Gå til innhold

Hvem er vi som er fødeklare her? Hva skjer med dere?


Merethe ♂ ♀ ♂ ♀

Anbefalte innlegg

Føler med deg Lille Vanille, ikke gøy å gå så lenge over da! Trodde fødselen var i gang i natt, menstak foran og bak i korsryggen som kom ofte, men varte kun 20-30 sek. Holdt på slik hele natta, men så stoppet det i morges, og har ikke kommet tilbake igjen....Argh....var så klar nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg prøvde det meste for å få i gang fødselen forrige gang, men ingenting hjalp. Det jeg gjorde denne gangen var å tenke at innen 1. september var babyen ute. Så tok jeg en iskald Munkholm og fikk litt massasje av mannen, og så gikk vannet kort tid etterpå! Fikk særlig massasje på leggene. Der er det et punkt som skal få vannet til å gå...! Ønsker alle lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 dager over nå og det meste er prøvd uten resultat. Har ikke time til overtidsktr før på dag 9 over, vet ikke hva jeg skal finne på de neste dagene..... Men blir def massasje av legg når mannen kommer fra jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin i dag her. Skjer foreløpig nada. På en side utålmodig, på den annen side - med den kommende storesøster i barnehagen hele dagen, nyter jeg disse siste dagene før mayhem bryter løs :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta vår kom i dag, på dag ni etter terminen og fødselen startet kvelden før overtidskontroll. Hun er selvsagt helt perfekt og verdens søteste baby :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...