Gå til innhold

Hvem er vi som er fødeklare her? Hva skjer med dere?


Merethe ♂ ♀ ♂ ♀

Anbefalte innlegg

Er her fortsatt jeg og :) Seks dager over idag. Har hatt tegningsblødning i et døgn nå (ikke slimpropp) etter en natt med mye sammentrekninger. Føden mente at jeg ville gå i fødsel i løpet av 24 timer, men der tok de feil gitt.

 

Nå er det helt stille, selv om jeg fortsatt blør litt, håper det tar seg opp snart :)

Krysser fingre for deg :)

Vet at de kan ta feil. Her har jordmor sagt at jeg kunne føde mellom 20.juli og 01.august, men hun tok feil og resultatet er at jeg føler meg på overtid selv om jeg ikke har termin før tirsdag :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag er en tung dag!!! Kjennes ut som magen sprenges! Og jeg klarer nesten ikke gå pga bekkenet. Har aldri vært så lei! Har avtale om stripping på onsdag, så trøster meg med at om det ikke blir action før, så kan det bli da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er her fortsatt jeg og :) Seks dager over idag. Har hatt tegningsblødning i et døgn nå (ikke slimpropp) etter en natt med mye sammentrekninger. Føden mente at jeg ville gå i fødsel i løpet av 24 timer, men der tok de feil gitt.

 

Nå er det helt stille, selv om jeg fortsatt blør litt, håper det tar seg opp snart :)

Krysser fingre for deg :)

Vet at de kan ta feil. Her har jordmor sagt at jeg kunne føde mellom 20.juli og 01.august, men hun tok feil og resultatet er at jeg føler meg på overtid selv om jeg ikke har termin før tirsdag :(

 

 

Huff det blir lenge å vente da ja.... De burde vel kanskje ha lært at det ikke er lett å spå en fødsel... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her fremdeles også, 7 dager over :( og oppgitt, tror ikke jeg går i fødsel av meg selv slik legen mente i går da jeg ble strippet på nytt.. Går med murringer, men har overraskende lite kynnere :( er sååå sliten så håper på et mirakel snart, er desidert ikke noe overtidsmenneske..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her fremdeles også, 7 dager over :( og oppgitt, tror ikke jeg går i fødsel av meg selv slik legen mente i går da jeg ble strippet på nytt.. Går med murringer, men har overraskende lite kynnere :( er sååå sliten så håper på et mirakel snart, er desidert ikke noe overtidsmenneske..

 

I natt slår vi til :) Dobbelfødsel, så himla vanskelig kan det jo ikke være å få ut tredjemann ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er her fremdeles også, 7 dager over :( og oppgitt, tror ikke jeg går i fødsel av meg selv slik legen mente i går da jeg ble strippet på nytt.. Går med murringer, men har overraskende lite kynnere :( er sååå sliten så håper på et mirakel snart, er desidert ikke noe overtidsmenneske..

 

I natt slår vi til :) Dobbelfødsel, så himla vanskelig kan det jo ikke være å få ut tredjemann ;)

 

Ja, det gjør vi :) tredjemann er absolutt en luring så det blir heeelt uaktuelt med en nr 4 i hvert fall ;)  Hvor i landet skal du føde i natt?? :) satser på St. Olavs her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med dere andre! Tredjemann er en luring. Lurer på om jeg kan gå 2 uker over termindato når begge to kom før?

 

Håper det blir fødsel på dere overtidsdamer i løpet av de neste 24 timene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3.mann min var ikke en luring. Kom noen få dager over termin. 4.mann derimot... Igangsatt 13 dg over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også føde inatt. Det siste døgnet har jeg ikke hatt en eneste kynner engang :( men har hatt migrene og tatt en del smertestillende, så kan være at babyen skjønte at jeg trenger en dag på å hente meg inn?

Jeg er ihvertfall klar nå! Dag 5 på overtid. ...

 

Heia heia oss på overtid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med dere andre! Tredjemann er en luring. Lurer på om jeg kan gå 2 uker over termindato når begge to kom før?

 

Håper det blir fødsel på dere overtidsdamer i løpet av de neste 24 timene :)

 

Til meg sa de at tredjemann var en luring på den måten at selve fødselen ble annerledes enn nummer to. Jeg hadde visst en helt typisk tredjegangsfødsel, for mens andremann kom ganske raskt, kom og gikk riene hele dagen med tredje. Det var rier og åpning og full pakke, men riene stoppet opp og begynte igjen flere ganger. Ble til slutt strippet og fikk akupunktur, og da kom det i gang på ordentlig.

 

Han kom tre dager før termin mens andre kom en dag før termin, så jeg tror ikke nødvendigvis du går over! Satser på fødsel for deg i helgen!

 

For ikke å snakke om dere som er over termin! Håper dere føder nå...  ;) Selv har jeg en uke igjen til termin, ingenting annet enn de vanlige murringene, men jeg har ikke pleid å få noen særlige tegn i forkant heller, det begynner når det begynner!

Endret av Merethe♂ ♀ ♂+ oops i magen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en dritt natt!! Sett på klokken hundre ganger og lagt mer eller mindre våken til kl 06...hatt sterke ubehagelige kynnere/maserieer i hele natt.. Og kjenner godt murring enda.. Og ikke minst halsbrann og sure oppstøt som bobler i halsen bare eg snur litt på meg! Men nå er mannen kastet ut av senga og eg fikk litt morgenkosav jenta mi! Så nå har eg egentlig planer om å sove i hele dag..

 

Håper noen har bedre lykke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er jeg 40 uker og synes at det er på tide at han kommer fordi jeg holder på å sprekke :(

 

Her gikk også fødsel nr 2 veldig fort så jeg fikk streng beskjed om å ringe føden med en gang det starter denne gangen.

 

Anette1987: synes det har vært vanskelig å sove siden uke 30, men det ble enda verre nå på slutten.

Godt at du får ta igjen fordi det er ikke alltid man kan det med små barn og mann i jobb :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg venter også nr 3, og har inntrykk av at de med luring mener at fødselen ikke nødvendigvis går som forventet. Nå var begge mine fødseler forskjellige, så har slått meg til ro med at det ikke er godt å si hva som skjer denne gang. Det mest vanlige tror jeg er modningssmerter og lurerier en stund, deretter rask fødsel. Men.. Aldri godt å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 8 på overtid her. Holder på å bli gal. Var på ekstra kontroll på fredag fordi jeg er så urolig og engstelig. VIF og mistet ene tvillingen i uke15 så er mye plager med uro og bekymringer. Sover ekstremt dårlig ellers er den fysiske formen bra. Alt var bra med lille rulla på fredag og skal tilbake i morgen. Håper inderlig det skjer noe mer da. Storesøster er født 6 dager over termin så denne er endå tregere. Kommer en venninne etterpå som er akupunktur og skal sette noen nåler. Håper så det kan sette litt fart på ting for holder på å bli gal av å vente og vre redd for at lillebror har det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor skulle dette, vi venter jo på en lillesøster. Så håper alle som går på overtid fra juli kommer snart. Unner ingen å gårder å vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi. Svigemor kom akkurat innom med den morsomme kommentaren. Kan ikke du komme deg avgårde snart?? Hva skjedde med hei hvordan går det? Møkkakjerring. Trenger virkelig ikke slike kommentarer når man er langt nede allerede. Orker ikke dama så går å legger med å hviler litt. Hvis ikke kommer jeg til å eksplodere av gravid hormoner :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. Ja kjempe kjekt med sånne kommentarer! Her får eg "du kommer til å bli god stor hvis du ikke føder snart".. Det e kjekt å høre 38+4.. Er liksom så tynn fra før at ingen som tror eg tar meg nær av de tjukkas vitsene.. Og gjør jo egentlig ikke det men akkurat no om dagen tar eg meg stort sett nær av alt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne kommentarer kan man spare seg for Anette 1987 de er aldri hyggelige. De fikk jeg også av nabodama for noen måneder siden. Skjønner ikke hva folk tenker på. Hvis de ikke kan si noe hyggelig kan de la det være!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blød siden idag kl 1630. Har vært med det til sykehuset, men de sa at de ike kan finne noe galt og at jeg ikke er i fødsel siden jeg ikke har rier.

Hva skal jeg gjøre når det blør heletiden? Er det farlig? Begynner å bekymre meg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blød siden idag kl 1630. Har vært med det til sykehuset, men de sa at de ike kan finne noe galt og at jeg ikke er i fødsel siden jeg ikke har rier.

Hva skal jeg gjøre når det blør heletiden? Er det farlig? Begynner å bekymre meg :(

Min første tanke ville vært at morkaken var løs i en kant eller noe sånt. Men siden du har vært på sykehuset og de sier alt er bra må man vel kunne stole på at de vet hva de snakker om. Tok de ultrultralyd av deg? Kjenner du fortsatt spark som vanlig? Hvis du er redd ville jeg dratt tilbake og sagt du ikke tør å være hjemme i frykt for at noe skal skje.

Håper at alt er i orden med babyen din, ekkelt når ting ikke er som man føler det skal være.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har blød siden idag kl 1630. Har vært med det til sykehuset, men de sa at de ike kan finne noe galt og at jeg ikke er i fødsel siden jeg ikke har rier.

Hva skal jeg gjøre når det blør heletiden? Er det farlig? Begynner å bekymre meg :(

Min første tanke ville vært at morkaken var løs i en kant eller noe sånt. Men siden du har vært på sykehuset og de sier alt er bra må man vel kunne stole på at de vet hva de snakker om. Tok de ultrultralyd av deg? Kjenner du fortsatt spark som vanlig? Hvis du er redd ville jeg dratt tilbake og sagt du ikke tør å være hjemme i frykt for at noe skal skje.

Håper at alt er i orden med babyen din, ekkelt når ting ikke er som man føler det skal være.

Lykke til

De tok ikke ultralyd, det er derfor jeg er bekymret. Tenker det er noe galt som de ikke kan se uten ultralyd, kanskje :(

 

Jeg kjenner bevegelser og idag har blødninger blitt brune og mye mindre mengde.

 

Har ALDRI opplevd blødninger i graviditeten før så derfor blir jeg redd :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Har blød siden idag kl 1630. Har vært med det til sykehuset, men de sa at de ike kan finne noe galt og at jeg ikke er i fødsel siden jeg ikke har rier.

Hva skal jeg gjøre når det blør heletiden? Er det farlig? Begynner å bekymre meg :(

Min første tanke ville vært at morkaken var løs i en kant eller noe sånt. Men siden du har vært på sykehuset og de sier alt er bra må man vel kunne stole på at de vet hva de snakker om. Tok de ultrultralyd av deg? Kjenner du fortsatt spark som vanlig? Hvis du er redd ville jeg dratt tilbake og sagt du ikke tør å være hjemme i frykt for at noe skal skje.

Håper at alt er i orden med babyen din, ekkelt når ting ikke er som man føler det skal være.

Lykke til

De tok ikke ultralyd, det er derfor jeg er bekymret. Tenker det er noe galt som de ikke kan se uten ultralyd, kanskje :(

 

Jeg kjenner bevegelser og idag har blødninger blitt brune og mye mindre mengde.

 

Har ALDRI opplevd blødninger i graviditeten før så derfor blir jeg redd :(

Da ville jeg krev ultralyd. Det er ikke lett når man står i situasjonen og de sier: neida, alt er bra.

Men kanskje mannen din kan slå i bordet hvis du syns det er vanskelig?

De kan jo ikke vite hvorfor du blør hvis de ikke sjekker skikkelig! Det er sikkert alt i orden, men man vil jo være 100% sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...