! Begynner å bli litt utålmodig selv, selv om hun absolutt ikke bør komme før søndag :D

Begynner å sove dårlig, vanskelig å finne en behagelig liggestilling, og føler meg nesten fyllesyk når jeg våkner tiiiidlig på morgenen. Kynnere og nedpress på kveldstid. Håper hun kommer søndag eller mandag, men prøver å innstille meg på at det kan være to uker igjen.

Endret av Lillie Vanillie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 dager over her og ingenting som skjer.... Har fått time til overtidskontroll på mandag, men det er heldigvis mange dager til så satser på at jeg ikke trenger den :)

 

Nå må noen starte august med å føde så kan vi andre følge etter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 dager over her og begynner heldigvis å få mer kynnere :)  ble strippet for 2 dager siden og håper det resulterer i fødsel før mandag da jeg har overtidskontroll da, det er lov å håpe :) mener at slimproppen(i hvert fall deler av den) gikk i går kveld, så jeg :D håper og håper :D

 

Jeg kan godt starte august jeg :lol:  ikke meg i mot ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle få ballong idag, men er så moden at de ville begynne med piller i stedet. Ligger med første pille nå, og håper jeg ikke trenger mange til før vi er i gang. Fått på meg en av disse nettingtrusene jeg har lest så mye om her, og skjønner virkelig greia! Gud så comfy :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har eg endelig fått farget håret og ordnet brynene! Så nå er eg klar for å poppe :) hadde masse maserieer når eg satt i stolen men ingenting som holder.. Så her er det ingenting som tyder på at noe skjer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt når man føler seg klar til å møte den lille :)

Jeg har mange ganger følt meg klar, men har alltid blitt skuffet :P

 

Håper fødselen starter i kveld så jeg slipper flere skuffelser :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at vi overtidsjenter starter inatt. Overtid er noe herk og veldig lite motiverende.

 

 

Jeg har overtidskontroll på tirsdag, håper jeg slipper å møte opp. Kjenner egentlig ingen antydning til at noe skal skjer.....har tilogmed færre kynnere :(

Har blitt mye værre i bekkenet og kjennes ut som skambenet skal revne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått tre doser med piller og er godt i gang med rier. Satser på at vi får møte junior i løpet av natta :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom mini ut. Så absurd :-D Men samtidig helt fantastisk! Så godt å se mannen min med han. Vet ikke om jeg skal le eller gråte av lykke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...