Gå til innhold

Hvem er vi som er fødeklare her? Hva skjer med dere?


Merethe ♂ ♀ ♂ ♀

Anbefalte innlegg

Gratulerer så mye yogajente! :) må skrive kor stor han er også får du komme med fødselshistorie når du har fått hvilt deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye, Yogajente! Håper alt er bra med begge to. 

 

Og da er august offisielt åpnet! Hvem blir neste?  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer yogajente :)

 

Jeg våknet mye i natt av div smerter.. Var på modningsakepunktur i går, så det kan jo være derfor? 15 dager igjen til termin nå, så det kan jo drøye en stund enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer yogajente :)

 

Jeg våknet mye i natt av div smerter.. Var på modningsakepunktur i går, så det kan jo være derfor? 15 dager igjen til termin nå, så det kan jo drøye en stund enda!

Ikke sikkert du må vente 15 dager, kanskje smertene tar seg opp snart :)

Jeg har født 20 dager før termin før :D

 

Håper vi får babyene våre i armene snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ska eg prøve modningsakupunktur for første gang :) vet ikke om eg har så mye tro.. Men er altfor utålmodig til å bare sitte å vente så skader ikke å prøve! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempeklar! Har termin den 25, men jordmor har lovet en seriøs vurdering om igangsetting den 12 da jeg har vært så innmari dårlig hele svangerskapet.

 

For tiden gjør det sykt vondt i "utgangsområdet" til babyen. Vil tro at det må kjennes ganske likt å bli penetrert av ei stor flaske eller et brannslukningsapparat, så det er ikke akkurat behagelig, men siden det ikke er rier er det lite å gjøre noe med.

 

Andre som har det sånn?

 

Anonymous poster hash: 9b93d...ffa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får sånne stikk i utgangen jeg også, jm sa det var positivt og at det betyr at kroppen gjør seg klar.

 

Mamma, som er på besøk fra Vestlandet, tror jeg kommer til å føde i natt, fordi hun mener jeg har fått et drag over ansiktet. Tror det er mest ønsketenkning fra hennes side, siden hun drar hjem over helga :) kjenner ikke at noe er på gang selv, ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 dager på overtid her og leeeei :(  var på overtidskontroll i dag og fødselslegen foretok et nytt forsøk på stripping og var skikkelig hardhendt :wacko: auaua, hun mente at jeg kom tilbake i løpet av helgen så gjenstår å se, har ikke de store forhåpningene selv, men skulle så gjerne ønske at kroppen ordnet med rier selv og at jeg slipper igangsettelse etter helga....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at ting går den rette veien for deg, 2gull :)

Kan forstå hvor vanskelig det er å gå på overtid. Jeg har 4 dager igjen til termin, men føles som om jeg går på overtid allerede :(

 

Jeg lurer på om det er vanlig at deler av slimproppen går og ikke hele på en gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper at ting går den rette veien for deg, 2gull :)

Kan forstå hvor vanskelig det er å gå på overtid. Jeg har 4 dager igjen til termin, men føles som om jeg går på overtid allerede :(

Jeg lurer på om det er vanlig at deler av slimproppen går og ikke hele på en gang?

Jeg har født 5 barn. Hadde aldri før hørt om, eller sett no til den slimproppen før 2 dager før siste fødsel. Slimproppen gikk litt etter litt på meg (ila. 2 dager)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har hatt klumpete utflod de siste dagene og lurer på om det kan være deler av slimproppen.. Men ingenting blod i det.. Kan ikke huske at eg merket noe til slimproppen med førstemann heller..

 

Har nå vært på akupunktur! Så får vi se :) ikke merket noe enda hvertfall.. Har en del kynnere men om det er mer enn vanlig vet eg ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har hatt klumpete utflod de siste dagene og lurer på om det kan være deler av slimproppen.. Men ingenting blod i det.. Kan ikke huske at eg merket noe til slimproppen med førstemann heller..

Har nå vært på akupunktur! Så får vi se :) ikke merket noe enda hvertfall.. Har en del kynnere men om det er mer enn vanlig vet eg ikke..

Første og siste gang jeg så slimproppen var etter den eneste gangen jeg har blitt strippet! :)

 

Hos meg så ikke slimproppen NOE i nærheten ut som utflod. Skjønte med en gang at det var slimproppen og ikke utflod. Blankt, seigt slim med litt rosa/røde striper/spetter i (relativt mye av det hver gang jeg gikk på do) Sorry for ekle detaljer :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er seige blanke klumper.. Mens utfloden min ofte er mer gul/beige.. Men som sagt så har det kommet ganske så mye rart ut i løpet av svangerskapet.. :P

 

MYE kynnere no plutselig! Får håpe eg ikke får en ny sånn lurenatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er seige blanke klumper.. Mens utfloden min ofte er mer gul/beige.. Men som sagt så har det kommet ganske så mye rart ut i løpet av svangerskapet.. :P

MYE kynnere no plutselig! Får håpe eg ikke får en ny sånn lurenatt!

Haha! :P Mye rart? Her har det ikke kommet noe annet enn kjedelig vanlig utflod, og knapt nok det engang!!! B)

 

Så spennende med masse kynnere!!! :D Har de hele tiden jeg desverre. Og de blir bare verre for hver dag! Men sånn er det vel å vente nr 6!? Gleder meg til jeg og nærmer meg fødsel. Sånn uke 37-ish! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Ja mye rart gusj :P

 

Ja holdt på i 2 timer i går kveld med sterke kynnere med 5 min mellomrom.. Så ga det seg! Men har endelig hatt en god natt så e egentlig like greit!

 

Men trenger ikke å vente så lenge :) 13 dager til termin i dag.. På tirsdag er det det lengste eg har vært gravid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får håpe at du ikke går gravid til tirsdag Anette1987 :)

 

Jeg skal på en shopping tur idag så håper det får fart på ting :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nøyaktig en uke til termin her! Nå tenker jeg det hadde vært deilig å få neste uke for meg selv, for da er endelig bhg og SFO åpent, og mannen på jobb... 

 

Men hun er hjertelig velkommen før også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er her fortsatt jeg og :) Seks dager over idag. Har hatt tegningsblødning i et døgn nå (ikke slimpropp) etter en natt med mye sammentrekninger. Føden mente at jeg ville gå i fødsel i løpet av 24 timer, men der tok de feil gitt. 

 

Nå er det helt stille, selv om jeg fortsatt blør litt, håper det tar seg opp snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...