Gå til innhold

Hvem er vi som er fødeklare her? Hva skjer med dere?


Merethe ♂ ♀ ♂ ♀

Anbefalte innlegg

Jeg er fødeklar i dag! (21 dager til termin 10. august). Har mye kynnere som virkelig har strammet til i det siste, pluss en masse murringer og menssmerter. Men jeg tror jeg må gå til termin allikevel. Helt OK egentlig, vi har ikke ting helt på plass her ennå. 

 

Hvordan er det med dere andre? Noen som tror at noe skjer? Er så spennende nå....  :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Termin mandag - passe klar NÅ :) Ingen tegn nært forestående fødsel, men krysser fingrene for at det kommer en liten en snart :) Ingenting å klage på, annet enn veldig trøtt igjen. Kan sove hele tiden! Men ikke lett å kombinerer med storesøsken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på sykehuset på vekstestimering 37+0 og de sa at jeg da var fødeklar...! Har termin 11. august! Så er definitivt fødeklar i morgen :) baggen er pakket og mini sitt tøy er og pakket! Har ikke født før termin på de to forrige... Så ser ikke for med at det skjer noe før i august nei!

Formen er ikke på topp... Men hadde ikke regnet med noe annet! Trøtt og masse halsbrann! Begynner å prikke nedentil... Så modningen har nok begynt:) kan like det! Kynnerne har også tatt seg opp i styrke...

Blir spennende fremover nå:) kan skje masse med augustmagene;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin på mandag, men håper det skjer noe i natt :-) Hadde nettopp litt rosa på papiret, og hatt murringer hele kvelden. Hatt sinnsyke kynnere siste uka, og vært småkvalm og uvel til og fra de siste to ukene. Vært lei av å være gravid siden jul, så håper virkelig mini kan komme ut snart så jeg kan bli bare meg i kroppen min, samt møte junior. Lurer sånn på åssen han ser ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 6.august og jeg er kjempe sliten :(

Han må ut nåååå. Jeg har bare vondt hele tiden, klarer ikke å sove, bevege meg fritt, kynnere, menssmerter og ikke minst hemorider fra h**** de siste dagene. Jeg kan ikke gå på do en gang! De er såååå vondt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 10 august. Veldig klar for å få kroppen min tilbake nå. Sover utrolig dårlig, masse kynnere og vondt i bekkenet... Ble antatt å være 3,3 kg for over en uke siden, så blir nok satt igang om ikke noe har skjedd før termindato.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 august her også, og har gått fra å håpe på snarlig fødsel til å kapitulere og forvente å gå til termindato... Her har bekkenet løsnet helt og har verka utrolig mye den siste uka. Heldigvis fikk akupunktøren min mishandlet meg på fredagen, så verkesmertene er nesten borte. Storebror kom 2 uker før termin og begynner å bli overmotivert til fødsel ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 14 august, har født før termin de 3 forrige gangene og håper på det denne gang også. Magen sank for flere uker siden, kynnerne ble mye sterkere og hyppigere for 3 uker siden, hodet er festet, jeg er utslitt, verker i bekkenet dag og natt, sover dårlig, grusom halsbrann og altfor travle dager med to gutter på 16 mnd og 22 mnd her hjemme :-/ men er forberedt på å gå noen uker til. Babyen ble målt til 3.3 kg i uke 36+4, skal til ny kontroll førstkommende onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin på Tirsdag og er rimelig klar men har begynt å grue meg veldig nå :-/ første mann kom 10 dager før og andre mann 1 dag før. Spennende å se når junior her kommer. Har vært veldig tung i kroppen i det siste men føler ikke at noe skal skje ennå. De sier jo at 3 er en luring og har hatt en lure episode så langt ;) så smører meg med tålmodighet og tar det så det kommer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin om 6 dager, men er absolutt klar for fødsel nå :) trodde det var noe på gang i natt, men igjen det avtar og blir liksom ikke vondt nok til at jeg kan kalle det rier:( er lei nå, tredjemann er absolutt en luring her ;) regner med å gå til termin nå selv om de andre kom litt før.... men er absolutt klar for å komme i mål nå!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har t vært action inatt, rier med 5 min mellomrom som varte i mange timer. Dro på sykehuset, 4 cm åpning og modent. Var der i 6 timer uten tegn til mer åpning, så vi valgte å dra hjem. Nå venter vi bare på at t skal ta seg opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har t vært action inatt, rier med 5 min mellomrom som varte i mange timer. Dro på sykehuset, 4 cm åpning og modent. Var der i 6 timer uten tegn til mer åpning, så vi valgte å dra hjem. Nå venter vi bare på at t skal ta seg opp :)

Krysser fingre for deg :)

Håper at det skjer noe i løpet av dagen :)

 

Anonymous poster hash: 6fd1e...b25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39+0 her. Førstemann kom da jeg var 38+2, så må si jeg trodde han her kom til å komme før. Har masse kynnere (både vanlige og vonde) og har hatt to netter med "lurerier", mye halsbrann og slimproppen gikk i går kveld og i morges. Dessverre passer det dårlig med fødsel i morgen og overimorgen, så håper han kommer NÅ eller fra og med onsdag :P

 

Lykke til FruJ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har t vært action inatt, rier med 5 min mellomrom som varte i mange timer. Dro på sykehuset, 4 cm åpning og modent. Var der i 6 timer uten tegn til mer åpning, så vi valgte å dra hjem. Nå venter vi bare på at t skal ta seg opp :)

så utrolig spennende :) må oppdatere oss ;) og masse lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo flere her som det virker som er skikkelig i gang! Så gøy, dere må holde oss oppdatert!

 

Så rart at du gikk til 4 cm Fru J, trodde liksom 4 cm var "skillet" og at man da gikk over i ordentlig fødsel!  :huh: Håper du er tilbake på sykehuset snart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis ikke nok :) har faktisk fått slappetav godt hjemme og til og med sovet litt. Dessverre ikke tegn til at irene blir sterkere eller kommer oftere, så nå er det bare å krysse fingrene for at litt gå aktivitet vil sette i gang igjen :) er optimist, det var JM og :) spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39+0 her. Førstemann kom da jeg var 38+2, så må si jeg trodde han her kom til å komme før. Har masse kynnere (både vanlige og vonde) og har hatt to netter med "lurerier", mye halsbrann og slimproppen gikk i går kveld og i morges. Dessverre passer det dårlig med fødsel i morgen og overimorgen, så håper han kommer NÅ eller fra og med onsdag :P

 

Lykke til FruJ!

Mitt første kom i uke 37+3 og nr 2 i uke 39+4 :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For første gang håper jeg at nurket ikke blir født i løpet av de neste drøye 25 timene. Med min flaks har menssmertene økt i kveldinga, så hadde vel ikke forundret meg :-P

Endret av Kenga
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For første gang håper jeg at nurket ikke blir født i løpet av de neste drøye 25 timene. Med min flaks har menssmertene økt i kveldinga, då hadde vel ikke forundret meg :-P

Hvorfor vil du ikke ha fødsel de neste 25 timene?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare fødselsdagen 22 juli som jeg syns har litt bismak. Hadde ikke tenkt over det før gubben nevnte det for et par timer siden... sliter litt med å sovne her nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare fødselsdagen 22 juli som jeg syns har litt bismak. Hadde ikke tenkt over det før gubben nevnte det for et par timer siden... sliter litt med å sovne her nå

Da er vi to :P

Har også tenkt på i det siste. Vil ikke at ungen skal ha en trist dag å feire burdag i. Hørte på radio idag hvor de snakket om det og var veldig triste over å møte dagen imorgen :(

 

 

 

Anonymous poster hash: 6fd1e...b25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt kjipt hvis hvis guttungen får 20 års minnestund på 18-årsdagen lissom. Det blir nå som det blir, starter ting er det ikke noe alternativ å krysse beina ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...